طراحی سایت در منطقه بورلینسکی قزاقستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در منطقه بورلینسکی قزاقستان کسب وکار اینترنتی خودتان را رونق بخشید در بین رقبا خودتان جزو اولین ها باشید. در صنعت دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی این موضوع که اولین ها معمولا برنده اند به اثبات رسیده است منتها به شرطی که جزو خوب ها باشید و بمانید . طراحی سایت حرفه ای ، سئو سایت قوی ، بازاریابی و تبلیغات و برندینگ تخصص ما در شرکت سیماگر است اگر که شما بتوانید با تیمی که نه فقط در بیان بلکه در عمل بتواند این نیاز ها را از روی دوش شما بردارد و درراستای بهینه سازی سایت و یا وب اپلیکیشن شما عمکرد خوبی داشته باشد شما قطعا جزو بهترین در صفحه اول موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ خواهید بود.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، YOUTUBE/ROSSIYA 24 رسانه‌های هوادار روسیه مدعی هستند آزمایشگاه بیولوژیکی در آلماتی" پایگاه نظامی ثبت‌نشدهٔ ایالات متحده و ناتو است" یک بار دیگر موضوع جنجال‌برانگیز آزمایشگاه تحقیقاتی ساخته شده توسط آمریکا در قزاقستان در مرکز اتهاماتی قرار گرفته که به نظر می‌رسد کارزار ضد‌اطلاعاتی سازمان‌یافته‌ٔ روسیه هدف به تعطیلی کشاندن آن را دارد.

تازه‌ترین ادعا مبنی بر این نگرانی بود که نیرو‌های نظامی آمریکا در آزمایشگاه مرجع مرکزی (سی ‌آر ‌ال) در آلماتی سلاح‌های بیولوژیک علیه روسیه و چین می‌سازند که در ادامهٔ تلاش‌های اطلاعاتی روسیه برای بی‌اعتبار کردن آزمایشگاه‌های بیولوژیکی ساخت ایالات متحدهٔ آمریکا در کشور‌های شوروی سابق است.

دولت قزاقستان اصرار دارد که آزمایشگاه مرجع مرکزی در انجام هدف‌های تعریف‌شدهٔ خود که کمک فعال به کشور در برابر تهدید‌های بیولوژیکی از جمله ویروس جدید کرونا است، موفق بوده است.

اما منابع خبری طرفدار روسیه می‌گویند که دولت قزاقستان هیچ کنترلی بر این مراکز ندارد و در یکی از این سایت‌ها نوشته شده که قزاقستان میزبان "پایگاه‌های نظامی ثبت‌نشده و غیر‌رسمی ایالات‌متحده و ناتو" است.

این آزمایشگاه، که ساخت آن برای وزرات دفاع ایالات متحده‌ٔ آمریکا ۱۰۰ میلیون دلار هزینه داشت، در سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرد.

بنا بر گزارش‌ها این ماجرا در آغاز سال جاری با مطلب ناشناسی در یوویژن وبلاگ چندان شناخته نشده‌ای در آلماتی شروع شد.

نویسنده ادعا کرده بود که "بنا بر اطلاعاتی که از یکی از کارکنان آزمایشگاه مرجع مرکزی به دست آورده است، ویروس مرگبار کرونا در این آزمایشگاه ساخته شده است".

این ادعا سپس پایه‌ای برای خبر‌های سایت‌های طرفدار کرملین مانند روس‌وسنا و استان‌رادار قرار گرفت و باعث شد که توجه به این آزمایشگاه جلب شود و اتهامات و ادعاهایی مطرح شد.

۲۵ مارس استان‌رادار در مطلبی نوشت " به نظر می‌رسد که شواهد کافی برای این که این ویروس ساختهٔ دست بشر باشد نداریم.

.

.

آنچه مهم است و ما را قانع می‌کند وجود آزمایشگاه بیماری‌های واگیردار در قزاقستان است که چند سال است تحت کنترل ارتش و نیرو‌های نظامی آمریکاست".

در تاریخ ۲۵آوریل یکی از این مقالات در وبلاگ تندروی طرفدار کرملین، کلنل کاساد بازنشر شد که در آن آمده بود: "بعضی‌ها ممکن است تعجب کنند که چرا سازمان پیمان امنیت دسته‌جمعی (اتحاد نظامی روسیه با هفت ایالت شوروی سابق) کاری انجام نمی‌دهد.

