طراحی سایت در جاناکپور نپال

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در جاناکپور نپال داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

کشور نپال که واقع در جنوب قاره آسیا است، کشوری است که در بین رشته‌کوه‌های هیمالیا، کشور چین و هندوستان محصورشده است و به علت موقعیت جغرافیای خاصی که دارد، از یک محیط بکر و خاص سود می‌برد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ریسمون، وجود رشته‌کوه‌های هیمالیا و نیز قله‌ی اورست در نپال سبب شده است تا معروفیت آن بیشتر شده و در بین همه مردم جهان به اسمی آشنا در بین ورزشکاران و کوهنوردان تبدیل شود.

معرفی کشور نپال کشور نپال که واقع در جنوب قاره آسیا است، کشوری است که در بین رشته‌کوه‌های هیمالیا، کشور چین و هندوستان محصورشده است و به علت موقعیت جغرافیای خاصی که دارد، از یک محیط بکر و خاص سود می‌برد.

از جهت دیگر بودن رشته‌کوه‌های هیمالیا و نیز قله‌ی اورست در نپال سبب شده است تا معروفیت آن بیشتر شده و در بین همه مردم جهان به اسمی آشنا در بین ورزشکاران و در بین کوهنوردان تبدیل شود.

بودن معابد تاریخی، وجود جنگل‌های گرمسیری، داشتن حیات‌وحش عالی و جاذبه‌های طبیعی و البته تاریخی دیگر هم از دلایلی است که سبب جلب ‌شدن توجه گردشگران به نپال شده و همیشه نظر آن‌ها را به خودش جلب کرده است تا در تور نپال شرکت کنند و به این کشور زیبا مسافرت کنند.

حالا به معرفی بهترین جاذبه‌های گردشگری در نپال می‌پردازیم و شمارا با مکان‌های دیدنی کشور نپال آشنا می‌کنیم.

جاناکپور (Janakpur) اسم شهری باستانی در نپال است که بزرگ‌ترین معبد کشور در آن قرار دارد.

معبد جاناکپور در ۳ طبقه است و شصت اتاق مجزا دارد، از ساختمانی زیبا و خاص برخوردار است و تحت ‌عنوان یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور شناخته می‌شود.

قدمت معبد به قرن نوزدهم هجری برمی‌گردد و باید بدانید که همه‌ی هندوهای دنیا، سالگرد ازدواج خودشان را داخل معبد جشن می‌گیرند.

لومبینی (Lumbini) از معابد و جاذبه‌های این کشور هست که در یونسکو هم به ثبت رسیده و قدمتش به سال‌های ۵۵۰ قبل از میلاد مسیح برمی‌گردد.

این بنای قدیمی دارای معماری خیلی زیبایی است و همه زائران بودائی، اهمیت ویژه‌ای برایش قائل می‌باشند.

هرسال محققان و گردشگرهای زیادی از این معبد دیدن می‌کنند و با گشتن در پارک نزدیک آن خاطراتی خوبی را می شازند.

خومبو (Khumbu) در اصل همان راه صعود به اورست است و از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور است و هرساله افراد بسیاری از سراسر جهان برای صعود کردن به این قله‌ی معروف که لقب آن بلندترین قله‌ی جهان است، به نپال می‌روند.

ارتفاع این منطقه‌ی ۳۳۰۰ متر است.

این منطقه هرسال از کوهنوردان و ورزشکاران زیادی از همه دنیا میزبانی می‌کند و یکی از عوامل محبوبیت این کشور نیز، این منطقه است که شانس کوهنوردی به‌طور حرفه‌ای را برای افراد آماده نموده است.

ناگارکوت (Nagarkot) اسم دهکده‌ای زیبا و نیز در ارتفاع ۲،۱۹۵ متری روی سطح زمین هست که حالا موردتوجه گردشگران زیادی قرار دارد و نیز توجه افراد بسیاری را به خود جلب کرده است.

این دهکده‌ مکانی جهت استراحت و آرامش گرفتن است و تماشا کردن غروب آفتاب در آنجا، به همراه چشم‌اندازهای بسیار زیبا از رشته‌کوه‌های هیمالیا، از معروف‌ترین جاذبه‌های این کشور به شمار می‌رود.

پارک ملی چیتوان (Chitwan National Park) از جاذبه‌های زیبای نپال هست که موردتوجه همه گروه‌های گردشگری قرارگرفته و هرساله افراد بسیاری از آن بازدید می‌کنند.

این پارک هم از برترین مجموعه‌های حیات‌وحش است و حیوانات نادری مانند کرگدن تک‌شاخ و ببر بنگال و نیز خرس قطبی را نگهداری می‌کند.

اشخاص با مراجعه به پارک چیتوان می‌توانند، با خیلی از حیوانات عظیم‌الجثه برخورد نزدیک داشته باشند و خاطره‌ای خوب و ماندگار را برای خود به ارمغان بیاورند.

پارک ملی چیتوان در کشور نپال پوخارا (Pokhara) دومین شهر بزرگ نپال است و از طبیعتی دست‌نخورده و زیبا برخوردار است و نیز از محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری کشور نپال به‌حساب می‌آید.

بودن دریاچه‌ای زیبا در جوار رشته‌کوه‌های بلند در این شهر، این شانس را برای مردم فراهم آورده که به کوهنوردی و همچنین قایق‌سواری در داخل این دریاچه بکنند و یا بدون انجام دادن هیچ‌گونه فعالیتی، از دیدن این مجموعه‌های زیبا در جوار هم لذت ببرند.

داشتن کافه‌ها، رستوران‌ها و هتل‌های شیک و البته اقامتگاه‌های گوناگون در این دریاچه نیز، معروفیت و محبوبیت این شهر را بیشتر کرده است و امروزه گردشگران زیادی از کل دنیا برای پیدا کردن آرامش و استراحت کردن، تعطیلاتشان را در این مکان و در کنار این طبیعت زیبا سپری می‌کنند.

قله اورست شاید بهتر بود که قله اورست را در ابتدای متن معرفی می‌کردیم، ولی اورست را همه می‌شناسند.

اورست مرتفع‌ترین قله دنیا است که دارای ۸،۸۴۸ متر ارتفاع است.

فتح آن کار راحتی نیست و حتی پیاده‌روی کردن در دامنه‌های اورست هم به آموزش حرفه‌ای احتیاج دارد.

بااین‌وجود، راه پیاده‌روی کردن تا کمپ اصلی آن، از محبوب‌ترین راه‌های کوه‌نوردی کردن در تمام جهان است.

با اطمینان می‌توان اورست را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری در کشور نپال دانست.

اورست در کشور نپال در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا برای آشنایی بیشتر بافرهنگ و آداب‌ورسوم مردم نپال و آشنایی با این کشور زیبا، در تور نپال ریسمون شرکت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map