طراحی سایت در قطب‌آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در قطب‌آباد شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

آموزش وردپرس در کرج بصورت تخصصی ، از صفر تا حرفه ای آموزش مبانی و اصطلاحات لازم برای شروع کار ، آموزش نصب وردپرس آموزش کار با Yoast Seo و آموزش های تخصصی دیگ.

.

.

آموزش صفر تا صد سئو SEO Fundamentals آموزش مقدماتی تا سطح پیشرفته به زبان فارسی پکیج آموزشی شامل 2 DVD اورجینال و شکیل دوره آموزشی فارسی کلیات .

.

.

سئو به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد و اگر بخواهیم خیلی ساده آن را بیان کنیم ، سئو یعنی اینکه اصول و ترفندهایی را در سایت و بیرون از سایت .

.

.

برگزاری دوره آموزشی c در " آموزشگاه صدر اندیشه " با ارائه مدرک بین المللی از سازمان فنی و حرفه ای کشور حضوری آنلاین آموزشگاه دانش پژوهان با مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برگزار کننده کلیه دوره های فنی و مهندسی به صورت کاربردی.

بابیش از 45 سال تجربه آمو.

.

.

انواع دوره های آموزشی نرم افزار و سخت افزار و شبکه و دوره های آموزشی مربوط به قطعات جانبی کامپیوتر **گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر اسپادانا برگزار مینماید.

** آموزش 0 تا 100 وردپرس بدون کدنویسی های سخت و طاقت فرسا سایت خود را طراحی کنید! وردپرس یکی از .

.

.

برگزاری دوره آموزش نرم افزار پایتون در آموزشگاه صدر اندیشه با دریافت مدرک فنی حرفه ای و آموزش پروژه محور آموزش مقدماتی و پیشرفته آموزش طراحی سایت در رشت مقدماتی 12جلسه : html - css - bootstrap ضبط ویدیویی جلسات اعطای مدرک سازمان فنی و حرفه ای + مدرک ب.

.

.

برگزاری به صورت وبینار و رایگان ⭕️در هر سطحی که هستید آموزش آنلاین طراحی وب و فرانت اند و بک اند ✴️ وبینار رایگان «نقشه راه یادگیری برنامه نویسی وب .

.

.

*گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر اسپادانا برگزار می نماید.

* آموزش 0 تا 100 برنامه نویسی اندروید و تولید اپلیکیشن برای سیستم عامل های اندروید و ios اگر قصد ورود.

.

.

💥💥دوره آموزش اپراتور و کارشناس میکروتیک (MTCNA) ✴️✴️ ♦️تهران:7 الی9 اسفند ♦️مشهد:15 الی 17 اسفند 🔆فرصت ویژه برای علاقندان شب.

.

.

اخذ دیپلم برنامه نویسی پایگاه داده آموزشگاه فنی و حرفه ای نشان برتر دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور دیپلم برنامه نویسی پایگاه داده دارای 4.

.

.

امروزه زبان برنامه نویسی پایتون به عنوان یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی شناخته می شود ، این زبان با کاربردهای بسیار مختلفی که در زمینه های متفاوت دا.

.

.

اگر کمی با دنیای طراحی وب یا برنامه نویسی وب آشنایی داشته باشید، حتما واژهی HTML به گوشتان خورده است .

اگر بخواهیم یک ترجمه ی فارسی از HTML داشته باشیم، میت.

.

.

دوره آموزش طراحی سایت در آموزشگاه صدر اندیشه از جمله مزایای دوره: 1.

دریافت مدرک بین المللی از سازمان فنی حرفه ای 2.

مدرک قابل ترجمه (ویژه استفاده در سا.

.

.

برگزاری به صورت وبینار و رایگان ⭕️در هر سطحی که هستید ✴️ وبینار رایگان « نقشه راه یادگیری برنامه نویسی اندروید و کسب درآمد از آن» مدرس : مهندس غفوریان برنامه.

.

.

آموزشگاه فوق تخصصی رادمان در مشهد برگزار می کند دوره های حضوری و مجازی همراه با گواهینامه فنی و حرفه ای کاملا کاربردی برای ورود به بازار کار معرفی دوره.

.

.

آموزش و مشاوره در زمینه طراحی وب را در یک دوره ویژه و پرتخفیف ، در آموزشگاه جوان بگذرانید و به طراح حرفه ای وب تبدیل شوید.

آموزشگاه جوان با 30 سال سابقه آمو.

.

.

آموزش برنامه نویسی آردوئینو کار با انواع سنسورها و ماژول ها به صورت کار بر روی پروژه های واقعی و کاربردی آدرس سایت ما در لینک اگهی درج شده است.

انواع آموزشهای کامپیوتر نرم افزار های مختلف سخت افزار ، شبکه ، نصب ویندوز و سایر آموزشهای مرتبط گروه مهندسین مشاور صنعت تدبیر اسپادانا برگزار می نماید.

آموزش 0 تا 100 پایتون با بهترین اساتید و جدیدترین متد آموزش برنامه نویسی قصد دارید وارد دنیای ج.

.

.

اگر شما سایت خود را با وردپرس راه اندازی کرده اید، قطعا میدانید که تا زمانی که سایت شما سئو نشود بازدهی نخواهد داشت.

آموزش توسط سئوکار حرفه ای به طور قطع میت.

.

.

#مشهد #برای_اولین_بار 🌀دوره آموزش طراحی وب اپلیکیشن WEB APP)PWA) پیشنیاز: جاوا اسکریپت 🧾#مدرک_هولوگرام_دار_وزارت_علوم_قابل_ترجمه &#.

.

.

وب اسکرپینگ یکی از مهم ترین و حیاطی ترین علوم روز دنیا به شمار می آید که به شما کمک میکند در کمترین زمان ممکن کلیه اطلاعات یک وب سایت را از روی صفحه آن و بدو.

.

.

مسئله کوله پشتی ، یک مسئله کلاسیک در طراحی الگوریتم است که با روش های مختلف میتوان ان را حل کرد ما در ادامه به بررسی و تشریح مانل مسئله کوله پشتی و انواع مخت.

.

.

آموزشگاه فوق تخصصی رادمان در مشهد برگزار می کند دوره های حضوری و مجازی همراه با گواهینامه فنی و حرفه ای کاملا کاربردی برای ورود به بازار کار آردوینو هم.

.

.

سئو سایت موجب میشود تا بعد از یک بازه زمانی سایت سایت شما بازخورد خوبی نیز داشته شود و بازدید آن افزایش یابد.

انتخاب یک سئوکار حرفه ای میتواند در درآمد زایی.

.

.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map