طراحی سایت در منطقه حیفا اسرائيل

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در منطقه حیفا اسرائيل شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در منطقه حیفا اسرائيل شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در پی تهدیدات دبیرکل حزب الله لبنان به هدف قرار دادن انبارهای آمونیاک خلیج حیفا و تبدیل این منطقه به بمبی هسته‌ای، شرکت اسرائیلی حیفا ویژه تولید مواد شیمیایی تصمیم گرفت زیرساخت‌های جدیدی را در منطقه دشت "روتم" واقع در منطقه نقب در جنوب اراضی اشغالی جهت تولید گاز آمونیاک ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام سایت عبری زبان "اسرائیل دیفنس" صحبت درباره شرکت حیفاست که انبارهای آمونیاکی در خلیج حیفا دارد و با حکم دادگاه این انبارها تعطیل شده‌اند و این امر موجب کاهش چشمگیر تولید گاز آمونیاک شده است.

این سایت به نقل از برخی منابع سیاسی و اقتصادی عالی‌رتبه در تل‌آویو گزارش داد، شرکت حیفا کار خود برای ساخت کارگاه جدیدی در منطقه دشت "روتم" را در حالی آغاز کرده که تخمین زده می‌شود این کارگاه توان تولید ۴۰۰ تن گاز آمونیاک را داشته باشد.

گفتنی است از زمانی که سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان تهدید کرد انبارهای آمونیاک موجود در خلیج حیفا را هدف قرار می‌دهد و آن را به یک بمب هسته‌ای تبدیل می‌کند، ترس و نگرانی ساکنان این منطقه را که به اظهارات نصرالله بر خلاف رهبران خود اطمینان دارند، به شدت افزایش یافته است.

در این میان یونا یاهف، رئیس سابق شهرداری حیفا در گفت‌وگو با تلویزیون این رژیم در پاسخ به تهدید نصرالله اظهار کرده بود، گاز آمونیاک موجود در خلیج حیفا و موشک‌های حزب الله بمب هسته‌ای را تولید خواهند کرد و خسارات بسیار گسترده‌ای به نفرات و دارایی‌ها وارد می‌کنند.

متاسفانه من صحبت‌های نصرالله را باور دارم و آنچه او درباره هدف قرار دادن انبار آمونیاک در حیفا می‌گوید صددرصد درست بوده و دولت نتانیاهو باید کارها را با جدیت و به شکل مسؤولانه دنبال کند.

رئیس سابق شهرداری حیفا در ادامه گفت: از نصرالله تشکر می‌کنم زیرا تهدید او علیه خلیج حیفا موجب شد که مساله بمب ساعتی بار دیگر به افکار عمومی اسرائیل باز گردد.

این تلویزیون گزارش داد، نصرالله بر نقطه حساسی دست گذاشت که موجب ترس و وحشت اسرائیلی‌ها شد، به ویژه که درخواست‌های رسمی برای انتقال کارگاه‌های شیمیایی از خلیج حیفا به دیگر مناطق در اراضی اشغالی جهت دور کردن خطر آنها از ساکنان منطقه ارائه شده بود اما تعهدات تل‌آویو در این زمینه هنوز وارد فاز اجرایی نشده‌اند.

با وجود تعهدات تل‌آویو به انتقال این انبارها اما این بحث همچنان میان نتانیاهو که به موضوع سرمایه گذاری‌ها اهمیت می‌دهد و ساکنان منطقه خلیج حیفا که برای دور کردن این خطر تلاش می‌کنند، داغ است.

در این راستا سایت شبکه ۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: نتانیاهو و نمایندگانی از او مساله انبارهای آمونیاک را مطرح کرده و بار دیگر موضوع را به نفع مالکان شرکت حیفا که مالک این انبارها بوده و سود بسیاری از آنها به جیب می‌زنند، خاتمه دادند.

طبق گزارش این سایت میان شهرداری حیفا و مالکان این انبارها درباره چگونگی راه اندازی پایگاه تولید گاز آمونیاک اختلاف شدیدی وجود دارد.

مالکان کارگاه به دنبال گزینه ارزان‌تر یعنی پهلو گرفتن کشتی آمونیاک در بندر حیفا و پمپاژ مستقیم آمونیاک به وسیله لوله‌ها به کارگاه هستند، به این ترتیب کشتی جای انبارها را می‌گیرد.

مسؤولان مربوطه در شهرداری حیفا بر این باورند که مساله این است که این اقدام محیط زیست و ساکنان منطقه را به خطر می‌اندازد.

به همین دلیل آنها بار دیگر درخواست کرده‌اند انتقال آمونیاک از طریق کامیون‌های کوچکی انجام گیرد که با کشتی به بندر حیفا منتقل شده‌اند و از آنجا نیز به کارگاه هدایت شوند.

طبق گزارش سایت یاد شده شهرداری حیفا در دوره گذشته به این دلیل که لوله‌های انتقال آمونیاک قدیمی بوده و با شروط توافق شده همخوانی ندارند، به این کارگاه مجوز کار نداد اما نتانیاهو دستور داد، این مانع برداشته شده و مجوزهای لازم به زیرساخت‌ها و کارگاه‌های این شرکت داده شود.

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی، وزارت داخلی، دادگستری و دارایی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که به توافق‌هایی در رابطه با اصلاح قانون مجوز کار رسیده‌اند که هدف از آن تنها حل بحران آمونیاک نبوده، بلکه پیشبرد منافع ملی بزرگ اسرائیل و تشویق به رشد و توسعه بازار است.

علاوه بر این سایت یاد شده اعلام کرد، یاهف پس از صدور بیانیه تل‌آویو درباره کاهش اختیارات مسؤولان محلی در حوزه صنعت و زیرساخت‌های استراتژیک از وضع موجود تقدیر کرد و گفت: این موضوع به قانون حیفا مربوط است که هدف از آن اعطای مجوز به سرمایه گذاران است و شهرداری در این زمینه چندین درخواست به دادگاه عالی رژیم صهیونیستی داده و هدفش نیز ورود به مبارزه مردمی و حقوقی علیه قانونی است که تل‌آویو قصد تصویب آن را دارد.

انتهای پیام

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map