طراحی سایت در لا هابانا کوبا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در لا هابانا کوبا شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

فلایتیو سامانه اینترنتی خرید بلیط هواپیما, بلیط قطار, بلیط اتوبوس و رزرو هتل در کشور است که پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را به هموطنان عزیز ارائه می‌کند.

گارانتی بلیط ارزان هواپیما و خرید بلیط چارتر با قیمتی مناسب، مهم ترین ویژگی‌ است که فلایتیو را نسبت به سایر سرویس‌ها متمایز کرده است.

فلایتیو بلیط هواپیما ارزان از تمام ایرلاین های داخلی و خارجی را برای شما ارایه می کند.

در کنار این خدمت امکان خرید بلیط اتوبوس به صورت اینترنتی فراهم شده است و از طریق فلایتیو می توانید بلیط اتوبوس های ایران پیما, همسفر, سیر و سفر, پیک صبا, گیتی پیما, تک سفر ایرانیان و .

.

.

را با قیمت مناسب خرید کنید.

همچنین برای خرید بلیط اتوبوس VIP نیز می توانید از سرویس ما استفاده کنید.

شما در طول مسافرت با اتوبوس می‌توانید ۲۰ کیلوگرم بار را به ازای هر نفر همراه ببرید و اصلا لازم نیست بابت آن هزینه اضافی به شرکت اتوبوسرانی بپردازید.

وقتی شما بار و وسایل‌تان را تحویل می‌دهید مسوولیت نگهداری آن برعهده شرکت مسافربری است.

مسافران باید در قبال تحویل بارشان به شرکت مسافربری، برچسب شماره‌دار مربوط به بار خود را دریافت کنند.

بنابراین قبل از خرید بلیط اتوبوس به این نکته توجه داشته باشید.

اگر شما در طول سفر با اتوبوس خواب‌تان نمی‌برد و چندین ساعت کلافه می‌شوید می‌توانید قبل از سفر یک عدد قرص خواب‌آور ضعیف با تجویز پزشک‌تان مصرف کنید.

اگر سر و صدای مسافران، گریه کودکان و حتی رفت و آمد ماشین‌ها در جاده شما را ناراحت می‌کند می‌توانید یک هدفون همراه ببرید و در طول سفر با اتوبوس به‌خصوص در طول شب گوش‌هایتان را با آن بپوشانید.

همچنین گارانتی پرواز چارتر از خدماتی است که باعث می‌شود کاربران با خیالی آسوده اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند.

رزرو بلیت هواپیما خارجی از طریق فلایتیو، با توجه به اینکه نماینده رسمی کلیه خطوط هواپیمایی است، فاقد هزینه و صندلی پرواز شما براساس قوانین ایرلاین از چند ساعت تا چند هفته قابل رزرو شدن است.

این یک امکان فوق العاده برای تهیه بلیط هواپیما با قیمت مناسب برای مسافران است.

امکان خرید اینترنتی بلیط قطار مانند بلیط قطار رجا, قطار فدک و قطار سفیر از دیگر امکانات این سامانه آنلاین رزرو بلیط است.

و برای داشتن یک سفر راحت کافیست با چند کلیک و با قیمتی باورنکردنی بلیط قطار خود را از طریق فلایتیو خرید کنید.

تخفیف همیشه خوب است و همه مردم تخفیف را در مورد هر چیزی دوست دارند! بلیط هواپیما، بلیط قطار هم از این قاعده مستنثی نیست، چون تخفیف های خوبی در مواقع خاصی دارد که شامل افراد مختلفی می شود.

مناسب ترین روش برای پیدا کردن تخفیف های مناسب این است که یک سامانه خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما, بلیط قطار, بلیط اتوبوس و رزرو هتل مثل فلایتیو را در دسترس داشته باشید تا از تخفیف های آن باخبر شوید و به موقع اقدام به خرید یا رزرو بلیط هواپیما کنید.

یکی از دلایلی که بسیاری از مسافران مقاصد داخلی استفاده از قطار را بیشتر از هواپیما و اتوبوس ترجیح می دهند هزینه مناسب آن است.

در بسیاری مواقع در مسیرهای طولانی‌ داخلی، سفر کردن با قطار، راحت‌تر است و ایمن‌تر و اگر این خرید از طریق فلایتیو صورت پذیرد شامل مزایایی می‌شود؛ امکان اطلاع از ظرفیت بلیط قطار کارگزان ریلی کشور، قیمت مناسب بلیط و خرید بلیط با ضمانت از مهم‌ترین دلایلی است استفاده از این سامانه رزرو آنلاین بلیط است.

