طراحی سایت در مسندام عمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در مسندام عمان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این نوشته لیست استان‌ها و شهرهای عمان رو براتون می ذارم: عمان کشوری ساحلی در جنوب شرقی شبه جزیره ی عربستانه که در نقطه ی تلاقی خلیج فارس و دریای عمان قرار داره.

بخش عمده ی این کشور در مناطق شنی و عمدتاً بی آب شبه جزیره ی عربستان که به روبی الخالی معروفه، واقع شده.

اگرچه امروزه این مناطق با خطوط نفت و گاز اشغال شده ولی هنوزم مکان زندگی قبایل بادیه نشینه.

برخلاف فضای خشک داخلی و پایینی کشور، قسمت شمالی مکانی سرسبز و خوش آب و هواس که مابین دریا و کوهستان ها واقع شده است.

این منطقه دارای زمین و خاک حاصلخیزیه که محصولات متنوع کشاورزی در اون کشت می شه، مثل منطقه ی ظفار که در کشت انگور مشهوره.

پایتخت این کشور شهره مسقطه، که در امتداد ساحل شمالی قرار داشته و با ترکیبی از معماری مدرن و سنتی، منظره ای از دریای عمان رو به نمایش می ذاره و به عنوان یک بندر و مرکز تجاری فعالیت می کنه.

عمان از جنوب غربی با یمن، از جنوب شرق با دریای عرب و از شمال با دریای عمان همسایه س، مرزهای این کشور از شمال غربی توسط امارات متحده عربی و از غرب توسط عربستان سعودی محدود می شه.

بعد از یک بریدگی کوچک، کوهستانهای روس الجیبل، نوک شمالی شبه جزیره موسندام در تنگه هرمز رو اشغال می کنه.

این قلمرو تنها مرز خلیج فارس به عمانه.

سرزمینهای ساحلی عمان شامل جزیره ماهرا به سمت شرق و جزیره الالالییا (بزرگترین جزیره پنج خوری موریایی) به طول 25 مایل (40 کیلومتری) از ساحل جنوبی هستن.

این متن به نوعی معرف شهرهای کشور عمانه و برای آشنایی با شهرهای عمان اطلاعات مناسبی رو شامل می شه، پیشنهاد می کنم اگه به دنبال اطلاعاتی از این کشور هستین تا پایان نوشته با ما همراه باشین.

در سالهای اخیر، عمان به عنوان یک مقصد توریستی به طور طور قابل توجهی طرفدار پیدا کرده و مردم برای دیدن شهرهای مختلف اون مشتاقن، دلیل این تمایل هم اینه که مردم از بازدید این گوهر کشف نشده با فرهنگ اسلامی متفاوت از کشورهای اسلامی دیگه، اماکن مهم تاریخی و مناظر بکر دنیای عرب لذت می برن.

غیر از بحث های توریستی عمان یکی از کشورهای عربی مهم در بحث مهاجرپذیری است، این کشور به دلیل امنیت، ثبات اقتصادی و مالی، امکانات رفاهی متنوع، فرصت های شغلی و کاری خوب و همچنین فرهنگی نزدیک به فرهنگ کشورمان مقصد مهاجرت بسیاری از ایرانیانیه که به دنبال زندگی و آینده ی بهتر از کشور خودشون مهاجرت می کنن.

هر یک از شهرهای عمان برای مسافران و یا حتی مهاجران تجربیات دلپذیر و متفاوتی رو ارائه می ده، از مسقط پایتخت شلوغ این کشور گرفته، تا منطقه ساحلی سالاله یا روستای ماهیگیری سیب.

اما اگه خارج از بحث مهاجرت به دنبال گردشی متفاوت و جذاب هستین لازمه که در مورد شهرهای دیدنی عمان اطلاعاتی داشته باشین.

