طراحی سایت در سده لنجان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در سده لنجان شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در سده لنجان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای بازسازی گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن شرکت ساختمانی ناتک اقدام به بازسازی منزل قدیمی در حدود 40 سال ساخت نموده است .

طراحی و دکوراسیون داخلی این منزل به همراه تغییر نقشه آن توسط مجموعه انجام شده و هم اکنون به اتمام رسیده است.

با داشتن چنین نگاهی به طراحی داخلی فضاهای مسکونی، هدف از یک طرح فقط یافتن قالب مناسب برای بروز کارکردهای مختلف استفاده کنندگان آن نیست.

چرا که تا این مرحله، قالب طرح شده فقط به ابعاد جسمانی انسانها توجه کرده است؛ حال آنکه آنها در ورای جسم خود، روح و روانی بسیار پیچیده نیز دارند که طراح باید به فراهم ساختن شرایط شکوفایی این وجه اخیر هم توجه داشته باشد.

بنابراین او باید عناصر معماری سازنده فضاها را آن گونه گزینش و ترکیب نماید که در نهایت کیفیتی حادث شود که سازگار و مساعد با شرایط روحی و روانی استفاده کنندگان هم باشد و آن را ارتقا بخشد در جهت نیل به هدف فوق، یعنی خلق باطنی شایسته و مناسب برای هر فصا، علاوه بر تمامی مسائلی که تاکنون ذکر شد، سه ویژگی مهم رنگ، بافت و جنس مصالح و نور به کمک طراح می آیند .

او میتواند با کمک این سه عامل، ظاهر یک فضا را چنان حالت دهد که باطنی معقول و هماهنگ با کار کرد آن را برایش شکل دهد و به این ترتیب تمامی وجوه جسم، روح و روان انسان را پاسخ گو باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی اصفهان بازسازی منزل دراین قسمت نمونه دیگری از پروژه های بازسازی گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن مجموعه اقدام به بازسازی یک منزل مسکونی ویلایی نموده است .

توجه به این نکته ضروری است که در این بازسازی ستونها از مرکز حذف خواهد شد و به گوشه ها انتقال می یابد .

حذف این ستون ها هزینه بر بوده و مجموعه ناتک برای حذف آن با کارفرما رای زنی خواهد نمود.

این طرح به سبک مدرن اروپایی طراحی شده و مقدار تغییرات فضا در آن بسیار چشم گیر و بی نظیر خواهد بود.

برنامه زمان بندی : در ابتدای هر پروژه تعییں نمودن چهار چوب های زمانی، به پیشبرد طرح کمک شایانی می کند.

در این مواقع نظر کارفرما و محدودیتهای دیگری چون موارد اقتصادی، مسائل قابل تأملی هستند.

زیرا هر کدام از اینها تأثیر مستقیمی بر زمان انجام طرح خواهند داشت تعبیر کردن مقاطع مختلف رمانی جهت انجام هر بخشی از پروژه.

ما را به رعایت آن و در نتیجه تسریع روند انجام هر مرحله از کار ملزم می کند در هنگام برنامه ریزی زمان برای پیشبرد کار، به وقایع پیش بینی نشده و غیر منتظره و شرایط خاصی که ممکن است در حین کار پیش این نیز توجه کنید و برای آنها زمانی را در نظر گیرید به عبارت دیگر در برنامه زمانی خود ضریب اطمیان را هم لحاظ کنید و از مدت زمان معمول فراتر رفته و وقت بیشتری را برای پایان کار برآورد نمایید داشتن برنامه زمان بندی برای کارها و مقید بودن به رعایت آن نه تنها در اجرای موفق و پیشبرد به موقع کارها مؤثر است.

بلکه باعث میشود تا شما فردی خوش قول و منظم به حساب أبید این صفت از ویژگی هایی است که همه آن را دوست داشته و طالب همکاری با این چنین فردی هستند.

مدیران دفاتر معتبر معماری در حال حاضر مهم ترین ویژگی که در استخدام همکاران جدید دفترشان در نظر می گیرند، منظم بودن خوش قولی و عمل به وعده ها و قرارها است.

قطعا بد عهدی برخی از کارکنان دفتر باعث می شود پروژه ها در موعد مقرر به اتمام برسد.