آیا جای تعجب نیست که نیرو‌های نظامی ایالات متحدهٔ آمریکا با آزادی کامل در قزاقستان، کشور همسایه و متحد روسیه در پیمان امنیت دسته‌جمعی (سی‌ اس تی او) فعالیت می‌کنند؟" داستان اخبار جعلی در روسیه سایت‌های روسی و سایت‌های طرفدار روسیهٔ در قزاقستان در این باره موضع مشترکی گرفتند.

این سایت‌ها سری مقالاتی از سیاستمداران مخالف دولت قزاقستان منتشر کردند که خواستار تعطیلی آزمایشگاه مرجع مرکزی بودند.

۷آوریل، یک سایت طرفدار دولت قزاقستان به نام تو‌دی که با مواضع ضد‌آمریکایی خود شهرت دارد در مطلب مفصلی ادعا کرد که آزمایشگاه ساخت آمریکا کمکی به تلاش‌های قزاقستان در مبارزه با ویروس کرونا نکرده است.

در ادامه در تأئید این ادعا به نتیجهٔ یک نظر‌سنجی‌ اشاره کرده است که در آن ٪۹۲ از شرکت‌کنندگان مخالف حضور آزمایشگاه مرجع مرکزی در قزاقستان بودند.

در تاریخ ۷ مه بخش مانیتورینگ بی‌بی‌سی مطلب مورد اشاره را در یوویژن پیدا نکرد.

خبری از این مطلب در سایت تودی قزاقستان هم نبود.

بنا بر سایت مستقل فکت‌چک قزاقستان آخرین موج اتهامات و ادعا‌ها، مبتنی بر "گزارش پر‌سرو‌صدایی بود که در یوویژن منتشر و سپس پاک شده بود و نمی‌توان آن را به عنوان منبع رسانه‌ای پذیرفت".

فکت‌ چک در مطلب تحلیلی طولانی ۱۵ آوریل خود نوشت "مطلب قزاقستان تو‌دی نمونه‌ای از پروپاگاندا است.

عجیب است که می‌بینیم یکی از منابع رسانه‌ای اصلی قزاقستان از منابع خبری نامعتبر و دروغ استفاده می‌کند و خوانندگان خود را گمراه می‌کند.

به طور کلی، این کار مانند حمله‌ٔ رسانه‌ای به قزاقستان و مردم آن است".

در نتیجه‌گیری نهایی این مطلب آمده است "واقعیت این است که آزمایشگاه مرجع مرکزی نقش چندانی در این ماجرا نمی‌تواند داشته باشد.

.

.

ویروس کرونا که بیماری کووید ـ ۱۹ را ایجاد کرده است نه در این آزمایشگاه و نه در گواردیسکی (انستیتوی تحقیقات بیولوژیکی در قزاقستان) ساخته شده است.

.

.

".

فکت‌چک همچنین بعضی از ادعا‌های روس‌وسنا را رد کرده است و آنها را "توهمات دیوانه‌وار" نامیده است.

برای مثال در این مطلب ادعا شده است که حملهٔ ۷ فوریه به روستا‌های دونقان در جنوب قزاقستان تلاش آمریکا برای "از بین بردن شاهدان" پروژهٔ نظامی بیولوژیکی فرستادن ویروس کرونا به چین بوده است.

حجم بزرگی از مطالبی که در سایت‌های روسیه یا قزاقستان منتشر یا بازنشر شده با مشارکت یا نقل‌قول‌هایی از نیکیتا مندکوویچ است، او مقاله‌نویس ثابت اسپوتنیک، سایت خبری طرفدار کرملین است.

هم‌چنین مغز متفکر گروه تحلیلی اوراسیا و یکی از هواداران شناخته‌شدهٔ پروژهٔ اتحادیهٔ اقتصادی اوراسیا (ای‌ای‌یو) است.

او تردید‌هایی را در مورد دست داشتن آزمایشگاه مرجع مرکزی در همه‌گیری کووید ـ ۱۹ دارد و این ادعا را " بسیار جنجال‌برانگیز" توصیف کرده است.

