طراحی سایت در مانوس پاپوآ گینه نو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در مانوس پاپوآ گینه نو کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، Amnesty International بهروز بوچانی، نویسنده کرد ایرانی که بیش از شش سالدر بازداشتگاه پناهجویان در جزیره مانوس در پاپوآ گینه‌نو زندانی بود، این جزیره را به مقصد نیوزیلند ترک کرده است.

آقای بوچانی پس از ورود به نیوزیلند گفته است دیگر هرگز به پاپوآ گینه‌نو و استرالیا بر نمی‌گردد.

آقای بوچانی اسناد موقت سفر و مجوز این سفر را از اداره مهاجرت پاپوآ گینه‌نو دریافت کرده است.

آقای بوچانی با ویزای مسافری به کرایست‌چرچ در نیوزیلند سفر کرده و قرار است در یک رویداد ادبی شرکت کند.

آقای بوچانی در توییتر از ورود خود به نیوزیلند خبر داده و آزادی‌اش پس از شش سال را "هیجان آور" خوانده و گفته است به دعوت "جشنواره کلمه" در کرایست‌چرچ به نیوزیلند سفر کرده است.

او قرار است در این رویداد در باره کتاب "هیچ دوستی جز کوه‌ها" سخن بگوید که جوایز متعدد ادبی را از آن خود کرده است.

آقای بوچانی این کتاب را با پیامک‌هایی برای دوستش مونس منصوبی می‌فرستاد تا آنها را گردآوری کند.

کتاب را سپس امید توفیقیان از فارسی به انگلیسی ترجمه کرده است.

برخی منابع خبری احتمال درخواست پناهندگی آقای بوچانی از نیوزیلند را مطرح کرده‌اند.

آقای بوچانی پیشتر گفته بود به دنبال پیش آمدن مشکلاتی برای او به خاطر روزنامه‌نگاری در ایران ناچار به خروج از این کشور شد.

بهروز بوچانی حق ورود به استرالیا را نداشته و به همین جهت در جزیره مانوس پاپوآ گینه نو بود.

آقای بوچانی منتقد سیاست‌های مهاجرتی استرالیا و رفتار آن کشور با پناهجویان بوده است.

جزیره مانوس متعلق به پاپوآ گینه نو است اما استرالیا از سال ٢٠١٣ از آن به عنوان بازداشتگاه پناهجویانی استفاده می‌کند که سعی می‌کنند به استرالیا بروند.

این کتاب، توصیف‌گر رنج برهنه انسان است با همه تلخی‌ها و شیرینی‌هایش و محصول پنج سال زندگی یک تبعیدی و تجربه‌ای وحشتناک در یک زندان دور افتاده در جزیره مانوس.

عنوان کتاب آشکارا اشاره دارد به زندگی انسان کُرد و فرهنگ و تاریخ پر از تراژدی مردم کردستان که یکی از لایه‌های اصلی این کتاب است.

برای سال‌های طولانی است که پناهنده‌هایی که از سوی خود سیستم بیمار شده‌اند اسیر روند بوروکرات درمانگاه زندان هستند.

در این سال‌ها سیستم به گونه‌ای طراحی شده که یک زندانی بیمار برای دریافت خدمات درمانی هر روز باید در صف‌های طولانی بایستد، هر روز باید فرم تقاضا را پر کند و هر روز با امیدهای واهی به زندگی‌اش در زندان ادامه دهد.

همه چیز بیهوده است و این بیهودگی دشمن زندگی است.

سال‌ها است که از این جزیره به استرالیا نگاه می‌کنم و می‌بینم که روز به روز طبقات آسیب پذیر در زیر ساختارهای بی‌رحمانه "سیستم حاکم" در حال از دست دادن هویت و شخصیت انسانی‌شان هستند.

روح زندان و سیستمی که مانوس را آفریده و اداره می‌کند بیرون از جزیره هم در حال بازتولید نسخه‌های بی‌شماری در سراسر جهان است.

این همان نکته اساسی است که در کتاب راوی‌اش بوده‌ام.

یادداشت بهروز بوچانی را بخوانید جایزه‌ای دیگر برای بهروز بوچانی، نویسنده کرد ایرانی © 2020 بی بی سی.

بی بی سی م سئو ل محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map