طراحی سایت در شرق الاستوائیه سودان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در شرق الاستوائیه سودان شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در شرق الاستوائیه سودان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

قیمت : ساعتی 20هزار تومان کلاس های برنامه نویسی تحت وب به همراه ارائه گواهینامه معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور دوره های آموزشی HTML CSS JavaScript JQuery Ajax Responsive PHP Asp.

Net C# MySql SqlServer Bootstrap محل برگزاری کلاس در شرق تهران ، مجتمع فنی نصر انسان آدرس آموزشگاه : تهران نو ، خیابان خاقانی ، نبش خیابان سعدی شرقی ، نبش اتوبان باقری ، پلاک ۶ ، مجتمع فنی نصر انسان تلفن مجتمع فنی نصر انسان : ۰۲۱۷۷۴۲۴۰۴۰ تلفن مجتمع فنی نصر انسان : ۰۲۱۷۷۴۲۶۲۶۲ تلفن مجتمع فنی نصر انسان : ۰۲۱۷۷۴۰۸۰۰۰   با فراگیر شدن استفاده از اینترنت و سهولت دسترسی به سایت های اینترنتی ، بسیاری از افراد و شرکت ها در صدد داشتن یک وب سایت هستند.

برخی نیز از این بازار بکر بهره برده و اقدام به ایجاد کسب و کاری اینترنتی کرده اند ، با داغ شدن خرید و فروش در حوزه وب و مملو شدن وب سایت ها از بازدید کنندگان خریدار ، بسیاری از افراد به دنبال فراگیری دوره های طراحی و برنامه نویسی وب هستند تا این که بتوانند به این بازار پر هیاهو وارد شوند.

دپارتمان وب و برنامه نویسی مجتمع فنی نثر انسان در شرق تهران مصمم است که در این راستا به تربیت افراد ماهر و زبده و در عین حال با دانش علمی کافی بپردازد ، در زیر به معرفی دوره های وب این دپارتمان می پردازیم تا افراد دانشجو بتوانند با دیدی باز و دانشی کافی به انتخاب دوره مورد نظر خود بپردازند.

  فعالیت در حوزه وب به دو بخش کلی طراحی وب و برنامه نویسی وب تقسیم می شود.

این تقسیم بندی از آن جا ناشی می شود که نرم افزار های مبتنی بر معماری وب دارای دو بخش هستند.

بخش اول ، بخش سمت کاربر بوده که فرد ، در کامپیوتر شخصی خود به کمک مرورگر به بخش سرویس دهنده متصل شده و از او درخواست اطلاعات می کند ، ایجاد آن بخش از نرم افزار تحت وب که مشتری در مرورگر خود می بیند را ما به اصطلاح طراحی وب می نامیم.

بنابراین طراحی وب تمام تکنیک ها و ابزارهایی است که به شما اجازه می دهد صفحات وبی را ایجاد کنید که مشتری با آن ها کار می کند.

شما برای ایجاد صفحات وب می بایست دوره های HTML، CSS، JavaScript و jQeury را فراگیرید.

  بخش دوم ، بخش سرویس دهنده است.

این بخش معمولا بر روی یک کامپیوتر راه دور قرار دارد و کاربر از طریق صفحات وب در مرورگر خود با این بخش ارتباط بر قرار می کند.

برای ایجاد بخش سرویس دهنده یک نرم افزار تحت وب ، شما می بایست برنامه نویسی وب را فرابگیرید.

برنامه نویسی وب تمامی ابزارها و تکنولوژی هایی است که به شما اجازه آن را می دهد که بخش سرویس دهنده یک وب سایت را ایجاد کنید.

این بخش ، اطلاعاتی که می بایست برای مشتری نمایش داده شوند را به مرورگر او بر می گرداند و وظیفه اش سرویس دهی به مشتریان راه دور است.

در این حوزه شما می توانید برنامه نویسی به زبان PHP یا ASP.

NET و یا Java Web Programming را فراگیرید.

به طور کلی زبان های برنامه نویسی فراوانی وجود دارند که می توانید به کمک آن ها بخش سرویس دهنده را ایجاد نمایید.

  این که شما در کدام سمت می بایست شروع به کار کنید یک امر شخصی است و براساس علاقه شخصی شما تعیین می شود اما نیاز بازار کار ایران می طلبد که شما با تکنولوژی های هر دو سمت سرویس دهنده و مشتری آشنایی داشته باشید تا این که بتوانید در یک تیم طراحی و توسعه وب فعالیت نمایید.

