طراحی سایت در جوادآباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در جوادآباد شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در جوادآباد شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- سیماگر- رئیس دادگاه بخش جوادآباد از توابع شهرستان ورامین گفت: تغییرکاربری اراضی کشاورزی، آفتی است که پیش از شروع ساخت و ساز غیر مجاز باید با آن برخورد شود.

محمد داداش‌زاده روز یک‌شنبه در دیدار با فرماندار و مسئولان ورامین گفت: اقتصاد ورامین برپایه کشاورزی است و هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری، مشکلات عدیده‌ای را برای شهرستان به همراه می‌آورد.

وی اظهار کرد: منابع شهرستان محدود است و برخی از افراد سودجو برای کسب درآمد، اراضی مرغوب کشاورزی را با ساخت و ساز غیر مجاز نابود می‌کنند که برای مقابله با آن لازم است تا پیش از آغاز عملیات ساخت، با آن مقابله و پیشگیری کرد.

داداش‌زاده با اشاره به تخریب ده‌ها باغ‌ویلا در مناطق مختلف بخش جوادآباد گفت: کشاورزی غذای مردم را تأمین می‌کند و دخل و تصرف در آن، اقتصاد شهرستان را با چالش جدی مواجه می‌کند لذا تمامی ساخت‌وسازهای غیرمجاز در منطقه جوادآباد بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی تخریب می‌شود.

وی گفت: با تشکیل گروه بازرسی که با دستور فرماندار شهرستان ورامین فعالیت خود را آغاز کرده و تلاش بیشتر ادارات مرتبط از جمله جهاد کشاورزی می‌توان با پدیده تغییر کاربری اراضی مقابله کرد.

رئیس دادگاه بخش جوادآباد ورامین گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۴۰۰ پرونده به دادگاه بخش جوادآباد وارد شده بود که به دلیل بافت سنتی منطقه و همراهی مردم، اغلب این پرونده‌ها در شوراهای حل اختلاف به صلح و سازش منتهی شده است.

وی تصریح کرد: در سه ماهه نخست امسال، تعداد پرونده‌های ورودی به دادگاه جوادآباد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته که این امر می‌تواند به دلیل شیوع ویروس کرونا و سازش پرونده‌ها در شورای حل اختلاف باشد.

بخش جوادآباد به عنوان وسیع‌ترین بخش استان تهران در ۱۲ کیلومتری جنوب‌شرق تهران و در حاشیه محور قم- گرمسار واقع شده است.

از ابتدای امسال تاکنون بیش از صد مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بخش جوادآباد ورامین با حکم قضایی تخریب شده است.

اهواز - سیماگر - استاندار خوزستان گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص)… تبریز - سیماگر - شهردار تبریز گفت: چهار ایستگاه خط یک قطار شهری این… ایلام - سیماگر - دانشگاه علوم پزشکی ایلام در بیانیه ای اعلام کرد: بر… سنندج - سیماگر - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت:… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map