طراحی سایت در سنت جان، جان مقدس دومینیکا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در سنت جان، جان مقدس دومینیکا از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

برای مهاجرت به یک کشور دیگر، دانستن برخی اطلاعات اولیه در مورد آن کشور اهمیت زیادی دارد.

اگر به دنبال اخذ اقامت دائم مالتا از طریق سرمایه گذاری هستید، پس داشتن اطلاعات اولیه در مورد کشور مالتا از اهمیت بالایی برخورد دار است.

در این مقاله برخی اطلاعات اولیه در مورد مالتا جمع آوری شده است.

مالتا مجمع الجزایری در مدیترانه مرکزی بین سیسیل و سواحل آفریقا شمالی است و با در برداشتن سیاه چال های قرون وسطایی و غار کالیپسو، جزایر مالتا جزایری بسیار منحصر به فرد و اسطوره ای هستند.

مجمع الجزایر مالتا تقریبا در مرکز دریای مدیترانه نهفته هستند، 93 کیلومتری جنوب سیسیل و 288 کیلومتری شمال آفریقا است.

این مجمع الجزایر متشکل از سه جزیره: مالتا،Gozo  و کمینو میباشد با مجموع جمعیت بیش از 400.

000 ساکن در مساحت 316 کیلومتر مربع.

  مالتا بزرگترین جزیره و مرکز فرهنگی، تجاری و اداری این مجمع الجزایر می باشد.

Gozo دومین جزیره است که روستایی مانند میباشد، که با ماهیگیری، گردشگری، صنایع دستی و کشاورزی رونق گرفته است کومینو، کوچکترین عضو این مجمع الجزایر فضایی بیشتر روستایی مانند دارد، این جزیره تنها دارای یک هتل و تقریبا خالی از سکنه ولی بسیار محبوب در میان گردشگران می باشد.

جزیره ای بکر و بسیار زیبا که نباید در بازدید از مالتا از دیدنش غافل شد.

بسیاری از مهاجران این جزیره را به عنوان محل زندگی خود انتخاب می کنند زیرا که Gozo دارای آب و هوای فوق العاده ی آفتابی، سواحل جذاب، شب های پر جنب و جوش و پر رونق و 7000 سال تاریخ جذاب یکی از بهترین مناطق دنیا برای زندگی است.

 نکته ی جالب دیگر این جزیره میتواند این باشد که در طول تاریخ اهمیت استراتژیک زیادی به عنوان یک پایگاه دریایی به آن داده شده است.

و افراد زیادی از قومیت ها و ملیت های مختلف از جمله فنیقی ها، یونانیان، رومیان، بیزانس، مورها، نورمن ها، سیسیلیها، اسپانیایی ها، شوالیه های سنت جان، فرانسوی هاو انگلیسی ها، در این جزیره اعمال قدرت و حکمرانی کرده اند.

بر اساس قانون استقلال که توسط پارلمان بریتانیا در سال 1964 به تصویب رسید، مالتا استقلال از انگلستان را به دست آورد و به عنوان یک مشترک المنافع با قلمرو مستقل، رسما 1964-1974 به عنوان دولت مالتا، رسما به جمهوری تبدیل شد.

مالتا در سال 1964 و به اتحادیه اروپا در سال 2004 در سازمان ملل متحد پذیرفته شد.

در سال 2008، این مجمع الجزایر بخشی از منطقه یورو شد.

مالتا یک مقصد توریستی محبوب با آب و هوای گرم است، و دارای مناطق تفریحی متعدد، آثار معماری و تاریخی، و سایتهای میراث جهانی یونسکو می باشد که گفته میشود برخی از آنها قدیمی ترین سازه های تاریخ  جهان می باشند.

مالتا دارای دو زبان رسمی: مالتایی و انگلیسی است.