 قاعدتاً با مشغله های کاری زیاد و غالباً وقت بسیار اندکی که برای گردش در عمان می ذارین، شاید به دنبال این باشین که چیکار کنین و یا بپرسین پس از رسیدن به عمان از کدوم شهرهای این کشور بازدید کنین؟ ما در این متن می خوایم اطلاعاتی هر چند مختصر در مورد شهرهای عمان بهتون بدیم: کشور عمان شامل 11 استان (محافظه) به شرح زیره: هر استان (محافظه) شامل شهرهاییه که در زیر با احتساب آمار جمعیتی براتون می نویسم: مسقط اگرچه بزرگترین شهر عمان نیست، اما پایتخت و محبوبترین شهر این کشور محسوب می شه.

این شهر با کوه و کویر احاطه شده و ترکیب کاملی از دنیای مدرن و تاریخی گذشته است.

این شهر دارای مساجد عالی و قلعه های پرتغالی جا مانده از قرن شانزدهم، در کنار مراکز خرید در مقیاس بزرگ و قدمت زیادی است.

این شهر یکی از کلان شهرهای عمانه، شامل شش ولایات مختلف (مسقط، مطرح، بووشار، السیب، العمیرات و قوریات) بوده و همچنین مرکز تجارتی کشور هم به حساب میاد.

مسجد بزرگ سلطان قابوس، مسجد اصلی شهر مسقط و کشور عمان است و جایی بسیار زیباست که پیشنهاد می کنم بازدید کنین.

صلاله، دومین شهر بزرگ عمان، در منطقه جنوبی – ساحلی کشور عمان مستقر شده است.

با داشتن مناطق کوهستانی در ضلع شمالی و سواحل شنی در ضلع جنوبی، این شهر پک کوچکی از آفتاب درخشان، به یک ایستگاه کاملاً محبوب برای گردشگران تبدیل شده است.

صلاله همچنین تنها منطقه عمانه که درجه حرارت کم داره و باران های فصلی رو تجربه می کنه، خصوصاً در خریف (فصل باران های موسمی) فعالیت هایی مانند دیدن آبشارها، گذشت و گذار در وادی دربات، قدم زدن در امتداد ساحل میربت، آب بازی و شنا در بلوار چاله های المغصیل و یا حتی تجربه رانندگی در نقطه ی بدون جاذبه سلاله این شهر رو به مکانی زیبا و دیدنی تبدیل کرده است.

سیب واقع در حاشیه غربی شهر مسقط، بیشتر به عنوان یک دهکده ی ماهیگیری قابل توجه در کنار پایتخت شناخته می شه.

این شهر همچنین بخاطر داشتن قسمتی از بهترین سواحل کشورعمان به طور قطع یکی از قطب های اجتماعی و گردشگری این کشور است، جایی که زنان در زیر درختان خرما جمع شده و مردان در ماسه های اونجا اسب سواری می کنن.

سیب همچنین به دلیل داشتن غذاهای شگفت انگیز، به ویژه ماهی کباب شده، غذایی مخصوص از ماهی مرکب به نام ماشکیک بسیار معروفه.

برای بازدید نه تنها رستوران های اونجا به شدت توصیه می شه، بلکه غرفه های موجود در سواحل این شهر عصرها نیز بعضی از بهترین غذاهاشون رو ارائه می دن.

در رابطه با بحث خرید، شهر سیب برخی از بهترین لوازم و موارد مورد نیاز مانند ماهی، سبزیجات، جواهرات، تنباکوهای تازه و حلوا عمانی داره و شما رو برای خرید چیزی بیشتر از یه سوغات ساده ترغیب می کنه.

صحار واقع در نزدیکی جزیره ساوادی که به بهشت ​​غواصی معروفه، به دلیل داشتن خانه ی ملوانان احمد بن مجید و سندباد و همچنین داشتن بزرگترین ذخایر مس در کشور عمان معروفه.

این شهر به عنوان یکی از بزرگترین و صنعتی ترین شهرهای عمان شناخته می شه.

از این شهر به عنوان شهرک عمانه هم معروفه که بنا بر گزارش هایی نام کشور عمان هم از این شهر گرفته شده است.

