طراحی سایت در جیبوتی جیبوتی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در جیبوتی جیبوتی شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در جیبوتی جیبوتی شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- سیماگر- رسانه های بین المللی اخیرا با استناد به تصاویر ماهواره ای اعلام کردند تحرکات نیروی دریایی چین در پایگاه این کشور در جیبوتی افزایش یافته است ؛ این خبر بار دیگر گمانه زنی ها پیرامون رقابت های استراتژیک بین چین و آمریکا را پررنگ کرد.

این پایگاه اولین پایگاه فرامرزی چین است که در سال ۲۰۱۷ گشایش یافت، اما برخی بخش های آن هنوز کاملا به مرحله بهره برداری نرسیده است.

جیبوتی به گونه ای یک نقطه کانونی در زنجیره اقتصادی آفریقا و حاشیه شمالی اقیانوس هند محسوب می شود.

این کشور در مدخل دریای سرخ واقع شده و به دریای عربی، خلیج فارس و اقیانوس هند مشرف است.

جیبوتی با قرار گرفتن در ساحل غربی تنگه باب‌المندب و اشراف بر کانال سوئز ، چهارمین آبراه بزرگ بین کشورهای اروپایی، دریای مدیترانه، اقیانوس هند و شرق آفریقا به شمار می‌رود.

برآوردها نشان می دهد سالانه حدود ۳۰ هزار کشتی نفتکش و حمل کالا از این آبراه عبور می کند و جیبوتی عملا به برج دیده بانی این منطقه تبدیل شده است.

همین موقعیت ژئواستراتژیک جیبوتی برای توضیح حضور قدرتهای بزرگ در این کشور و احداث پایگاه نظامی متعدد در آن کافی است.

رقابت قدرتهای بزرگ جهانی برای حضور و احداث پایگاه نظامی در جیبوتی اهمیت ژئواستراتژیک این کشور را در معادلات و مناسبات اقتصادی و نظامی منطقه نشان می دهد.

این رقابت ها به حدی است که جیبوتی عملا به یک پادگان بزرگ با حضور نیروهای بیگانه تبدیل شده است.

گزارش های دریافتی حاکیست که هم اکنون پنج پایگاه نظامی متعلق به کشورهای خارجی در جیبوتی وجود دارد و هریک در تلاش برای تقویت حضور نظامی خود در این کشور هستند.

فرانسه فرانسه از دهه های گذشته پایگاه نظامی خود را در جیبوتی، با بیش از ۱۳۰۰ نیروی نظامی حفظ کرده است.

ایتالیا ایتالیا  در سال ۲۰۰۹ یک پایگاه نظامی کوچک در جیبوتی تأسیس کرد و همچنان به تقویت نیروهای خود در این کشور اهتمام دارد.

ژاپن ژاپن در سال ۲۰۱۱ وارد جیبوتی شد و هم اینک ۱۸۰ نظامی ژاپنی در جیبوتی حضور دارند.

چین  چین در سال ۲۰۱۷ نخستین پایگاه نظامی در خارج از مرزهای خود را در جیبوتی تأسیس کرد.

آمریکا آمریکا در سال ۲۰۰۱ پایگاه "لمونیر" * را در جیبوتی احداث کرد که چهار هزار نیروی نظامی در آن مستقر هستند و ناوگان بزرگی از هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در آن جای داده شده است.

این پایگاه در فاصله تقریبا ۱۰ کیلومتری پایگاه چین قرار دارد.

براساس گزارش رسانه های مختلف ، کشورهای عربستان سعودی، ترکیه ، امارات ، هند و روسیه نیز در سالهای گذشته تلاشهایی برای حضور نظامی در برخی کشورهای این منطقه از جمله سودان داشته اند که هنوز منجر به احداث پایگاه نظامی در این کشور نشده است.

در این میان چین به عنوان رقیب عمده اقتصادی آمریکا ، سرمایه گذاری های هنگفتی  نه تنها در جیبوتی و منطقه شاخ آفریقا بلکه در سراسر قاره سیاه داشته است و به این سرمایه گذاری ها همچنان ادامه می دهد.

