طراحی سایت در سارک انگلستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در سارک انگلستان شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در سارک انگلستان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

رویدادها , مد خبر 2 سال پیش رویدادها , مد خبر 2 سال پیش بگذارید قبل از اینکه برویم سراغ دومین هفته مد پاییز و زمستان امسال، نگاه کوتاهی به تاریخچه و هفته های مهم مد جهان داشته باشیم.

نخستین هفته مد پس از پایان جنگ جهانی دوم در نیویورک برگزار شد.

البته آن زمان میخواستند این هفته مد را در پاریس برگزار کنند اما بدلیل مسائل امنیتی و حملات ارتش نازی ها، در نیویورک برگزار شد.

الینور لمبرت، فشن ژورنالیستی معروف بود که برای اولین بار هفته مد را برگزار کرد و حالا سالانه بیش از ۱۵۰ هفته مد در سر تا سر جهان برگزار میشود که البته همه ی آنها از محبوبیت زیادی برخوردار نیستند اما چهار هفته مد وجود دارد که فعالان حوزه مد به آنها لقب Big Four را داده اند.

این هفته ها، بازتاب گسترده ای در رسانه ها دارند و هر ساله در صدر اخبار جهان قرار میگیرند و اصلی ترین ترندهای فصل بعد را مشخص میکنند.

هفته مد نیویورک، لندن، میلان و پاریس از معروف ترین هفته های مد جهان هستند که هر ساله میلیون ها بازدید دارند.

هفته مد نیویورک هفته مد نیویورک از سال ۱۹۴۳ هر ساله در این شهر برگزار میشود و طراحانی از جمله Calvin Klein، Dona Karan، Philip lim،  Ralph Lauren و.

.

در هفته مد این شهر به نمایش کالکشن های خود میپردازند.

تا به امروز دو اتفاق مهم در هفته مد نیویورک رخ داده است.

اولی در سال ۲۰۱۴ که مدلی با ویلچر و دومی، در سال ۲۰۱۵ که مدلی با سندروم دان در کت واک ها حضور یافتند.

این مطلب نیز برای شما جذاب خواهدبود در هفته ی مد نیویورک ۲۰۱۹ چه خبر بود هفته مد لندن هفته مد لندن از سال ۱۹۸۴ ، در ماه های فوریه و سپتامبر توسط انجمن مد بریتانیا برگزار میشود.

این شهر یکی از خوش پوش ترین شهرهای دنیا است که اغلب ماندگارترین فشن ها نیز از این شهر برخواسته است.

لندن اولین شهری بود که هفته مد دیجیتالی را برگزار کرد و با پخش زنده اینترنتی باعث شد که افراد عادی نیز بتوانند مستقیم کت واک های معروف دنیا را ببینند.

هفته مد میلان از سال ۱۹۸۵ به بعد میلان نیز به شهرهای برگزار کننده هفته مد پیوست.

شهر میلان از گذشته تا به امروز به عنوان پایتختی برای مد و فشن طراحی شده است.

حتی در قرون وسطی نیز مد و استایل در این شهر وجود داشته است.

برگزار کننده این هفته مد بر عهده اتاق ملی مد ایتالیا است که وظیفه دسته بندی، همکاری و گسترش مد را در ایتالیا دارد.

مکس مارا، گوچی، آرمانی، فندی، پرادا و… برندهایی هستند که میتوانیم شاهد کالکشن آنها در این هفته ی مد باشیم.

این مطلب را از دست ندهید هفته مد پاریس آخرین هفته مد در شهر مد و فشن جهان یعنی پاریس برگزار میشود.

شاید اولین هفته مد در نیویورک برگزار شده باشد اما نمایش مد و لباس ریشه در پاریس دارد و هر ساله نیز هفته مد پاریس پر زرق و برق تر و جذاب تر از سه شهر دیگر برگزار میشود.

خیابان های شهر پاریس بطور عادی نیز یادآور راهروهای کت واک هستند، دیگر خودتان حساب کنید زمانی که فشن ویک این شهر فرا میرسد چه لباس هایی در این شهر به نمایش در می آیند.

