طراحی سایت در داگا بوتان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در داگا بوتان شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در داگا بوتان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ارسال تیکت برای بخش پشتیبانی شرکت برتینا پیرو درخواست های بسیار مشتریان، تصمیم به ارائه ی خدمات طراحی و پشتیبانی وب سایت گرفته است.

ازین پس در صورت نیاز به طراحی، از طریق دکمه ی سفارش زیر، درخواست خود را برای بررسی بیشتر ارسال نمایید.

توجه : به دلیل تعداد بالای سفارشات در دست اجرا متاسفانه در حال حاضر امکان خدمات دهی به سفارشات جدید وجود ندارد و تنها به مشتریان کنونی خدمات ارائه می گردد.

پس از تکمیل بخشی از پروژه های کنونی مجدد خدمات دهی به مشتریان جدید آغاز خواهد شد و این موضوع در سایت اطلاع رسانی خواهد گردید داشتن وب سایتی به منظور ارائه خدمات و محصولات، معرفی شرکت، تاریخچه و فرآیند برندسازی، امری است واجب و ضروری که این روزها تمامی شرکت ها و موسسات فعال در سطح جامعه از آن بهره جسته و ازین طریق بخشی از هزینه تبلیغات و برندسازی را کاهش داده و خود را در دنیای وب مطرح می سازند.

توجه به این نکته که در حال حاضر بخش عظیم و قابل توجهی از مردم در دنیای وب فعالیت دارند خود اثباتی است به توضیحات پیشین.

ظاهر گرافیکی وب سایت و اپلیکیشن تاثیر به سزایی در جذب مشتری دارد.

تحقیقات نشان داده است درصد قال توجهی از کاربران ورودی تنها به دلیل ظاهر مناسب و نظم پنهانی طراحی تمایل به استفاده از آن وب سایت یا اپلیکیشن را دارند.

علاوه بر ظاهر کلی طراحی لوگو و بنرهای به کار گرفته شده در یک محصول نیز هرکدام بر میزان رضایت مشتری تاثیرگذارند.

درک صحیح مفاهیم رابط کاربری (UI) و دسترسی کاربری (UX)، در صورتی که در فرآیند طراحی درنظر گرفته شوند، نقش عظیمی در موفقیت و همه گیر شدن محصولتان خواهد داشت.

امروزه شرایط مختلف کارفرمایان را مجاب کرده است به منظور گسترش حیطه کاری و جذب مشتریان بیشتر، کاربران فعال در سطح فضای مجازی و دنیای وب را مورد توجه خاصی قرار داده و از طریق تهیه و تنظیم وب اپ و اپلیکیشن موبایل به هدف مذکور برسند.

آمار های چند سال اخیر نشان داده است حدود ۶۰ درصد کاربران فعال وب، از طریق موبایل و اسمارت فون وارد تارنماها شده و از خدمات بهره می برند.

بسیاری از مشتریان به دنبال شناسانده وب سایت خود به موتورهای جستجو به خصوصی Google هستند.

با توجه به رشد چشمگیر رقابت سطح وب در سال های اخیر روزانه شاهد افزایش اهمیت این مهم هستیم.

هم چنین در این اوان، رعایت نکات استاندارد برنامه نویسی در طراحی وب سایت نیز اهمیت زیادی داشته و توسط موتورهای جستجو درنظر گرفته می شود.

طراحی سایت بر اساس این استانداردها و هم چنین رعایت سرعت در عین زیبایی وظیفه هر تیم برنامه نویسی و طراحی ای می باشد.

سیب طلایی هوشمند بانک تجارت به پرداخت ملت بانک صنعت و معدن دانشگاه علم و فرهنگ دیجی کالا بانک مهر اقتصاد صنایع ملی مس ایران شرکت ارتباطات زیر ساخت دانشگاه صنعتی امیرکبیر وزارت راه و شهرسازی دانشگاه صنعتی شریف گروه صنعتی بوتان شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت کارت اعتباری ایران کیش برق منطقه ای تهران دانشگاه علمی کاربردی آموزش و پرورش گروه صنعتی ایران خودرو کانون وکلای دادگستری وزارت کشور (۱۵شهرداری کشور) دانشگاه شهید بهشتی بانک مشاغل ایران شرکت ویستا وب شرکت پترو پارس مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیمه سینا صداوسیما جمهوری اسلامی ایران شرکت بهمن موتور موسسه اعتباری عسکریه بانک پارسیان استاد سلام اتحادیه تاکسیرانی رسمی کشور سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار نظام مهندسی البرز بانک ملی ایران بانک اطلاعات انفورماتیک ایران پژوهشگاه فضایی ایران سازمان بسیج صدا و سیما ایران ارقام اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سازمان نظام پرستاری دانشکده فنی تبریز انجمن مديريت پروژه ايران سازمان بهزیستی دانشگاه آزاد اسلامی حوزه علمیه سازمان جهاد دانشگاهی آموزش عالی آزاد اکسین صنایع غذایی پاکبان پارس دارو اتاق بازرگانی صنایع معادن فراورده های لبنی چوپان Address: No 8, Hojjat Ave, Sattarkhan St, Tehran, Iran, Phone : 02161064000 Founded: 2003 تهران، ستارخان، انتهای کوچه حجت، پلاک 8، ساختمان برتینا Copyright: ©Bertina

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map