طراحی سایت در روتانک کیری کامبوج

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در روتانک کیری کامبوج از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سالها تجربه در زمینه طراحی سایت و تجارت الکترونیک در کنار بکار گیری نیروهای متخصص، مکمل ما در تحقق آنچه که یک وب سایت کامل و بدون نقص نیاز دارد بوده است، ما معتقدیم موارد زیر  شیرازه ی یک طراحی سایت بدون نقص در وب وان را رقم می زنند که همواره سعی شده در کنار ارائه کیفیتی مثال زدنی هزینه ها تا حد ممکن در حداقل باشند.

1: طراحی و برنامه نویسی اختصاصی از 0 تا 100 بدون استفاده از ابزارهای سایت ساز موجود مانند جوملا،وردپرس،OpenCart و.

.

.

.

  .

2: بهره مندی از کنترل پنل جدید شرکت طراحی سایت وب وان این امکان را می دهد وب سایت به طور مرتب با تکنولوژی های روز و تغییرات جدید بروز رسانی شود.

3: عملیات سئو سایت به طور کامل بدون دریافت هزینه اضافی از همان بدو شروع کار همزمان با طراحی سایت انجام می شوند.

4: استفاده از سرورهای اختصاصی با مشخصات کاملاً بروز جهت میزبانی وب سایت.

* قبل از سفارش طراحی سایت باید اطلاعات دقیقی از 'دامنه ' ،  'سرور'، 'زبان برنامه نویسی و تکنولوژهای مورد استفاده'  کسب نمایید.

هر نوع بازاریابی نیاز به یک وب سایت بدون نقص دارد، وب سایت شما منعکس کننده کیفیت کار شما و نوع خدمات شما است، اگر در آینده مجبور به طراحی مجدد سایت خود شوید خسارات وارده جبران ناپذیر است.

بررسی تمامی این موارد نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید.

پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید.

در این جلسه هیچ گونه مذاکره فروشی صورت نمی گیرد تنها مشاوره های لازم به شما ارائه می شوند.

در این قسمت به مباحث و نکاتی می پردازیم که قبل از سفارش، مشتری با آن ها مواجه می شود و سعی می کنیم با تشریح آن ها و آگاهی بیشتر انتخاب بهتری انجام دهید.

اولین نکته ای که مشتریان در حین مرحله تحقیق و بررسی شرکت ها متوجه می شود، اختلاف زیاد قیمت ها در شرکت های مختلف است.

در رابطه با این موضوع مهمترین نکته ای که باید مد نظر داشت این است که طراحی سایت سفارش و نه یک محصول از یک برند است که در چندین فروشگاه موجود است.

پیداست نحوه انجام یک سفارش با توجه به سیاست ها و اهداف شرکت های مختلف متفاوت خواهد بود.

جهت روشن تر شدن مطلب به این مثال توجه نمایید: فرض کنید شما قصد احداث یک بنا را دارید و به چند پیمان کار ساختمانی نیاز های خود را اعلام می کنید.

هر پیمان کار هزینه اموری را که می خواهد انجام دهد برآورد می کند و قیمت خود را به شما اعلام می کند.

یک پیمان کار می تواند فقط نیاز های درخواست شده شما را در نظر بگیرد،پیمان کار دیگری می تواند علاوه بر آوردن نیاز های فعلی شما،مواردی را نیز به شما پیشنهاد دهد و یا فنداسیون را طوری طراحی کند که در آینده شما بتوانید بنا را توسعه دهید و یا اینکه اصول ایمنی و فن آوری را در نظر بگیرد که در آن زمان شما متوجه نشده باشید.

این دو پیمان کار قیمت های متفاوتی به شما پیشنهاد می دهند حتی ممکن است قیمت پیمان کار اول از دومی بیشتر باشد.

ممکن است قیمت مناسب را حتی بعد از احداث بنا نتوان فهمید.

بنابراین باید ازینکه سفارش شما با چه جزیاتی انجام می شود و همچنین از نحوه انجام مراحل کاملاً آگاهی پیدا کنید تا انتخاب درست تری نیز در مورد قیمت داشته باشید.

در طراحی سایت از روی شکل ظاهری وب سایت نمی توان قیمت را تشخیص داد چراکه این پیکری بندی آن وب سایت است که ثبات و آینده آن را تعیین می کند،یادمان باشد مناسب بودن شکل ظاهری شرط لازم ولی ناکافی است و با پیکری بندی مهندسی شده می تواند کافی باشد.

