طراحی سایت در دمیر هیسار مقدونیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در دمیر هیسار مقدونیه کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، AFP زوران زائف، نخست وزیر مقدونیه (چپ) امضای توافق نهایی درباره نام مقدونیه را برای دو کشور استراتژیک دانست رهبران یونان و مقدونیه یک توافق تاریخی را امضا کرده اند که بر اساس آن نام مقدونیه به "مقدونیه شمالی" تغییر می کند تا با استان مقدونیه یونان متفاوت باشد.

این توافق که روز یکشنبه (۱۷ ژوئن) در نزدیکی دریاچه پرسپا در مرز دو کشور امضا شد به حدود سه دهه اختلاف پایان می دهد و یک مانع عمده را از پیش روی عضویت جمهوری مقدونیه در اتحادیه اروپا بر می دارد.

الکسیس سیپراس، نخست وزیر یونان، در نشست امضای توافق با تاریخی خواندن آن ابراز امیدواری کرد که "راه برای صلح، دوستی و همکاری دو جانبه نه فقط برای دو کشور بلکه برای کل منطقه بالکان و همه اروپا هموار بکند.

" زوران زائف، نخست وزیر مقدونیه، نیز گفت: "امضای توافق نهایی درباره نام مقدونیه برای دو کشور اهمیت استراتژیک دارد.

" نام جدید هنوز پیش از نهایی شدن باید به تائید مردم مقدونیه و پارلمان یونان برسد.

دو دولت هفته گذشته در این خصوص به توافق رسیده بودند.

یونان با استفاده از نام مقدونیه به خاطر هراس از طرح ادعای ارضی نسبت به مناطق شمالی یونان مخالف بوده است؛ به همین خاطر یونان تا کنون جلوی عضویت مقدونیه در ناتو و اتحادیه اروپا را گرفته است.

منبع تصویر، Getty/Reuters تظاهراتی در یونان و مقدونیه بر سر توافق دو کشور بر سر نام جدید برگزار شده است طبق توافق، کشوری که در سازمان ملل متحد به نام جمهوری مقدونیه یوگسلاوی سابق شناخته می‌شود از این پس نامش "سورنا ماکدونیا" یا جمهوری مقدونیه شمالی خواهد بود.

زبان این کشور مقدونی و مردمانش مقدونی‌ها (شهروندان جمهوری مقدونیه شمالی) خوانده خواهند شد.

دو طرف توافق کرده‌اند که از این نام هم در عرصه بین‌المللی و هم در سطح روابط دو جانبه استفاده کنند.

نزدیک به ۱۴۰ کشوری که پیشتر نام جمهوری مقدونیه را به رسمیت شناخته بودند، باید نام جدید این کشور را هم به رسمیت بشناسند.

پیشتر نام‌های دیگری مطرح شده بودند از جمله گورنا ماکدونیا (مقدونیه علیا)، نووا ماکدونیا (مقدونیه نو) و ایلیندن ماکدونیا.

مشکل چه بود؟ نام مناطق شمالی یونان مقدونیه است که شامل شهر تسالونیکی، دومین شهر بزرگ این کشور است.

مقدونیه با انتخاب این نام در سال ۱۹۹۱ خشم بسیاری از یونانی‌ها را برانگیخت.

بسیاری یونانی‌ها بر این باور بودند که چنین کاری با هدف طرح ادعاهای ارضی صورت گرفته است.

زمامداران مقدونیه با نامیدن فرودگاه جدید اسکوپیه، پایتخت این کشور به نام اسکندر کبیر باعث تشدید سوءظن‌ها شدند.

آنها همچنین بزرگراه اصلی به مرز یونان را به این نام خواندند.

اسکندر مقدونی در قرن ۴ پیش از میلاد بر یونان و سرزمین‌های اطراف آن حکومت می‌کرد.

تنها بخشی از آن.

یونان می‌گوید مقدونیه بخشی از جدانشدنی از میراث یونانی است.

ایگی، پایتخت باستانی نزدیک شهر ورجینا در شمال یونان است و پلا، زادگاه اسکندر مقدونی در شمال یونان واقع است.

طبق توافق دو کشور، مردم مقدونیه شمالی هیچ ارتباط و وابستگی به تمدن یونان باستان ندارند و زبان آنها بخشی از خانواده زبان‌های اسلاوی است و ربطی به تمدن یونان ندارد.

منبع تصویر، Getty Images اسکندر مقدونی وقتی در جنگ‌های بالکان در سال‌های ۱۹۱۲ تا ۱۹۱۳ نیروهای عثمانی از مناطق وسیعی که مقدونیه خوانده می‌شد بیرون رانده شدند، این مناطق میان یونانی‌ها و صرب‌ها تقسیم شدند و بخش کوچکی هم به بلغارستان رسید.

در جنگ جهانی دوم، مقدونیه یونان و یوگسلاوی به اشغال بلغارستان که متحد آلمان نازی و ایتالیا بود در آمد.

کمونیست‌های یوگسلاوی و بلغارستان در جنگ داخلی یونان نقش ایفا کردند.

وقتی یوگسلاوی تقسیم شد، یونان تنها با نام جمهوری مقدونیه یوگسلاوی سابق موافقت کرد اگرچه این کشور در بسیاری از مناطق دنیا با نام مقدونیه شناخته می‌شد.

منبع تصویر، Getty Images نام فرودگاه اسکندر مقدونی اسکوپیه به فرودگاه بین‌المللی اسکوپیه تغییر کرده است دولت مقدونیه اخیرا نام فرودگاه اسکندر مقدونی اسکوپیه را به فرودگاه بین‌المللی اسکوپیه تغییر داد و بزرگراه اسکندر مقدونی هم بزرگراه دوستی شد.

در صورتی که مجلس مقدونیه تغییر نام را قبول کند، یونان از مخالفت خود با عضویت آن کشور در ناتو و اتحادیه اروپا دست بر خواهد داشت.

سپس همه‌پرسی برای تغییر نام برگزار خواهد شد و در صورت حمایت آنها، دولت باید قانون اساسی کشور را تغییر دهد.

تغییر در قانون اساسی یکی از شرط‌های یونان است.

پس از این تغییرات، مجلس یونان باید این تغییر نام را تائید کند.

چنین کاری راحت نخواهد بود.

یونانی‌ها به صورت کلی با هر نامی که شامل مقدونیه باشد مخالفند و برخی احزاب سیاسی هم احتمالا از حمایت از این طرح خودداری خواهند کرد.

© 2020 بی بی سی.

بی بی سی م سئو ل محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map