طراحی سایت در جانوب دارفور سودان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در جانوب دارفور سودان در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران-ایرنا - دولت سودان و ائتلاف گروه‌های شورشی مسلح شنبه شب برای پایان دادن به درگیری‌های ۱۶ ساله در دارفور واقع در جنوب غرب این کشور، به نقشه راه دست یافتند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، پایان دادن به درگیری‌ها، بازگشت آوارگان و پناهندگان به موطن خود، تقسیم قدرت و ادغام نیروهای مسلح شورشی در ارتش ملی سودان از جمله مسائلی است که باید در نقشه راه، مورد مذاکره طرف‌های درگیر قرار گیرد.

این مذاکرات در زمان حاضر در "جوبا" پایتخت سودان جنوبی جریان دارد.

  "احمد محمد" نماینده "جبهه انقلابی سودان" به خبرگزاری فرانسه گفت: توافق در مورد نقشه راه، گام بسیار مهمی است که نقش زیادی در برقراری صلح پایدار در دارفور خواهد داشت.

جبهه انقلابی سودان، ائتلافی مرکب از ۹ جنبش شورشی است که در حال مذاکره با دولت خارطوم در جوبا است.

محمد تأکید کرد، نقشه راه موجب می‌شود که دولت انتقالی سودان بدون هیچ گونه تنش و مانعی به راه خود ادامه دهد.

نماینده جبهه انقلابی سودان دولت مخلوع "عمر البشیر" را مسؤول عدم موفقیت طرفین برای برقراری صلح پایدار در منطقه دارفور دانست و افزود: دولت پیشین آمادگی نداشت که برای پایان دادن به این درگیری‌ها تصمیمات راهبردی اتخاذ کند.

از سوی دیگر ژنرال "شمس الدین کباشی" نماینده دولت خارطوم در این مذاکرات گفت، مقام‌های دولتی تلاش می‌کنند، مسائل دارفور حل شود، همچنین صلح و ثبات نه تنها در این استان، بلکه در تمام مناطق سودان برقرار گردد.

مذاکرات صلح سودان میان طرف‌های درگیر از آگوست (مرداد/ شهریور) گذشته در جوبای سودان جنوبی آغاز شده است.

این مذاکرات بار دیگر از دو هفته پیش میان دولت خارطوم و ائتلاف گروه‌های مسلح از سر گرفته شد و دو طرف تلاش دارند علاوه بر پایان دادن به درگیری‌ها در دارفور، جنگ در دو منطقه دیگر سودان یعنی "نیل آبی" و "کردفان" نیز پایان یابد.

میانجی‌گران بین المللی امیدوارند که دو طرف در ماه فوریه (بهمن/ اسفندماه) در مورد برقراری صلح به توافق برسند.

دولت انتقالی سودان به ریاست "عبدالله حمدوک" وعده داده است که بتواند صلح و امنیت را در استان دارفور برقرار کند، منطقه‌ای که از سال ۲۰۰۳ و بدنبال درگیری میان شورشیان و دولت مرکزی منتشنج است.

درگیری‌ها در استان دارفور سودان علاوه بر اینکه ۳۰۰ هزار کشته برجای گذاشته، ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را نیز آواره کرده است.

پکن-ایرنا- اگرچه دولت دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به روزهای پایانی… تهران – ایرنا - وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از توقف آزمایش تشخیص… تهران-ایرنا- شرکت نوکیا که به غول ساخت تلفن همراه در جهان شهرت دارد،… تهران – ایرنا – واتیکان روز دوشنبه اعلان کرد که پاپ فرانسیس در ماه… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map