مالتایی زبان ملی مجمع الجزایر مالتا بوده و در حالی که تا سال 1934 زبان ایتالیایی نیز همچنین یک زبان رسمی در مالتا محسوب میشده است پس از آن استفاده از این زبان با گذشت زمان بسیار کمتر شد.

با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره ی مالتا زبان اکثر کشورها در این محدوده صحبت میشود و طبق آمار98 درصد از مردم مالتا مالتایی صحبت می کنند، 88٪ به زبان انگلیسی تسلط کامل دارند، 66٪ ایتالیایی صحبت میکنند، و بیش از 17٪ فرانسوی می دانند.

این آمار در تسلط بر چندین زبان واقعا چشمگیر است، و باید توجه داشت که در سال 1995، 98-درصد از جمعیت مالتایی صحبت می کرد، 76٪ انگلیسی، 36٪ ایتالیایی، و 10٪ فرانسه پس می توان نتیجه گرفت که جمعیت مالتا گرایشی کلی به سمت چند زبانه شدن دارند.

   نکته ی جالب توجه این است که فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی در دوره ی متوسطه آموزش داده میشوند.

مالتایی زبان ملی مالتا و زبان مشترک رسمی کشور در کنار انگلیسی است.

با اینکه این زبان به عنوان زبان رسمی اتحادیه اروپا نیز شناخته میشود مالتایی نوعی زبان عربی است که در سیسیل توسعه پیدا کرده است و از اواخر قرن نهم تا اوایل قرن دوازدهم رفته رفته به زبان رسمی این کشور تبدیل شده است.

مالتایی شاخه ای منحصر به فرد از زبان عربی است که به بیش از 800 سال گذشته بازمیگردد و طی یک روند تدریجی به زبان مالتای که امروز صحبت میشود تبدیل شده است در حدود نیمی از واژگان این زبان از ایتالیایی و سیسیلی مشتق شده است کلمات انگلیسی بین 6٪ و 20٪ از واژگان مالتایی را تشکیل می دهند.

از سال 1972 تا تا دسامبر سال 2007، مالتا ارز خود را (لیره مالتا) داشت.

در سال 2008 واحد پول مالتا به یورو تبدیل شد.

بانک ها عمدتا تا بعد از ظهر روز های دوشنبه تا جمعه باز هستند.

حساب های کارتی بین المللی مانند ویزا، امریکن اکسپرس، و مسترکارت نیز در مالتا قابل استفاده می باشند.

بانک ها و همچنین دستگاه خودپرداز و دفاتر ارز را می توان در سراسر جزیره پیدا کرد در حالی که اکثر مغازه ها و رستوران انجام پرداخت در برخی از ارزهای بین المللی را میپزیرند با این حال، تقریبا همه خرده فروشی ها، و رستوران هاکارت های اعتباری بین المللی را قبول می کنند.

فرهنگ مالتا نشان دهنده جوامع مختلفی است که در طول قرن ها با این جزایر در تماس بوده اند.

اولین ساکنان جزایر مالتا از سیسیل به این جزیره آمده اند که به زمان 5000 سال پیش از میلاد مسیح بازمیگردد.

آنها زندگی خود را با زراعت و دامداری میگذراندند.

سفال های یافت شده از اولین دوران تمدن مالتایی شبیه به نمونه های موجود در سیسیل ایتالیا است.

معابد واقع در مالتا به 4000-2500 پیش از میلاد برمیگردند و معمولا از یک طراحی سه پره پیچیده تشکیل شده اند.

اطلاعات کمی در مورد سازندگان معابد مالتا و Gozo در دست می باشد.

با این حال شواهدی وجود دارد که نشان میدهند مراسم مذهبی شامل قربانی کردن حیوانات در این معابد صورت می گرفته است.

این تمدن حدود 2500 سال قبل از میلاد ناپدید شده و توسط هجوم جدیدی از مهاجران عصر برنز جایگزین شد.