خیلی خب ، در فشن ویک امسال لندن بیش از ۷۰ طراح وجود داشتند که در این بین به بررسی چند کالکشنی که همچین یک جورهایی چشم همه را گرفته بود میپردازیم.

نام طراحان و برند های پاییز و زمستان هفته مد لندن به شرح زیر است که البته میتوانید عکس ها و فیلم های کت واک ها را در یوتیوب یا سایت ووگ و WWD مشاهده کنید.

( طراحانی که bold شده اند، در این گزارش به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

) CHANEL JOAN ELKAYAM,     IZZUE,    RIXO,    RICHARD QUINN,    ZANDRA RHODES, ROBERTA EINER,    MALOENE ODDERSHEDE BACH,    SHRIMPS,    PACSH BUTTON,    VICTOR WONG,    ASHISH,    DAVID KOMA,    PAULA KNORR, HUISHAN ZHANG,    MOTHER OF PEARL,    EMILIA WICKSTEAD,    REJINA PYO, EDELINE LEE,    CHRISTPHER KANE,    PRINGLE OF SCOTLAND,    SUPRIYA LELE, JW ANDERSON,    ASPINAL OF LONDON,    CHALAYAN,    TATA NAKA,    ERDEM, ROKSANDA,    PAUL COSTELLOE,    RICHARD MALOVE NATASHA ZINKO, VICTORIA BEKHAM,    PREEN BY THORNTON BREGAZZI,    ANYA HINDMARCH, JENNY PACKHAM,    ROLAND MOURET,    MARGARET HOWELL,    VIVIENA WESTWOOD,    OSMAN,    FASHION EAST,    PAM HOGG,    BURBERRY,    WALES BONNER,    PETER PILOTTO,    MALAN BRETON,    GAYEON LEE,     AMANDA WAKELEY,    JAMIE WEI HUANG,    ASAI,    16 ALINGTON,    XIAO LI,    BARA AKSU,    ISOSCELES LINGERIE,    TOOGOOD,    RYAN LO,    KIKO KOSTADINOV,  XU ZHI,    ASHLEY WILLIAMS,    SYMONDS PEARMAIN,    MATTY BOVAN, JOHNSTONS OF ELGN,    MARY KATRANTZOU,     SIMONE ROCHA,    ADIDAS X JI WON,    TOGA,    FYODOR GOLAN,    PORTS 1961,    ALICE ARCHER, ALEXACHUNG,    ROBERTS / WOOD,    JASPER CONRAN,    MARKUS LUPFER, MOLLY GODDARD,    HALPERN ” هر کسی در هر سنی و از هر ملیتی میتواند لباس های ما را بپوشد.

“ چیزی که RIXO در آن مهارت دارد، طراحی لباس هایی جذاب و غیر رسمی است که در این کالکشن این دو ویژگی برجسته تر  از هر زمان دیگری در لباس ها دیده میشد.

لباس هایی جذاب و خیره کننده که پولک دوزی شده بودند و طرح های پروانه و گل داشتند و ما را به یاد دیسکوها و پارتی ها می انداختند.

در این کالکشن مدل هایی از سنین ۲۰-۷۰ سال به چشم میخوردند.

شاید بشود گفت که امضای طراحی های دیوید، لباس هایی کوتاه و مشکی و تنگ هستند.

اما خب با کالکشن این فصل خود همه را سورپرایز کرد چون خیلی کمتر این نوع لباس ها در کالکشن اش دیده میشد چرا که برای طراحی لباس های این فصل خود از شکسپیر و فیلم الیزابت اول الهام گرفته بود.

برای همین هم شاهد آستین هایی پفی و تور و زرق و برق در لباس ها هستیم.

WEILAND طراح این برند، منبع الهام این کالکشن خود را اسطوره های یونان معرفی کرده و تمام تلاشش را کرده بود تا دخترانی را به نمایش در آورد که شباهتی به اسطوره ها داشته باشند.

اکسسوری هایی یونانی مثل گوشواره ها و کلیپس ها  و کت هایی مجلل و باشکوه با خز های مصنوعی ، لباس هایی ماکسی و پرچین و طبقه طبقه با پترن های برجسته و گل های پرینت شده و طرح های پلنگی را میتوانید در این کالکشن مشاهده کنید.

