طراحی سایت در داوود مقدس دومینیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در داوود مقدس دومینیکا در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شماره شناسایی قابل ویرایش نمی باشد.

لطفا در وارد کردن آن دقت فرمایید تنها راه ارتباطی ما با شما شماره تلفن شماست.

لطفا در وارد کردن ان دقت فرمایید بسم الله الرحمن الرحیم مسابقات ملی دارالقران امام علی‌بن ابیطالب که الحمدلله تبدیل به یک مسابقه کم نظیر بین المللی شده است، از افتخارات بزرگی است که بدون دخالت و یا کمک‌های دولتی در کشور عزیزمان ایران برگزار می‌گردد.

بنده به نوبه خود از زحمات و تلاش‌های تمام متصدیان برنامه بویژه برادر بزرگوار و عزیزمان، خادم القران جناب آقای حاج محمدانصاری، کمال تقدیر و تشکر دارم که پیام مرجع عظیم‌الشأن حضرت آیت الله العظمی سبحانی دامت برکاته گویا و دارای ابعاد و اهداف مهمی بود و از حضرت ایشان بابت این پیام پر معنی به این دوره از مسابقات، با تمام وجود تشکر می‌کنم.

برگزاری این دوره از مسابقات همزمان با مناسبت‌هایی می‌باشد که همه مهم می‌باشند؛ ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، شهادت سردار دل‌ها سپهبد قاسم سلیمانی و همراهان ایشان و از همه مهم‌تر قرار گرفتن در اولین سال گام دوم انقلاب که تأثیر اینگونه برنامه‌ها - که قران در آن محور است - در بالندگی و پایندگی معنوی و فرهنگی کشور عزیزمان بسیار موثر خواهد بود.

ابتکار دیگر، نام‌گذاری این دوره از مسابقات بنام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شعار آن با عنوان کیفیت و تحول‌آفرینی در فعالیت‌های قرانی از نکات مهمی است که ارزش و روش علمی و عملی برنامه امسال را دو چندان می‌کند، که بازهم جای شکرگزاری و قدردانی دارد.

اما چند نکته کوتاه را در افتتاحیه این دوره از مسابقات که ویژه خواهران می‌باشد را بصورت اختصار عرض می‌کنم؛ قرآن کریم ویژگی ممتازش هدایت انسان بر پایه فهم و درکِ واقعیت‌ها و حقائق است، ولی کلمه ’’فهم” یک‌بار بیشتر در قران نیامده آنهم در ماجرای قضاوت حضرت داوود و حضرت سلیمان، آنجا که می‌فرماید «ففهّمناها سلیمان» اما همین قران، انسان را با تعابیر و عناوین گوناگون مانند: تفکر، تدبر، تفقه، تعقل و.

.

.

انسان‌ها را در مسیر فهم صحیح از آیات قران و آیات الهی قرار می‌دهد، لذا اهل بصیرت کسانی هستند که ابزار و روش فهم را در زندگی معنوی و مادی خود بکار بندند.

از جمله این نگاه دقیق، پی بردن به ظرائف قران است، یکی از زوایای اعجاز قران کریم، بکار بستن کلمات در جایگاه خاص خود است که در همین رابطه که اتفاقا تناسب با همین ایام یعنی ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها دارد، نمونه‌ای را در این فضای معنوی و جمع فرهیخته، عرض می‌کنم: قران مجید، رزق خدادادی موجودات و از جمله انسان‌ها را با سه تعبیر بکار می‌برد؛ نعمت، هبة و عطا، آنجا که رزق فراگیر و برای همه انسان‌ها و دیگر موجودات را مورد تصریح قرار می‌دهد، از کلمه ”نعمت” استفاده می‌کند «وَإِنْ تَعُدُّوا نِعْمَتَ اللَّهِ لَا تُحْصُوهَا» خصوصیت نعمت، فراگیری و عمومیت آن است که براساس حکمت پروردگار، خالقیت و رازقیت خداوند متعال به همگان تعلق می‌گیرد.

اما تعبیر دیگر قران درباره رزق انسان‌ها عنوان ”هبة” است که خاص است و به بندگان خاص خداوند تعلق دارد، ویژگی هبه بستگی به ویژه بودن انسان‌ها دارد که ایمانشان از درجه بالایی برخوردار و در مقابل پروردگار تسلیم محض هستند، خداوند متعال درباره حضرت زکریا می‌فرماید: «فَاسْتَجَبْنَا لَهُ وَوَهَبْنَا لَهُ يَحْيَى وَأَصْلَحْنَا لَهُ زَوْجَهُ إِنَّهُمْ كَانُوا يُسَارِعُونَ فِي الْخَيْرَاتِ وَيَدْعُونَنَا رَغَبًا وَرَهَبًا وَكَانُوا لَنَا خَاشِعِينَ» حضرت یحیی می‌شود هبه پروردگار به حضرت زکریا، چرا که در آن وضعیت جسمانی که شاید کهولت سن یا بیماری بوده و به حسب عادت و طبیعت، کسی فرزند دار نمی‌شود، خداوند، یحیی را به زکریا هبه می‌کند.

و اما تعبیر سوم عنوان ”عطا” می‌باشد که بسیار خاص‌تر است، قران کریم درباره حضرت سلیمان که خداوند دشمنان جنی و انسی او را در تسخیر و تسلیم سلیمان قرار می‌دهد و قدرت باد را در اختیار و به فرمان او قرار می‌دهد، می‌فرماید: «هَٰذَا عَطَاؤُنَا فَامْنُنْ أَوْ أَمْسِكْ بِغَيْرِ حِسَابٍ» این هم یک رزق است ولی با لفظ ”عطا” تعبیر شده.

از این‌رو وقتی در آیات قران دقت می‌شود متوجه می‌‌شویم که خداوند تبارک و تعالی درباره نبی اکرم، حضرت محمد صلی‌الله‌علیه‌وآله رزق خاص را با عنوان عطا تعبیر نموده، مانند آنجا که درباره مقام شفاعت حضرت می‌فرماید: «وَلَسَوْفَ يُعْطِيكَ رَبُّكَ فَتَرْضَىٰ» و جالب‌تر آنکه همین تعبیر را در باره وجود مقدس حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها بکار می‌گیرد که در سوره مبارکه کوثر می‌فرماید: « انا اعطیناک الکوثر» که نشانده مقام و عظمت آن وجود مقدس و نورانی می‌باشد.

به همین جهت در باب رزق پرودگار به انسان‌ها، سه تعبیر: نعمت‌الله، هبةالله و عطاءالله داریم.

خلاصه عرض بنده این است که علاوه بر قرائت زیبا و دلنشین قران، باید اهالی قرانی و مونسان با کتاب خدا، این ظرائف را درک و برای اهل جامعه بیان کنند که اهمیت بسیاری از موضوعات و مسائل قران در همین ظرائف قرانی، نهفته شده است.

یک نکته دیگر را در خاتمه عرض کتم، وآن استفاده از ابزار هنر و بستر رسانه است، این یک ظرفیت و فرصت است که فعالیت‌های یک مجموعه و یا یک فرد در تمام عرصه‌ها می‌تواند در همین بستر رسانه و فضای مجازی به گوش تشنگان معارف دینی و قرانی برسد تا معجزه و جذابیت قران به گوش جهانیان برسد.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای خواهران شرکت کننده در این دوره مسابقات، از همه دست اندرکاران بخصوص برادر ارجمندمان حاج آقای انصاری، مسئولین، داوران و شرکت کنندگان محترم، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map