همچنین نباید فراموش کرد که وب سایت همیشه نیاز به رشد و تکامل همراه با گسترش فعالیت های مجموعه مالک آن دارد و سفارش  شما  تنها نیازهای آن لحظه شما است.

در نظر گرفتن این نکته تأثیر زیادی در نوع،سبک و پیکربندی سایت شما دارد که خود نیازمند دانش فنی بالاتر،تجربه زیاد و دید وسیع تر دارد.

  فروشگاه اینترنتی دلبند بدینوسیله لازم می داند: از زحمات ارزنده و مدبرانه مدیریت مجموعه "وب وان" و برخورد صمیمانه و دلسوزانه پرسنل آن مجموعه به ویژه بخش پشتیبانی در راستای ارتقای کیفیت و بهبود عملکرد "سایت دلبند" تقدیر و تشکر به عمل آورد.

به امید موفقیت و درخشش هر چه بیشتر برای مجموعه پر توان "وب وان" از سال 85 تاکنون در حال همکاری با مجموعه وب وان هستیم، در طی این سال ها وب سایت ما همواره در رتبه 1 نتایج گوگل بوده.

بدینوسیله لازم می دانیم بابت کنترل پنل جامع و باکیفیت وب وان،خدمات میزبانی عالی بدون کوچکترین اختلال و خدمات پشتیبانی،مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نماییم حدود سه سال بود که درگیر طراحی و اجرای یک سایت در زمینه ی فروش آنلاین کتاب بودم.

با اکثر شرکت های این حوزه مذاکره کردم.

تنها چیزی که بین همه ی اونها مشترک بود حرف های زیبایی بود که در زمینه اجرای تعهدانتشون میزدند تا جایی که بعضی موقع ها خودمو تو سیلیکون ولی احساس میکردم؛ این حاصل تجربه ای است که با هدر رفتن سال ها وقت و بودجه من بدست اومده .

باور کنید تنها شرکتی که تعهداتش رو با نظم ، دقت و پشتیبانی عالی اجرا کرد، شرکت وب وان بود.

بسیار خوشحالم که چنین شرکتی وجود داره و هموطن های من میتونن از تخصصشون استفاده کنن.

طراحی سایت در شرکت های مختلف با روش های مختلفی انجام می شود،در کل دو روش اصلی برای طراحی سایت وجود دارد.

روش اول استفاده از نرم افزار های سایت ساز است که در این حالت از رابط کاربری نرم افزار مربوطه برای ایجاد سایت استفاده می شود،روش دوم کد نویسی سایت از ابتدا و یا استفاده از فریم ورک هایی است که خود شرکت طراح نوشته است.

زمان طراحی،قابلیت انعطاف،کیفیت پیاده سازی،تجربه و دانش در هریک از روش های بالا در شرکت های مختلف متفاوت است.

اما در مجموع قیمت طراحی سایت در شرکت هایی که از ابزارهای سایت ساز استفاده می کنند پایین تر است.

باید خاطر نشان کرد که بیشتر یا کمتر بودن قیمت در یک شرکت دلیل بر کیفیت و یا عدم کیفیت خدمات آن شرکت نیست،بهترین راه برای درک تفاوت قیمت طراحی سایت شرکت در جلسه توجیهی با حضور در دفتر شرکت های مختلف است.

در صورتی که درخواست خرید وب سایت های پیش ساخته را داشته باشید،می توانید در سایت با مشاهده هر کدام قیمت نهایی آن را نیز مشاهده بفرمایید،در مورد طراحی اختصاصی ما به صورت شفاف قیمت نهایی هر ویژگی را در سایت لیست کرده ایم همچنین امکان محاسبه آنلاین قیمت نهایی را بر اساس امکانات دلخواه فراهم ساخته ایم.

لازم به ذکر است طراحی به صورت اختصاصی و خرید سایت از پیش ساخته،در صورتی که امکانات هر دو یکسان باشد در وب وان از لحاظ کیفیت و جزیات تفاوتی ندارند.

تنها به دلیل اینکه وب سایت های پیش ساخته آماده فروش فوری در تعداد انبوه هستند،قیمت بسیار کمتری دارند در حالی که وب سایت اختصاصی از ابتدا و طی حداقل 15 روز تنها برای یک مشتری طراحی می شود در طراحی اختصاصی پس از عقد قرارداد، ابتدا کارفرما فرم اطلاعات اولیه را تکمیل و در صورت وجود تصاویر یا کاتالوگ و یا سایر فایل ها،به وب وان تحویل داده می شوند.

