طراحی سایت در لنکاوی انگلستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن یک وب سایت اینترنتی مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا فضایی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن شما را وراد فضای کسب و کار اینترنتی کنیم.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه و فعال در زمینه تولید تخصصی طراحی سایت ، سئو و بازاریابی اینترنتی میباشد .با طراحی سایت در لنکاوی انگلستان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

" عقاب قهوه ای یا لنکاوی " ، مجموعه ای از جزیره ها است و که در محل برخورد تنگه مالاکا با آبهای دریاهای آندامان واقع شده و با جاذبه های اکوتوریسمی خود سالانه هزاران گردشگر را به این جزایر می کشاند و بدین ترتیب تبدیل به یکی از جاذبه های گردشگری مالزی شده است و تقریبا هر کسی که می خواهد سفری متفاوت در دل طبیعت مالزی داشته باشد، به سراغ تور لنکاوی می رود.

سفر به لنکاوی جذابیت های منحصر به فردی دارد و می توان از مهم ترین آن ها به سرسبزی و طبیعت بکرش اشاره کرد.

لازم به ذکر است که اکثر جزیره های لنکاوی پوشیده از جنگل های انبوه است و غیر مسکونی اند ولی می توان به برخی قسمت های این جنگل ها رفت و جالبه بدونید که اقتصاد لنکاوی در گذشته ، بیش از هر چیزی بر پایه برنج‌ کاری و کشتگاه‌ های کائوچو بوده ولی امروزه ، درآمد اصلی آن از طریق صنعت گردشگری است ، در ادامه به معرفی این شهر می پردازیم همراهمان باشید .

  لنکاوی بین سال های 1909 تا 1957 ، در تصرف انگلستان بود و در زمان جنگ جهانی دوم ، تایلند قسمتی از این جزیره را تحت سلطه خود کرد ولی با این حال ، این منطقه جزیی از مستعمره‌های بریتانیای کبیر به شمار می رفت و بسیاری از مناطق  لنکاوی خالی از سکنه است ولی با این حال می بینیم که این جزیره چقدر توریستی و درآمدزا است و تمام این ها را مدیون زحمات و تلاش های طرح نخست ‌وزیر اسبق ، ماهاتیر محمد است که درسال 1986 شروع شد و طی سال های بعدی توانست به رشد برسد و در سال 2012  شاهد بیش از 3 میلیون گردشگر از سراسر جهان در این جزیره بودیم و در ادامه بدانید که بومیان این منطقه را دو گروه ماهیگیران و ملوانانی که همه دزدان دریایی بودند و از جنوبی‌ترین شبه‌جزیره مالایا به این جا آمده بودند ، تشکیل می دادند ، به همین دلیل است که لنکاوی به سکونتگاه دزدان دریایی مشهور است و باعث مشکلات زیادی برای ارتش انگلیس بوجود آوردند ولی در سال‌های 1945 و 1946 ، بریتانیا موفق  به پاکسازی نسبی منطقه از این دزدان دریایی شد ؛ افسانه‌ ای محلی در میان مردم این منطقه وجود دارد که همسن تاریخ این جزیره می باشد به این ترتیب که  نفرین زنی با نام " ماهسوری "  دو قرن مردم جزیره را تحت تاثیر قرار داده بود.

  این مجمع الجزایر واقع در سواحل شمال غربی مالزی است و شامل جزیره هایی می باشد که اکثر این جزیره ها غیر مسکونی و شاید خطرناک باشد و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری مالزی به شمار می آید و مساحت آن 478.

48 کیلومتر مربع بوده و طبق آمارسال 2010 جمعیت این جزیره 85.

588 نفر می باشد و بدون شک تا به امروز افزایش جمعیت داشته است .

مناظر طبیعی ، پارک های بزرگ و ساختمان های خاص از جاذبه های گردشگری لنکاوی است که حتما باید از آن ها بازدید نمایید ، همان طور که می دانید لنکاوی یکی از جزایر مشهور و محبوب در مالزی است که به خاطر جاذبه های توریستی تاریخی ، قیمت های مقرون به صرفه ، امکان غواصی کردن در آب های شفاف ، شب زنده داری های شاد و همچنین امکان خرید ارزان توجه گردشگران را از ساسر جهان به خود جلب کرده است .

مهمتر اینکه " خلیج داتای " ، " پانتای سنانگ " و" تانجونگ رو" که جزو بهترین سواحل دنیا هستند ، از سواحل بکر لنکاوی می باشند که در این قسمت از مقاله با آژانس ما همراه باشید تا به بهترین مناطق گردشگری لنکاوی را به شما معرفی کنیم .

  این پل در حقیقت یک پل عابر پیاده به طول 125 متر است که گردشگران لنکاوی می توانندبا قدم زدن از روی آن ، " آبشارهای گونونگ " ، " مات سینکانگ " و " توجو" و جزایر کوچک اطراف لنکاوی را ببینند ؛ این پل هوایی 700 متر بالاتر از سطح دریا  قرار دارد و برای رسیدن به آن باید از ایستگاه آخر تله کابین لنکاوی استفاده شود و هزینه آن برای بزرگسالان 35 و برای کودکان 25 رینگیت می باشد ، این پل می تواند به طور همزمان وزن 250 نفر را تحمل کند.