شرکت های اندکی در ایران به صورت کاملا تخصصی فعالیت می کنند و نیروهای خود را به صورت کاملا تخصصی انتخاب می کنند به طوری که افراد برنامه نویس کار طراحی وب انجام نمی دهند.

بسیاری از شرکت ها نیاز به افرادی دارند که به تکنولوژی های دو سمت مسلط باشند از این رو پیشنهاد می شود که در دو جهت به صورت مصمم و جدی و با مطالعه فراوان به تحصیل بپردازید.

  دوره های طراحی و برنامه نویسی وب در دپارتمان وب و برنامه نویسی مجتمع فنی نصر انسان بر اساس استاندارد CIW تدریس می شوند ، CIW که مخفف Certified Internet Web Professional است مجموعه دوره هایی هستند که در خارج از ایران به جهت تربیت افراد متخصص در حوزه وب تشکیل می شوند و به نوعی استاندارد آموزشی این دوره ها به شمار می آیند ، دوره های این دپارتمان نیز به صورت هماهنگ با سیلابس های آموزشی CIW بوده و سعی بر آن دارد که با بیان مفاهیم پایه ای وب و همین طور توضیح تکنیک ها و ابزارهای جدید در این حوزه ، افراد متخصص و آماده کار را رهسپار شرکت ها و مراکز مختلف کند.

در زیر به تفصیل در مورد دوره های برگزار شده در این آموزشگاه می پردازیم.

دوره HTML + CSS که شامل طراحی قالب سایت و آشنایی کامل با مفاهیم اولیه ساخت سایت خواهد بود.

  دوره جاوا اسکریپت از آن جا که برنامه نویسی مستقیم به زبان جاوااسکریپت کاربرد کمتر و پیشرفته تری دارد و اکثریت افراد ابتدا به فراگیری jQuery می پردازند ، دوره ای نیاز است که بتوان در آن به بیان مفاهیم پیشرفته جاوااسکریپت و برنامه نویسی مستقیم با این زبان پرداخت.

در این دوره ، شما بدون استفاده از کتابخانه ی واسطی همچون jQuery به برنامه نویسی مستقیم با زبان جاوااسکرپت خواهید پرداخت.

لازم به ذکر است آن بخش از HTML5 و CSS3 که نیازمند برنامه نویسی جاوااسکریپت هستند در این دوره بیان خواهند شد.

لطفا دقت شود که از زبان برنامه نویسی جاوااسکریپت در بخش سرویس دهنده نیز استفاده می شود که تحت درسی با عنوان Node.

js تدریس خواهد شد.

برای گذراندن دوره فوق نیز می بایست این دوره ، یعنی دوره برنامه نویسی با جاوااسکریپت را بگذرانید.

  دوره jQuery در این دوره نوبت به آن می رسد که برنامه نویسی به زبان جاوااسکریپت را شروع کنید.

دقت شود که این درس در مورد طراحی وب می باشد و با برنامه نویسی سمت سرویس دهنده متفاوت است ، شما در این دوره برنامه نویسی در مرورگر را خواهید آموخت.

برای این که یک طراح وب کامل شوید شما می بایست بتوانید با جاوااسکریپت برنامه نویسی کنید و دانستن HTML و CSS برای شما کافی نیست.

jQuery یک کتابخانه به زبان جاوااسکریپت است که برنامه نویسی به زبان جاوااسکریپت را بسیار ساده می کند.

از این رو اغلب افراد ابتدا به فراگیری jQuery پرداخته و پس از آن به جهت برنامه نویسی پیشرفته تر به سراغ خود جاوااسکرپت می روند.

آشنایی کامل با HTML و CSS از مفاهیم پیش نیاز این دوره بوده و دانشجو می بایست دوره قبل را گذرانده باشد.

در این دوره شما می توانید به مرورگر بگویید که درصورت کلیک شدن فلان دکمه فلان عمل انجام شود.

هم چنین در این دوره ، با برنامه نویسی آژاکس به صورت مقدماتی آشنا خواهید شد.

دوره برنامه نویسی مقدماتی به کمک PHP و MySQL این دوره اولین دوره در مورد برنامه نویسی وب به کمک PHP می باشد.

PHP یک زبان اسکریپتی سمت سرویس دهنده است که از آن برای ایجاد وب سایت های پویا استفاده می شود.

وب سایت های پویا و این که یک وب سایت پویا چیست در این دوره و دوره قبل از آن یعنی اصول اولیه وب تعریف می شوند.