یکی دیگر از پروژه های ساختمانی گروه ساختمانی ناتِک در مرحله بتن ریزی ، توجه کنید که در این ساختمان دهانه بیش از ده متر رو بدون ستون وسط اجرا کردیم، یعنی هیچ ستون در وسط هیچ واحدی وجود نخواهد داشت ، هزینش برامون خیلی بیشتر میشه ولی مهمتر از این جلب رضایت شما عزیزانه، طراحی این ساختمانها با وسواس خاصی انجام شده که در پستهای آینده به اطلاع شما عزیزان خواهد رسید.

.

.

امیدواریم که بتونیم همانند گذشته آثار پرافتخاری از خودمون بجا بذاریم ،دوستتون داریم و برای همگی آرزوی سلامتی میکنیم یکی دیگر از مراحل کارهای ساختمانی اجرای سقف ها میباشد که خود عضوی از مجموعه اسکلت بندی ساختمان به حساب میآید علاوه بر اینکه طبقات را از هم جدا میکند میبایست بارهای زنده و مرده وارده را نیز بخوبی تحمل نماید سقف تیرچه بلوک در این قسمت توضیح داده شده است: اینگونه سقف ها میتوانند بر روی اسکلتهای فلری و یا بتنی اجرا گردند لذا قبلا" باید تیرچه ها به اندازه طول دهانه ها ( فاصله بین أکس تا آکس تیرهای اصلی ) تهیه کرده به پای کار آورده شود بدیهی است که میتوان آنها را یا در محل کارگاه تولید و یا اینکه از کارخانه های مخصوص ساخت تیرچه تهیه نمود و سپس دو سر تیرچه ها را روی تیرهای اصلی فاصله ۵۰ سانتیمتر ( آکس تا اکس ( از همدیگر قرار داده و با در نظر گرفتن اینکه اندازه عرض تیرچه ها ۱ سانتیمتر میباشد فاصله خالی بین دو تیرچه را با بلوک های سیمانی یا سفالی و با پلی استایرن به عرض حدود ۴۲ سانتیمتر پوشانده ( از هر طرف 1 سانتیمر روی تیرچه ها مییشینند ) و پس از اجرای آرماتور بندی که شامل یک لایه مش حرارتی و آرماتور های تقویتی میباشند.

روی سقف را بتن ریزی نموده بطوریکه روی تیرچه ها را در فاصله مابیں دو بلوک و تا ۵ سانیمتر بالای بلوک ها را بپوشاند البته نباید فراموش شود که قبلا" میبایست تیرچه ها را بر روی ساپورتهایی عمود بر جهت طول آنها قرار داده و زیر ساپورت ها را با شمع های مناسب محکم کنیم تا سنگینی بار سقف ، تیرچه ها را از فرم خارج نکرده و حالت اولیه آنها تعییر نکنند بعد از گیرش بتن شمع ها و ساپورت ها جمع آوری شده و آن طبقه آماده انجام مراحل بعدی اجرائی میگردد دراین قسمت نمونه کار طراحی و دکوراسیون داخلی منزل ویلایی با متراژ کم را مشاهده می کنید هزینه بازسازی این منزل به طور تقریبی متری 1.

5 م تومان برآورد می گردد.

پس از جانمايی فضاهای مختلف در محلهای مناسب، برای رسيدن از ورودی اصلی خانه تا تك تك فضاها راههايی شكل میگيرد.

شايسته است فضاهايی كه به محرميت بيشتری نياز دارند، محل عبور و مرور ساير افراد نباشند و در معرض ديد آنان قرار نگيرند.

همچنين لازم است كه مسيرهای عبوری، مساحت زيادی از خانه را اشغال نكنند و به حداقل ممكن تقليل يابند.

در اين رابطه اگر بتوان مسيرهای عبوری را به صورت راهروهای مجزا از فضاهای ديگر طراحی نكرده و در بخشی از يك فضای اصلی در نظر گرفت، تا حدودی در سطح اشغال آن صرفه جويی میشود.

البته اين امر در صورتی ممكن است كه عبور از كنار فضای اصلی، موجب بر هم خوردن محرميت و سلب آرامش آن فضا نگردد.

مسيرهای عبوری، عامل وصل فضاهای مختلف خانه و اتصال دهنده آنها به يكديگر هستند و برای رسيدن به هر فضايی بايد از آنها عبور كرد.

بنابراين جا دارد كه در طرح آنها دقت كافی مبذول گرديده و طول، عرض، ارتفاع مناسب، و نور و منظر و پرسپكتيو زيبا را برای آنها پيشبينی نمود دراین قسمت یکی دیگراز نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن یک منزل مسکونی 180 متری به سبک کلاسیک طراحی شده و هم اکنون در حال اجراست.

