طراحی سایت در تهران-منطقه ۱۵

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در تهران-منطقه ۱۵ کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

  منطقه ۱۵ در جنوب شرق تهران قرار دارد.

این منطقه و محلات آن بیشترین توسعه را در دهه‌های گذشته، به خود دیده‌اند.

با توجه به افزایش قابل توجه میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ در ماه‌های قبل، خرید خانه در منطقه ۱۵ با توجه به قیمت خانه  از گزینه‌های مناسب برای افرادی که بودجه‌ی کمتری برای این مقوله دارند به حساب می‌آید.

قیمت خانه در این منطقه با توجه به موقعیت مکانی محله با هم تفاوت هایی دارند.

از محله‌های گران منطقه ۱۵ می‌‌توان به افسریه شمالی، ابوذر، اسلام آباد – والفجر و افسریه جنوبی اشاره کرد و از محله‌های ارزان منطقه ۱۵ می‌توان به مسگر آباد، خاورشهر، قیام دشت و مطهری را نام برد.

همزمان با گسترش تهران از هر چهارسوی خود در سال‌های نه چندان دور، تمام زمین های بایر منطقه جنوب شرق به واحد های مسکونی جدید تبدیل شدند.

چند ایستگاه از خط ۶ متروی تهران درون این منطقه قرار دارد و اتوبان‌ امام رضا(ع) شاهراه ارتباطی غرب به شرق و بالعکس یکی از مهمترین راه‌های ارتباطی کشور است.

همچنین اتوبان‌های آزادگان، بعثت، امام علی نیز در این منطقه باعث تردد و دسترسی مناسب اهالی به محل سکونت خود شده‌اند.

    با توجه به میانگین قیمت خرید و فروش در تهران، خرید خانه در منطقه ۱۵ یکی از بهترین گزینه‌ها برای خریداران است.

مسیر‌های دسترسی و حمل و نقل عمومی در این منطقه در سه بخش قابل بررسی است.

اتوبوس‌های تندرو، ایستگاه‌های مترو و پایانه‌های تاکسیرانی؛ قیمت مناسب و دسترسی خوب باعث شده تا توجه مردم به خرید آپارتمان یا اجاره خانه در این محدوده بیشتر شود.

با توجه به ترافیک شهر تهران یکی از بهترین گزینه‌های رفت و آمد برای شهروندان مترو است.

طبق نقشه متروی شهر تهران، بخشی از ایستگاه‌های خط ۶ مترو در منطقه ۱۵ دارد.

طبق آخرین گزارشات حدود ۹۵ درصد قسمت شرقی خط ۶ متروی تهران پیشرفت داشته و در آینده‌ای نزدیک ایستگاه‌های آن افتتاح می‌گردد.

چهار ایستگاه کیانشهر، ۱۷شهریور، شهید رضایی و خراسان در خط ۶ متروی تهران در این منطقه قرار دارند.

سه خط از اتوبوس تندرو در این منطقه در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

خط ۸ اتوبوس تندرو از ترمینال جنوب به سمت پایانه خاوران مسافرین را جابجا می‌کند.

خط ۲ اتوبوس تندرو از پایانه میدان آزادی به سمت پایانه خاوران حرکت می‌کند و خط ۳ اتوبوس تندرو  از پایانه خاوران به سمت پایانه علم و صنعت می‌رود.

از دیگر پایانه‌های اتوبوسرانی منطقه ۱۵ می‌توان به پایانه خاورشهر، مشیریه، شهرک رضویه و والفجر اشاره کرد که اتوبوس های این خطوط در سطح محلی و فرامحلی در حال جابجایی مسافرین هستند.

دو پایانه تاکسیرانی در منطقه ۱۵ وجود دارد.

یکی پایانه بسیج در ضلع جنوبی اتوبان امام رضا(ع) و دیگری پایانه تاکسیرانی ثامن الحجج در محدوده محله مسعودیه قرار دارد.

    خرید خانه در منطقه ۱۵ آن هم متراژ پایین پرطرفدار ترین معامله در این محدوده است.

از جمله امکانات تفریحی در سطح منقطه ۱۵ می‌توان به پارک جنگلی توسکا، پردیس بانوان، پارک سرو، بوستان ارکیده، بوستان سپیدار، بوستان امیرکبیر، بوستان صنوبر، پارک آزادگان و پارک خلیج فارس(پامچال) اشاره کرد.