فرهنگ مدرن مالتا به عنوان یک الگوی غنی از سنت ها، باورها و اعمال است، که در نتیجه یک فرایند طولانی انطباق، جذب و عبور از باورها و کاربردها است که از منابع متفاوت و متضاد گرد هم آمده است.

پرچم مالتا از دو رنگ پایه سفید وقرمز تشکیل شده است.

صلیب جورج، که توسط جورج ششم انگلستان در سال 1942 به مالتا تعلق گرفت نیز در گوشه این پرچم در بخش سفید رنگ خودنمایی می کند.

مالتا دارای آب و هوای مدیترانه ای با زمستان های بسیار خفیف و گرم و تابستان های داغ می باشد.

فصل تابستان به طور کلی خشک است و بارش باران عمدتا در فصل زمستان رخ می دهد.

با توجه به طبقه بندی اقلیمی ترول و طبقه بندی اقلیمی سیگموند فرانکنبرگ مالتا در منطقه نیمه گرمسیری واقع شده است.

متوسط دمای سالانه در حدود 23 درجه سانتی گراد در طول روز و 16 درجه سانتی گراد در شب می باشد.

در سردترین ماه سال - ژانویه - حداکثر محدوده درجه حرارت معمولا 12-20 درجه سانتی گراد میباشد.

جزایر مالتا با وجود اینکه کوچک هستند، از تنوع قابل توجهی از مناظر و اکوسیستم برخوردار می باشند.

این جزایر عمدتا متشکل از سنگ آهک، و خاک جوان می باشند.

از ویژگی های اصلی ژئومورفولوژی این منطقه فلاتهای سنگ آهک کارستی، در دامنه کوه ها با پوشش خاک رس است.

سرهمبندی اصلی گیاهی این جزایر از نوع استپ است؛ ولی بهره برداری نادرست از زمین به صورت زراعت نظارت نشده و چرای بیش از حد دام ها باعث شده است که پوشش گیاهی طبیعی این مجمع الجزایر به خطر بیافتد، اما سیاست های محیط زیستی اخیر دولت کشور مالتا منجر به احیای طبیعت شده و انتظار می رود که در آینده این مشکل کاملا برطرف شود.

Birkirkara شهری در مرکز مالتا است.

این شهر با 22247 نفر جمعیت در مارس 2014 به عنوان پرجمعیت ترین شهر مالتا شناخته شده است.

این شهرستان شامل چهار کلیسای مستقل: سنت هلن، سنت جوزف، بانوی ما از کوه کرمل و مریم مقدس می باشد.

Birkirkara شهر زادگاه رئیس جمهور سابق ادی آدمی، نخست وزیر سابق آلفرد سنت، زادگاه اولین رئیس جمهور مالتا آنتونی مامو، است.

Birkirkara در دره واقع شده است.

جشن اصلی مذهبی Birkirkara فستیوال سنت هلن است که در 18 ماه اوت جشن گرفته می شود.

در Birkirkara یک بیمارستان خصوصی کوچک با 30 تخت، به نام داوینچی قرار دارد، که اولین بار در سال 2000 به عنوان یک کلینیک تصویربرداری رادیولوژی شروع به فعالیت کرد.

شهر بیرگو که در زبان ایتالیایی، ویتوریسا نیز خوانده میشود، یکی از شهرستانهای قدیمی قرار گرفته شده در سمت جنوبی بندرگاه گراند در منطقه شرق جنوب مالتا است.

این شهر در دماغه ی جزیره و بندرگاهی مناسب برای لنگر انداختن است، و در نتیجه دارای سابقه بسیار طولانی فعالیت های دریایی، بازرگانی و نظامی توسعه یافته است.

بیرگو یک محل بسیار قدیمی با ریشه هایی قرون وسطایی است.

قبل از تأسیس والتا به عنوان پایتخت و شهر اصلی مالتا، قدرت های نظامی به قصد کنترل این شهر استراتژیک اقدام به اشغال مالتا میکردند.

