طراحی سایت در شرقی مراکش

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در شرقی مراکش شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در شرقی مراکش شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

The online version of the Iranian daily Hamshahri بررسی‌های یک تیم بین المللی دیرینه شناس، نشان می‌دهد که منطقه‌ای در جنوب شرقی کشور مراکش در آفریقا به نام «کم کم»، به علت تجمع بسیار بالای انواع مختلف دایناسورهای شکارچی در صد میلیون سال قبل، خطرناکترین مکان در تمام تاریخ سیاره زمین باشد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری برنا؛ مسافرت در زمان و بازگشت به صد میلیون سال قبل می‌تواند ما را در جهانی قرار دهد که در تسخیر دایناسورها باشد.

چنین جهانی سرشار از خطر برای هر موجودی است، اما یک دیرینه شناس می‌گوید که منطقه‌ای در آفریقا وجود دارد که احتمالاً بیشترین تعداد دایناسورهای شکارچی را در خود جای داده بود.

 اگر روزی بتوانیم از ماشین زمان استفاده کنیم و بخواهیم به صد میلیون سال قبل و به زمان دایناسورها سفر کنیم، دیرینه شناسان پیشنهاد می‌کنند که هرگز ماشین زمان را به مقصد مراکش در آفریقا تنظیم نکنیم.

یک تیم بین المللی از دانشمندان دیرینه شناس به سرپرستی «نزار ابراهیم» از دانشگاه دیترویت و همچنین دانشگاه پورتسموث انگلستان، کاوش‌های گسترده‌ای در خصوص زمین شناسی و جانورشناسی در منطقه «کم کم» در جنوب شرقی مراکش ترتیب دادند که نتایج آن بسیار جالب توجه بود.

نزار ابراهیم سرپرست این گروه، گفت: «بررسی‌های ما نشان می‌دهد که این مکان احتمالاً خطرناک‌ترین نقطه در تمام تاریخ سیاره زمین باشد.

مکانی که موجودات مختلف دوام زیادی در آن نداشتند چرا که برخی از بزرگترین دایناسورهای درنده و شکارچی که تاکنون شناخته شده اند، به طور همزمان در این مکان حضور داشتند و برای به دست آوردن غذا با یک دیگر در رقابت بودند».

پژوهشگران این گروه طی این هفته نتایج یافته‌های خود در مورد منطقه «کم کم» را در نشریه ZooKeys منتشر کردند.

دانشگاه پورتسموث نیز نتایج این تحقیق را «نخستین گزارش دقیق و کاملاً روشنگر از یک منطقه سرشار از فسیل» نامیده است.

خطرناک‌ترین نقطه زمین کجاست؟ از جمله فسیل‌هایی که در این مطقه بسیار یافت شد، مربوط به یکی از درنده‌ترین دایناسورهای گوشتخوار یعنی «تیراناسو رکس»، یا همان «تی رکس» است.

این هیولای بزرگ که ملقب به «دروگر مرگ» بود، یکی از بزرگ‌ترین درندگان شناخته شده زمین است که حدود ۱۲٫۳ متر طول، ۴ متر ارتفاع و حدود ۸٫۴ تن وزن داشته است.

بازدید کارشناسان دفتر تنوع ژنتیکی از فسیل کشف شده در بیله سوار مغان منطقه «کم کم» در دوره کرتاسه (سومین مرحله از دوران میانه‌زیستی است که در ۱۴۵٫۵ تا ۶۵ میلیون سال پیش بود)، در کنار رودخانه‌ها قرار داشت و مملو از شکارچیانی بود که از دایناسورهای عظیم زمینی گرفته تا «پتروسورهای پرنده»، در آن زندگی می‌کردند.

چنین طبیعتی احتمالاً تعداد زیادی طعمه در اخیار آن‌ها قرار می‌داد چرا که تجمع این میزان قابل توجه شکارچیان در یک منطقه، بدون وجود غذای کافی قابل توجیه نیست.

«دیوید مارتیل»، یکی از نویسندگان اصلی این مطالعه و دیرینه شناس دانشگاه پورتسموث، می‌گوید: «این مکان مملو از طعمه و حتی ماهی‌های عظیم الجثه، از جمله سیلکانت‌های غول پیکر و شش ماهی‌های عظیم بود».

نزار ابراهیم برای مطالعه فسیل‌های منطقه «کم کم» که برخی از آن‌ها در مجموعه‌های مختلف شخصی و موزه‌ها بودند، به سراسر جهان سفر کرد.

مارتیل گفت: «این کاملترین مطالعه در مورد فسیل‌های صحرای بزرگ آفریقا در طی تقریباً یک قرن اخیر است».

نتیجه کار این محققان، تصویری واضح از یک سرزمین پر از شکارچیان بزرگ همچون تمساح‌های غول پیکر، دایناسورهای شکارچی گرسنه، کوسه‌های عظیم الجثه و دایناسورهای پرنده شکارچی، را در برابر چشمان ما قرار می‌دهد.

سرزمینی که هر روز زنده ماندن در آن، احتمالاً باید چیزی فراتر از یک معجزه تلقی می‌شد.

حقوق سیماگر متعلق به موسسه همشهری است Copyright © 2020 سیماگر All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map