فرهنگسرای خاوران، خانه فرهنگ ولی عصر، خانه فرهنگ سرای محله کیانشهر جنوبی، خانه فرهنگ شهید ملکان، خانه فرهنگ و کتاب‌خانه هاشم آباد، خانه فرهنگ مشارکتی شهید اقبال پور، فرهنگسرای گلستان،خانه فرهنگ طراوت،خانه فرهنگ حسنا، خانه فرهنگ سرای محله والفجر، خانه فرهنگ مشارکتی هنر آفرین، خانه فرهنگ سرای محله کیانشهر جنوبی، خانه فرهنگ سرای محله مسعودیه، خانه فرهنگ بوستان خلیج فارس، خانه فرهنگ مشارکتی عالم، خانه فرهنگ سرای محله مشیریه و خانه فرهنگ مشارکتی نوآوران اندیشه از مکان های فرهنگی آموزشی منطقه است.

پردیس تئاتر تهران بزرگترین مرکز تئاتر تهران است.

سالن اصلی این مکان فرهنگی ظرفیت ۱۰۰۰ بیننده را دارد و ۴ سالن جانبی آن هر کدارم با طرفیت ۱۵۰ نفر بستری مناسبی برای تئاتر  دوستان ایجاد کرده است.

سینما پامچال در مجموعه بوستان خلیج فارس، سینمای فرهنگسرای خاوران، سینما سایه در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی و سینما پیوند در خیابان خاوران در منطقه ۱۵ به علاقمندان به هنر هفتم خدمات رسانی می‌کنند.

مجموعه ورزشی شهدای مشیریه، مجموعه ورزشی مهرخاوران،مجموعه ورزشی شهدای افسریه و ورزشگاه شهید نباتی در این منطقه بستری مناسب برای کلاس های ورزشی آماده کرده‌اند.

بیمارستان شهدای گمنام، بیمارستان فاطمه الزهرا و همچنین مراکز درمانی حاج یحیی آقا سید، افسریه، شبیر، سوگند و دی خدمات پزشکی در سطح منطقه ارائه می‌دهند.

میدان تره بار فجر افسیریه، میوه و تره بار مرکز بعثت، میوه تره بار مشیریه و میوه و تره بار مسعودیه در منطقه ۱۵ خرید آسان و ارزان را برای مردم رقم زده اند.

    در همین رابطه بخوانید: منطقه ۱۵ در جنوب شرق تهران دارای ۸ ناحیه و ۲۰ محله است.

همانگونه که اشاره شد دو محله در حوزه استحفاظی این منطقه به حساب می آیند.

میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ در محله‌های این منطقه متفاوت است.

محله‌های گران منطقه ۱۵ در مرکز و شمال این محدوده و محله‌های ارزان منطقه ۱۵ در جنوب و جنوب شرق این منطقه قرار دارند.

با توجه به موقعیت و عمر ساختمان قیمت خانه در این منطقه متغیر است.

میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ در محله‌های مختلف باعث درخواست های بالای خرید و اجاره شده است.

۲۰ محله منطقه ۱۵ عبارت است از:     محله‌های گران منطقه ۱۵ در مرکز و شمال این محدوده و محله‌های ارزان منطقه ۱۵ در جنوب و جنوب شرق این منطقه قرار دارند.

بازار مسکن در ماه‌های گذشته بسیار ملتهب بوده و روند افزایشی به خود دیده است.

به در نظر گرفتن این افزایش قیمت در کل شهر تهران، هر یک از ۲۰ محله این منطقه با توجه به شرایط با یک ضریب مشخصی افزایش داشته اند.

میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ با توجه به معاملات انجام شده در خرداد سال ۱۳۹۸ قیمت ۶٫۷ میلیون تومان بر هر متر مربع است.

با توجه به میانگین قیمت مناسب خرید خانه در منطقه ۱۵ یکی از بهترین گزینه‌ها برای مردم است.

طبق بررسی ها و آنالیز سایت کیلید میانگین قیمت خانه در این منطقه از اردیبهشت سال ۱۳۹۷ تا اردیبهشت سال ۱۳۹۸ حدود صد و دوازده درصد افزایش داشته و اگر تصمیم خرید خانه در منطقه ۱۵ را دارید باید در نظر داشته باشید تغییرات زیادی در این بازه زمانی در قیمت‌ها صورت گرفته است.

این افزایش قیمت هم در محله‌های گران منطقه ۱۵ اتفاق افتاده است و هم محله‌های ارزان منطقه ۱۵ با نسبت کمتری افزایش قیمت داشته‌اند.

میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ در آذر ۱۳۹۷ عدد ۳٫۶ میلیون تومان بوده که در اردیبهشت سال ۱۳۹۸ به ۶٫۷ میلیون تومان رسیده است.