مدیر پروژه جناب مهندس فاطمی و سرپرست تیم طراحی آقای مهندس چیت ساز و ناظر ارشد آقای مهندس فاطمی و طراحی خانم مهندس فتاحی هستند.

تناسب، از نظر مفهومی اشاره به شخصیت ذاتی و از نظر شکل، به نسبت یک جز به جزء دیگر و یا نسبت یک جزء به کل مربوط می شود، و یا به رابطه ی یک چیز با چیز دیگر، از نظر بزرگی و اندازه، تعداد و یا میزان و کیفیت اشاره دارد مثلا پای اسب و پای میمون با هم تفاوتهای اساسی دارند، اما همانند سایر اعضای موجودات زنده پای هرکدام با کل بدن و سایر اعضا و شرایط زندگی جانور تناسب کامل دارد در یک خانه مسکونی تیر اندازه ی فضاهای مختلف متناسب با هم تعیین می شوند درک ما ار اندازه ی هر چیزی، بسگی به اندازه ی انیای پیرامون آن دارد ،قدما برای تناسب ایده آل اشیا، تناسب هندسی خاصی به نام »تناسبات طلایی« را پیشنهاد کرده اند برای درک تناسب، به مفهوم مقابل آن یعنی تضاد می توان توجه کرد برای مثال تضاد و عدم تناسب، در ابعاد رویه و پایه ی میز قابل توجه اسب دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای مشارکتی از گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید ، ساختمان شماره 1 از مجموعه پروژه های مشارکت در ساخت از گروه ساختمانی ناتک.

پس از اتمام کار اسکلت ، پروژه ی در دست ساخت تبدیل میشود به پلات فرم ها یا کف هایی با ترازها و طبقات مختلف و تعدادی ستون ، که میباست بوسیله سفت کاری که روی آنها انجام میدهیم به جداسازی فضاها یا به کلامی دیگر ایجاد فضاهای طراحی شده برای هر طبقه بر اساس نقشه های معماری و با مصالح مختلف اقدام نمائیم اولین کار در مراحل سفت کاری معین کردن فضاهای مورد نیاز و دیوار چینی یک رگه دور آنها میباشد (یعی اینکه کل فصا های هر طبقه را بوسیله فقط یک رگ آجر پیاده میکنیم ) پس از اطمینان از صحیح پیاده شد آنها ، دیوار چینی های کلی را انجام میدهیم و مصالح به کار رفته در این دیوار چینی ها میتوانید از جنس آجر فشاری یا سفالی و یا سیپورکس و غیره باشد در حین اجرای مراحل سفت کاری ، میبایست نصب چهار چوب ها ، قاب پنجره ها ، نعل درگاهی ها و انجام عایقکاری های رطوبتی ، صوتی ، حرارتی و اجرای زیرسازی های مختلف مورد نیاز سقف های کاذب و نماسازی ، گچ و حاک و کارهای مقدماتی قبل از کفساری مانند کارهای تاسیسات برقی و مکانیکی را انجام داد صمنا" باید دقت نمود که حتی اگر ستونها نسبت به أکس ها چند سانتیمتری هم جابحائی داشته باشد در یک رگه چیی دیوارها را بر هم عمود کرده و فصل ها کاملا " گونیا اجرا گردید مشارکت در ساخت و ساز ساختمان تهران و اصفهان دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک در تهران را مشاهده می کنید.

این کار در اقدسیه طراحی شده و در حال اجرا می باشد.

سرپرست تیمهای طراحی آقای مهندس فاطمی ومدیر پروژه آقای مهندس چیت ساز طراح سرکار خانم فتاحی هستند.

سه روش ایجاد تعادلبرای ایجاد تعادل، از سه روش زیر می توان بهره جستتعادل محوری، شعاعی و تعادل نامتقارنالف- تعادل محوری: در تعادل محوری، عناصرفضایی با اشکال، اندازه ها، جهات و کیفیات مختلف به صورت متقارن نسبت به یک محور سازماندهی می شوند تعادل محوری، به تقارن، آرامش، سکون و مواردی کامل بین عناصر منجر می شود در تقارن محوری - همان طور که در شکل می بینید - عنصر انتهایی محور تقارن مورد تأکید قرار می گیرد به همین جه در این نوع سازماندهی، معمولا، در انهای محور عناصر با ارزش و مهم جایابی می شوند.