چند روز پس از زمان بندی و در نهایت نیازسنجی و شروع پروژه،اتود های صفحات مختلف از بخش گرافیک به کارفرما جهت بررسی و نظر سنجی تحویل داده می شوند، در صورت تأیید،طرح گرافیکی جهت پیاده سازی و کد نویسی به بخش مربوطه ارجاع و در نهایت جهت تأیید مجدد بر روی اینترنت قرار می گیرد،در صورت عدم تأیید طرح،درخواست تغییرات و یا طراحی به تعداد نامحدود رایگان است.

در مرحله عقد قرارداد 50% پیش پرداخت دریافت می گردد،در مرحله تأیید طرح گرافیکی 30% از مبلغ قرارداد پرداخت می گردد و در نهایت پس از تحویل طرح کد نویسی شده بر روی اینترنت و تأیید آن توسط کارفرما 20% از مبلغ قرارداد نیز تسویه می گردد.

قطعاً، در واقع سئو و امور بهینه سازی سایت دو بخش اصلی دارد،بخش اول مربوط به نوع طراحی و کدنویسی طرح و رعایت قواعد تعیین شده از سوی موتورهای جتسجو مانند گوگل جهت معرفی صحیح محتوا و ساختار سایت می باشد که در پلت فرم وب وان به صورت کامل بر روی کلیه سایت ها به صورت رایگان رعایت و در هنگام تغییرات نیز بروزرسانی می گردند.

بخش دوم تولید محتوای صحیح و بروز و یکتا برای وب سایت است.

این بخش می تواند با مشاوره و نظارت رایگان ما توسط کارفرما انجام شود،اما در صورتی که کارفرما بخواهد تولید محتوا نیز توسط وب وان انجام گردد، شامل هزینه اضافی با توجه به نوع و حجم محتوا خواهد شد.

در کل این دو بخش مکمل همدیگر هستند و می توان گفت محتوای صحیح بدون اینکه سایت از لحاظ فنی آن را درست معرفی نکند تأثیر چندانی ندارد و بالعکس ساختار فنی صحیح و کامل بدون وجود محتوای صحیح نیز تأثیر چندانی ندارد.

در وب وان علاوه بر طراحی سایت،هاست و دامنه نیز به صورت هدیه به کارفرما داده می شود.

اما کارفرما می تواند به صورت جداگانه هاست و دامنه را از شرکت دیگری تهیه نماید.

در واقع علت هدیه بودن هاست و دامنه تضمین کیفیت خدمات وب وان و رضایتمندی مشتری و عدم وابستگی ما و کارفرما به شرکت های دیگر است.

لازم به ذکر است حداقل 10 گیگابایت فضا برای هر سایت در نظر گرفته می شود و همچنین کلیه سرورها اختصاصی و دارای پردازنده Intel® Core™ i7-4770 و یا بالاتر هستند.

یک دامنه به دلخواه با پسوند های ir.

به صورت هدیه با مالکیت کارفرما برای ایشان ثبت و تنظیم می گردد.

باتوجه به اینکه معمولا کارفرما اقدام به اجاره سرور های اشتراکی با کیفیت پایین و قیمت پایین تر از شرکت های دیگر می کند و این باعث افت کیفیت سایت و سرعت آن می گردد.

وب وان جهت جلوگیری از این امر هاست را برای یکسال به صورت هدیه در نظر گرفته است و تمدید هاست برای سال های آتی با دریافت مبلغ بسیار کمی صورت می گیرد.

بدین شکل کلیه خدمات سایت کارفرما از سوی وب وان و با کیفیت مطلوب خواهد بود.

بله،دامنه یا آدرس سایت به صورت مستقل است و می توان در هر زمان دلخواه آن را به سرور و سایت جدید متصل نمود.

1:باتوجه به حساسیت سایت و نقش آن در معرفی مجموعه شما،اولین نکته مهم انتخاب شرکت معتبر به جای شخص است،چراکه اشخاص ممکن است به دلایل مختلف مانند تغییر شغل ، مهاجرت و .

.

.

قادر به ادامه همکاری با شما نباشند در صورتی که حتی با داینامیک بودن سایت پشتیبانی فنی همیشه برای سایت نیاز است.

2:شرکت هایی را انتخاب کنید که خود اقدام به کد نویسی سایت و تولید آن بدون استفاده از ابزار ها می کنند.