واضح است که در سال گذشته روند افرایشی میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ برای خرید خانه در منطقه ۱۵ باعث بروز پاره‌ای از مشکلات برای خریداران شده است.

    با مشاهده شاخص‌های سایت کیلید برای خانه های زیر ۸۵ متر مربع، میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ در ۷ سال اخیر ۳۶۶ افزایش داشته که بیشترین درصد تغییر برای ماه‌های اخیر است.

در سال های دورتر تغییرات قیمتی روند بسیار آرام تری را داشته است.

از خرداد سال ۱۳۹۷ تا اردیبهشت سال ۱۳۹۸ میانگین قیمت خانه در این منطقه برای بناهای زیر ۸۵ متر مربع ۱۰۶ درصد افزایش داشته است.

قیمت خانه در این منطقه در همین بازه از متری ۳٫۲ میلیون تومان به ۶٫۷ میلیون تومان در هر متر مربع تغییر کرده است.

و تفاوت قیمت ملک‌های چند سال ساخت با نوساز چیزی بین ۳۰۰ هزار تومان تا یک میلیون تومان است.

میانگین قیمت خانه در این منطقه برای بنا های زیر ۸۵ متر مربع حدود ۴۱۲ میلیون تومان در خرداد ۱۳۹۸ است که بین خانه‌های نوساز و قدیمی ساز تفاوت ۵۰ میلیون تومانی در میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ دیده می‌شود.

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸حدود ۸۱ درصد معاملات در منطقه ۱۵ برای خانه‌های کمتر از ۸۵ متر مربع بوده است.

خرید خانه در منطقه ۱۵ آن هم متراژ پایین پرطرفدار ترین معامله در این محدوده است.

    در همین رابطه بخوانید: با آنالیز شاخص‌ها توسط سایت کیلید برای خانه های بین ۸۵ تا ۱۵۰ متر مربع میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ در ۷ سال اخیر ۳۵۷ درصد روند افزایشی داشته که عمده تغییر این بازه عددی هم در ماه‌های اخیر روی داده است.

تغییرات در ۵ سال اولیه‌ی دهه نود بسیار کم بوده است.

از خرداد سال ۱۳۹۷ تا اردیبهشت سال۱۳۹۸ میانگین قیمت خانه در این منطقه برای بناهای بین ۸۵ تا ۱۵۰ متر مربع ۹۹ درصد افزایش داشته است.

قیمت خانه در این منطقه در همین بازه از متری ۳٫۵ میلیون تومان به ۷٫۱ میلیون تومان رسیده است.

تفاوت قیمت ملک‌های چند سال ساخت با نوساز بین متری ۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون است.

میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ در خرداد ۱۳۹۸ برای بناهای بین ۸۵ تا ۱۵۰متر مربع حدود هفتصد و هشتاد و پنج میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت و میان خانه‌های نوساز و قدیمی‌ساز تفاوت چشمگیر قیمتی دیده نمی‌شود.

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸حدود ۱۸ درصد معاملات در منطقه ۱۵ برای خانه های بین ۸۵ تا ۱۵۰ متر مربع بوده است.

این عدد در خرید خانه های بین ۸۵ تا ۱۵۰ متر مربع نشان دهنده‌ی این موضوع است که خریداران علاقه بیشتری به بناهایی با متراژ پایین دارند.

    با توجه به قیمت ها، بیشترین خرید خانه در منطقه ۱۵ به آپارتمان های زیر ۸۵ متر مربعی مربوط است.

کمترین خرید خانه در منطقه ۱۵ به زمین های بالای ۱۵۰ متر بر می‌گردد.

با بررسی شاخص‌های سایت کیلید برای خانه‌های بالای ۱۵۰ متر مربع میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ در ۷ سال اخیر ۴۵۹ درصد روند افزایشی داشته است.

این عدد در مقایسه با سایر مناطق اطراف عدد بزرگ‌تری را نشان می‌دهد.

با توجه به تعدد خانه های حیاط دار و استقبال از ساخت و ساز، این تغییر قیمت روی داده است.

از خرداد سال ۱۳۹۷ تا خرداد سال ۱۳۹۸ میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ برای بناهای بالای ۱۵۰ متر مربع ۵۹ درصد افزایش داشته است.

قیمت خانه در منطقه ۱۵ در همین بازه از متری ۶٫۵ میلیون تومان به ۱۰٫۴ میلیون تومان تغییر داشته است.