این نوع سازمان دهی در معماری سنتی ایران کاربردی وسیع دارد در این سازمان دهی، علاوه بر عنصر انتهایی محور، م مکن اسب ناحیه ی میانی واقع بر روی محور و حد فاصل عناصر فضای موحود نیر مورد تاکید قرار گیرند بهسرین نموبه های آن را می توان در استقرار آبنما در حیاط های مرکزی معماری ایرانی مشاهده کرد.

به رغم کاربرد وسیع تعادل محوری، استفاده از این روش، معمولا به ایجاد فضاهای رسمی منجر میشود و امکان کمتری برای تطبیق با شرایط و عملکردهای منوع فراهم میسازد به همین منظور، در سازمان دهی عناصر فضایی، گاه از یک یا چند محور موضعی برای ایجاد تعادل استفاده میشود این حوزه ها با حفظ انسجام و هویت خود، به خوبی با بخش های دیگر فضا ترکیب می شوند و امکان بیشتری برای ایجاد تنوع و استقرار عملکردها و فعالیت های متنوع فراهم می آورند و کار طراحی و سازمان دهی را تسهیل می کنندب- تعادل شعاعی: در این شیوه ی ایجاد تعادل، عناصر فضایی به صورت شعاعي حول یک نقطه ی مرکری سازمان میادین و یک ترکیب مترکز ایجاد می کند که نقطه ی مرکزی، کانون آن است این نوع از تعادل ممکن اسب متقارن یا نامتقارن باشدج- تعادل نامتقارن : در تعادل نامتقارن، تشابه عناصر فضایی الزامی نیستند بلکه هریک از عناصر، ویژگی، وزن و تأثیر بصری خاص خود را دارید در ایجاد تعادل بین این عناصر نامتجانس نیرو و وزن بصری هریک از عناصر در نظر گرفته میشود و ار قانون اهرم ها که در قبریک کاربرد دارد برای یافتن محور تعادل و سازمان دهی عناصر استفاده میشود عناصر جداب، مانند اشکال غیر متعارف، رنگهای براق، اجسام نیره و بافت های رنگارنگ جذاب تر و سگین نر، و برعکس،سطوح بزرگ ساده و کم رنگ که دورتر قرار می گیرند سبک تر در نظر گرفته میشوند تعادل نامتقارن، پویاتر و تغییر دیرتر است این نوع تعادل در بین عناصر فضایی، امکان هماهنگی با عملکردها و مقتضیات متنوع را فراهم می آورد.

و با شرایط پروژه تطبيق راحت تری پیدا می کند به نمونه های ارائه شده در شکل، در پلان نما و فضای سه بعدی توجه کنید دراین قسمت یکی دیگر ازپروژه های درحال انجام گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن مجموعه اقدام به ساخت یک ساختمان دوبلکس با متراژ 700 متر مربع نموده است.

این ساختمان با طراحی خاص نما به سبک کلاسیک و طراحی داخلی ویژه ای در حال پیاده سازی و اجرا می باشد.

به هنگام تفکر در مورد پروژه و طراحی آن، ایده های مختلفی به نظر می رسد.

کار بر روی هریک از ایده ها، به طرح و گزینه ی مستقل و کاملی منجر میشود.

هریک از گزینه ها از دیدگاه خاصی، پروژه را مورد توجه قرار میدهد و راه حل های احتمالی مربوطبه پروژه را نمایان میسازند.

همچنین، هر یک از ایده ها، ویژگیها، محسنات و ارزشهای مخصوص به خود را دارند.

یکی از نکات بسیار مهم که در طراحی و ارزشیابی گزینه های پروژه مطرح است، کیفیت فضاهای هر یک از گزینه ها است.

جهت تداوم فرآیند طراحی و ارتقای کیفیت گزینه ها، طرح در این فصل با مفهوم فضاو عناصری مانند خطوط، سطوح، احجام و اشکال که در شکل دهی به فضای معماری مورد استفاده قرار میگیرند، آشنا می شویم و اثرات و ویژگی هایی مانند بافت، رنگ و نور بر فضای معماری را بررسی می کنیم و نحوه ی طراحی کف، دیوارها، سقف، پنجره ها و روشهای دسترسی و حرکت در فضای معماری را تجزیه و تحلیل کرده و با نحوه ی استفاده از آنها در طراحی فضای زیبا و راحت آشنا خواهیم شد امید است مطالعه ی دقیق این فصل و انجام پروژه ها شما را در تولید گزینه های معماری و طراحی معماری بهتر یاری رساند دراین قسمت یکی از نمونه کارهای لوکس و جذاب گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن مجموعه ناتک اقدام به طراحی و اجرای یک مطب پزشک نموده است ، این کار بر اساس احترام کامل به مشتری و در راستای ایجاد حسی متفاوت برای بیماران طراحی و اجرا گردید.