به طور کلی تمام سایت هایی که کاربر داشته و برای کار با آن ها نیاز به ورود و خروج کاربرداریم جزو وب سایت های پویا هستند.

به عنوان مثال می توان Facebook را نام برد که اتفاقا به کمک PHP ایجاد شده است.

در این دوره شما با MySQL نیز آشنا خواهید شد ، MySQL یک پایگاه داده بوده و در آن داده ها را نگهداری می کنیم.

به طور کلی می توان گفت که وب سایت های پویا برای نگهداری داده هایشان از پایگاه داده ها استفاده می کنند.

برنامه نویسان وب معمولا از MySQL به همراه PHP استفاده می کنند ، از این رو در این دوره MySQL تدریس خواهد شد.

مطالب تدریس شده در این دوره محدود به برنامه نویسی روالی خواهد بود و در دوره بعد به برنامه نویسی شی گرا و مفاهیم طراحی شی گرا خواهیم پرداخت.

  دوره Dynamic Website Makeover With Php & My SQL طول دوره ۴۲ ساعت که زمان تمرین نیز لحاظ شده است سر فصل ها : Installation QuickStart Guide with XAMPP Setting Up Your Work Environment General PHP PHP Building Blocks for Programs Working with Functions Working with Strings, Dates, and Time Working with Forms Working with Cookies and User Sessions Understanding the Database Design Process Learning Basic SQL Commands Building the Database Data In, Data Out Protecting Your Data Creating an Online Address Book Creating a Simple Discussion Forum Creating an Online Storefront Advanced PHP & My SQL Working with file and directories Image-Creation Process Restricting Access to Your Applications Logging and Monitoring Web Server Activity Application Localization Working with XML and JSON Administration and Fine-Tuning Setting Up a Secure Web Server Optimizing and Tuning MySQL Performing Software Upgrades Auto Suggest Application with php & ajax Validation Form SQL Injection Watermarking Image with PHP Creating Captcha Scalling Down image with php Reading data from XML with PHP Build search engine in website Working with Email Upoading Dynamic website Creating a Shopping Cart Mechanism برنامه نویسی پیشرفته به کمک PHP و MySQL در این دوره شما به فراگیری مفاهیم شی گرا و برنامه نویسی شی گرا به زبان PHP خواهید پرداخت.

می بایست نظر شما را به این نکته جلب کنم که برنامه نویسی شی گرا برای استفاده از فریمورک های PHP مانند Laravel ، Zend و PHP Cake الزامی است چرا که این چهارچوب ها MVC بوده و از مفاهیم شی گرا استفاده می کنند.

پس از این دوره شما آمادگی طراحی یک فریمورک را خواهید داشت و هم چنین می توانید از فریمورک های موجود استفاده نمایید.

مفاهیم تدریس شده در این دوره جزو مباحثی هستند که در مصاحبه های کاری مورد سوال قرار می گیرند.

  دوره PHP and MySQL Advanced Duration : 42 hours + تمرین ها   Session 1 : Overview on web foundations – What is PHP? – Other scripting languages Some PHP IDEs – Notepad++ – PHP Module vs PHP language – Variables in PHP Data types in PHP – Control structures – PHP code blocks – PHP dirty coding – Making a simple photo album Session 2 : Introduction to arrays in PHP – Declaration of an array – Ordinary arrays vs associative arrays – Associative arrays are hashes Ordinary arrays are associative! – PHP fundamental arrays – _GET array – Using _GET array to access Query String variables – Introduction to functions – rand() function – Making a simple random photo album Function return value Session 3 : Including other PHP files – Writing libraries of functions – Pipeline of processing a request in PHP module – What is caching in PHP? Procedural programming using PHP – _POST array and processing POST requests (Form handling) – Server side form validation – Making a very simple login page – Client side form validation using Javascript script tags inside PHP files – Inline scripts vs external scripts Session 4: Plain Text Editors – Notepad++ – vim – nano – PHP IDEs – PHP Designer Dreamweaver – Rapid PHP – Komodo and Aptana Studio for MacOS – Why PHP IDEs? and Why Plain Text Editors? – Constants and DEFINE keyword Introduction to databases, Relational model, Tables and Rows, Introduction to MySQL – Working with MySQL from command line – Making a database Making a user – Making a table – PHP Extensions – Enabling MySQL Extension – Connecting to a MySQL database from PHP – CRUD operations on a database from PHP – What is a data grid? – A data grid with Paging Session 5 : Making a Login application – Making database for Login application Making a form for receiving Login information – Checking users in database – Crypto extension for PHP – MD5 and SHA1 hashing functions Other extensions for PHP Session 6 : An overview to JavaScript – What is Ajax? – Ajax and PHP – Form validation using ajax – Checking username in Login form using ajax – Making an Ajax data grid – Adding authorization to Login application – Making roles for users – Limiting access to a single page or some of its elements Session 7 : Weblog application – What is CMS or Control Panel? – Designing pages and navigation patterns – Weblog database design – Making data access layer Login page – Post page – Comment page – Control Panel pages Session 8 : Uploading files – Attaching files to posts in Weblog application – _FILES array – Server side and client side validation on files – Stroing files in database – Email system – Sending emails using PHP – Implementation of an activation system using Emails Session 9: MVC Laravel … دوره ASP.

