طراحی سایت در جوزجان افغانستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در جوزجان افغانستان شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در جوزجان افغانستان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یک تورک خیراندیش اهل تورکیه یک باب مکتب لیسه با پیشرفته‌ترین امکانات و با ظرفیت 1500 تن در اولوسوالی خواجه دوکوہ ولایت جوزجان افغانستان احداث کرد.

نورمحمد قاری‌زاده، رئيس موسسه خدماتی وتوسعه‌ای قویاش درافغانستان درگفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهارداشت: مکتب لیسه «عبدالرحمن کولنوک» اولوسوالی خواجه دوکوہ ولایت جوزجان در شمال افغانستان توسط خانواده خیراندیش کولنوک اهل تورکیه با هزینه 150 هزار دالر با ستندردهای پیشرفته احداث شده است.

اوافزود: مکتب لیسه مذکور با حمایت مالی دکتر متین کولنوک شخص خیَر اهل تورکیه و طراحی و ساخت آن توسط "موسسه خدماتی و توسعه‌ای قویاش" انجام گرفته است.

قاری‌زاده همچنین گفت: "عملیات ساخت این مرکز آموزشی در روستای «چوباش خورد» در 25 کیلومتری شهر شبرغان ولایت جوزجان یک سال پیش آغاز و هفته گذشته به پایان رسید.

این مکتب هفته آینده رسما افتتاح و به بهره برداری می‌رسد".

قاری‌زاده در ادامه اضافه کرد: "  لیسه مذکور میان چهار روستا قرار گرفته و 1500 دانش‌آموز پسر و دختر می‌توانند در آن به تحصیل بپردازند".

او تاکید کرد: افتتاح این مکتب لیسه دو طبقه‌ای برای دانش‌آموزان منطقه که به دلیل نبود امکانات از ادامه تحصیل محروم بودند، مایه امیدواری شده است.

رئيس موسسه خدماتی و توسعه‌ای قویاش در افغانستان از حامیان برای ساخت این مرکز آموزشی و بابت کمک‌های مردم تورکیه به افغانستان در زمینه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش اظهار سپاسگزاری  کرد.

گفتنی است براساس آمار رسمی آژانس همکاری و هماهنگی تورکیه «تيكا»، تاکنون بیش از 100 باب مکتب و مرکز آموزش و پرورش در مناطق مختلف افغانستان توسط این نهاد و سایر خیرین و نهادهای ‌تورکیه‌ای احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رئیس جمهورتورکیه وامیرقطر پس ازمراسم امضای10توافقنامه همکاری میان دوکشورازکتابخانه «ملت» ریاست جمهوری در انقره بازدید کردند در فرانسه، دیوان عدالت اداری با حکم محکمه مبنی بر تعطیلی مسجد پانتین به مدت 6 ماه موافقت کرد یونسکو اعلام کرد که روز 18 نوامبر همه ساله، تحت عنوان "روز جهانی هنرهای اسلامی" جشن گرفته خواهد شد بالون‌های معروف کاپادوکیا به مناسبت هشتاد و دومین سالگرد درگذشت آتاترک با بیرق تورکیه و پوسترهایی ازاو بر فراز این منطقه به پرواز درآمدند ویب سایت رسمی موسسه رادیو تلویزیون ترکیه این خدمات: درای موادوداشته های صاحب حق تالیف ازآژانس خبری انادلو( AA)،آژانس خبری فرانس پرس(AFP)،اسوشتید پرس(AP)، رویترز، دویچه پرس آژانس (DPA)وآژانسهای خبری آتش، ایفه، مینا، ایتارتاس، خینهوا ATSH ،EFE ،MENA ،ITAR TASS ،XINHUA میباشد.

اخبارومواد داده شده ازاین سایت بدون اجازه مورداستفاده قرار نمیگیرد و کاپی نمیگردد.

TRTازمحتوای سایتهای که دارای ارتباط خارجی میباشد مسئولیت داشته نمیتواند

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map