طراحی سایت در مغولستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در مغولستان شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است، بسیاری از شرکت‌های طراحی وب سایت وجود دارند که نه تنها کارشان گویای کیفیت کار بالای آنهاست بلکه مشاوره های قوی در زمینه تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی دارند که با ارائه این مشاوره ها جای هیچ گونه نگرانی برای شما باقی نمی‌گذارند.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر در زمینه طراحی سایت و سئو سایت است و آمادگی کامل خود را در زمینه توسعه کسب وکار اینترنتی داریم با توجه به این نکته که اکثر شما دوستان افراد بسیار باهوشی هستید و این رو خوب میدونید که اکثر موفقیت ها هم پشت ترس ها قرار گرفته پس ترس خود را کنار بگذارید و با یک مشاوره از دنیای وب سایت های اینترنتی کسب در آمد کنید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

به نظر میرسد هیچ چیزی در این مکان پیدا نشده است.

مایل به جستجو می‌باشید؟ خانه - 404 خطا: صفحه مورد نظر پیدا نشد.

برای نمایش اطلاعات وب سایت به بازدیدکنندگان، فایل‌های سایت باید در فضایی نگهداری و ارائه شوند، به نگهداری و ارائه فایل‌های سایت بر روی یک سرور، میزبانی وب یا هاستینگ (به اختصار: هاست) گفته می‌شود.

با هدف پیشبرد و بهبود فناوری اطلاعات، ارتباطات و توسعه آن در بخش‌های گوناگون، این شرکت با عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش سرور و تجهیزات سرور و ذخیره سازی اچ پی در ایران، ارائه دهنده کلیه سرورهای اچ پی مدل های HP Proliant DL580 G8، HP Proliant DL580 G9، HP Proliant DL380P G8، HP Proliant DL380 G9،HP Proliant DL380 G10, HP Proliant DL360 G9، HP Proliant ML350 G9،HP Proliant ML110 G9,HP Proliant … مرور ادامه پارس میزبان ارائه کننده خدمات فروش سرور، میزبانی سرور و میزبانی سایت، تجهیزات سرور، مشاور شما در انتخاب بهترین سخت افزار و بستر جهت خرید سرور می‌باشد.

در صورتی که مایل به خرید سرور فیزیکی و یا تجهیزات سرور می‌باشید، می‌توانیم بهترین مشخصات و قیمت را به شما ارائه نمائیم.

لذا برای برآورد هزینه و مشخصات، ابتدا نیاز شما بررسی می‌شود و بر این اساس تجهیزات و سخت افزار مناسب به شما پیشنهاد و ارائه … مرور ادامه گواهینامه ssl یک لایه امنیتی بین کاربران و سایت می‌باشد و این اطمینان را می‌دهد که اطلاعات وارد شده توسط کاربر به صورت رمزنگاری شده به سمت سایت ارسال شود و مورد نفوذ در بین راه قرارنمی گیرد.

سرویس طراحی سایت، بر اساس تجارب چند ساله در زمینه طراحی سایت و حضور در تیم های بین المللی و رعایت استانداردهای جهانی، جهت ساخت سایت شما ارائه می شود.

سرویس مدیریت سرور ، این امکان را به شما می دهد تا مدیریت سرور خود را بر عهده ما قرار دهید .

در مدیریت سرور ، تمامی بروز رسانی ها (Updates) و اشکال زدایی ها (Fix) توسط تیم متخصص فنی شرکت در هنگام نیاز انجام می گیرد.

خدمات مدیریت سرور پارس میزبان رسیدگی و مدیریت سرویس های میزبانی وب : نصب نرم افزار های مختلف و پیکربندی آنها و اشکال زدایی ، نصب سروسیس های جانبی … مرور ادامه ارائه بهترین نرم افزار فروشگاه ساز به صورت رایگان بر روی سرویس های میزبانی وب با امکان دروازه پرداخت آنلاین بانک ملت، محاسبه نرخ پستی ، دسته بندی نامحدود محصولات، مدیریت موجودی و غیره پس از ثبت دامنه و خرید هاست، توسط سرویس سایت ساز رایگان، می‌توانید سایت خود را راه اندازی و مطالب و صفحات مختلف خود را توسط این سیستم مدیریت نمائید.

توسط این سرویس، می توانید تنها با خرید دامنه و فضای مورد نیاز سایت، از ساخت وب سایت رایگان برخوردار شوید و پرسنل ما سیستم مدیریت وب سایت وردپرس را برای شما راه اندازی می کنند.

توسط سرویس وبلاگ این امکان را می دهد که وبلاگ خود را بر روی یک دامنه اختصاصی ایجاد نمائید و از امکانات حرفه‌ای یک سیستم مدیریت همه کاره برخوردار شوید.

جهت بهره مندی از هاست وردپرس و نصب وردپرس فارسی توسط پارس میزبان، در هنگام سفارش سرویس هاست خود، از قسمت نرم افزار های تحت وب گزینه نصب وردپرس فارسی را انتخاب نمائید.

پارس میزبان با قیمت بسیار مناسب و با حفظ مالکیت و حقوق کامل، ثبت دامنه ir را به نام شما و در پنل اصلی مخصوص خودتان انجام می دهد.

در حال حاضر ثبت دامنه ir با مبلغ ۵ هزار تومان ارائه می گردد.

شما می توانید با ثبت دامنه و خرید هاست در نزد ما، سفارش نصب سایت ساز های وردپرس و جوملا را به صورت رایگان ارسال نمایید.

نرم افزار های مورد نظر توسط پرسنل ما بر روی هاست (فضای میزبانی وب) شما نصب می گردد، سپس می توانید طراحی سایت خود را به راحتی هر چه تمام تر انجام دهید.

پارس میزبان برای کمک به طراحی وب سایت شما به صورت حرفه ای، افزونه ها و الحاقات زیادی را توسعه می دهد.

بیشتر این افزونه ها به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

شما عزیزان می توانید از آنها برای بهتر کردن عملکرد وب سایت خود استفاده نمائید.

جهت امنیت دستیابی به وب سایت شما، پارس میزبان گواهینامه SSL رایگان بر روی تمامی سرویس های میزبانی وب خود ارائه می کند.

این یک مزیت بسیار بالا برای سرویس های ارائه شده می باشد.

لذا در صورت تمایل به استفاده از این سرویس، می توانید در هنگام سفارش آن را نیز به صورت رایگان سفارش دهید.

جهت اطلاع از آخرین اطلاعیه ها، پیشنهادات ویژه و کد های تخفیف، با کلیک بر روی تصویر زیر، عضو کانال پارس میزبان در تلگرام شوید.

سیماگر :لینک کانال حق انحصاری © 2020 پارس میزبان.

کلیه حقوق محفوظ می‌باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map