Net MVC C# Programming طول دوره ۶۰ ساعت به همراه تمرین سرفصل ها : معرفی برنامه نویسی و اهداف آن معرفی فرآیند برنامه نویسی تجاری و اتوماسیون معرفی تاریخچه زبانهای برنامه نویسی بررسی مفهوم ساختیافتگی،شی گرائی و معرفی ارکان چهارگانه شی گرائی معرفی مفهوم انتزاع،وراثت،چندگانگی،بسته بندی معرفی ویژگی های زبان برنامه نویسی C# و قابلیت انتقال پذیری برنامه و مدیریت حافظه خودکار معرفی مفهوم CLR بررسی Code Compilation و Code Execution بررسی MSIL معرفی متغیر معرفی ساختار حافظه و Stack و Heap معرفی Value Type ها و Reference Type ها و روش تعریف متغیر بررسی مدیریت حافظه خودکار و Garbage Collection معرفی BCL و مفهوم namespace بررسی ساختار کلی پروژه و نحوه کامپایل با CSC معرفی Source Control و موارد استفاده از آن مقایسه Git و TFS و ارائه مثال از روش استفاده از آنها بررسی ساختارهای شرط،تصمیم و تکرار معرفی مفهوم ساختمان داده و تفاوت انواع آنها از نظر ایستا،پویا،هنوع و غیر همنوع تاثیر موارد در بازدهی و انعطاف پذیری ساختمان معرفی آرایه های یک بعدی ،جند بعدی و دندانه ای و روش استفاده از آنها بررسی توابع و انواع آنها معرفی نکات مربوط به پارامترهای ورودی و حروجی معرفی توابع بازگشتی معرفی ابزارهای انتزاع مانند کلاس،ساختار،اینترفیس وenum بررسی کامل ساختار کلاس و مفهوم وراثت صریح و ضمنی یررسی متدهای به ارث رسیده از object و مفهوم virtual و override بررسی Constructor و Destructor و نکات مربوطه بررسی مفهوم static بررسی نقش ToString() و Equals() و روش بازنویسی آنها و شکل ایجاد چندگانگی بررسی فیلدها بررسی operator ها بررسی نقش Property و انواع آن و ایندکسر بررسی delegate و event و انواع روشهای ارسال اطلاعات در رویداد معرفی interface و موارد استفاده از آن بررسی کلاسهای abstract بررسی IO و کلاسهای مرتبط بررسی خواندن و نوشتن فایل و روشهای مختلف پیاده سازی معرفی Serialization و Deserialization و فرمتهای مختلف معرفی Regular Expression و کاربردهای مختلف آن بررسی Multi Threading و نکات مربوطه بررسی ساختمان داده های Collection ومفهوم Generic بررسی مدل .

NET برای دسترسی به داده ها و مجموعه NET بررسی روش Database First و Code First و مقایسه آنها بررسی عملیات ویرایشی با روال و به صورت شی گرا معرفی LINQ و پرس و جوهای معمول پیاده سازی CRUD به عنوان نمونه SQL Server 2014 Database Development Introducing SQL Server 2014 Basics of Database Design T-SQL Basics SELECT queries Action Queries Locking and Execution Plans Views, Stored Procedures, and Functions Advanced Transact-SQL XML and SQL Server Triggers .