این شهر همچنین یکی از برجسته ترین قلعه های کشور، یعنی قلعه سوهار رو در خودش داره که مابین قرن سیزدهم و چهاردهم ساخته شده و حاکمان سلسله آل بو سعید را در خود جای داده بود.

این شهر همچنین به داشتن سواحل باورنکردنی ای معروفه که در صورت رفتن به کشور عمان بازدید و گشت و گذار در آنها کاملاً ضروریه و برای شما سفری خاطره انگیز درست می کنه.

شهر نزوا واقع در کوه پایه های حجر، به دلیل اینکه در سده های 6 و 7 به عنوان پایتخت عمان شناخته شده بود معروفه.

این شهر در فاصله ی دو ساعته خارج از شهر مسقط واقع شده و به دومین مقصد محبوب توریستی عمان تبدیل شده که در حال حاضر یکی از اولین شهرهای عمان برای دیدن فرهنگ اسلامی شناخته شده است.

قلعه ی نزوا به دلیل منظره های زیبای خود در سطح شهر و همچنین اتفاقات بزرگ و خارق العاده ای که در طول بمب گذاری های سال 1950 افتاده و تحمل این قلعه در برابر اون اتفاقات اون رو به قلعه ای جذاب و دیدنی تبدیل کرده است.

فلق دریس (یکی از پنج فلقی که هنوز فعالن) یک سیستم آبیاری فعال در این قلعه از سال 500 میلادی بوده است.

گشت و گذار در شهر نزوا هم مانند بسیاری از شهرهای دیگه ی عمان، یک ضرورت محسوب می شه.

بازار نزوا و سوق بز مکان جالب و خاصی هستن که در اون شما می تونین یک خنجر اصل عمانی (خنجر خمیده) که مردان عمان در مراسم رسمی زیر شال لباسشون می ذارن بخرین.

خصب به عنوان شهری در جزیره موسندم در نظر گرفته می شه، این شهر اغلب هنگام مسافرت از دبی به مسقط از اون بازدید می شه.

در این شهر اگرچه خدماتی مانند تاکسی در دسترس نیست، اما فرودگاه خصب پروازهای روزانه ای از فرودگاه بین المللی مسقط داره.

در این شهر، قلعه ی خصب وجود داره، که تا زمان عقب نشینی بیگانگان توسط پرتغالی ها اشغال شده بود، این قلعه اکنون یک موزه ی منطقه ای با قایق ها و خانه هاییه که هنوز در جلوی قلعه پابرجا هستن.

سفرهای دریایی کروز ، کاوش های کوهستانی، و غواصی از فعالیت های محبوبی هستن که به شما امکان می دن زیبایی های خصب رو به خاطر بسپارید.

نکته قابل ذکر در مورد خصب اینه که فقط چهار هتل در سطح شهر وجود دارن و آخر هفته ها معمولاً همه ی اونا رزرو می شن.

بنابراین رزرو هتل قبل از حضور در اونجا ضروریه؛ با این حال، مناظر بی نظیر و چشم امدازهای شگفت انگیز این شهر عمانی قطعاً ارزش این دردسرا رو داره.

در صور، منطقه ی ساحلی نزدیک به خلیج عمان تمام و کمال می تونین استراحت کنین، از قرن ششم تا کنون این بندر به عنوان یکی از مهمترین بنادر تجاری عمان شناخته شده است.

این شهر تاریخچه طولانی در ساخت کشتی داره، و روش ساخت اون روشیه که امروزه هم مورد استفاده است.

 با این حال، صور فرودگاه مخصوص به خودش رو نداره و چیزی حدود دو ساعت و نیم با فرودگاه بین المللی مسقط فاصله داره.

این شهر اگرچه دارای سیستم حمل و نقل عمومی نیست، اما می تونین از تاکسی استفاده کنین.

مکانهای دیدنی شهر صور کشتی سازی و لنج سازی، البلاد، سینایسلا و قلعه ال ایجه هستن و بازدید از وادی تیوی و وادی شعبی بهترین و برجسته ترین تفریحاتی هستن که می تونین در شهر ببینین.

