طراحی سایت در سالتو اروگوئه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در سالتو اروگوئه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فیلم «کیارستمی و عصای گمشده» که روایتی از آموزه‌های سینما از زبان عباس کیارستمی است، جایزه بهترین فیلم بلند مستند چهارمین دوره جشنواره فیلم‌های مستقل سالتو در کشور اروگوئه از آن خود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمودرضا ثانی کارگردان و بهروز نشان تهیه‌کننده فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده» در جدیدترین حضور بین‌المللی خود توانستند با رأی هیات‌ داوران، عنوان بهترین فیلم بلند مستند جشنواره فیلم‌های مستقل سالتو در اروگوئه را به خود اختصاص دهند.

  فیلم بلند «کیارستمی و عصای گمشده»، آخرین ساخته محمودرضا ثانی علاوه بر حضور در جشنواره فیلم‌های مستقل سالتو، پیش از این در جشنواره‌های اوراسیا در روسیه، کوهستان سبز و تندیس طلایی در آمریکا روی پرده رفته و موفق به کسب جایزه بهترین فیلم از جشنواره و تندیس طلایی نیز شده است.

این فیلم به مدت زمان ۹۰ دقیقه، روایتی از نوع نگاه کیارستمی به زندگی و سینما است که ثانی در مدت ۴ سال و زمانی که کیارستمی کارگاه‌های آموزشی سینمایی در اسپانیا و کلمبیا برگزار می‌کرد، تلاش کرده بینش یک مؤلف، دیدگاه و جهان‌بینی وی را به تصویر بکشد.

محمودرضا ثانی پیش از ساخت مستند بلند «کیارستمی و عصای گمشده»، کتاب «عباس کیارستمی و درس‌هایی از سینما» را تألیف کرده که این کتاب به زبان‌های مختلف ترجمه و در ایران و آمریکا چاپ و توزیع ‌شده است.

چهارمین جشنواره فیلم مستقل «سالتو» از ۲۲ تا ۲۶ مهر در کشور اروگوئه برگزار شد.

  ۲۴۱۲۴۵ ویروس کرونا به خیلی از صنعت های ریز و درشت اقتصادی آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کرده است و این درحالی است که صنعت گردشگری به عنوان یکی از آسیب پذیر ترین صنایع دنیا در این پاندمی شناخته شده است.

برند بزرگ گراد در راستای تکریم مشتریان با جشنواره یک برش حسابی دست به ابتکار و نوآوری فوق العاده زده است و جشنواره تخفیف ۵۰درصدی بر روی همه محصولات مانند پیراهن مردانه، شلوارمردانه، کت و شلوار مردانه، اکسسوری ها و دیگر محصولات برگزار کرده است.

شما میتوانید همه محصولات گراد را با تخفیف باورنکردنی ۵۰% به صورت آنلاین از سایت گراد به همراه مشاوره آنلاین یا به صورت حضوری از شعب بیست و دوگانه گراد در سراسر کشور خرید کنید.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map