NET inside of SQL Server SMO and RMO Programming Data Protection/Tracking SQL Server 2014 Analysis Services SQL Server 2014 Integration Services SQL Server 2014 Reporting Services Service Broker Security and SQL Server Conclusion Microsoft ASP.

net MVC معرفی MVC Design Pattern و مفهوم قسمتهای تشکیل دهنده ی آن بررسی مزایای این الگو و مقایسه ی آن با روشهای قبلی معرفی Data Flow بین قسمتها معرفی نقش Model بررسی قسمتها و تکنولوژی های مورد استفاده در View معرفی Controller و نقش آن معرفی Action ها و روش استفاده از آنها بررسی انواع خروجی های Action بررسی روشهای مختلف ایجاد View معرفی زبان Razor بررسی نوشتارهای مختلف Razor و روش استفاده از آن معرفی HTML Helper بررسی توابع ارائه شده در HTML Helper مقایسه Razor با HTML Helper بررسی بعضی از استثناهای Razor روش ترکیب Razor با کدهای Client Side بررسی GET و POST بررسی انواع روشهای ارسال اطلاعات از View به Action بررسی ViewBag بررسی ViewData بررسی Session و Application بررسی QueryString معرفی AntiForgeryToken بررسی ورودی های Action معرفی مفهوم Route معرفی Route های از پیش تعریف شده بررسی روش ایجاد Route جدید معرفی NuGet و روش استفاده از آن معرفی MVCAttributeRouting بررسی NET Entity Data Model معرفی روش استفاده از ORM بررسی روشهای Database First و Code First معرفی مفهوم Data Annotation معرفی Migration و روش استفاده از آن معرفی Attribute های مورد استفاده در Code First مقایسه روشهای Code First و Database First بررسی روش معرفی Model به View بررسی نحوه استفاده از کلاس های Helper معرفی جایگاه Client Side Code در View استفاده از jQuery در View استفاده از کتابخانه های کاربردی مبتنی بر jQuery بررسی روش استفاده از AngularJS در View معرفی Model Binding در AngularJS پیاده سازی Ajax از طریق jQuery و AngularJS بررسی روش استفاده از BootStrap در View بررسی نقش Layout و روش استفاده از آن معرفی RenderBody معرفی RenderSection معرفی Section ها و روش استفاده از آنها معرفی Bundling بررسی روش تولید Attribute و روش استفاده از آن مثلا در Authorization معرفی PartialView بررسی روش استفاده از PartialView ها با Ajax و بدون Ajax معرفی Template ها و روش استفاده از آنها معرفی ActionFilter بررسی خروجی JsonResult استفاده از Json در GET و POST روش استفاده از Json در Client Side Code بررسی خروجی ContentResult بررسی خروجی FileContentResult بررسی ملزومات اتعبارسنجی بررسی Web API و روش استفاده از آن بررسی روش توزیع سایت   تصاویر موجود در این پست مربوط به دوره های سمت سرور طراحی وب در زمستان سال ۱۳۹۵ خورشیدی می باشد.

امید است که توضیحات داده شده توانسته باشد شما را در راستای انتخاب گرایش موردنظرتان راهنمایی کند.

هدف ما این است که شعار یک برنامه نویس شوید محقق شود و بتوانیم به تربیت برنامه نویسان با سواد و ماهر نائل شویم.

  به همراه ارائه گواهینامه معتبر از سازمان فنی و حرفه ای کشور آدرس آموزشگاه : تهران نو ، خیابان خاقانی ، نبش خیابان سعدی شرقی ، نبش اتوبان باقری ، پلاک ۶ ، مجتمع فنی نصر انسان تلفن مجتمع فنی نصر انسان : ۰۲۱۷۷۴۲۴۰۴۰ تلفن مجتمع فنی نصر انسان : ۰۲۱۷۷۴۲۶۲۶۲ تلفن مجتمع فنی نصر انسان : ۰۲۱۷۷۴۰۸۰۰۰ محل برگزاری کلاس در شرق تهران ، مجتمع فنی نصر انسان تلفن ارائه دهنده : 0912-8238263 دسته بندی : کلاس طراحی سایت تعداد بازدید : 3936 نمایش لیاقت علی ۱۳۹۹/۰۸/۲۲ ساعت ۰۷:۵۳ تلفن : 00923168234982 ایمیل : onlybalkhi@gmail.

com سلام استاد گرامی تدریس تان حرفه ای و فوق العاده ست.

نام : ایمیل : تلفن : وبسایت : دیدگاه : ارائه کننده : تورج امین فر تلفن : 0912-8238263 تلفن : 0912-8238263 ایمیل : touraj.

aminfar@live.

com فکس : 0912-8238263 وبسایت : Madareto.

Com آدرس محل : تهران اعتبار : 45 مطلب تایید شده آمار پربازدیدترین محصولات پرسش و پاسخ ارتباط با ما آدرس : تهران تلفن فروش : 0912-8238263 تلفن شرکت : 0912-8238263 تلفن مشاوره : 0912-8238263 ایمیل : Touraj.

Aminfar@Gmail.

Com

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map