چین بزرگترین بندر را در آفریقا احداث کرده ، بزرگترین خط راه آهن را به طول ۷۵۶  کیلومتر بین اتیوپی و جیبوتی ایجاد کرده و با احداث کابل انتقال اطلاعات ، بخش اعظمی از اینترنت آفریقا از کنیا تا یمن را در دست دارد.

چین تلاش می کند که این کابل انتقال اطلاعات را به قطب اینترنت منطقه تبدیل کند.

به گفته کارشناسان ۹۰ درصد اینترنت اتیوپی از کابل جیبوتی عبور می کند.

خط آهن اتیوپی - جیبوتی میزان سرمایه گذاری پکن در جیبوتی به حدی است که بیش از ۷۰ درصد تولید ناخالص داخلی جیبوتی را در اختیار گرفته است.

به بیان دیگر جیبوتی بیش از ۷۰ درصد تولید ناخالص داخلی خود را به چین بدهکار است.

قدرتهای بزرگ جهان نظیر آمریکا، انگلیس، فرانسه و برخی قدرتهای دیگر هر یک به نوبت و گاه همزمان در آفریقا حضور یافته اند ولی از دو دهه پیش نام چین نیز به این گروه اضافه شده است.

نکته حایز اهمیت در این میان اینکه به نظر می رسد چین طی دو دهه اخیر در عرصه اقتصادی آفریقا، گوی سبقت را از دیگر رقیبان خود ربوده و با فاصله زیادی از آنان قرار گرفته است.

براساس آمار رسمی، مبادلات اقتصادی آمریکا و قاره آفریقا حدود ۷۳ میلیارد دلار ، مبادلات اقتصادی اروپا و قاره سیاه حدود ۱۴۰ میلیارد دلار و مبادلات اقتصادی چین و آفریقا بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار برآورد شده است.

این میزان حضور نظامی در منطقه شاخ آفریقا علاوه بر تاکید بر اهمیت راهبردی آن می تواند بیانگر این حقیقت باشد که این منطقه در آینده نه چندان دور آبستن معادلات و مناسبات مهم و پیچیده ای خواهد بود و جیبوتی می تواند زمین بازی جدیدی برای قدرتهای بزرگ منطقه ای و فرامنطقه ای باشد.

* -  LEMONNIER https://www.

washingtonpost.

com/world/africa/in-strategic-djibouti-a-microcosm-of-chinas-growing-foothold-in-africa/۲۰۱۹/۱۲/۲۹/a۶e۶۶۴ea-beab-۱۱e۹-a۸b۰-۷ed۸a۰d۵dc۵d_story.

html https://www.

forbes.

com/sites/hisutton/۲۰۲۰/۰۵/۱۰/satellite-images-show-chinese-navy-is-expanding-overseas-0912-8238263 https://militarybases.

com/overseas/djibouti/ تهران- سیماگر- چین درسه دهه گذشته شکوفایی اقتصادی چشمگیری را تجربه کرده و در این مسیر پکن با… تهران- سیماگر - واشنگتن در راستای استراتژی گسترش نظامی خود ، قاره آفریقا را نیز همواره در زاویه… تهران – سیماگر- قاره آفریقا که بیش از ۵۰ کشور جهان را در خود جای داده است همواره با فقر، ناآرامی،… تهران - سیماگر - وزارت دفاع آمریکا طی هفته جاری در تکمیل توافق قبلی برای آموزش و تجهیز نیروهای… پكن - سیماگر - در شرایطی كه كار تكمیل اولین پایگاه نظامی خارجی چین در جیبوتی در شاخ آفریقا مراحل… پكن - سیماگر - چین برای نخستین بار شماری از نظامیان خود را با چند فروند كشتی روانه پایگاه نظامی… پكن - سیماگر - ‌استمرار برنامه ساخت یك پایگاه نظامی توسط چین در جیبوتی باعث شده است كه این كشور… لندن – سیماگر – رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس ضمن انتقاد از عادی… بغداد - سیماگر - در سایه نگرانی برخی محافل داخلی عراق، دولت محلی استان… تهران-سیماگر- اداره وضعیت فوری و حوادث غیرمترقبه ترکیه روز سه‌شنبه… تهران - سیماگر - روزنامه "افغانستان تایمز" روز شنبه اعلام کرد که شهروندان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map