طراحی سایت در جزایر Essequibo-West Demerar گویان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در جزایر Essequibo-West Demerar گویان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

گروه طراحی وب سایت پایا فعال در عرصه خدماتی همچون طراحی وب سایت، سئو و بهینه سازی، طراحی اپلیکیشن های موبایلی و نرم افزار های تحت وب … و ارائه دیگر خدمات در حوزه نرم افزار در تلاش است تا تمام نیازهای کاربران در زمینه آنلاین سازی کسب و کار به بهترین شکل ممکن و بهره‌گیری از جدیدترین استانداردها و اصول روز در حداقل زمان و با کمترین هزینه پوشش دهد تیم طراحی سایت پایا بصورت حرفه ای و با بروزترین متود،اقدام به طراحی انواع وب سایت میکند.

همچنین در کنار طراحی ، پشتیبانی شما هم انجام میدهد.

اگه صاحب کسب و کاری در دنیای دیجیتال هستید،برای دیده شدن به سئو نیاز دارید.

اما قبل از هر چیزی،نیاز به مشاوره دارید.

با ما تماس بگیرید.

فرقی نداره پروژه طراحی اپلیکیشن شما در چه سطحی باشه.

تیم طراحی اپلیکیشن پایا بهترین امکانات و خدمات به شما ارائه میدهد.

ما در کمپین دیجیتال مارکتینگ پایا ، آیتم های متنوعی را تدارک دیده ایم تا بتوانیم در این مسیر شما را در دستیابی به اهدافتان یاری بخشیم توجه داشته باشید که طراحی سایت حرفه ای شامل طراحی اختصاصی وب سایت و استخراج تمام نیازهای مخاطب است.

یک طراح سایت حرفه ای بر اساس نیازهای مخاطب و امکاناتی که برای سایت لازم است طرح را آماده خواهد کرد و یک سایت موفق باید مراحل زیر را طی کند: کارشناسان ما تنها یک سایت برای شما طراحی نمی کنند، بلکه مدل کسب و کار شما را طراحی می کنند و نهایتا باعث موفقیت شما در بازار اینترنت خواهند بود.

مشتریان موفق ما در زمینه های کاری مختلف نشانگر همین امر است.

تخصص مناسبی که شرکت ما در زمینه بهینه سازی سایت و سئو دارد کمک بسیار زیادی به این موضوع خواهد کرد.

تخصص ما تنها طراحی سایت نیست، سئو و بهینه سازی سایت و همچنین افزایش نرخ تبدیل از ویژگی های بارز سایت های طراحی شده توسط ماست و ما می توانیم موفقیت شما در اینترنت را تضمین کنیم.

کارشناسان ما با توجه به زمینه کاری شما و همچنین مخاطبین محصولات و خدماتی که ارائه می دهید بهترین روش های طراحی سایت را به شما پیشنهاد خواهند داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

طراحان سیستم پایا دو راه مختلف برای ساخت وب سایت و طراحی وب سایت شما پیش پایتان می‌گذارد.

اولین راه انجام یک طراحی اختصاصی برای وب سایت شما است.

طبیعتاً این روش هزینه بیشتری برای ما و شما خواهد داشت.

راه دوم نیز استفاده از یک سیستم سایت ساز است که از طریق آن می‌توانید با یک هزینه مناسب سایت داشته باشید.

تمام سوالاتی که حین و پیش از طراحی سایت امکان دارد برای شما پیش بیاید را در زیر برای شما لیست کرده ایم تا با خیالی راحت در انتخاب طراحی وب سایت خودتان قدم بردارید یک سایت حرفه ای نمی شود مگر آنکه اجزای آنهم حرفه ای باشند.

یک سایت حرفه ای متشکل است از : یک سایت حرفه ای: برای سفارش طراحی وب سایت میتوانید با تلفن های اعلام شده در بالا و پایین سایت تماس برقرار کنید و یا از طریق صفحه ی تماس با ما درخواست خود را اعلام کنید کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان با شما تماس گرفته و نیاز سنجی برای پروژه ی شما را انجام میدهند گرچه صرف یافتن نرم افزار حرفه ای سایت ساز، به معنی رسیدن به سایتی حرفه ای نیست و همپای ابزار، خود شما هم باید حرفه ای باشید تا بتوانید بدرستی از برنامه طراحی سایت حرفه ای استفاده کنید، اما طی مقالات متعدد، بهترین نرم افزار ساخت سایت ، در دنیا، وردپرس است که اکوسیستم آن نسبت به دیگر هسته های اوپن سورس، گسترده تر، متخصصین آن بیشتر و دامنه سایت های راه اندازی شده با آن وسیع تر است.

البته گاه برای راه اندازی تیپ خاصی از سایت، هسته خاصی مناسب تر است اما برای عموم وب سایت ها، امروزه وردپرس بهترین سایت ساز حرفه ای است.

بر خلاف آنچه در بدو امر تصور می‌شود و بر خلاف آنچه متاسفانه بعضی همکاران ما، آگاهانه یا ناآگاهانه تبلیغ می‌کنند، تنها راه رسیدن به یک وب سایت حرفه ای، استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای آماده و خصوصا اوپن سورس است.

