طراحی سایت در ریو نگرو اروگوئه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در ریو نگرو اروگوئه داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

ما فعالیت خود را از سال 1389 با یک تیم پنج نفره به صورت حرفه ای آغاز کردیم.

در ابتدای راه با مشکلات و موانع بسیار زیادی روبرو بودیم اما با تکیه به دانش و کار تیمی توانستیم تمامی موانع را از سر راه برداریم و با قدرت هر چه بیشتر به کار خود ادامه دهیم.

یکی از مستندات ما برای اثبات این موضوع همکاری چندین ساله با وب سایت راستچین است.

افراد و شرکت های بی شماری برای راه اندازی وب سایت و کسب و کارشان در دنیای مجازی به ما اعتماد کرده اند و همیشه همراه ما بوده اند که ما نیز برای فراموش نکردن لطفشان با پشتیبانی قدرتمند خود آنها را همیشه خشنود نگه داشته ایم.

ما از همان ابتدای فعالیت خود سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای کسب و کار خود انتخاب کردیم و با سابقه و تجربه ای که در این راه بدست آورده ایم توانسته ایم پلت فرم ها و قالب های بسیار با کیفیتی را به صورت کاملا اختصاصی از صفر تا صد طراحی کنیم.

یک نکته مهم دیگر آنست که تمام طراحی های اختصاصی ما توسط تیم حرفه ای ریووب طراحی و کدنویسی شده اند و نمونه خارجی ندارند.

ما در ترجمه و راستچین کردن قالب های آماده و انگلیسی نیز فعالیت داریم و گواه آن فعالیت چندین ساله با وب سایت راستچین است.

شما با انتخاب ما برای شروع فعالیت اینترنتی کسب و کار خود می توانید این تضمین را داشته باشید که هیچگاه از بابت پشتیبانی دچار مشکل نشوید چون تیم پشتیبانی ما هر لحظه و در هر جا در کنار شماست.

در ادامه می توانید برخی از مزیت های انتخاب ما را مشاهده کنید.

تمامی قالب های اختصاصی ما دارای پنل مدیریتی فوق حرفه ای جهت کنترل تمامی عناصر است.

شما می توانید تمامی عناصر را تغییر و ویرایش کنید.

سفارشی سازی کامل یک قالب به درخواست مشتری و نصب افزونه ها و ابزارک های مورد نیاز مشتری و تعیین قابلیت های یک وب سایت به در خواست شما.

تمامی قالب های اختصاصی ما دارای مستندات و آموزش های ویدئویی مراحل راه اندازی و کار با تمامی عناصر به کار رفته در قالب های ما است.

تیم پشتیبانی بسیار قدرتمند و حرفه ای از ابتدا تا تحویل کامل پروژه به شما و پشتیبانی لحظه ای برای رفع مشکلات احتمالی کار با قالب.

وردپرس را میتوان به عنوان برترین سیستم مدیریت محتوا (CMS) در جهان معرفی کرد، چرا که محبوبیت وردپرس و استفاده کنندگان آن یعنی، بیش از 68 درصد سایت‌هایی که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای سایت خود در سطح جهان انتخاب کرده‌اند خود گویای این مسئله خواهد بود.

با استفاده از وردپرس امروزه دیگر ما می توانیم تا هر نوع وبسایتی به لطف افزونه‌های گوناگون و قالب‌های فراوان آن در زمینه‌های خبری، شخصی، شرکتی، خدماتی، فروشگاهی و حتی مارکت راه‌اندازی کنیم، که این مقدار انعطاف پذیری و قابلیت فراوان که بتوانیم در وردپرس از آن برای راه‌اندازی وبسایت خود استفاده کنیم یک مزیت بسیار بسیار بزرگ است چرا که ما را از هزینه‌های سرسام آور طراحی و کدنویسی ماژول ها به صورت جداگانه آسوده خاطر خواهد کرد.

در ادامه به برخی از مزیت های وردپرس خواهیم پرداخت.

یادگیری و کار با وردپرس بسیار آسان است و حتی با گشت و گذار در اینترنت و آموزش های موجود می توانید وب سایت خود را مدیریت کنید.

صرفه جویی در هزینه برای داشتن یک وبسایت کامل با امکاناتی چون فروشگاه و درگاه پرداخت های آنلاین و ماژول های دلخواه برای استفاده در وبسایت خود.

بروزرسانی و رفع باگ و خطایابی در صورت وجود حفره های امنیتی به صورت منظم توسط یک تیم برنامه نویس بسیار قدرتمند از سرتاسر جهان اپن سورس بودن، پنل مدیریت کاربر پسند و منطبق بودن با قوانین سئو و همچنین وجود تعداد زیادی قالب و افزونه رایگان از مهمترین مزایای وردپرس است.

سایت ساز کنگان یکی از قدرتمندترین و بی نظیرترین پلت فرم هایی است که بروی سیستم محتوای وردپرس پیاده سازی می شود که توسط تیم طراحی ریووب طراحی و کدنویسی شده است.

شما می توانید بدون دانش کدنویسی فقط با کشیدن و رها کردن عناصر وب سایت خود را به زیباترین شکل ممکن راه اندازی کنید.

بسیار خرسندیم، کسانی که از این سایت ساز برای راه اندازی وب سایت و کسب کار خود در دنیای مجازی و اینترنت استفاده کرده اند رضایت کاملی از آن داشته اند.

کنترل تمامی عناصر بکار رفته در وب سایت فقط با چند کلیک.

بیش از 90 عنصر اختصاصی جهت طراحی وب سایت .

ساخت برگه های وب سایت فقط با کشیدن و رها کردن.

مناسب جهت نمایش در دستگاه هایی چون موبایل و تبلت.

آموزش ویدئویی کار با عناصر و نصب سایت ساز کنگان.

نمایش تصاویر و مطالب به صورت اسلایدر در چندین استایل گوناگون.

ابزارک اختصاصی جهت ساخت بی نهایت سربرگ و پاورقی.

فروشگاه ساز با قابلیت اتصال به تمامی درگاه های پرداخت.

بیش از 35 ابزارک کاملا اختصاصی جهت سهولت در طراحی بدون کدنویسی.

استایل های متعدد برای نمایش تصویر شما به جذاب ترین شکل ممکن.

امکان اضافه کردن بی نهایت فونت فارسی در طراحی های خود.

سئو و بهینه شده جهت نمایش در صدر موتورهای جستجو و بالا بردن رنکینگ.

تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ است © طراحی و کدنویسی توسط : ریووب

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map