طراحی سایت در غزه آش شمالیه فلسطین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در غزه آش شمالیه فلسطین شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

نقشه سمت راست مرزهای اسرائیل و سرزمین‌های اشغالی پس از جنگ شش روزه ۱۹۶۷ است و نقشه سمت چپ، نقشه پیشنهادی دونالد ترامپ در طرح "معامله قرن" است کمی بعد از آنکه دونالد ترامپ از طرح خود درباره آینده اسرائیل و فلسطینیان موسوم به "معامله قرن" پرده‌برداری کرد، نقشه‌ای را منتشر کرد که وضعیت دو کشور اسرائیل و فلسطین بر اساس این طرح در آن مشخص شده است.

بر اساس نقشه "معامله قرن" کل کشور آینده فلسطین -به استثنای ۱۲ کیلومتر مرز نوار غزه و مصر- به غیر ازاسرائیل مرز مشترکی با کشور خارجی دیگری نخواهد داشت و عملا کشور آینده فلسطین در دل اسرائیل خواهد بود.

بر اساس مقررات بین‌المللی کرانه باختری که جزو اراضی اشغالی محسوب می‌شود با اردن مرز مشترک دارد که رود اردن این مرز را مشخص کرده است.

همچنین حدود یک چهارم از بحرالمیت به منطقه کرانه باختری متعلق است.

اما در نقشه پیشنهادی دونالد ترامپ دسترسی فلسطینیان به رود اردن قطع می‌شود و از دسترسی به بحرالمیت هم محروم خواهند شد.

با توجه به اینکه این منطقه به دلیل آنکه در ساحل غربی رود اردن قرار دارد "کرانه باختری" یا "کرانه غربی" نامیده می‌شود، باید دید که آیا می‌توان آن را با توجه به عدم دسترسی به رود اردن همچنان کرانه باختری نامید یا نه.

با این حال در عمل نیز در حال حاضر فلسطینیان دسترسی به رود اردن و بحرالمیت ندارند و منطقه حد فاصل بین مناطق در دست فلسطینیان در کرانه باختری و رود اردن در اختیار اسرائیل است که یا شهرک‌های یهودی نشین هست و یا منطقه تحت کنترل ارتش اسرائیل.

قرار است به زودی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل این منطقه حائل را جزوی از خاک اصلی اسرائیل اعلام کند که نقشه پیشنهادی ترامپ مسیر را برایش هموارتر کرد.

بر اساس طرح "معامله قرن" قرار است برای فلسطینیان قسمتی تفریحی در حاشیه بحرالمیت در نظر گرفته شود که همچنان بخشی از خاک اسرائیل خواهد بود.

در نقشه پیشنهادی دونالد ترامپ، دو گذرگاه مرزی بین بخش شرقی کشور آینده فلسطین با اردن در نظر گرفته شده که فلسطینیان باید برای رسیدن به این دو پل از میان خاک اسرائیل عبور کنند.

پل‌های ملک حسین و امیر محمد دو پلی هستند که بر اساس این طرح، فلسطینیان می‌توانند از این طریق به اردن بروند.

عبور و مرور اسرائیلی‌ها -از جمله اعراب اسرائیلی- از این دو گذرگاه مرزی ممنوع خواهد بود.

شهرهای اریحا و نابلس از طریق جادهای منتهی به این دو پل به مرز اردن متصل می‌شود.

در حال حاضر پل ملک حسین تنها راه خروج فلسطینیان کرانه باختری به دنیای خارج است که می‌توانند از طریق اردن به کشورهای دیگر سفر کنند.

دارندگان گذرنامه فلسطینی (بجز در موارد بسیار خاص) اجازه سفر خارجی از طریق فرودگاه بین‌المللی بن گوریون در تل آویو را ندارند.

در حال حاضر ساکنان غزه در صورتی که گذرگاه رفح باز باشد اجازه دارند که از این طریق به مصر بروند.

