طراحی سایت در عربستان سعودی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در عربستان سعودی در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد یک پزشک - اخبار فناوری، پزشکی، سینما و کتاب عربستان سعودی برای ساخت یک شهر «آینده» به نام خیز «Neom» خیز برداشته است.

شهری که ۵۰۰ میلیارد دلار هزینه دارد و از صفر بنا می‌شود.

خبرگزاری عرب‌نیوز گزارش داد؛ ولیعهد عربستان و وزیر دفاع، محمد بن سلمان در کنفرانس سرمایه‌گذاری آینده ریاض خبر ساخت شهر جدید «نیوم» را داده است.

محمد بن سلمان می‌گوید: «این شهر از ابتدا و صفر ساخته خواهد شد و هدف‌مان این است چیزی متفاوت بسازیم.

» شهر آینده عربستان تنها از انرژی‌های پاکی مانند انرژی خورشید و باد استفاده می‌کند و بیشتر آن توسط روبات‌ها و پهپاد‌ها اداره می‌شود.

این شهر طوری ساخته خواهد شد که برای استفاده پهپادها هیچ مشکلی وجود نداشته باشد و بتوان در همه بخش‌ها از انواع مختلف این روبات‌های پرنده استفاده کرد.

گفته می‌شود این شهر با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد دلاری در مرز اردن با مصر ساخته می‌شود.

منطقه‌ای ۲۶/۵۰۰ کیلومترمربعی برای احداث این شهر هوشمند در نظر گرفته شده است.

قرار است این شهر یک مرکز کسب‌وکار منطقه تبدیل شود.

یکی دیگر از اهداف عربستان در شهر جدید؛ کاهش وابستگی به نفت است.

مارک رایبرت؛ مدیرعامل شرکت بوستون داینامیک از زیرمجموعه‌های گوگل نیز در این کنفرانس حضور داشته و به جمعیت حضار گفته است؛ روبات‌ها می‌توانند در این شهر کارهایی مانند تامین امنیت، خدماتی و تدارکاتی، مراقبت از افراد مسن و معلول، تحویل بسته‌های پستی به منازل و غیره را انجام دهند.

سایت این شهر نیز راه‌اندازی شده است و تلاش دارد تصویری از یک شهر بسیار مدرن و رویایی نشان بدهد.

این سایت می‌گوید: «نیوم دوباره سرگرمی‌های شهری را تعریف می‌کند.

» سوال جدی که سایت‌هایی مانند بلومبرگ و واشنگتن‌تایمز درباره این شهر مطرح می‌کنند؛ پیرامون مسایل عقیدتی و مذهبی رایج در عربستان است.

اگر این شهر می‌خواهد همانند دبی به یک مرکز تجاری و تفریحی تاثیرگذار در منطقه تبدیل شود؛ باید از بسیاری گرایش‌های مذهبی و اعتقادی یا سیاسی عربستان آزاد شود وگرنه همانند شهر ریاض خواهد شد و توفیق چندانی حاصل نمی‌کند.

منبع: + و + داستان حیله کوچک مرد تایوانی برای خرید پلی استیشن ۵ و همسر بی‌رحمش! افزایش امیدها برای آیفون تاشو: یک ثبت اختراع اپل طراحی فوق‌العاده‌ای برای لولای… بلاهایی که مردم سر کامپیوترها و گجت‌هایشان می‌آورند – گالری عکس‌های مفرح و… چگونه در جلسات راه دور شنونده خوبی باشیم؟ در به‌روزرسانی تازه اپلیکیشن گوگل پادکست، امکان مشترک شدن مستقیم با RSS feed هم اضافه… آیا AMD ‌در پی ساختن تراشه رقیبی برای مقابله با M1 اپل است؟ امیدوارم مسئولان ایران عزیزمون این پست رو ببینن.

ما ایرانی ها هم باید به فکر باشیم البته خود مسوولین عربستان توی کنفرانسی که برگزار کردن صراحتا گفتن وقتشه که دیگه از برداشت های رادیکال از اسلام دست کشید کلا یه رفورم بزرگ در عربستان در حال شکل گیریه این که میخوان کل انرژی شهر نیوم رو از انرژی پاک و بازیافتی استفاده کنن,, واقعا عالی و محشره کاش ما هم چنین طرحهایی رو اجرا کنیم,, قطعا توانشو داریم,, چون ایران به مراتب از عربستان سعودی ثروتمند تره ایران به مراتب (!) ثروتمند تره؟ بر چه اساس آخه دوست عزیز؟ ایران الان که کشته خودش رو توی یه سال ۴۰ میلیارد دلار صادرات غیر نفتی داره (شامل گاز و پتروشیمی هم میشه) و ۲۰ میلیارد دلار هم نفت.

جمعش میشه سالی شصت میلیارد دلار.

عربستان فقط از حج سالی ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار درآمد داره.

صادرات نفتش هم حدود ۱۴۰ میلیارد دلار در سال هست یعنی جمعا ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیارد دلار در آمد فقط از حج و نفت (پتروشیمی هم داره ظاهرن که حساب نکردیم, یه ثروت هنگفت هم توی آمریکا و این ور و اونور اروپا خوابونده و سودش رو میگیره که اونم حساب نکردیم).

مردمش هم بجز اون اقلیت شاهزاده ها بقیشون مثل ما متوقع نیستن.

پس میتونه همچین سرمایه گزاری هایی کنه.

نه ما که با التماس داریم روزی یه میلیون بشکه نفت میفروشیم (عربستان رسونده به روزی ۱۲ میلیون بشکه) و اونم پولشو نمیدن و مجبوریم جنس ازشون وارد کنیم (مربا, آب معدنی و چیزهای عجیب دیگه که در جریانید).

اگر این شهر می‌خواهد همانند دبی به یک مرکز تجاری و تفریحی تاثیرگذار در منطقه تبدیل شود؛ باید از بسیاری گرایش‌های مذهبی و اعتقادی یا سیاسی عربستان آزاد شود وگرنه همانند شهر ریاض خواهد شد و توفیق چندانی حاصل نمی‌کند.

توی ویدئویی که سایتش گذاشته نشون میده که گرایش های مذهبی و .

.

وجود ندارد آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم آدرس ایمیل خود را وارد کنید و در مرحله بعد یادتان نرود که حتما تأیید کنید: سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید بازیابی پسورد پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map