  در میدان " داتاران لانگ " که معروف به " میدان عقاب " است ، در بالای یک سکو ، مجسمه ای از یک عقاب آماده پرواز به طول 12 متر ساخته شده که نماد لنکاوی است و در کنار این مجسمه می توانید از رستوران ها و مراکز خرید " کوآ جتی " ، " جتی پوینت مال " و " تامان لاگندا دالام " دیدن کنید و به دلیل مشرف بودن و نزدیکی این میدان به دریا ، شما در لنکاوی می توانید آب نماهای کوچک ، مسیر های پیاده روی و پل ها را مشاهده کنند و غروب آقتاب بسیار زیبایی هم دارد.

  با تله کابین لنکاوی می توانید در عرض 15 دقیقه به بالای " کوه مات سینکانگ " برسید و آن بالا ، جنگل ها ، جزایر کوچک و آبشار های لنکاوی زیر پایتان هستند و برای رفتن به آن بالا  از " روستای اورینتال " شروع می کنید ، در طول مسیر توقفی بر روی سکو هایی که  برای تماشای مناظر طبیعی درنظر گرفته شده ، دارید و سپس به سمت قله 708 متری می روید و در آن جا می توانید کل لنکاوی را در مشت خود بگیرید .

    " شهر ساحلی پانتای سنانگ " ، محل زندگی بیش از 500 گونه جانوران دریایی مانند فک ها ، پنگوئن های راک هوپر ، اسب دریایی ، فلامینگوها و اردک ماندارین است که به این دلیل در این شهر محل تفریحی بنا شده که شما علاقه مندان از نزدیک و با پیاده روی در یک تونل 15 متری ، می توانید این آبزیان و دوزیستان را ببینید که یکی از بهترین جاذبه های لنکاوی به شمار می رود .

  قله " گونونگ رایا " بلندترین قله لانکاوی  است که 881 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و طبق روایات مردم محلی ، این کوه توسط مات رایا ، غولی که در اینجا زندگی می کرده ، نفرین شده است و در جنگل های این منطقه حیوانات مختلف از جمله میمون درختی ، روباه پرنده ، میمون های ماکائو ، سنجاب و قوش زندگی می کنند و علاقمندان به کوهنوردی در این منطقه لذت فراوانی میبرند.

این پارک یکی از جاذبه های بسیار دیدنی و مناسب برای خانواده ها و افرادی است که به حیوانات علاقه دارند ، در این پارک بیش از 2500 پرنده از 150 گونه متفاوت وجود دارد که  قناری ، اردک ، طوطی ، جغد از جمله این پرنگان می باشند ، یکی دیگر از دیدنی های این پارک آبشار 15 متری است که بصورت مصنوعی ساخنه شده است و اگر غذا دادن به حیوانات برایتان لذت بخش است می توانید به راکون ها ، کروکودیل ها ، پلیکان ها و هورن بیل ها غذا دهید .

    اگر به شنا و غواصی علاقه مندید می توانید به پارکی که در 30 کیلومتری جنوب جزیره واقع شده بروید ، برای این کار می توانید از قایق های تندرو استفاده کنید ، این پارک از پرطرفدارترین مناطق گردشگری لنکاوی است که در میان اروپایی ها بسیار محبوب است و از جاهای دیدنی و خاص پارک ، باغ مرجان ها می باشد که شامل تعداد زیادی مرجان رنگی است ، باید توجه داشته باشی که هر جاذبه ای قوانینی مخصوص به خود را دارد و قانون اسن پارک هم ، ماهی گیری را ممنوع کرده است.

  یکی از بهترین ، زیباترین  و بکرترین جاذبه های طبیعی لنکاوی ، " آبشارهای تلاگا توجو " یا همان خانه جن و پری ها است که در ارتفاعات غربی لنکاوی واقع شده اند به معنای " آبشارهای هفت چشمه " هستند و به 7 آبگیر طبیعی متصل به هم که از 7 آبشار جدا در" گونونگ مات سینکانگ " سرچشمه می گیرد ، اشاره می کند ، اگر دوست دارید تنی به آب بزنید ، این مکان ، جای خوبی برای شنا کردن است.

لنکاوی توسط سرزمین های اصلی مالزی محاصره شده است و با توجه به این موقعیت جغرافیایی ، آب و هوای معتدل و گرمی دارد به طوری که  در روزهای گرم ، دمای هوا بین 31 تا 34 درجه سانتی‌گراد می باشد ، در روزهای سرد نیز میانگین دمای لنکاوی 23 تا 24 درجه سانتی‌گراد است.

  از آنجایی که در اکثر مواقع ، کنکاوی آب و هوایی بسیار خوبی دارد ، تمامی فصول و ماه های سال برای سفر به این جزیره بسیار دیدنی مناسب است ولی با این حال ما در این آژانس مسافرتی بهترین زمان سفر به این منطقه را معرفی می کنیم و در بین ماه های ژانویه تا مارس ، به اصطلاح " های سیزن "  لنکاوی است و فصل داغ مسافرت به این جزیره به حساب می آید و اکثر گردشگران در این زمان به جزیره سفر می کنند و لنکاوی بسیار شلوغ می شود ، اگر دوست دارید سال نوی میلادی در لنکاوی باشید باید سفرتان را هر چه سریعتر رزرو نمایید.

  ساعت کار در ایام تعطیل : 9:30 الی 14 می باشد .

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای آژانس مسافرتی سلام پرواز محفوظ است .

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map