سفر با قطار برای افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند با هواپیما سفر کنند یا حوصله رانندگی طولانی مدت در مسیر را ندارند توصیه می‌شود.

برخی از دلایلی که استفاده از قطار را برایتان الزامی می‌کند: امکان لذت بردن از مسیر، هزینه پایین بلیط و امنیت بالای این نوع سفر است.

یکی از خدماتی که فلایتیو ارائه می‌کند، خرید اینترنتی بلیط قطارهای رجا، زندگی، فدک و .

.

.

است.

از امکانات مهم فلایتیو امکان رزرو هتل خارجی با کارت شتاب برای کاربران ایرانی است؛ با ارایه این سرویس در کنار خرید بلیط هواپیما خارجی دیگر برای سفر نیازی ندارید در صف آژانس های مسافرتی قرار بگیرید و بدون اتلاف وقت می توانید برنامه سفر خارجی خود را انجام دهید.

نکته جالب توجه دیگر در مورد و دست اول بودن بلیط، قیمت مناسب بلیت هواپیما, بلیط قطار و رزرو هتل را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

یکی دیگر از ویژگی های خرید بلیط هواپیما از سامانه فلایتیو امکان ارائه ماتریس قیمت برای داشتن برنامه ریزی مناسب برای سفر است.

به کمک این ابزار، کمترین قیمت بلیط هواپیما خارجی, سه روز بعد و سه روز قبل از تاریخی که کاربر انتخاب کرده نمایش داده می شود که امکان تغییر زمان سفر را برای شما مهیا خواهد نمود.

از امکانات مهم فلایتیو امکان رزرو هتل خارجی با کارت شتاب برای کاربران ایرانی است؛ با ارایه این سرویس در کنار خرید بلیط هواپیما خارجی دیگر برای سفر نیازی ندارید در صف آژانس های مسافرتی قرار بگیرید و بدون اتلاف وقت می توانید برنامه سفر خارجی خود را انجام دهید.

نکته جالب توجه دیگر در مورد و دست اول بودن بلیط، قیمت مناسب بلیط هواپیما, بلیط قطار و رزرو هتل را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

یکی دیگر از ویژگی های خرید بلیط هواپیما از سامانه فلایتیو امکان ارائه ماتریس قیمت برای داشتن برنامه ریزی مناسب برای سفر است.

به کمک این ابزار، کمترین قیمت بلیط هواپیما خارجی, سه روز بعد و سه روز قبل از تاریخی که کاربر انتخاب کرده نمایش داده می شود که امکان تغییر زمان سفر را برای شما مهیا خواهد نمود.

امکان جستجو و خرید پرواز چند مسیر برای آن دسته از کاربرانی که برای پرواز خارجی در شهرهای مختلف اروپایی و آمریکای شمالی در سفرند با قیمتی مناسب در دسترس است.

یکی از دلایلی که باعث می‌شود اهمیت سفر کردن بیشتر شود، ایجاد انگیزه و تقویت روحیه و نشاط در انسان است.

مسافرت همیشه باعث ایجاد انگیزه زندگی و تقویت روحیه شادابی و نشاط در انسان می شود آیا هیچ دقت کرده اید وقتی قصد سفر دارید از شب قبل دچار هیجان خاصی می شوید؟ یا اینکه با چه انرژی بیشتری مشغول به جمع و جور کردن وسایل سفر می شوید؟ روانشناسان معتقدند که این شور و هیجان خود باعث بهبود کیفیت زندگی می‌شود و امید به زندگی را افزایش خواهد داد بخصوص در جوامع امروزی که سراسر از تنش ها و درگیری های روزانه است و زندگی صنعتی ما را فراگرفته است که شاید کمتر فرصت استراحت یا مسافرت داشته باشیم.

برنامه ریزی و مدیریت زمان یکی از مهمترین مواردی است که در یک سفر باید یاد بگیرید.

همین برنامه ریزی برای تهیه بلیط هواپیما و قطار، اتوبوس و یا حتی رزرو هتل باعث می‌شود بهتر از هر زمانی خود را به انجام سر وقت یک کار مقید کنید.

ویژگی بعدی که سفر کردن به شما می‌آموزد مدیریت مالی است.

خرید بلیط سفر و یا رزرو هتل با قیمت مناسب از جمله مواردی است که در قبل و در هنگام سفر می‌آموزید.

همین ویژگی بعد از سفر می‌تواند به شما کمک کند تا بهتر خود را با شرایط سخت مالی هماهنگ کنید.

