طراحی سایت در لوبلسکی لهستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در لوبلسکی لهستان از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

هیئت تجاری و اقتصادی استانداری خوزستان با هدف جذب سرمایه‌گذار و معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی این استان به لهستان سفر کرد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان  در راس این هیئت و با هدف جذب سرمایه‌گذار و معرفی پروژه‌های سرمایه‌گذاری اقتصادی استان در حوزه‌های انرژی، کشاورزی، بهداشت، حمل و نقل، آب و برق و پتروشیمی به لهستان سفر کرد.

در این سفر برخی از مدیران ارشد استان از جمله رئیس منطقه آزاد اروند، رئیس منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر ، رئیس جهاد کشاورزی استان و رئیس دانشگاه پزشکی جندی شاپور اهواز هم حضور داشتند و راه های توسعه همکاری در حوزه های مختلف اقتصادی و علمی با مسئولین استان لوبلسکی به مرکزیت شهر لوبلین و استان مازوویتسکی به مرکزیت شهر ورشو را مورد بحث و گفت و گو قرار دادند.

برگزاری 4 همایش مشترک تجاری و اقتصادی در شهرهای لوبلین، زاموشک و ورشو و امضای چندین یادداشت تفاهم همکاری با طرف های لهستانی در حوزه تولید مشترک ماشین آلات کشاورزی، انتقال تکنولوژی جهت بازیافت و استفاده از پسماندها برای تولید انرژی، سرمایه گذاری مشترک برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی برای تولید 500 مگاوات انرژی الکتریسیته، همکاری و سرمایه گذاری در زمینه تولید کودهای شیمیایی با آخرین تکنولوژی پیشرفته بخشی از دستاوردهای هیئت استان خوزستان در سفر به لهستان بود.

همچنین در بازدید رئیس دانشگاه جندی شاپور اهواز از دانشگاه پزشکی لوبلین یادداشت تفاهم همکاری های علمی و دانشگاهی به امضا دو طرف رسید که بر اساس آن همکاری های پژوهشی و علمی بین دو دانشگاه توافق شده و امکان برگزاری دوره های مشترک و تبادل استاد و دانشجو فراهم می شود.

  علاوه براین ظرف یک ماه آینده هیئتی از استان لوبلسکی به ریاست استاندار اجرایی  استان لوبلسکی و با حضور شرکت های مطرح که با طرف خوزستانی یادداشت تفاهم امضاء کردن جهت اجرایی کردن مقدمات همکاری ها به کشورمان سفر می کنند.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map