طراحی سایت در سارا برزیل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

اصلا ما چرا باید طراحی سایت در سارا برزیل داشته باشیم ؟؟

استیو جابز هم مالک شرکت اپل هم نه به این شکل اما این سوال را پرسیده بود. او تک تک عملیات هایی را که در شرکتش انجام می شد را به چالش کشید و همه نیروهای کاری از مهندسان گرفته تا پرسنل مالی را به انجام کارها به روشهای متفاوتی با گذشته واداشت. زیرا همیشه از آنها می خواست که راجع به اینکه چرا کاری را به یک روش خاصی انجام می دهند فکر کنند و این جواب که “خب این روش ایه که همه همینطوری انجام میدن” اصلا برای او قانع کننده نبود.

من وقتی چندین سال پیش اولین حرفه تجاری خود رو شروع کردم اولین چیزی که از خودم پرسیدم این بود که آیا من به یک وبسایت نیاز دارم؟ چرا چنین فکری کردم؟ چرا من به وب سایت نیاز دارم؟ به چه شرکت طراحی سایت اعتماد کنم؟

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و دیجیتال مارکتینگ میباشد که آماده مشاوره و آگاه سازی شما مشتریان گرامی در جهت توسعه کسب وکار اینترنتی میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

The online version of the Iranian daily Hamshahri جایزه بهترین فیلم کوتاه و بهترین بازیگر جشنواره گیمفا به فیلم کوتاه «انبار» به کارگردانی حسین ترک‌جوش رسید.

به گزارش همشهری آنلاین، مهر به نقل از روابط عمومی پروژه نوشت: فیلم کوتاه «انبار» برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه و بهترین بازیگر فیلم کوتاه از جشنواره بین المللی گیمفا برزیل شد.

 این رویداد هنری روز گذشته در تاریخ  ۳۰ نوامبر برابر با ۱۰ آذرماه به صورت آنلاین برگزار شد.

فیلم کوتاه «انبار» پس از نامزدی در ۹ بخش، جایزه بهترین فیلم به کارگردانی حسین ترک جوش و بهترین بازیگر فیلم کوتاه با بازی هامون سیدی را از آن خود کرد.

 از دیگر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از نویسنده: شیما اسماعیلی، طراح فیلمنامه: حسین ترک جوش، بازیگران: علی یعقوبی، محمدرضا هلال زاده، اودین روشن، فاضل قنادی، علی پیله ور، شیوا سرمست، وحیده اکبری نسب، مرتضی حسینی راد، وحیدباقری، حامد کریوند،  مدیر تصویربرداری: محمود عطشانی، طراحی و ترکیب صدا: سید محمود موسوی نژاد، مدیر تولید: سعید دلاوری، مدیر صدابرداری: هاشم زنگی، موسیقی: خشایار چهاربچاری، مدیر امور بین الملل و مترجم: امیدعلی چوگانی، طراح صحنه و لباس: سمیه کاری، دستیار صحنه و لباس: طاهره یاری، چهره پرداز: گیتی رنجبر، تهیه کننده: حسین ترک جوش، سمیه کاری، دستیاراول و برنامه ریز: بهار پری دری، دستیار دوم کارگردان: ثمینه بنفش، جانشین تهیه: سارا دیاری پور، دستیار تهیه: محمد ترک جوش، دستیار تولید: جواد ترک جوش، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: محمد طالبی، طراح پوستر و لوگو: سیاوش فرحی، محمد بلادی فرد، مدیر روابط عمومی و امور رسانه: نگار امیری و مجری طرح بیتا فیلم تهران.

حقوق سیماگر متعلق به موسسه همشهری است Copyright © 2020 سیماگر All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map