طراحی سایت در لوس ریوس اکوادور

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در لوس ریوس اکوادور شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران- سیماگر- دولت اکوادور از افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

براساس گزارش رسانه‌های غربی از کیتو، « کاتالینا آندرامونیو » وزیر بهداشت اکوادور دیروز (یکشنبه 11 اسفند) اعلام کرد که پنج فرد دیگر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

او گفت: همه این افراد از طریق زن مسنی که این ویروس را به اکوادور آورده، مبتلا شده‌اند و آنها در تماس مستقیم با این زن بوده‌اند.

این زن مسن چند روز پیش از مادرید وارد اکوادور شد.

 در ابتدا علائمی از ابتلا به کرونا در او مشخص نبود اما به سرعت بیمار شد و به بیمارستان انتقال یافت.

با ابتلای افراد جدید، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در اکوادور به 6 نفر افزایش یافت و همگی این افراد قرنطینه شده‌اند.

وزیر بهداشت اکوادور در این رابطه گفت: ما در حال نظارت وضعیت جسمانی این افراد هستیم و شرایط آنها کنترل می‌شود.

همچنین گزارش شده که وضعیت جسمانی ۱۷۷ نفری که امکان دارد در تماس و ارتباط با این زن مسن بوده باشند از جمله مسافران پرواز مادرید- اکوادور، زیر نظر است.

ویروس کرونا که ابتدا در چین گزارش شد و به سرعت در سراسر جهان شیوع پیدا کرده به تازگی به آمریکای لاتین نیز رسیده است.

تاکنون موارد تائید شده از ابتلا به این ویروس در آمریکای لاتین در کشورهای برزیل، مکزیک، اکوادور و جمهوری دومینیکن گزارش شده است.

وزارت بهداشت اکوادور همچنین اعلام کرد، از مسافرانی که از چین، ایتالیا، ایران، کره جنوبی، اسپانیا وارد اکوادور می شوند، بازرسی های پزشکی انجام می شود.

همچنین برگزاری مراسم ها و تجمع ها در دو استان اکوادور(گوآیاس و لوس ریوس) که ابتلا به کرونا در آنها گزارش شده، به حالت تعلیق درآمده است.

ماریا پائولا رومو، یک وزیر دولتی اکوادور دو روز پیش نخستین مورد از ابتلا به ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرده بود.

لنین مورنو رئیس جمهوری اکوادور نیز از مردم خواسته ضمن حفظ آرامش خود، به توصیه‌های مراکز کنترل کرونا ویروس عمل کنند.

در حالی که شمار مبتلایان در کشورهای دیگر در حال افزایش است امروز کمیسیون بهداشت ملی چین اعلام کرد، ۲۰۲ نفر دیگر در این کشور به کرونا آلوده شده اند که ۱۹۶ نفر آن مربوط به کانون شیوع در  ووهان است و در دیگر مناطق کشور فقط ۶ مورد ثبت شده است.

با مرگ ۴۲ نفر دیگر شمار کل جان‌باختگان چین به ۲ هزار و ۹۱۲ نفر و در جهان به ۳ هزار و ۴۴ نفر رسیده است.

از میان ۸۹ هزار و یک مورد ابتلا به کرونا ۸۰ هزار و ۲۶ نفر در چین هستند.

ضمن آنکه ۴۴ هزار و ۸۹۲ نفر از آنها درمان شده اند.

همچنین مرکز کنترل و پیشگیری بیماری کره‌جنوبی از ابتلای ۴ هزار و ۲۱۲ نفر و مرگ ۲۲ نفر خبر داده و آمار مبتلایان به ویروس در ایتالیا و ایران به ترتیب به یک هزار و ۶۹۴ و ۹۷۸ نفر رسیده است.

2023 تهران- سیماگر- دولت اکوادور از تائید ابتلای نخستین نفر به ویروس کرونا در جنوب شرقی این کشور… تهران- سیماگر- همزمان با تائید ابتلای چهار شهروند آمریکای لاتین به ویروس کرونا، نگرانی از افزایش… لندن – سیماگر – رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس ضمن انتقاد از عادی… بغداد - سیماگر - در سایه نگرانی برخی محافل داخلی عراق، دولت محلی استان… تهران-سیماگر- اداره وضعیت فوری و حوادث غیرمترقبه ترکیه روز سه‌شنبه… تهران - سیماگر - روزنامه "افغانستان تایمز" روز شنبه اعلام کرد که شهروندان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map