بهلا در فاصله ی 40 متری نزوا و 200 متری با مسقط واقع شده است.

  بهلا بخاطر قلعه های بسیار زیاد و کاربرد سفال و سفالگری شناخته می شه، این شهر هم به عنوان یکی از باستانی ترین و عرفانی ترین شهرهای عمان معروفه.

 حتی به دلیل تاریخچه وجود شیوه های جادوگران و اجنه (جن ها) که تا به امروز هم رایجه، شهر جادو هم نامیده می شه.

از میون همه دیدنیهای جذاب، شاید شایان توجه ترین مورد برج مشهور قلعه بهلا باشه، که از زمان ساخت اون بین قرن سیزدهم و چهاردهم میلادی هنوز هم پابرجا ایستاده است.

 اگه مایل بودین یه قطعه ی کوچک از شهر بهلا رو با خود به خونه تون ببرین، توصیه می شه در میان قطعات مختلف سفال منحصر به فرد بهلا بگردین و یا در کلاس سفالگری اونجا شرکت کنین.

 از آنجایی که بیشتر خانه های عمان حداقل دارای دو قطعه سفال بهلا هستن، این امر موردی برجسته تلقی می شه که نباید از اون غافل بود.

تاریخچه شهر آدم به دوران قبل از اسلام بر می گرده، آدم در عربی چندین معنی داره اما به احتمال زیاد به معنی سرزمین حاصلخیز می تونه باشه.

 این شهر در فاصله 295 کیلومتری مسقط، در محل جاده سلاله واقع شده است.

در این شهر می تونین قلعه های باستانی، ارگ ها و برجها، مساجد و سوغات سنتی متروک رو مشاهده کنین.

الأشخرة در اصل نام یک گیاه بیابانی سمی است، این شهر در منطقه الشرقیه ی عمان قرار گرفته و در فاصله 80 کیلومتری از راس الحدید و 90 کیلومتری از راس الجینز قرار داره.

الاشخره بخشی از منطقه ژالان و علاوه بر اون می تونه به عنوان شهر اصلی این منطقه هم مورد توجه قرار بگیره.

عمده فعالیت اقتصادی این شهر ماهیگیری بوده .

و به دلیل صید ماهی های بزرگ از سواحل مشهوره.

البريمي، شهرستانی واحه ای در شمال عمانه، این شهر در مرز بین عمان و امارات متحده عربی واقع شده که مرکز استان البریمی هم هست.

 دارای دو شهرک در مجاورت و حاشیه امارات متحده عربی است.

 هر دوی این شهرک ها بخشی از منطقه تاریخی توام یا واحه البوریمی هستن.

   الحمرا شهری 400 ساله در منطقه الداخلیه، واقع در شمال شرقی عمانه که به عنوان ولایت، شامل تعدادی از روستاها از جمله روستای کوهستانی مفتح الآبرین، روستای قول در شمال غربی شهر و روستای بیمه در شمال شرقی این شهر است.

این شهر در دامنه های جنوبی کوه های جبل الاخضر قرار داره.

الزرقه به طور رسمی به عنوان آل مادینا اذکارا شناخته می شه، اگرچه معمولاً با نام اصلی پروژه ساخت اون یعنیBlue City  هم از اون یاد می شه، این شهر با 15 میلیارد دلار در پروژه های عمرانی سلطان نشین عمان بود احداث شد.

 این شهر بیش از 32 کیلومتر مربع و 16 کیلومتر خط ساحلی در امتداد منطقه ساحلی در السوادی، در فاصله ی 45 دقیقه ای با مسقط واقع شده است .

السویق شهری ساحلی (بندری) در منطقه الباطنه، در شمال شرقی عمان واقع شده است.

نام این شهر به زبان عربی به بازار ارجاع داده شده، و دلیل نامگذاری اون بخاطر اینه که در مرکز منطقه آل باتینا واقع شده و افرادی رو که در روستاهای کوهستانی اطراف زندگی می کنن و همچنین مردم ساکن سواحل منطقه، برای خرید و فروش کالاهای مورد نیاز خود به این شهر مراجعه می کنن.

