طراحی سایت در خامنه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در خامنه شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در خامنه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای دریافت رایگان کتاب سئو 2020 با به روز ترین نکات سئو، تولید محتوا و بازاریابی اینترنتی ایمیل خود را در زیر وارد نمائید طراحی سایت این وب سایت با هوشمندی بسیار قوی صورت گرفته است.

بخش بندی عالی آن بارها و بارها مورد تأیید برنامه نویسان قرار گرفته است.

برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

سایت سید علی خامنه ای به طور دقیق به زندگی نامه این حضرت، بیانات وی و شرح حدیث می پردازد.

این سایت بسیار پر بار طراحی شده است.

بخشی منحصر به فرد برای کتاب، عکس و فیلم در نظر گرفته شده که تا افراد بتوانند به سادگی به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

علاوه بر بخش های اعلام شده در سایت یک بخش به صوت اختصاص داده شده است که سخنرانی های این حضرت به صورت کاملاً کم حجم در اختیار افراد قرار می گیرد.

بخش آخرین رویدادهای سایت به نوعی نمایش دهنده جدیدترین اخبار روی در خصوص سایت سید علی خامنه ای است.

یک آپشن به نام کلید واژه در سایت سید علی خامنه ای در نظر گرفته شده است که به نوعی کاربر را راهنمایی می کند تا به اطلاعات دلخواه خود سریعتر دسترسی داشته باشد.

بخش خاطرات سایت سید علی خامنه ای به صورت طبقه بندی طراحی شده است تا افراد بتوانند به سادگی و به زبانی ساده از خاطرات این حضرت اطلاعات کسب نمایند.

در بخش گالری سایت، تصاویر دیدارها، تصاویر ویژه و پوستر تعبیه شده است.

سایت سید علی خامنه ای از دید نرم افزارهای آنالیز و تحلیل سایت و همینطور از دید الکسا بسیار بسیار قدرتمند است.

رتبه الکسا برای سایت سید علی خامنه ای در ایران 318 است و رتبه جهانی سایت نیز 11 هزار است.

این رقم با رشد 9 درصدی همراه است  و نشان می دهد که علمکرد سایت سید علی خامنه ای به طور روتین با رشد بسیار عالی همراه بوده است.

سرعت سایت سید علی خامنه ای بسیار بالا است و 88 درصد سریع تر از سایت های هم رده خود محسوب می شود، سرعت لود صفحه اصلی سای 0.

774 ثانیه است و این رقم برای زمان های پر ترافیک نیز ثابت است و چنین موفقیتی بسیار ارزشمند است.

نرخ پرش از سایت 39 درصد است که رقمی بسیار عالی است و این رقم نشان می دهد که بیش از 50 درصد کاربران سایت سید علی خامنه ای علاقمند به ماندن در آن هستند.

میانگین ترافیک ورودی برای صفحات سایت، 4 صفحه برای هر کاربر اعلام شده است که با رشد 2 درصدی همراه است و در ابتدا افراد به طور میانگین پس از بازدید از 3 صفحه سایت از آن خارج می شدند که امروز این رقم به 4 صفحه افزایش یافته است.

مدت زمان ماندگاری افراد در هر صفحه 3 دقیقه است که این رقم با ورود کاهش یک درصدی هنوز هم بسیار استاندارد است.

سازگاری سایت سید علی خامنه ای با تمامی گوشی های اندروید بررسی شده است و در صورت تغییر صفحه نمایش هیچ نوع بهم ریختگی دیده نمی شود.

  وضعیت امنیتی سایت از چند سال گذشته تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی بوده است.

فونت به کار رفته در سایت سید علی خامنه ای در سه سبک مختلف است که نوع نستعلیق آن بسیار زیبا و لذت بخش است.

طراحی سایت این وب سایت با هوشمندی بسیار قوی صورت گرفته است.

بخش بندی عالی آن بارها و بارها مورد تأیید برنامه نویسان قرار گرفته است.

برای سفارش آنلاین طراحی سایت کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی سایت ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

اولین نظر را شما ثبت نمائید برای دریافت مشاوره رایگان بازاریابی اینترنتی با شماره زیر تماس حاصل نمائید تولید محتوا متنی، صوتی و تصویری، تبلیغ در شبکه های اجتماعی، و دوره های دیجیتال مارکتینگ از خدمات رایا مارکتینگ می باشد.

عقیده داریم دیجیتال مارکتینگ و ‌ICT آینده ما را رقم میزنند.

شعبه انقلاب: تهران-میدان انقلاب-ابتدای کارگر جنوبی-کوچه رشتچی-پلاک 14-طبقه اول-واحد 3 شعبه آمل: میدان 17 شهریور-نبش آفتاب 15.

1-ساختمان قائم-طبقه سوم-واحد 302 شعبه اصفهان خیابان پروین، نرسیده به عسگریه دوم، جنب پل عابر پیاده، طبقه فوقانی باشگاه بدنسازی تک تن، طبقه اول واحد دوم

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map