چراکه استفاده از ابزارهای اماده تولید وب سایت به دلیل عدم تسلط پیمان کار به هسته ابزار و همچنین عدم انعطاف کافی ابزار که از خواص اصلی ابزار است،منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت می گردد.

جهت اطلاعات بیشتر لطفا با ما تماس بگیرید.

0912-8238263 -0912-8238263.

3:مقایسه نمونه کار ها از لحاظ گرافیکی و همچنین نحوه عملکرد آن ها.

4:مشاهده نمونه قرارداد طراحی سایت شرکت های مختلف و بررسی اینکه آیا مواردی که جز امکانات و ویژگی ها به شما گفته می شود در قرارداد قید می شود یا خیر.

5:مراجعه حضوری و شرکت در جلسه توجیهی شرکت های مختلف.

در وب وان برای قرارداد سایت ها هزینه سالانه کلیه خدمات از جمله پشتیبانی،هاست و .

.

.

.

معادل 20% مبلغ کل قرارداد با احتساب نرخ تورم سالانه  از 20% محاسبه شده می باشد.

برای پورتال ها و سایر پروژه های خاص هزینه سالانه با توجه مقیاس به پروژه برآورد می شود.

قالب آماده در واقع یکبار طراحی می شود و به صورت انبوه به فروش می رسد که می تواند در رنگ بندی و چیدمان های مختلف باشد،در صورتی که قالب اختصاصی یک بار طراحی می شود و تنها یکبار و به سفارش دهنده فروخته می شود بنابراین قیمت بسیار بالاتری دارد.

در قالب اختصاصی تمامی چیدمان ها و رنگها مطابق با نظر و سلیقه مشتری طراحی می شود و در نتیجه رضایت کامل بهمراه خواهد داشت،در صورتی که ممکن است در قالب های آماده رضایت شما از چیدمان و المان های گرافیکی به صورت 100% نباشد.

توجه نمایید که قالب های آماده قابل توسعه و تغییر برای یک مشتری خاص نیز می باشند،همچنین کارفرما می تواند کلیه محتوا و منو ها و صفحات را ویرایش و توسعه نماید و تفاوتی مابین قالب اختصاصی و آماده وجود ندارد.

باید توجه داشت که قالب آماده با سایت آماده متفاوت است در وب وان سیستم مدیریت محتوای قالب های اختصاصی و آماده هردو به صورت دستی نوشته می شوند و یکسان هستند در صورتی که در سایت آماده هم قالب آماده می باشد و هم سیستم مدیریت محتوای آن ، مانند جوملا و .

.

.

.

که وب وان از این سیستم ها استفاده نمی کند.

در حال حاضر وب وان از آخرین نسخه معماریMVC در C# ASP.

NET و موتور نمایش Razor که از سوی شرکت مایکروسافت که از قوی ترین ها در زمینه ی انواع علوم رایانه ای است، برای طراحی سایت استفاده می کند.

، وب وان از نوعی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی بهره می گیرد.

مشخصه های مهم سیستم مدیریت محتوای وب وان : 1- طراحی و اجرا با سبکی خاص و عدم مشابه بودن با سایر سیستم ها 2-باتوجه به نوع طراحی آن و لایه های اختصاصی آن محدودیت های سایر سیستم های مشابه را ندارد 3-امکان یکپارچگی به دلیل داشتن هسته مرکزی واحد 4-هسته مرکزی بسیار منعطف و گسترده طراحی شده است،بنابراین تمامی نیاز های آینده شما بدون هیچ تغییر و هزینه ی سنگینی پوشش داده می شود.

5-با وجود هسته مرکزی ارتباطی مستمر بین کارفرما و پیمان کار برقرار می گردد و بعد از تحویل گرفتن پروژه نیز شاهد رشد و بروز رسانی و بکارگیری تکنولوژی های جدید در پروژه خود خواهید بود.

6- درصد وجود باگ و اشکالات فنی به حداقل خواهد رسید چراکه سیستم ماهیتی تکاملی دارد و همچنین با گزارش و رفع باگ در یک پروژه برای مابقی پروژه ها نیز مشکل به صورت خودکار مرتفع می گردد.

با توجه به این که سایت های طراحی شده از 0 تا 100 توسط تیم سیماگر کد نویسی می شوند، بنابراین کاملاً قابل توسعه و پشتیبانی می باشند.

بعد از تحویل اولیه سایت در هر زمان دیگری می توانید درخواست کنید امکانات جدید به سایت اضافه شوند.

برای مشاهده هزینه امکانات سایت، صفحه برآورد هزینه سایت را بررسی بفرمایید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map