اما ما در فلایتیو برای زمان و پول شما ارزش قائل هستیم.

و بهترین خدمات را برای تهیه بلیط هواپیما, بلیط قطار, بلیط اتوبوس, رزرو هتل خارجی و رزرو هتل داخلی را ارایه می‌دهیم.

شرکت های هواپیمایی مختلف معمولا بر اساس سیاست ها و برنامه هایشان، در فصل های مختلف، بین یک هفته تا یک ماه، برای پروازهای شرکت هواپیمایی خود به بعضی مقصدها، آفر و قیمت ویژه در نظر می گیرند.

ما در فلایتیو بهترین تخفیف‌ها را برای شما در نظر میگیریم بنابراین لازم نیست به چندین وب سایت سر بزنید.

شرکت های هواپیمایی مختلف قانون های متفاوتی در رابطه با حمل میزان بار مجاز توسط مسافران دارند.

معمولا ایرلاین هایی که بلیط هواپیمایشان گران تر از بقیه است، اجازه حمل میزان بار بیشتری را به مسافران خود می دهند.

در نتیجه اگر نمی خواهید بار زیادی با خود حمل کنید، می توانید از شرکت هایی بلیط خریداری کنید که اجازه حمل میزان بار کمتری به مسافران خود می دهند.

معمولا شهرهایی که دارای 2 فرودگاه هستند، یکی از فرودگاه هایشان مرکزی و اصلی است و پروزاهای ورودی و خروجی متعددی دارد.

در حالی که فرودگاه دیگر، پروازهای کمتر، در زمان های محدود تری دارد (مثلا فرودگاه اصلی روزانه 100 پرواز و فرودگاه فرعی روزانه 20 پرواز دارد).

در اکثر مواقع، پروازهایی که مقصدشان فرودگاه فرعی شهر است ارزان تر از پروازهای فرودگاه اصلی هستند.

به همین خاطر با خرید بلیط پروازهایی که به فرودگاه فرعی مقصدتان می روند می توانید هزینه کمتری برای بلیط هواپیما پرداخت کنید.

شاید باورتان نشود اما متوسط اختلاف قیمت میان بهترین روز و بدترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما در اروپا چیزی حدود 236 دلار است.

یعنی مثلا ممکن است اگر شما روز دوشنبه اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید بتوانید بلیط مورد نظرتان را 200 هزار تومان ارزان تر از قیمت همان بلیط در روزهای دیگر بخرید.

به همین خاطر بهترین راه این است که از چند ماه قبل از سفر، به صورت پیوسته قیمت بلیط هواپیمای مورد نظرتان را چک کنید تا اگر یک شرکت هواپیمایی آفر ویژه ای برای آن بلیط در نظر گرفته فرصت را از دست ندهید.

بر اساس یک بررسی در اروپا در سال 2015، بلیط هواپیما در 49 روز از سال (حدود 7 هفته) قیمتی متوسط داشته و در بقیه روزهای سال گران تر و یا ارزان تر از حالت معمول بوده است.

با وجود متفاوت بودن این آمار در کشورهای مختلف، به خوبی می توان فهمید که انتخاب زمان مناسب در خرید بلیط هواپیما تا چه حد می تواند در نرخ آن تأثیر گذار باشد.

حواستان باشد روزی که شما برای پرواز خود انتخاب می کنید، تفاوت زیادی در قیمت بلیط هواپیمایتان ایجاد می کند.

برای کشورهای اروپایی که شنبه و یکشنبه تعطیل هستند، ارزان ترین روز هفته برای خرید بلیط هواپیما سه شنبه و چهارشنبه، و گران ترین روز هفته جمعه و شنبه است (قیمت بلیط میان این روزها حدود 29 دلار فرق دارد).

در ایران هم که روزهای تعطیل پنجشنبه و جمعه هستند، این اختلاف قیمت میان روزهای دیگر وجود دارد.

از آنجایی که مهم ترین فاکتور تعیین کننده در قیمت بلیط هواپیما، میزان تقاضا برای آن است، خرید بلیط هواپیما برای تعطیلات و مناسبت های خاص مانند عید نوروز، تعطیلات تابستانی و .

.

.

، سخت تر و گران تر از بقیه زمان هاست.

اگر محدودیت خاصی برای سفر نداشته باشید، با انتخاب زمان هایی که پیک سفر نیستند می توانید بلیطی بسیار ارزان تر از زمان پیک سفر خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما برای اروپا، در ماه های فوریه و مارچ، به دلیل اینکه قبل از تعطیلات تابستانی هستند، بسیار مناسب است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map