بیرگو در محاصره بزرگ مالتا در سال 1565 نقشی حیاتی ایفا کرد.

فنیقی ها، یونانی ها، رومی ها، بیزانس، اعراب، نورمان از Angevines از آراگونی و شوالیه های سنت جان همه در توسعه بیرگو نقش داشته اند.

بیرگو دارای چندین جاذبه ی گردشگری است.

آب نمای تاریخی، کاخ سابق و وزارت خزانه داری شوالیه های سنت جان که در اوایل دهه 2000 مرمت شد.

امروزه هر دو این ساختمان ها برای فعالیت های دیگر استفاده می شوند، اولی در حال حاضر یک چایخانه است، در حالی که دومی موزه دریایی شده است.

والتا بندر مهم و استراتژیک و دیدنی مالتاست که واقع در پایتخت زیبای مالتا میباشد.

فراموش نکنید که مالتا برای دارا بودن شوالیه های دلاور که این شهر را بنا کرده اند، دارای شهرت فراوان است.

در سال 1530 این شوالیه ها به مالتا آمدند و این جزیره را از طرف شاه اسپانیا به عنوان هدیه دریافت کردند، آنها سپس تلاش کردند که پایتختی در شان و منزلت خود بسازند پایتختی که در برابر قد و قامت آنها چیزی کم نداشته باشد و همچنین در مقایسه با دیگر پایتخت های اروپایی خودی نشان بدهد و صاحب سبک باشد.

طرح ریزی منظم و شهر سازی درست پایتخت مالتا نشان دهنده ی ذهن مرتب و دقیق اداره گنندگان این کشور در قرن 16 میباشد.

گردشگران میتوانند به راحتی در بین سواحل و کلیه مناطق این شهر کوچک ساحلی بسیار زیبا که با 2 بندر احاطه شده است گردش کنند.

  گردش در مالتا را با بازدید از کلیسای سنت جان شروع کنید.

این کلیسای قرن 16 توسط سفارشات مختلف از شوالیه ها ساخته شده است و الهام گرفته از معماری کشورهای مختلف از جمله فرانسه، اسپانیا، و ایتالیا میباشد نکته ی جالب توجه این کلیسا شاید این است که تمامی بازدید کنندگانش را با دکور فوق العاده و مجللی که از جنس طلاست شگفت زده میکند.

دیوارهای این کلیسای فوق العاده زیبا و مزین به نقاشی های هنرمندانه ای میباشد که داستان پیروزی های نظامی شوالیه های سنت جان را به تصویر کشیده اند.

در قسمت دیگری از این کلیسا یک اسلحه خانه وجود دارد که تجهیزات جنگی اعم از زره و صلاح قرن 16 به نمایش گذاشته شده است.

از طبقه های بالایی این کلیسا شما میتوانید دید فوق العاده ای از بندر گاههای زیبای مالتا داشته باشید.

این کلیسا همچنین دارای یک موزه ی باستان شناسی است که میتواند شما را به مالتای 5000 سال پیش ببرد.

جزیره ی Gozo شاعرانه ترین منطقه در مجمع الجزایر مالتا است.

با چشم انداز عجیب و جالب معنوی، شهرهای آرام، و سواحل بکر، این جزیره کوچک محل مناسبی برای لذت بردن از یک تعطیلات آرامش بخش و پر از جاذبه های فرهنگی ایده آل است.

مناظر جزیره ی Gozo به اندازه کافی دیدنی هستند که بتوانند گردشگران را برای چند روز یا حتی اقامتی یک هفته ای به خود مشغول کنند.

اگر چه جزیره ی Gozo به پیشرفتگی مالتا نیست اما یک منطقه با بافت قرون وسطی مستحکم و ویکتوریایی، با تفرجگاه های ساحلی شلوغ و مهم ترین سایت های باستان شناسی جزایر مالتی است .

