طراحی سایت در مورسیا اسپانیا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در مورسیا اسپانیا در اینترنت شما میتوانید کاری کنید که کسب و کارتان بیشتر دیده شود. شما ابتدا به ساکن میبایست یک طراحی سایت انجام دهید و پس از آن برای بهینه سازی و نمایش داده شدن بر اساس کلماتی که مرتبط با فضای شغلی تان است وب سایت تان را به اصطلاع سئو کنید . در صورتی که برنامه های خیلی بیشتر و قوی تری مدنظر دارید میبایست وب سایت تان را در فضای وب سایت های پر بازدید تبلیغات نمایید و البته همواره این موضوع رو دقت نمایید که به برندینگ برندتان ضربه ای وارد نشود. شرکت سیماگر با دارابودن کادر تخصصی قوی در موضوعات ذکر شده آماده همکاری با شما عزیزانی که هوشمندانه بدنبال توسعه زیرساخت کسب و کارتان هستید میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یزد - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی اردکان گفت: دومین محموله بزشیری مورسیا که بهترین نژاد این حیوان در کشور اسپانیاست، امروز( شنبه) با پرواز مستقیم به فرودگاه بین المللی یزد انتقال یافت و با هماهنگی های انجام شده به مرکز تکثیر مورسیای ایران واقع در این شهرستان حمل شد.

 علیرضا احمدی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: گام اساسی برای جهش تولید دام سبک پر بازده در اردکان برداشته شده است و در این چارچوب با ورود گله مادری دام های شیری پرتولید شامل یک هزار و ۷۰۰ راس بز مورسیا ،۲۰۰ راس مالاگا و ۱۰۰ راس بز سانن از اسپانیا گام بلندی برای تبدیل مرکز تکثیر دام های سبک پر تولید در این منطقه برداشته شد.

وی اضافه کرد: این واحد که با سرمایه گذاری یکی از فعالان حوزه دامداری درحال ساخت است در آینده نزدیک به یکی از بزرگترین مراکز پرورش و تکثیر نژاد مورسیا در کشور تبدیل می شود که ظرفیت این واحد پنج هزار راس است.

به گفته وی با ساخت این واحد و طرح توسعه آن، اردکان در تولید و تکثیر بز مورسیا و مالاگا  به قطب تولید کشور تبدیل می شود.

مدیر جهاد کشاورزی اردکان تصریح کرد: بز مورسیا یکی از نژادهای معروف اسپانیاست، علاوه بر اینکه از مقاومت بسیار بالایی در آب و هوای گرم و خشک برخوردار است، تولید شیر مناسبی دارد ، متوسط جثه بوده و در تمام فصول قابلیت جفت گیری و آبستنی را دارد .

بز مورسیا گرانادا از نژاد بزهای خانگی است که در مناطق نیمه خشک در جنوب شرقی اسپانیا پرورش داده می  شود، این نژاد بومی Almeria ، Alicante ، Murcia و Granada است.

این نژاد همچنین با نام مورسیانو گرانادینا شناخته می شود ، مورسیا گرانادا نوعی بز شیری است و به طور عمده برای تولید شیر نگهداری می شود که متوسط ​​وزن حیوان نر حدود ۵۰ تا ۶۰ کیلوگرم است و وزن بز ماده به ۳۰ تا ۵۰ کیلوگرم می رسد.

بز مورسیا گرانادا را عمدتاً به دلیل تولید شیر پرورش می دهند، اما به تولید گوشت نیز معروف است، ماده ها  پنج تا ۱۰ ماهگی و نرها چهار تا ۱۰ ماهگی به بلوغ می رسند ولی به طور میانگین سن بلوغ هشت است.

دوره بارداری این حیوان معمولاً  ۱۴۸ تا ۱۵۵ روز است شیر آن از سایر نژادهای بز شیری بهتر است و حاوی ۵.

۶ درصد چربی و ۳.

۶ درصد پروتئین است و دوره شیردهی آن حدود ۲۱۰ روز است.

به طور متوسط ​​سالانه ۵۰۰ لیتر شیر تولید می کند.

 همین کیفیت بالای شیر موجب شده که این بزها بهترین بزهای منطقه خاورمیانه باشد و این حیوان در تمام فصول سال می توانند تولید مثل کنند و درصد بسیار زیاد قابل توجه دوقلوزایی دارد.

 مهمترین اهداف ورود دام های پرتولید جایگزینی دام های کم بازده با این دام های پرتولید است به ویژه اینکه تغییر اقلیم و فقر مراتع در یک دهه گذشته سبب شده دامداری به صورت نیمه صنعتی و صنعتی در استان یزد رواج یابد.

اما با دام های کم بازده و فاقد توجیه اقتصادی در حالیکه تولید متوسط شیر سالانه دام های سنتی ۵۰ تا حداکثر۱۰۰  لیتر و نرخ زاد آوری آن ۷۰ درصداست ، میزان تولید شیر در دام های جدید ۵۰۰ تا ۹۰۰ لیتر و نرخ زاد آوری ۱۸۰ تا ۲۲۰ درصد است.

پیش بینی می شود، در یک برنامه میان مدت با جایگزینی ۴۰۰ هزار راس دام سبک شیری کم بازده استان یزد با دام های اصلاح شده پر تولید، حتی بدون افزایش جمعیت، تولید شیر دام های سبک به  پنج تا ۷ برابر و تولید گوشت قرمز به ۲ تا سه برابر افزایش داد.

 سالیانه ۲۹۰ هزار تن شیر در استان یزد تولید می شود که بیش از نیمی از آن مازاد بر مصرف بوده و به استان های دیگر صادر می‌شود.

مرکز شهرستان ۹۸ هزار نفری اردکان در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد .

۲۵ تیرماه ۱۳۹۸ ،معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد گفته بود که بز نژاد مورسیا با توجه به مقاومت آن در برابر گرما و کوچکی جثه و کم خوراک بودن نسبت به شیری که تولید می‌کند، نژاد آن از لحاظ اقتصادی در مناطقی مانند یزد مقرون به صرفه است.

سید مسعود عظیمی در نشست تسهیلات و توزیع ویژه بز مورسیا در میبد افزود: با همکاری شرکت تعاونی دامداران و سازمان جهاد کشاورزی یزد، یک هزار و ۲۰۰ راس شامل هزار و ۱۶۰ بز ماده و بقیه نر به استان حمل و در منطقه‌ای قرنطینه و زادآوری آنها به مردم آموزش داده شد.

وی در ادامه قرنطینه این حیوان را به دلیل احتمال وجود بیماری‌های دامی ذکر کرد که ممکن است ناقل بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان باشد.

کرج - ایرنا - رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره… ساری - ایرنا - مدیرکل بهزیستی مازندران گفت که ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات… تربت‌حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه سرمایه‌گذاری… اهواز- ایرنا - رییس سازمان بازرسی کل کشور به ساکنان آسیب دیده از آبگرفتگی… نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map