طراحی سایت در رواندا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در رواندا شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران - سیماگر - فرانسه از دستگیری «فِلیسیَن کابوگا» (Félicien Kabuga) مرد شماره یک تحت تعقیب در آفریقا که متهم به نسل‌کشی قوم «توتسی» در رواندا خبر داد.

به گزارش فرانس ۲۴، دادستانی عمومی پاریس روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد این تاجر ۸۴ ساله رواندایی که ۲۵ سال تحت پیگرد دیوان بین المللی دادگستری بود، صبح امروز - شنبه - در منطقه «او دو سِن» - Hauts-de-Seine در ساختمان محل زندگی‌اش دستگیر شد.

به گفته دادستانی عمومی پاریس، او که در آپارتمانی در شهر «انیِر-سور-سِن» - Asnières-sur-Seine در شمال فرانسه زندگی می‌کرد به لطف همکاری یک مکانیک و همدستی فرزندان او دستگیر شده است.

به نوشته فرانس ۲۴، دادستانی عمومی پاریس اعلام کرد که پس از طی مراحل قانونی در دادگاه تجدیدنظر، کابوگا به دادگاه‌های بین المللی جنایی در لاهه تحویل خواهد شد تا به جرایم علیه بشریت محکوم شود.

کابوگا که یک تاجر ثروتمند است، در سال ۱۹۹۴میلادی با کمک‌های مالی به نیروهای نظامی بومی «هوتو» - Hutu باعث رقم خوردن یک نسل کشی باورنکردنی و وحشتناک شد.

او که در آن زمان صاحب یک ایستگاه رادیویی بود در برنامه‌هایش از افراطیون هوتو حمایت می‌کرد و باعث برانگیختن خشم هوتوها و حمله آنها به جمعیت توتسی رواندا شد.

کابوگا برای نیروهای نظامی بومی، اسلحه، یونیفورم و وسیله حمل و نقل فراهم کرد تا هوتوها با قتل عام توتسی‌های رواندا هر چه بیشتر به اهداف خود برسند.

برای دستگیری این قاتل آفریقایی ۵ میلیون دلار جایزه نقدی تعیین شده بود.

دادگاه بین المللی جنایی رواندا اعلام کرده که کابوگا متهم به نسل کشی و قتل عام ۸۰۰ هزار رواندایی در مدت یکصد روز، در سال ۱۹۹۴ است.

تهران - ايرنا - وزير دادگستري جمهوري دمكراتيك كنگو روز پنجشنبه اعلام كرد كه اين كشور با استرداد… تهران- ايرنا- دادگاهي در فرانسه حكم 25 سال زندان دادگاه بدوي آن كشور كه براي يك مأمور اطلاعاتي… تهران - سیماگر - خبرگزاری آل افریکا روز یکشنبه از بوجومبارا گزارش داد که کمیسیون حقیقت یاب و… تهران- ايرنا- به دنبال سفر كارگروه روندايي تحقيق نسل كشي در سال 1994(1373) به فرانسه،ماكرون… لندن – سیماگر – رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس ضمن انتقاد از عادی… بغداد - سیماگر - در سایه نگرانی برخی محافل داخلی عراق، دولت محلی استان… تهران-سیماگر- اداره وضعیت فوری و حوادث غیرمترقبه ترکیه روز سه‌شنبه… تهران - سیماگر - روزنامه "افغانستان تایمز" روز شنبه اعلام کرد که شهروندان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map