طراحی سایت در منطقه تحت کنترل دولت قبرس

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در منطقه تحت کنترل دولت قبرس کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

تهران – سیماگر- یونان، قبرس و رژیم صهیونیستی جمعه شب به دنبال ادامه حفاری ترکیه در مدیترانه شرقی، توافق توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی امضا کردند.

به گزارش سیماگر از روزنامه "الوطن" مصر، این توافق به دنبال نشست سه جانبه‌ شب گذشته در نیکوزیای قبرس میان وزیر جنگ اسرائیل و وزیران دفاع یونان و قبرس صورت گرفت.

در این دیدار وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همراه وزیران دفاع یونان و قبرس همکاری در زمینه آموزش نیروهای نظامی، تبادل اطلاعات و امنیت دریانوردی دریایی در کنار امنیت سایبری را بررسی کردند.

نیکلاس پنایوتوپولوس وزیر دفاع یونان در کنفرانس مطبوعاتی که پس از این نشست برگزار شد، اقدامات ترکیه (حفاری در مدیترانه شرقی) را یکجانبه خواند و محکوم کرد.

وی گفت این رفتارهای آنکارا غیر قانونی، تحریک‌آمیز و نقض آشکار حقوق بین‌الملل و روابط حسن همجواری است.

وزیر دفاع یونان با متهم کردن ترکیه به آنچه وی تضعیف صلح و ثبات در منطقه مدیترانه شرقی دانست، افزود: هدف مشترک ما همکاری راهبردی بلندمدت، مستحکم و بنیادین مبتنی بر اصول همجواری است.

در همین رابطه "بنی گانتس" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز با اشاره به این توافق نظامی از توسعه همکاری‌های گسترده صنعتی میان سه طرف خبر داد و گفت که این اقدام توان دفاعی را تقویت خواهد کرد و موجب ایجاد اشتغال در یونان، اسرائیل و قبرس خواهد شد.

قرار است نشست آینده میان سه وزیر یاد شده سال آینده برگزار شود.

ترکیه اخیرا دومین کشتی حفاری خود با نام «یاووز» را برای اکتشاف گاز در شرق دریای مدیترانه به نزدیکی ساحل جزیره قبرس اعزام کرده است.

اتحادیه اروپا نیز چندی پیش به ترکیه هشدار داده بود که در صورت ادامه دار شدن عملیات اکتشاف گاز در سواحل قبرس، تحریم‌هایی علیه آن کشور وضع می‌کند.

مقام‌های قبرس نیز اعلام کردند که علیه هر شرکت نفت و گازی که با پشتوانه کشتی‌های ترکیه مبادرت به حفاری برای اکتشاف گاز کند، دست به اقدام حقوقی خواهد زد.

قبرس در اقدامی تلافی جویانه حدود ۲۰ حکم جلب بین المللی را علیه مقام‌های سه شرکت بین‌المللی که با اولین کشتی اکتشافی ترکیه به نام "فاتح" همکاری کرده‌اند صادر کرده است.

آنکارا گفته است که منطقه اکتشاف و حفاری در منطقه‌ای موسوم به «منطقه انحصاری اقتصادی» صورت می‌گیرد که تحت حاکمیت «جمهوری ترک قبرس شمالی» است.

«مولود چاووش اوغلو» وزیر امورخارجه ترکیه پس از اعتراض یونان و قبرس به استخراج منابع طبیعی توسط این کشور اعلام کرد که اکتشاف گاز از سوی آنکارا در شرق دریای مدیترانه نقض قوانین بین المللی نیست.

وزیر انرژی ترکیه هم مدعی است عملیات اکتشاف و حفاری در شبه جزیره «کارباس» در شرق مدیترانه که تحت کنترل «جمهوری ترک قبرس شمالی» است انجام خواهد شد و مجوزهای لازم از این جمهوری اخذ شده است.

موضوع اکتشاف نفت و گاز در دریای مدیترانه در سال‌های اخیر به یکی از چالش‌های مهم میان کشورهای حاشیه این دریا تبدیل شده است و هر یک از کشورها و دولت‌های مجاور از جمله ترکیه سعی دارند تا با طرح‌های اکتشافی اقدام به استخراج نفت و گاز از مخازن زیر دریا کنند.

لندن – سیماگر – رئیس کمیسیون حقوق بشر اسلامی انگلیس ضمن انتقاد از عادی… بغداد - سیماگر - در سایه نگرانی برخی محافل داخلی عراق، دولت محلی استان… تهران-سیماگر- اداره وضعیت فوری و حوادث غیرمترقبه ترکیه روز سه‌شنبه… تهران - سیماگر - روزنامه "افغانستان تایمز" روز شنبه اعلام کرد که شهروندان… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map