معبد جگانتیا در Gozo قدمتش به حدود 3500 سال قبل از میلاد میرسد.

 نکته ی جالب توجه این جزیره وجود پنجره های لاجوردی در سرتاسر آن است که حس و حال شاعرانه ای را به این جزیره بخشیده است.

قسمت اعظم تپه های این جزیره با مزارع کوچک پوشش داده شده است و در قسمت های پایینی این تپه ها روستاهایی قرار دارند که کنار دریا هستند و از طریق ماهیگیری امرار معاش میکنند.

ساحل مشهور این جزیره ساحل خلیج رمله بوده که شنی و بسیار گسترده است و برای شنا کردن امنترین قسمت جزیره میباشد.

علاوه بر روستاهایی که در دامنه ی این تپه ها وجود دارد روستاهای دیگری نیز در ارتفاعات وجود دارند که بسیار دیدنی هستند و یکی از نکات قابل توجه انها این است که حتی در کوچکترن روستاهای جزیره ی Gozo کلیساهای باشکوهی وجود دارد.

با بازدید از این شهر شما میتوانید از شلوغی ها فرار کرده و لحظاتی را در این شهر افسانه ای سپری کنید ساختار این شهر بیشتر به مانند ساختار شهرهای داستان های افسانه ای میباشد.

بازدیدکنندگان برای ورود به این شهر باید از دروازه ی زیبا و افسانه ای که در ابتدای شهر قرار گرفته است عبور کنند که این احساس را به شما میدهد که از دروازه ی زمان گذر کردید و به قرون وسطی برگشته اید.

به محض ورود به این شهر شما با مشاهده ی خیابان های خالی از ماشین و ساختمان های سنگی شگفت زده خواهید شد.

 مهمترین سایت گردشگری این شهر کلیسای باشکوه سنت پاول با معماری به سبک باروک و باشکوه است که توسط لورنزو گافا طراحی و ساخته شده است.

دکوراسون و تزیینات این کلیسا به طرز اغراق امیزی لوکس هستند محرابی با تزیینات سنگین، گنبد های باشکوه ، ستون های مرمرین و جزییات طلا کاری شده و نقاشیهای سقفی پر زرق و برق از دیگر ویژگی های این کلیسای زیبا میباشند.

برای تجربه کردن حس و حال گذشته ی مالتابازدیدکنندگان باید حتما از کاخ باشکوه گراندیوس دیدن کنند و همینطور از ساختمان پلانزا سانتا سوفیا که قرون وسطی ترین ساختمان مدینا به حساب می آید.

درست خارج از شهر مدینا شهرک کوچک ربات واقع شده است این 2 شهرستان به قدری به هم نزدیک هستند که گردشگران میتوانند از هر 2 در یک روز دیدن کنند.

مدینا و ربات گاهی به عنوان یک منطقه ی شهر و یکپارچه تلقی میشوند.

و در زبان مالتی ربات به معنی حومه میباشد.

در واقع ربات به اندازه ی دیگر شهر ها و قسمت های مالتا توریستی نیست و بیشتر به عنوان شهری برای کار کردن شناخته میشود با این حال هنوز هم جاذبه هایی تاریخی و گردشگری برای بازدید کردن را دارا میباشد.

مانند ساختمان برناندو که یک ساختمان قرون وسطی قرن 16 میباشد که متعلق به خانواده ای اشراف زاده و فرانسوی بوده است.

یکی دیگر از مناطق توریستی ربات روم ویلا میباشد که برای کسانی که علاقه مند به دوران کلاسیک میباشد بسیار بازدید ارزشمندی میتواند باشد ، نام دیگر این سایت باستان شناسی دوماس راماناست که دارای طراحی بسیار منحصر به فردی میباشد که به قرن یکم قبل از میلاد برمیگردد و موزاییک های بسیار خاصی دارد که توسط هنرمندان بسیار خبره آن زمان طراحی و ساخته شده اند.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map