بركاء شهری ساحلی در منطقه البینه، در شمال کشور عمانه.

 این شهر در محدوده دریای عمان و کوه های الهاجر در جنوب الباطنه واقع شده است، بارکا با سیب چیزی در حدود نیم ساعت رانندگی و تقریباً یک ساعت با آل خویور و رووی فاصله داره.

در نزدیکی بیت نعمان (نومان)، یک قلعه چهار تکه از ایمان بیلیاراب بن سلطانِ قرن هفدهم، در سال 1991 بازسازی شده است.

قلعه ی بارکا یک مکان توریستی شناخته شده است.

در جوار اون بازار برکاء هست کهذدر نزدیکی ساحله و یک منطقه ی از نظر اقتصادی مهم تلقی می شه.

بدیه شهری در ولایت بدیه در وسط منطقه شرقی سلطان نشین عمان است .

 این شهر در حدود 233 کیلومتری (145 مایل) از پایتخت مسقط واقع شده است.

در اطراف این شهر، پانزده روستا از جمله المنتاریب، الگبی، شاهیک، الرقه، الحویجه، الشریق، الوسیل و الداهیر قرار دارن.

این شهر بخاطر داشتن تپه های ماسه ای طلایی که گردشگران عمان و خارج از عمان را به خود جلب می کنه مشهوره.

همچنین قلعه های باستانی ای در بدیه وجود دارن، از جمله قلعه المنتاریب که توسط وزارت فرهنگ به ثبت تاریخی رسیده است.

 علاوه بر این، وادی بنی خالد حدود 40 کیلومتر (25 مایل) از شهر با جاده اصلی فاصله داره.

الدقم یک شهر بندری از دریای عرب، که در استان وسطی در مرکز شرقی عمان واقع شده است.

 این شهر در حال حاضر پیشرفت قابل توجهی را تجربه می کنه، جمعیت اون از حدود 5.

100 نفر در سال 2008 به بیش از 11.

200 نفر در سال 2010 رسیده است، به همین خاطر شرکت توسعه گردشگری عمان در صدد توسعه ی تفریحگاه های اون بر اومده.

منطقه ویژه اقتصادی دوقم (SEZAD) مسئولیت مدیریت کلیه فعالیت های اقتصادی در دوقم که شامل استراتژی های بلند مدت توسعه و سرمایه گذاری در زیرساخت های این شهر است رو بر عهده داره.

SEZAD همچنین لازمه ضمن حفاظت از محیط زیست، بر گسترش شهری دوقم هم نظارت داشته باشه.

عبری یا ایبری شهرستان و ولایتی در استان الظهیره، واقع در شمال غرب عمان است.

در ولایت عبری آثار باستانی از جمله قلعه ها، باروها، برج ها قرار دارن.

 در سال 1979 بزرگترین انبار فلزی در خاورمیانه در نزدیکی  brIbri-Selme باستان کشف شد.

همچنین بقایای شهر بات، دومین مکان باستان شناسی که توسط یونسکو در فهرست میراث جهانی و اماکن فرهنگی طبقه بندی شده است، در این مکان قرار داره.

ایبرا یا ابراء دومین شهر بزرگ منطقه الشرقیه عمانه.

 در فاصله حدود 170 کیلومتری (2 ساعت) از مسقط واقع شده است و جمعیت اون در حدود 55000 نفر تخمین زده می شه.

ایبرا یکی از قدیمی ترین شهرهای عمانه و زمانی مرکز تجارت، دین، ​​آموزش و هنر این کشور بوده است.

این شهر شامل قلعه ها و مساجد قدیمی بسیاری است.

ایبرا از سال 1970 تحت سلطنت سلطان قابوس به شهری مدرن تر تبدیل شده است.

این پیشرفت ها شامل اتصال به مسقط از طریق بزرگراه دو خطه ایه که باعث افزایش گردشگری در این شهر شده است.

 صحام، یک شهر ساحلی در استان الباطنه در شمال شرقی عمان است.

