طراحی سایت در سمرقند ازبکستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در سمرقند ازبکستان کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سمرقند، سومین شهر بزرگ ازبکستان و مرکز ولایت سمرقند این کشور است.

سمرقند یکی از کهن‌ترین شهرهای جهان محسوب می‌شود و بر اساس بازیافت‌های باستان‌شناسی بیش از ۲۸۰۰ سال قدمت دارد.

این شهر مرکز دولت سغدیان بوده است.

مدت بیش از دو هزار سال سمرقند نقطه کلیدی میان چین و اروپا در جاده بزرگ ابریشم بوده است.

این شهر به عنوان یکی از مراکز علمی شرق در قرن‌های میانه شناخته شده است.

در قرن ۱۴ سمرقند پایتخت امپراتوری تیمور لنگ و سلاله تیموریها بود.

بخش اعظم شاهکارهای معماری سمرقند در این دوران ساخته شده است، دوره‌ای که سمرقند به طور چشمگیر توسعه پیدا کرد.

این شهر در سالهای ۱۹۲۵-۱۹۳۰ پایتخت جمهوری شوروی سوسیالیستی ازبکستان بود.

میدان و مجتمع ریگستان مرکز تاریخی شهر است.

سال ۲۰۰۱ شهر سمرقند و یادگاری‌های تاریخی، معماری و باستان‌شناسی آن به نام“سمرقند- تقاطع فرهنگها” به فهرست میراث جهانی یونسکو، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد وارد شد.

اخیراً سهراب ضیا، خبرنگار بی بی سی در تاجیکستان، به تماشای شهر سمرقند رفته و از مکان‌های دیده‌اش عکس‌هایی گرفته که برخی از آنها را این جا می‌توانید ببینید: مجتمع و میدان ریگستان، مرکز تاریخی شهر سمرقند ، سالهای ۱۴۱۵-۱۶۶۰ ساخته شده است میدان ریگستان، مدرسه طلاکاری(۱۶۴۶-۱۶۶۰) و مدرسه الغ بیک(۱۴۱۵-۱۴۲۰) مدرسه طلاکاری در میدان ریگستان نمای مجتمع بی‌بی خانم(۱۳۹۹-۱۴۰۴)، یادگاری معماری در سمرقند و مسجد جامع تیمورلنگ.

این بنا در آخر قرن ۲۰ بازسازی شده است.

این یادگاری در خیابان به نام اسلام کریمف واقع است.

مدرسه شیردار(۱۶۱۹-۱۶۳۶) در میدان ریگستان مسجد جامع بی‌بی خانم (۱۴۰۴).

این بنا با دستور تیمورلنگ بعد از پیروز‌ی او در جنگ برای تصرف هند ساخته شده است.

ساخت این مسجد سال از ۱۳۹۹ آغاز شد.

محل مسجد را شخص تیمور انتخاب کرده بود.

در طراحی و ساخت آن هنرمندانی از هند، ایران ، خوارزم و کشورهای دیگر به خدمت گرفته شده بودند.

ماه سپتامبر سال ۱۴۰۴ بخشی از مجتمع ساخته شد.

صحن این مسجد تا ۱۵ هزار نفر را می‌تواند در خود جای دهد.

نمای مسجد حضرت خضر مقبره بی‌بی خانم(۱۴۰۴) همسر امیر تیمور مهمانخانه بی‌بی خانم خیابان‌ قدیمی سمرقند مجسمه اسلام کریمف(۱۹۳۸-۲۰۱۶)، اولین رئیس جمهور ازبکستان بعد از فروپاشی شوروی نمای داخلی مدرسه طلاکاری آرامگاه اسلام کریمف، رئیس جمهور ازبکستان مجسمه عبدالرحمان جامی(۱۴۱۴-۱۴۹۲) و علی شیر نوایی(۱۴۴۱-۱۵۰۱) در یکی از میدان‌های شهر سمرقند، نمادی از دوستی دو ملت تاجیک و ازبک موزه صدرالدّین عینی(۱۸۷۸-۱۹۵۴)، پایه‌گذار ادبیات نوین تاجیک در سمرقند به گفته بهاره ملاجانوا، کارمند موزه، در حال حاضر این موزه در حال ترمیم و بازسازی است و قرار است ۱۵ آوریل سال ۲۰۱۹، در روز تولد استاد عینی افتتاح شود.

مجتمع ‌خواجه ‌احرار ولی(قرنهای ۱۹-۲۰) در حومه جنوبی شهر سمرقند شیرینی فروش سمرقندی در بازار سمرقند سقف مسجد حضرت خضر مدرسه واقع در مجتمع ‌خواجه ‌احرار ولی مجتمع شاه زنده(قرن‌های ۱۴-۱۵).

مجتمع آرامگاه‌های شخصیت‌های شناخته سمرقند که از ۱۱ مقبره به هم پیوسته تشکیل شده‌اند مدرسه شیردار(۱۶۱۹-۱۶۳۶) در میدان ریگستان مدرسه الغ بیک(ساخت ۱۴۱۵-۱۴۲۰) در میدان ریگستان ورودی مسجد بی‌بی خانم(۱۴۰۴)، همسر امیر تیمور مقبره ابوعبدالله محمد بن اسماعیل بخاری، بیشتر معروف به امام البخاری(۸۱۰-۸۷۰) در روستای خرتنگ، در نزدیکی سمرقند.

او دانشمند، محدث و مفسر قرآن، مؤلف کتاب حدیث اهل سنت "الجامع الصحیح" است بخارا یکی از کهن‌ترین شهرهای جهان اسلام است.

این شهر حالا مرکز ولایت بخارا در ازبکستان است و نزدیک ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

در این شهر که بیش از ۲۵۰۰ سال عمر دارد، بزرگان فرهنگ و ادب پارسی مانند ابوعلیِ سینا، عمر خیام، رودکی و فردوسی زندگی کرده‌اند.

زائران معمولاً پیش از سفر به مکه و مدینه، اول بخارا را زیارت می‌کردند.

بسیاری از مکانهای تاریخی و فرهنگی بخارا در فهرست میراث جهانی یونسکو، سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد وارد شده است.

اخیراً سهراب ضیا، خبرنگار بی بی سی در تاجیکستان، به تماشای شهر بخارا رفته و از مکان‌های دیده‌اش عکس‌هایی گرفته که برخی از آنها را این جا می‌توانید ببینید: © 2020 بی بی سی.

بی بی سی م سئو ل محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map