طراحی سایت در لوزون مرکزی فیلیپین

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در لوزون مرکزی فیلیپین کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران – ایرنا – «رودریگو دوترته» رئیس‌جمهوری فیلیپین اعلام کرد که برای جلوگیری از شیوع کرونا، قرنطینه در برخی مناطق به بیش از ۹ هفته ادامه می‌یابد.

به گزارش رسانه‌های محلی فیلیپین، دولت مانیل برا لغو قرنطینه و محدودیت‌های دو ماهه در این کشور تحت فشار قرار گرفته است.

  دوترته، مقام‌های دولتی و شهرداران شهر مانیل پس از دیدار و گفت و گو با مشاوران و مقام‌های بخش بهداشت و سلامت، تصمیم گرفتند محدودیت‌های اعمال شده برای مهار کرونا را تمدید کنند.

  علاوه براین، طرح اعمال قرنطینه ۱۱ هفته‌ای در برخی مناطق این کشور تصویب شد، مدت زمانی که از دوره قرنطینه ۷۶ روزه اعمال شده در شهر ووهان چین کانوع شیوع کرونا، طولانی‌تر است.

  فیلیپین با انجام بیش از ۱۵۸ هزار آزمایش کرونایی، از کاهش موارد ابتلا در هفته‌های اخیر خبر داده و ۱۵۰ تا ۳۰۰ مورد ابتلا در هر روز در این کشور ثبت شده است.

  رئیس جمهوری فیلیپین در عین حال از مقام‌های این کشور خواست کلانشهر مانیل، استان لاگونا در جنوب پایتخت و شهر سبو را از ۱۶ تا ۳۱ ماه می‌ (۲۷ اردیبهشت تا ۱۱ خرداد) در قرنطینه پیشرفته قرار دهند.

   «هری روکو» سخنگوی وی گفت: دستور ماندن در خانه در بخش‌های مرکزی و جنوبی استان «لوزون» و چند استان در منطقه «ویسایاس» و جزیره «میندانائو» بعد از ۱۵ ماه می‌ (۲۶ اردیبهشت) لغو می‌شود.

  در همین حال،  «کارلیتو گالوز» ژنرال بازنشسته فیلیپینی با ابراز نارضایتی از تمدید محدودیت‌ها گفت که امکان قرنطینه طولانی مدت در فیلیپین وجود ندارد.

وی همچنین بر برقراری تعادل بین وضعیت بهداشت و درمان در کشور و اقتصاد تاکید کرد و یادآور شد که محدودیت‌ها باید در فیلیپین کاهش یابد.

  تاکنون ۱۱ هزار و ۳۵۰ نفر در فیلیپین به کووید – ۱۹ مبتلا شده‌اند.

از این تعداد ۷۵۱ نفر فوت کرده و ۲ هزار و ۱۰۶ نفر بهبود یافته‌اند.

  تهران – ایرنا – «رودریگو دوترته» رییس‌جمهوری فیلیپین جایزه تقریبی ۲۰۰ هزار دلاری برای هر فردی… تهران - ایرنا - خبرگزاری فیلیپین (پی ان آی) روز دوشنبه گزارش داد که در راستای اجرای فرمان رئیس… تهران – ایرنا - منابع خبری گزارش دادند: آمریکا در اقدامی احتیاط آمیز علیه شیوع ویروس کرونا،… تهران – ایرنا – رئیس بانک مرکزی فیلیپین روز شنبه اعلام کرد که شیوع کرونا موجب شده است که اقتصاد… تهران - ایرنا - پایگاه فیلپینی «رَپلِر» امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که سفیر جدید فیلیپین در لبنان… تهران-ایرنا- تارنمای مارکت واچ پیش بینی کرد اقتصاد آمریکا در صورت… تهران – ایرنا – روزنامه کویتی الرای روز یکشنبه به نقل از منبع بلندپایه… تهران – ایرنا – خبرگزاری اسوشیتدپرس در گزارشی با عنوان "نبرد اروپا… تهران - ایرنا - امروز(یکشنبه) و همزمان با آغاز فرآیند انتخابات پارلمانی… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map