جمعیتی حدود 85010 نفر (سرشماری 2003) داره.

صحام یک مرکز ماهیگیری و یک شهر کشاورزی مابین الخبوره و صحاره که بخاطر صید انواع ماهی ها مشهور است.

 الرستاق یک شهر و ولایت در استان الباطنه شمالی عمانه.

 این شهر در کوه های هاجر غربی، در جنوب الباطنه قرار گرفته.

رستاق در زمان امام ناصر بن مرشد یا عروبی پایتخت عمان بود.

  قلعه ی رستاك، چهار قرن پیش تر از قرن هفتم قبل از میلاد ساخته شده و ساختاری تحمیل كننده داره كه در سه سطح ساخته شده است و شامل خانه های جداگانه، یك پیکره زره پوش، مسجد و چهار برج است.

 بلندترین برج اون 18.

5 متر (61 فوت) ارتفاع داشته و قطر اون 6 متر (20 فوت) است.

شناص یا شیناس، یک شهر ساحلی در شمال عمان با جمعیتی حدود 43312 در سال 2005 بوده است، این شهر در نزدیکی مرز بین عمان و امارات متحده عربی واقع شده.

 شیناس مجموعه ای متمایز از ساختمان های سنتی داره.

بندر شیناس دارای داوهایی است که هنوز هم مورد بهره برداری قرار می گیره و از صید ماهیگیری و صادرات غذاهای دریایی تازه به دبی برای مصارف رستوران سود می بره.

بوشر یکی از شهرهای نزدیک مسقط، در شمال شرقی عمانه.

این ولایت از شرق با ولایت مطرح و از غرب با فرودگاه بین المللی مسقط  هم مرز و از سمت شمال مشرف به دریای عمانه.

 این شامل چندین آثار و مکان باستان است.

إزكي یه شهر در منطقه الداخلیه واقع در شمال شرق عمان است.

در 544 متری (1785 فوت) ارتفاعات قرار داشته و دارای جمعیتی حدود 35173 نفر (سرشماری سال 2003) است.

ایزکی در انتهای مسیر مسقط به نزوا قرار گرفته این مسیر از دره سماعیل عبور می کنه، که رشته کوه های الهاجر رو به زیرگذرهای هاجر شرقی و غربی تقسیم می کنه.

از لحاظ اساطیری ایزی قدیمی ترین شهر کشور عمان محسوب می شه.

کشور عمان دارای شهر و شهرک های متعددیه که گفتن و نوشتن اون در حد این متن نیست و ممکنه حوصله ی خوانندگان عزیز رو هم سر ببره، ما در این نوشته سعی کردیم به نوعی مهمترین و معروف ترین اونا رو براتون بنویسیم، امیدواریم برای کسانی که در پی آشنایی با شهرهای عمان هستن متنی سودمند باشه.

عمان کشوری ساحلی در جنوب شرقی شبه جزیره ی عربستانه که در نقطه ی تلاقی خلیج فارس و دریای عمان قرار داره.

بخش عمده ی این کشور در مناطق شنی و عمدتاً بی آب شبه جزیره ی عربستان که به روبی الخالی معروفه، واقع شده….

عمان دارای 11 استان شامل؛ الداخلیه، الظهیره، الباطنه ی شمالی، الباطنه ی جنوبی، آل بوریمی، الوستا، الشرقیه ی شمالی، الشرقیه ی جنوبی، ظفار، مسقط، مسندام عمان از جنوب غربی با یمن، از جنوب شرق با دریای عرب و از شمال با دریای عمان همسایه س، مرزهای این کشور از شمال غربی توسط امارات متحده عربی و از غرب توسط عربستان سعودی محدود می شه….

.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * 1- محلی برای اقامت در عمان 2- زندگی ارزان در عمان 3- پرواز ارزان به عمان 4- وکیل و خدمات حقوقی در عمان 5- برای تماس با ما، کافیست از دایره پایین سمت راست، اقدام کنید.

نام کاربری یا آدرس ایمیل * گذرواژه * مرا به خاطر بسپار ورود گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map