طراحی سایت در مریم مقدس آنتیگوا و باربودا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در مریم مقدس آنتیگوا و باربودا از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

info@iranto.

ca ایرانتو: یک مجسمه مربوط به مریم مقدس در شهر ویندزور انتاریو، که گفته می شود ، از چشمانش مایع روغنی ترشح می کند، توجه اهالی منطقه و رسانه های محلی را جلب کرده است.

این مجسمه در مقابل یک منزل مسکونی در خیابان Garvey Crescent قرار دارد و فدیه ابراهیم، ۴۸ ساله، صاحب این خانه با معجزه نامیدن این رویداد ، معتقد است ، خداوند از طریق او ، به ما پیغام می رساند که به کلیساها بازگردیم.

وی مدعیست ، مجسمه در هنگام روز لبخند به لب دارد، اما هنگام شب ، اشک می ریزد.

در طول سه ماه گذشته، کاتولیک هایی که خبر مذکور را شنیده اند ، شب هنگام در خانه او جمع شده و به عبادت می پردازند.

چمن مقابل منزل بخاطر تردد زیاد مردم تخریب شده و توقف انبوهی از خودروهای علاقمندان، منطقه ساکت مزبور را شلوغ کرده است.

“جانت مندز” مادر ۳۷ ساله ای که دو فرزند خود را برای ادای احترام به مجسمه، آورده بود، می گوید:” من چندان از این موضوع متعجب نمی شوم، ما خود شاهد اشک های او هستیم.

او برای دنیای ما می گرید.

دنیایی که دیگر در آن عشق و محبتی وجود ندارد.

” علاوه بر مردم منطقه، صدها تن از شهرهای دیگر و حتی آمریکا، برای مشاهده مجسمه و برگزاری مراسم دعا، به این منزل عزیمت می کنند.

ویندزور که معمولا از دیدگاه برخی به “شهر گناه” مشهور است، هم اکنون شهرت دیگری یافته است.

مجسمه مذکور در لس آنجلس ساخته شده و پس از اینکه فدیه ابراهیم ، از دو سال پیش، مدعی ارتباط با مریم مقدس گشت، گروهی از مؤمنین شهر دیترویت آمریکا، با جمع آوری پول، مجسمه و محفظه نگهداری آن را تهیه و برای او ارسال کردند.

فدیه ابراهیم معمولا ، مقداری از روغنی را که می گوید از چشمان مجسمه ترشح می شود، برای توزیع بین علاقمندان نگهداری می کند و حتی گروهی از مردم، با همراه داشتن نایلون های کوچک حاوی پنبه، جهت دریافت روغن، به خانه مراجعه می کنند.

اخبار مربوط به این رویداد، زمانی انتشار سراسری یافت که گروهی از همسایه ها، بخاطر مزاحمت خودروهای عبوری و شلوغ شدن منطقه به شهرداری شکایت بردند.

شهرداری تا ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) ، به خانم ابراهیم مهلت داده که مجسمه را از مقابل خانه بردارد.

چرا که اینکار خلاف مقررات شهری بوده و مجوز لازم را کسب نکرده است.

اما وی طوماری حاوی صدها امضا از هواداران تهیه کرده، تا بتواند مجسمه را در محل خود حفظ کند.

همچنین یک صندوق جمع آوری نذورات مردم نیز در آنجا نصب شده که هم اکنون مملو از پول است.

در عین حال وی تأکید کرده در صورت شکست در مقابل شهرداری، مجسمه را به یک کلیسا منتقل خواهد کرد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

تلفن تماس دفتر ایران : 021-91300022 تلفن تماس دفتر کانادا : 1000 505 604 1+ اطلاعاتتان را از طریق فرم ارزیابی، برای ما ارسال کنید تا بصورت رایگان از وضعیت خود، برای مهاجرت به کانادا آگاه شوید.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map