میانگین قیمت خانه در منطقه ۱۵ برای بنا‌های بالای ۱۵۰ متر مربع حدود دو میلیارد و دویست و بیست و نه میلیون تومان در اردیبهشت ۱۳۹۸ است که علاقمندان می توانند با کنار گذاشتن این مبلغ خانه دلخواه خود را خریداری کنند.

در اردیبهشت ماه ۱۳۹۸حدود ۱ درصد معاملات در منطقه ۱۵ برای خانه های بالای ۱۵۰ متر مربع بوده است.

    در همین رابطه بخوانید: در هر منطقه می‌توان تفاوت قیمت در محله‌های مختلف آن را با بررسی خیلی ساده متوجه شد.

امکانات شهری و دسترسی مناسب از مهمترین عوامل این تفاوت قیمت است.

میانگین قیمت خانه در محله افسریه شمالی و ابوذر از دیگر محله‌های این منطقه ۱۵ بیشتر است.

امکانات مناسب و دسترسی مناسب باعث تفاوت قیمت این مکان‌ها با دیگر نقاط شده است.

قیمت هر متر مربع در خرداد ماه سال ۱۳۹۸ در افسریه شمالی به ۹٫۱ میلیون تومان و در محله ابوذر به ۹ میلیون تومان رسیده است و در زمره محله‌های گران منطقه ۱۵ محسوب می شوند.

محله اسلام آباد – والفجر با ۷٫۸ میلیون تومان و محله افسریه جنوبی با ۷٫۶ میلیون تومان در رتبه‌های بعدی محله‌های گران منطقه ۱۵ دیده می‌شوند.

محله‌های گران منطقه ۱۵ با محله‌های ارزان منطقه ۱۵ تفاوت قیمتی شش میلیون و صد هزار تومانی دارند.

حاشیه ‌ی شرقی منطقه و  دسترسی نامناسب باعث کاهش قیمت خانه‌ها در بعضی از محلات منطقه ۱۵ شده است.

میانگین قیمت خانه در محله مسگر آباد و قیام دشت از دیگر محله‌های این منطقه کمتر است.

قیمت هر متر مربع در خرداد ماه سال ۱۳۹۸  در محله مسگر آباد به ۲٫۹ میلیون تومان و در  محله قیام دشت به ۳٫۵ میلیون تومان رسیده است و جزو محله‌های ارزان منطقه ۱۵ محسوب می‌شوند.

محله خاور شهر با ۳٫۶ میلیون تومان و محله مطهری با ۴ میلیون تومان در رتبه های بعدی محله‌های ارزان منطقه ۱۵ دیده می شوند.

محله‌های ارزان منطقه ۱۵ بیشتر در جنوب و جنوب شرق این محدوده قرار دارند.

پایین بودن قیمت خانه‌ در منطقه ۱۵ نسبت به دیگر مناطق باعث شده خریداران زیادی با توجه به بودجه خود، جذب این منطقه شوند.

محله‌های ارزان منطقه ۱۵ دارای بافت حاشیه‌ای هستند که بیشتر در شرق قرار دارند.

    محله‌های گران منطقه ۱۵ با محله‌های ارزان منطقه ۱۵ حدود شش میلیون و صد هزار تومان تفاوت قیمت دارند.

به همین دلیل خریدار برای خرید خانه در منطقه ۱۵ با گزینه های متفاوتی رو‌به‌رو است.

  یکی از مسائل حقوقی مهم در امر خرید خانه تنظیم قولنامه یا سند موقت ملک است.

افرادی که قصد خرید خانه در تهران یا شهرستان‌ها را دارند، پس از […]   پیدا کردن خانه ایده‌آل، کاری پرزحمت است.

سر زدن به بنگاه‌های معاملات املاک، محاسبه هزینه‌ها و بررسی شرایط و انتخاب یکی از موارد، همیشه پر از چالش بوده و […]   در گوشه و کنار شهر املاکی تحت عنوان اوقافی وجود دارند که به صورت سند اوقافی به فروش می‌رسند.

خیلی‌ها نسبت به خرید و فروش این نوع ملک تردید […]   نام‌های انواع سند ملکی به کرات به گوش شما خورده است؛ اما شاید برای بعضی از افراد ماهیت معنایی و وجودی سند به درستی روشن نشده باشد.

آیا ملکی […]   تعهدات معامله و قول‌نامه ملک و نقل و انتقال اموال و انتقال سند و تنظیم قول‌نامه، همواره پیچیدگی‌ها و دشواری‌هایی داشته است.

بسیاری موارد در قراردادها وجود دارد که […] نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تهران، خیابان وزرا، کوچه نهم، پلاک 26     |     02141067000

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map