او در مطلبی می‌گوید:"اما مجموعه‌ای از شواهد موجود به طور آشکاری نشان می‌دهد که نیرو‌های نظامی آمریکا از "مرکز پژوهشی قزاقستان برای قرنطینه و بیمار‌ی‌های مشترک انسان و حیوان"( که آزمایشگاه مرجع مرکزی هم در آنجا قرار دارد) و هم‌چنین از مراکز دیگر تحقیقاتی محلی، برای تدارک حمله‌های بیولوژیکی به روسیه و چین در صورت اخذ چنین تصمیم‌گیری‌ سیاسی، می‌توانند بهره‌برداری کنند".

ویکتوریا پوپوا، نویسنده و روزنامه‌نگار در هفت آوریل، مطلبی را با عنوان " آیا قزاقستان به میدانی برای جنگ بیولوژیکی تبدیل شده است؟" منتشر کرد و همان روز این مطلب در استان‌رادار بازنشر شد.

چند روز بعد پوپوا یک مطلب دیگر در مورد آزمایشگاه‌های بیولوژیکی ساخت آمریکا در ارمنستان منتشر کرد.

او می‌گوید:"همانند کشور‌های دیگر، این آزمایشگاه‌ها به ظاهر به ارمنستان تعلق دارند اما در واقع آژانس کاهش تهدیدهای دفاعی ایالات متحده آنها را اداره می‌کند.

.

.

".

واکنش رسمی وزارت خارجهٔ قزاقستان حدود چهار‌ ماه پس از ادعای منشاء کووید ـ۱۹ در قزاقستان اعلام شد.

وزیر خارجه این کشور در تاریخ ۲ ماه مه اعلام کرد "ما با م سئو لیت کامل اعلام می‌کنیم که هیچ نوع سلاح بیولوژیکی در قزاقستان تولید نشده است و هیچ پژوهشی هم در این زمینه با هدف آسیب رساندن به کشور‌های دیگر در جریان نیست".

در سایت وزارت امور خارجه قزاقستان نوشته شد" آزمایشگاه مرجع مرکزی (سی ‌آر ‌ال) باعث توانمندی جدی بنیه‌ٔ علمی قزاقستان شده است.

.

.

و مشارکت مؤثری در جلوگیری از گسترش ویروس کرونا داشته است.

این آزمایشگاه سیستمی برای کشف موارد جدید ایجاد کرده است".

آژانس خبری خصوصی قزاقستان، کزتاگ هم به نقل از دانیل سینگر، مدیر بخش آسیای میانهٔ مرکز کنترل و پیشگیری بیماری‌ ایالات متحده آمریکا اتهامات اخیر مربوط به آزمایشگاه مرجع جهانی را رد کرد.

او ۶ ماه مه به این خبرگزاری گفت:"ایالات متحده‌ٔ آمریکا هیچ نقشی در این آزمایشگاه ندارد و قزاقستان به طور کامل مسئول آن است؛ اما به عنوان کارشناس علمی فکر نمی‌کنم این ویروس در آزمایشگاه تولید شده باشد".

در گذشته هم چنین نگرانی‌هایی از حضور آزمایشگاه سی ‌آر‌ ال در قزاقستان وجود داشته است.

در سال ۲۰۱۸، به دلیل بروز مننژیت درکشور و چندین مورد مرگ تقصیرها به گردن آن انداخته شد.

همان زمان هم وزارت بهداشت قزاقستان هر نوع ارتباط میان فعالیت‌های سی ال آر و مرگ افراد را انکار کرد.

روسیه همیشه از حضور آزمایشگاه‌هایی در نزدیکی مرز‌هایش احساس نگرانی ‌کرده و آمریکا را متهم کرده که روسیه و چین را هدف قرار داده است.

سخنگوی وزارت خارجهٔ روسیه، ماه پیش گفت: " کسی نمی‌داند که آمریکایی‌ها در چنین آزمایشگاه‌های مرجعی در کشور‌های جهان سوم چه عوامل ایجادکننده بیماری‌های خطرناکی را می‌توانند برای مقاصد از جمله نظامی خود بسازند و ایجاد کنند".

© 2020 بی بی سی.

بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map