راستش زمانی که حرف از کالکشن پاییزی میشود رنگ هایی در تنالیته توسی و قهوه ای در ذهنمان می آید و انتظار داریم شروع کت واک ، با این رنگ ها باشد.

اما خب این برند با کت دامنی سفید و چهارخانه با بلوزی قرمز و بوت های چرم پنجه باز پلنگی کالکشن خود را شروع کرد.

دامن های تنگ چاکدار، شلوارهای دم پا گشاد ، بافتنی هایی با طرح لوزی ، بوت های پنجه باز چرمی و یقه های تیز بزرگ المان های  طراحی این فصل از این برند بودند.

بکم در توضیحات این مجموعه خود گفته بود که خیلی برای شناخت مشتری زمان و انرژی گذاشته است و البته که این توجه و شناخت اش هم در تک تک لباس ها، مشخص بود.

چیزی که در این کالکشن مشاهده میکنید لایه های زیاد لباس، جرئیات ریز و بافت و طرح ویژه ی پارچه ها است.

طوری که وقتی مدل ها وارد میشدند، فوکوس کردن بر روی نقطه خاصی از لباس سخت بود و چشم شما مدام به گردش در میامد.

منبع الهام این کالکشن چهار عنصر اصلی طبیعت یعنی آب، خاک، آتش و هوا است که پترن های مربوط به این چهار عنصر را نیز میتوانید در لباس ها ببینید.

ERDEM برای طراحی این مجموعه خود سراغ لباس های دهه ۵۰ رفته بود و برای همین هم شاهد لباس هایی پفی و توری هستیم.

تمام مدل ها جوراب شلواری های توری به پا و بعضی ها نیز دستکش های بلند پرنسسی به دست دارند.

لباس هایی شکوهمند و رسمی که پر از ظرافت و زنانگی هستند اما کاراکتر تاریکی دارند و شما این سیاهی را در تمام لباس ها احساس میکنید.

” ما باید به جوانان کمک کنیم تا صدای خودشان را داشته باشند.

“ این کالکشن شامل دو قسمت است.

قسمت اول لباس هایی که استایل اخیابانی دارند و در بین آنها به کاپشن های پفی، تاپ های دکلته، تیشرت های polo و لباس ها ی چسبان برمیخوریم که کاملا جوانانه پسند هستند و قسمت دوم هم استایلی رسمی تر و مدرن تر دارند و شامل کت های بژ و شال های های ابریشمی و پشمی میشدند.

این برند یکی از برندهایی است که واقعا مشتری های خاص خودش را دارد و هر کسی آن را نمیپسندد و با آن ارتباط برقرار نمیکند.

قبل از طراحی این مجموعه، KANE به بررسی و تحقیق درمورد علاقه مرد به بادکنک ها و پلاستیک و غذا و نوشیدنی پرداخته بوده و پترن ها و طراحی ها همگی بر اساس این چهار عنصر مورد علاقه مردم انجام شده است.

کریستال دوزی های دور یقه و روی لباس ها، بارانی های پلاستیکی، پارچه های ساتن و لباس هایی با پترن بادکنک و کیف های پلاستیکی با بند زنجیری که به شکل بادکندک هستند.

همه چیز در جای درست خود قرار گرفته است.

برش ها، دوخت ها، محل کریستال دوزی های روی لباس.

  شما به هیچ وجه چیز غیر عادی و عجیبی در این مجموعه نمیبینید اخبار هفته های مد دنیا را با ما دنبال کنید.

آخرین نوشته‌ها محصولات سارک برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

جدیدترین محصولات سارک به مناسبت 20 سالگی برند سارک، بخش مجله اینترنتی سارک با نام کمد comode با هدف معرفی کامل‌تر محصولات سارک، آشنایی با مراحل طراحی و تولید لباس، بازخوانی ترندهای روز، بررسی شاخه‌های دنیای مد و .

.

.

راه‌اندازی شده است.

شما می‌توانید مطالب علمی و عمومی مورد نظر خود را در زمینه مد و پوشاک در مجله آنلاین سارک مطالعه نمایید و نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

Insta Email Chat FAQ Call

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map