واکنش‌ها به طرح معامله قرن ترامپ؛ محمود عباس: نه، نه، نه ترامپ: معامله قرن طرحی برد-برد است؛ فلسطینی‌ها 'کشور مستقل' تشکیل می‌دهند 'سرزمین‌های اشغالی' کجاست و چرا به این نام شناخته می‌شود؟ بر اساس طرح دونالد ترامپ هیچ شهرک ‌یهود‌نشینی که از نظر مجامع بین‎المللی غیرقانونی در سرزمین‌های اشغالی ساخته شده، تخلیه و تخریب نخواهد شد.

علاوه بر این، ۱۵ شهرک که در داخل کشور پیشنهادی فلسطین واقع شده همچنان باقی خواهند ماند و عملا جزوی از خاک اسرائیل در دل کشور فلسطین خواهند بود.

ساخت و توسعه شهرک‌های یهودی‌نشینی که در داخل کشور فلسطین (قسمت شرقی) واقع شده‌اند متوقف می‌شود، اما ارتش اسرائیل اجازه ورود به این شهرک‌ها را دارد.

ارتش اسرائیل مجبور به ترک کرانه باختری نخواهد شد.

عبور و‌ مرور ساکنان شهرک‌ها به خاک اصلی اسرائیل از طریق جاده‌های زیر نظر اسرائیل خواهد بود (خط‌های زرد در نقشه بالا).

ارتش اسرائیل همچنان م سئو ل تامین امنیت مناطق بین رود اردن تا دریای مدیترانه خواهد بود.

بر اساس طرح معامله قرن، خاک فلسطین (در قسمت شرقی) یکپارچه نخواهد بود و به شکل چند جزیره جدا خواهد بود که شهرک‌های یهودی نشین بین‌شان فاصله انداخته است.

فلسطینیان برای گذر از بخشی از کشورشان به بخشی دیگر که خاک اسرائیل جدا‌ی‌شان کرده، باید از تونل یا پل‌هایی که احداث می‌شوند، عبور کنند.

با اینکه نوار غزه در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد، برنامه‌ای برای اینکه فلسطین بتواند از این طریق تجارت یا رفت و آمد دریایی کند در نظر گرفته نشده است؛ در مقابل بر اساس این طرح فلسطین می‎تواند از دو بندر اسرائیلی حیفا و اشدود در شمال اسرائیل برای تجارت دریایی استفاده کند.

بنا بر طرح دونالد ترامپ بیت‌المقدس به صورت یکپارچه پایتخت اسرائیل است و پایتخت کشور آینده فلسطین در بخش شرقی این شهر و آن قسمتی که در حال حاضر پشت دیوار حائل قرار دارد، تشکیل می‌شود.

ضمیمه به نوار غزه بر اساس طرح دونالد ترامپ ۷۰ درصد از آنچه از نظر مجامع بین‌المللی از جمله سازمان ملل متحد کرانه باختری شناخته می‌شود به فلسطینان بازگردانده می‎شود و برخلاف طرح‌های صلح قبلی دقیقا در ازای همه ۳۰ درصد از دست رفته، زمین به فلسطینیان داده نخواهد شد.

در نقشه "معامله قرن" دو منطقه در جنوب صحرای نگب برای فلسطینیان در نظر گرفته شده است که ظاهرا در ازای بخشی از ۳۰ درصد از سرزمین‎های اشغالی که اسرائیل جزو خاک خود خواهد کرد به فلسطینیان داده می‌شود.

این دو منطقه در مجموع بزرگتر از نوار غزه است و یکی مسکونی و کشاورزی و یکی صنعتی است.

این دو منطقه از طریق باریکه‌ای به موازات مرز اسرائیل با مصر به نوار غزه وصل می‌شود که میان این باریکه و مرز مصر فضای حائلی قرار خواهد گرفت.

در نظر گرفتن این دو منطقه و ارتباطش با نوار غزه مخالفت بخشی از مردم اسرائیل را در پی داشته که معتقدند که این دو منطقه نوار غزه‌های جدید خواهند شد که امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد.

همچنین قرار است برای ارتباط کرانه باختری (بخش شرقی کشور پیشنهادی فلسطین) و نوار غزه تونلی زیرزمینی به مسافت ۳۴ کیلومتر ساخته شود که در این صورت یکی از طولانی‌ترین تونل‌های دنیا خواهد بود.

© 2020 بی بی سی.

بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map