طراحی سایت در شیانگ خوانگ لائوس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در شیانگ خوانگ لائوس شما کسب وکار اینترنتی خود که را کنار شغل سنتی تان است فعال نمایید تا از دیگر فرصت هایی که تابحال تجربه نکرده اید بهره مند شوید. تا به امروز تمامی کسانی که به صورت عمده و خرده در بازار فعالیت میکردند فضای اینترنت را کمی خاموش دیده بودند با بالا رفتن سطح آگاهی مردم و حضور اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام این نیاز در خود پیدا کرده اند و به صورت جسته و گریخته بدنبال طراحی سایت و سئو سایت وب سایت یا وب اپلیکیشن شان افتاده اند.

شرکت سیماگر یکی از شرکت هایی معروف در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد که توسط تیمی جوان و خلاق و خوش فکر با سابقه 15 ساله در زمینه برنامه نویسی و راه اندازی استارت آپ و دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. با طراحی سایت در شیانگ خوانگ لائوس شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را برای بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از ١٢ مهرماه پروازهای خود را بعد از ماهها توقف به آلمان شروع می کند.

پرواز هواپیمایی ایران ایر به مقصد فرانکفورت خواهد بود و از ١٢ مهر امسال بعد از ماهها توقف به دلیل شیوع ویروس کرونا مجددا.

.

.

با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پرواز تنها ۵۰ الی ۶۰ بلیط هواپیما یک پرواز به فروش می رسد.

هواپیما مکانی کوچک و سربسته است که امکان انتقال ویروس کرونا را چند برابر می کند، بنابراین رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط ایرلاین ها.

.

.

تاریخ از سرگیری پروازهای ترکیش به تهران اعلام شد شرکت هواپیمایی ترکیش روز یکشنبه اعلام کرد که از ۲۵ سپتامبر (۵ مهر ماه) پروازهای خود به تهران را از سرمی‌گیرد.

پروازهای ترکیش به تهران از اسفند ماه سال گذشته خورشیدی به دلیل شیوع.

.

.

تا  ۷ مهر ( ۲۸ سپتامبر ) ورود افراد بدون تبعیت به اوکراین ممنوع است بنابر تصمیم جدید دولت اوکراین در ۲۸ اوت ۲۰۲۰ قوانین جدید ورود به مناطق دونتسک و لوهانسک، جمهوری خودمختار کریمه و سواستوپول، تغییر کرده است.

قوانین تردد خارجی.

.

.

موزه بولگاکوف اوکراین موزه بولگاکوف اوکراین | کی اف یا کییِف یا کیف ( Київ به اوکرائینی ، به روسی Киев ) پایتخت و بزرگترین شهر کشور اوکراین است.

این شهر یکی از نقاط مهم صنعتی، فرهنگی و علمی در اروپای شرقی می‌باشد و زادگاه بسیاری از.

.

.

موزه‌ی ملی چرنوبیل کی یف - اوکراین ممکن است نام چرنوبیل بارها به گوشتان خورده باشد و درباره انفجار هسته‌ای آن شنیده باشید.

اگر می‌خواهید درباره این حادثه بیشتر بدانید، در سفر به اوکراین بازدید از موزه ملی چرنوبیل را از دست ندهید.

.

.

.

صومعه گنبد طلایی میکائیل مقدس کی یف اکراین   صومعه گنبد طلایی میکائیل مقدس صومعه ای در کی یف، پایتخت اوکراین است.

این صومعه در سمت راست ساحل رودخانه Dnieper در لبه شمال شرقی کلیسای جامع سنت سوفیا واقع شده است.

Sviatopolk II.

.

.

واحد پول اوکراین چیست؟   واحد پول اوکراین گریونی یا گریونا (هریونا) Hryvnia با کد ایزوی UAH می‌باشد که از ۲ سپتامبر ۱۹۹۶ جایگزین کارباوانت شده است.

همچنین برای پول خرد واحد کاپک استفاده می‌شود که هر ۱۰۰ کاپک برابر با یک گریونا می‌باشد.

در اغلب فروشگاههای عمومی و.

.

.

دیدار مدیر عامل ایران مرکز با سفیر تام الختیار بلغارستان جناب آقای کریستو پولنداکو نشست هم اندیشی با رئیس جمهور و هیات وزرا تاتارستان فرستاده ویژه نخست وزیر صربستان در همایش گردشگری ایران مرکز دیدار مدیر عامل شرکت بین المللی گردشگردی ایران مرکز با معاون نخست وزیر و وزیر توریسم صربستان دیدار مدیر عامل ایران مرکز با معاون وزیر توریسم اسپانیا دیدار با وزیر توریست کشور بلغارستان - خانم نیکولینا انگلکوا دیدار مدیر عامل ایران مرکز با وزیر توریست کرواسی - جناب آقای دارکو لورنچین دیدار با اقای سرگی ایوانوف معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان گردشگری جمهوری تاتارستان-کازان دیدار با اقای سافانوف ،معاون وزیر و رئیس سازمان گردشگری فدراسیون روسیه دیدار مدیر عامل شرکت گردشگری ایران مرکز آقائی یعقوب قاسمی با رئیس جمهور تاتارستان اقای مینیخانوف دیدار سفیر صربستان از هلدینگ ایران مرکز اهدای،هدیه به وزیر توریست بلغارستان در نمایشگاه گردشگری صوفیا امضای،تفاهم نامه گردشکری،بین انجمن گردشگری تهران با انجمن گردشگری صوفیا امضای تفاهم نامه گردشکری بین انجمن گردشگری تهران با انجمن گردشگری وارنا دیدار مدیر عامل ایران مرکز با سفیر تام الختیار بلغارستان جناب آقای کریستو پولنداکو نشست هم اندیشی با رئیس جمهور و هیات وزرا تاتارستان ایران مرکز همواره به مسافران خود مقاصد سفر جدید برای تجربه های نو را معرفی می کند ایران مرکز خود را به اجرای تمام تعهدات مندرج در قرارداد سفرها تحت هر شرایطی مقید می داند مسافرین ایران مرکز همواره به او وفادار بوده و او را در تمام لحظات شادشان سهیم می کنند ایران مرکز در رابطه با تمام خدمات خود اطلاعات کاملی را در اختیار مسافران قرار می دهد بیمه ایران مرکز پاسخگوی تمام نیازهای حمایتی یک مسافر برای سفری آسوده در سفر است ایران مرکز همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات سفری برای مسافران خود است خیابان جمهوری تقاطع خیابان 12 فروردین پلاک 1045 |   تلفن : 0912-8238263 شرکت خدمات مسافرت هوایی، گردشگری و جهانگردی ایران مرکز با بیش از دو دهه سابقه درخشان در صنعت گردشگری افتخار دارد که همواره با تلاش های مستمر و پیگیری های مداوم با سابقه چندین ساله در برگزاری تورهای تفریحی،سیاحتی و مهیج و ازهمه مهم تر کشور های حوزه بالکان گامی بلند در راستای رسیدن به اهداف خود بردارد.

ایران مرکز با چارترکردن پروازهای مستقیم به مقاصد گردشگری روسیه ، تاتارستان ، بلغارستان ، رومانی ، یونان ، صربستان و کرواسی ، آنتالیا ، چین ، مونته نگرو و نمایندگی فروش در بهترین مسیرهای پروازی آمریکا ، اروپا ، آسیا و آفریقاست و با تجربه ای بی سابقه مفتخر است که در راستای پیشبرد اهداف گردشگری و جذب توریست از اقصی نقاط دنیا نامی ماندگار را از خود بر جای بگذارد.

تمام حقوق برای ایران مرکز محفوظ می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map