برنامه‌نویسی اختصاصی یک سایت از صفر، مطلقا آن را حرفه ای نمی‌کند و حتی از سطحی‌ترین امکاناتی که ضعیف‌ترین سی‌ام‌اس‌های آماده هم از آن بهره‌مندند، بی‌نصیب می‌مانید.

به عبارت بهتر، به جز در موارد بسیار به‌ندرت ایده‌پردازانه، که آنچه مشتری می‌خواهد در هیچ هسته اوپن‌سورس آماده‌ای نباشد!، در بقیه موارد، نوشتن از صفر، محض خطاست و مشتری را با مشکلات فراوان روبرو می‌کند.

درست مثل اینکه شما به جای خرید یک خودرو از کمپانی خودروساز، بخواهید در گاراژ خود یک خودرو از صفر بسازید! دسترسی 24 ساعته برای کاربر، دسته بندی محصولات و امکان جستجو پیشرفته، سبد خرید، اتصال به درگاه بانکی، طراحی اپلیکیشن در کنار سایت، دسترسی آسانتر برای ویرایش محصولات و امکانات سئو و … دلایل مهمی است برای ایجاد یک وب سایت و تاثیر گذاری آن بر کسب و کار و میزان درآمد شما.

تمام دلایل گفته شده به سبب استفاده آسان برای کاربر جذاب بوده و در نتیجه مشتریان و بازدید کنندگان از وب سایت شما افزایش میابد.

سایت واکنش گرا، به وب سایت هایی گفته می شود که، با مرورگرهای مختلف و رزولوشن های مختلف، به صورت هوشمند خود را تطبیق می دهد؛ سایت با موبایل، تبلت، لپ تاپ و یا کامپیوتری که باز شود ابعاد خود را متناسب با آن رزولوشن تنظیم می کند.

این مورد به کاربر در استفاده از وب سایت کمک میکند تا راحت تر بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود در سایت دسترسی داشته باشند.

همچنین مدت زمان ماندگاری کاربر در سایت شما را بالا میبرد و نتیجه مثبت در بهینه سازی سایت و سئو آن دارد.

مورد دومی که باید در انتخاب پکیج طراحی سایت دقت کنید، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو مخصوصاً گوگل است.

گوگل مرتب الگوریتم های خود را به روز می کند و وب سایت طراحی شده باید مطابق با آخرین الگوریتم‌های موتورهای جستجو باشد، تا بهترین بازدید و رتبه را برای شما به ارمغان بیاورد.

در صورتی که شما به دنبال یک وب سایت منحصر به فرد برای کسب و کار خود هستید یا امکانات به خصوصی مد نظرتان است، ما طراحی اختصاصی برای شما انجام خواهیم داد.

به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

اما هنگام استفاده از طراحی سایت با cms ، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید.

بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید.

در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد cms یک نرم افزار تحت وب است که به شما اجازه می دهد، بدون نیاز به دانش فنی وب و برنامه نویسی، بتوانید سایت خود را مدیریت کنید و با این کار در هزینه طراحی سایت خود صرفه جویی نمایید.

در میان تمام cms ها وردپرس از محبوبیت بیشتری برخوردار است.

مدت زمان طراحی سایت بستگی به امکانات و ویژگی های مد نظر شما دارد.

اما در کل با توجه به اینکه وب پویا است سایت های آماده برای راه اندازی سایت استفاده می کنند مدت زمان راه اندازی سایت در حدود 15 تا 20 روز کاری است.

اینماد باید حتما توسط شخص صاحب کسب و کار اخذ شود.

البته ما راهنمای کامل جهت اخد اینماد به شما ارائه میکنیم و در هر مرحله ای که سوال داشته باشید راهنماییتان می کنیم.

بله در طراحان سیستم پایا روی هر سایت ، 1 سال پشتیبانی رایگان وجود دارد.

طبق قوانین شرکت ، 30 درصد مبلغ پروژه درابتدا شروع کار از مشتری گرامی دریافت خواهد شد .

مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

تیم طراحان سیستم پایا این اطمینان را می دهد که بهترین خدمات در کنار مناسب ترین هزینه طراحی سایت را به شما ارائه نماید.

ما خدمات کاملی از یک طراحی حرفه‎ای، اختصاصی و سفارشی شده شامل طراحی گرافیکی، طراحی قالب ظاهری وبسایت طبق سلیقه شما، برنامه نویسی، ثبت دامنه و میزبانی وب، ایجاد وب سرویس‎ها و خدمات ایمیل رایگان، بهینه سازی صفحات وب طراحی شده و بکاپ گیری به شما ارائه خواهیم نمود تا با خیالی آسوده و آرامش خاطر، از دنیای وب لذت ببرید! تماس با ما 02166600504 09127185798 تهران – مهرآبادی جنوبی خیابان طالقانی – کوچه هوشمندی ایمیل مستقیم info@tspweb.

ir طراحی سایت حرفه ای ، طراحی وب سایت ، سئو طراحان سیستم پایا متخصص طراحی سایت، طراحی سامانه های مبتنی بر وب، ساخت ربات تلگرام، طراحی سایت سفارشی و بهینه سازی سایت به همراه خدمات پشتیبانی سالیانه و امکان ثبت دامنه، خرید هاست و خرید SSL است و طراحی سایت حرفه ای

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map