ورود به فضای معماری احساس از محفوظ بودن سرپناه داشتن و بسته بودن را ایجاد می کند دیوارها، کف و سقف، محدوده ی فضای داخلی را مشخص کرده، آن را از فضاهای داخلی مجاور و فضای خارج متمایز می کنند.

فرم، شکل و کیفیت عناصر تعریف کننده ی فضا، الگوی پنجره ها و درها و نحوه ی ترکیب آنها با یکدیگر و فضای خارج، کیفیت فضای معماری را مشحص سازد زمانی که ما از کلماتی مانند اتاق نشیمن، بالکن، انبار و حیاط صحبت می کنیم فقط منظورمان عملکرد، برگی یا کوچکی فضاها بیسی بلکه.

توجه به تفاوت مقیاس مناسب، کیفیت نوره معايب سطوح محصور کننده فضا، نحوه ارتباط با فضاهای مجاور و طبیعت و مورد نظر ما اسب قبل از این که به بررسی تفصیلی عناصر تشکیل دهنده ی صا، یعنی کف، دیوار، سقف، درها، پنجره ها، پله ها، مبلمان و ببر داریم لازم اسب ابداعاصر تسکیل دهنده ی هر یک از آنها (يعنی نقطه، خط سطح حجم، شکل، رنگ، بافت و نور( را بررسی کنیم) دراین قسمت نمونه کار دیگری از گروه ساختمانی ناتک مشاهده می کنید که در آن مجموعه ناتک اقدام به طراحی یک آپارتمان به سبک کلاسیک نموده است.

سرپرست تیم های طراحی در این پروژه آقای مهندس فاطمی و مدیر پروژه آقای مهندس چیت ساز هستند .

تعادل را میتوان از دو راه متقارن و نامتقارن ايجاد كرد.

اين دو حالت در تركيب عناصر معماری نيز كاربرد دارند.

در تعادل متقارن، عناصر فضايی با اَشكال و اندازه، رنگ، جهت يكسان به صورتی متقارن نسبت به يك محور تقارن ميانی سازماندهی میشوند و استقرار میيابند.

در اينگونه از تركيبها، عنصر واقع بر روی محور تقارن معمولاً دارای تأكيد بيشتر و با اهميت تر است.

اين نوع سازماندهی در معماری سنتی ايران كاربرد وسيعی داشته است در تعادل نامتقارن، تشابه و همسانی عناصر فضايی الزامی نيست.

در اين حالت عناصر میتوانند با ويژگیها و وزن و نيروی بصری متفاوتی در يك تركيب بصری وارد شوند و با توجه به سنگينی نيروی بصری خود، در جايگاه مناسبی نسبت به محور تعادل جايگزين شوند.

عناصر جذاب مانند اشكال نامتعارف و ناآشنا، رنگهای براق، اجسام تيره و بافتهای خشن، معمولاً دارای وزن بصری سنگينتر و برعكس سطوح ساده، كمرنگ و بافتهای نرم دارای وزن بصری سبكتری هستند.

تعادل نامتقارن پوياتر و تغييرپذيرتر از تعادل متقارن است؛ در نتيجه امكان هماهنگی با عملكردها و مقتضيات متنوع فضايی را راحتتر ميسر می سازد.

صفحه1 از31 پاسخ به اطمینان شما با اندوخته و اعتبار خود مبتنی بر کیفیت ، تجربه و علوم آکادمیک.

مصمم هستیم ، بهترین باشیم .

.

.

دکوراسیون داخلی اصفهان توجه فرمائید : ناتک بجز شعبه مرکزی هیچ شعبه دیگری در اصفهان ندارد ایمیل خودرا در کادر زیر وارد نموده و دکمه مشترک شوید را کلیک کنید تا همواره جدیدترین مطالب سایت به ایمیل شما ارسال میشود بعد از ثبت ایمیل ، حتما از طریق لینک فعال سازی ، عضویت خود را فعال کنید

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map