طراحی سایت در منطقه کلمبیا ایالات متحده

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در منطقه کلمبیا ایالات متحده در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

بخش قابل توجهی از جمعیت محصلین دانشکده مهندسی  و علوم کاربردی دانشگاه جورج واشنگتن را دانشجویان بین المللی تشکیل داده است.

این دانشگاه ضمن ارج نهادن به دانشجویان بین المللی خود, تلاش دارد تا آنان را در فرآیند تقاضا، مراحل پیش از ورود به ایالات متحده و همچنین در طول دوران تحصیل در دانشگاه جورج واشنگتن, پشتیبانی و یاری نماید.

International Admissions Information در این زمینه شما می­توانید با مراجعه به وب سایت "اطلاعات متقاضیان بین المللی" اطلاعات بیشتری را در مورد چگونگی فرآیند تقاضا برای تحصیل، مدارک مورد نیاز و نیز مراحل صحیح اقدام برای تحصیل در این دانشگاه، به دست آورید.

دانشگاه جورج واشنگتن در سال 1821 به دنبال مصوبه کنگره تشکیل گردید.

نام این دانشگاه بر گرفته از نام "جورج واشنگتن" نخستین رئیس جمهور ایالات متحده امریکا است که آرزوی ساخت دانشگاهی را در پایتخت کشور داشت که به تعلیم و تربیت پیشگامان آینده اهتمام ورزد.

دانشکده مهندسی و علوم کاربردی دانشگاه جورج واشنگتن در سال 1884 تحت عنوان دانشکده علوم کرکران (The Corcoran Scientific School) (به افتخار ویلیام کرکران رئیس هیئت امنای دانشگاه از سال 1869 تا 1888) در دانشگاه کلمبیا  (The Columbian University) پایه گذاری شد.

این دانشکده جزو اولین مراکزعلمی بود که به زنان در رشته مهندسی اجازه تحصیل داد.

با وجود تغییرات گوناگون در ساختار و نحوه ارائه در طول سال ها فعالیت این مجموعه؛ برنامه­های آموزشی این دانشکده همواره با تأکید بر اصول راهبردی پیشرفت فن­آوری شناخته شده­ است.

در حال حاضر، دانشکده مهندسی و علوم کاربردی این دانشگاه؛ بیش از 20 رشته تحصیلات تکمیلی در 5 گروه آموزشی ارائه می­دهد.

دانشجویان بین­المللی متقاضی گرفتن ویزا که دارای شرایط قابل قبول برای پذیرش هستند، می­توانند برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری در این دانشکده؛ اقدام نماید.

 در صورتی که دانشجوی متقاضی، واجد شرایط باشد، دفتر امور پذیرش تحصیلات تکمیلی این دانشکده، همکاری لازم را با متقاضی در طی فرآیند مهاجرت برای تحصیل در این دانشگاه انجام خواهد داد و اطلاعات مهم پیش از ورود را در اختیار وی قرار خواهد داد.

به طور متداول، در هفته منتهی به آغاز نیم سال تحصیلی جلسات آشنایی و راهنمایی گو متعددی در پردیس دانشکده­های فاگی باتم (Foggy Bottom) برگزار می­گردد.

این جلسات برای آشنا نمودن دانشجویان بین المللی برای تحصیل در دانشگاه جورج واشنگتن و معرفی امکانات این دانشگاه و منطقه برگزار می گردد.

دانشگاه جورج واشنگتن در قلب پایتخت ایالات متحده، واشنگتن دی سی؛ واقع شده است.

موقعیت منحصر به فرد این دانشگاه، امکان ارتباط اعضای هیات علمی و نیز دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه را با برترین پیشگامان تکنولوژی و شاغلان در تمامی گرایش­ها؛ در اختیار آنان قرار می دهد.

همچنین دانشجویان دانشگاه جورج واشنگتن فرصت­های بسیاری برای آموزش و کسب تجربه با حضور در برنامه­های کار­آموزی در شرکت­های منطقه ای و سازمان­ها و مؤسسات دولتی در اختیار خواهند داشت.

پردیس مرکزی دانشگاه در منطقه فاگی باتم (Foggy Bottom) واقع شده است.

این منطقه در مرکز شهر واشنگتن دی سی و در فاصله کمی از کاخ سفید قرار دارد.

منطقه فاگی باتم (Foggy Bottom) یکی از امن­ترین نقاط شهر واشنگتن می­باشد.

با این وجود پلیس دانشگاه با تلاش بی وقفه، محوطه دانشگاه و مناطق اطراف آن را تحت نظارت خود قرار داده است.

همچنین این پردیس در فاصله اندکی از پارک ملی ایالات متحده (National Mall)  نیز قرار گرفته که شامل بناهای تاریخی و موزه­های متعدد مؤسسه اسمیتسونین (Smithsonian Institute) می­باشد.

OFFICE OF GRADUATE ADMISSIONS & STUDENT SERVICES School of Engineering and Applied Science Science and Engineering Hall (SEH) 800 22nd Street NW Suite 2500 Washington, DC 20052 Phone: 202-994-1802 [email protected]          

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map