طراحی سایت در مجتمع فنی تهران

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در مجتمع فنی تهران کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

چرا دپارتمان فناوری اطلاعات؟        رشد سریع در صنایع سیماگره ای و خدمات پردازش اطلاعات که بالا ترین شمار استخدام مهندسین نرم افزار را داراست منجربه ایجاد فرصت های شغلی مناسبی برای فارغ التحصیلان این رشته می باشد.

.

کار فرمایان به دنبال استخدام مهندسان زبده ای هستند که در زمینه برنامه نویسی ، تجزیه و تحلیل سیستمها روابط عمومی و تجارت دارای مهارت های بالایی باشند.

دپارتمان ICT مجتمع فنی تهران با همین رویکرد اقدام به برگزاری دوره های تخصصی در گروهای ذیل نموده است.

    ارائه خدمات علمی – عملی آموزشی در زمینه راه اندازی، پشتیبانی و توسعه شبکه های کامپیوتری ویندوز و لینوکس شامل سیستم عامل های Clinet و Server و سرویسهای مختلف شبکه مانند Mail و طراحی و توسعه زیرساخت ارتباطی مبتنی بر Cisco و Mikro Tik ، ارائه آموزشهای تخصصی در زمینه امنیت سیستمهای اطلاعاتی شامل دوره های تخصصی Firewall، تست نفوذ، Hack، امنیت سیستمهای مخابراتی Cisco و امنیت نرم افزار و پایگاه داده ، پیاده سازی Cloud و مجازی سازی مبتنی بر Microsoft Hyper-V و VMware Esxi ، آموزش و انتقال تجربه کاری راه اندازی و نگهداری Data Center و خدمات جانبی آن مانند دوره های تخصصی سرورهای HP و .

.

.

در دستور کار این گروه قرار دارد.

      آموزش کلیه تخصصهای مرتبط با طراحی و برنامه نویسی وب سایت شامل تکنولوژهای HTML 5 برای طراحی، CCS 3.

0 برای پیرایش و کتابخانه های Java Script مانند jQuery برای برنامه نویسی سمت کلاینت و PHP برای برنامه نویسی تحت سرور.

    ارائه آموزشهای تخصصی برنامه نویسی با اهداف علمی (دانشگاهی) و عملی (تجاری) در زمینه های وب، موبایل، دسکتاپ و زبانهای برنامه نویسی C#, Java, C++,Python و .

.

.

و تحت سیستم عاملهای ویندوز و لینوکس از وظایف این گروه می باشد .

با توجه به رشد روز افزون ارتباطات موبایل و نیاز اپراتورها به نیروی متخصص مخابرات سیار، در این دوره ها آموزشهای لازم جهت تسلط دانش پذیر بر نسل 3و 4 ارتباطات موبایل، نگهداری و پشتیبانی توسط برجسته ترین اساتید صورت می پذیرد.

  ارائه آموزشهای کاربردی برای دریافت گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر از سطح مقدماتی تا پیشرفته برای همه دوره های تخصصی Microsoft Office از خدمات آموزشی این گروه هستند.

      سایر.

.

.

تلکام: با توجه به رشد روز افزون ارتباطات موبایل و نیاز اپراتورها به نیروی متخصص مخابرات سیار، در این دوره ها آموزشهای لازم جهت تسلط دانش پذیر بر نسل 3و 4 ارتباطات موبایل، نگهداری و پشتیبانی توسط برجسته ترین اساتید صورت می پذیرد.

رباتیک: رباتیک شامل طراحی ، ساخت ، راه اندازی و استفاده از رباتها می شود.

همچنین مانند سیستم های سیماگره ای کنترل ، بازخورد حسگرها و پردازش اطلاعات نیز در این گروه قرار می گیرند.

این فناوریها استفاده می شوند تا ماشینها را به گونه ای ارتقا دهند که جایگزین انسان گردند     همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map