طراحی سایت در مومن‌آباد

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در مومن‌آباد در اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشید. تابحال این اتفاق برای شما رخ داده است که در گوگل بدنبال موضوع خاصی گشته باشید و بلافاصله بعد از اینکه گوگل نتایج رو برایتان به نمایش درآورد روی دو الی سه لینک اول کلیک کرده باشید تا محتوای آن را مطالعه نمایید و درصورتی که از آن محتوا بهره کافی ببرید با مشاورین یا م سئو لین آن وب سایت ارتباط برقرار کرده باشید. به این فرآیند که در چند خط برایتان شرح دادم به صورت کلیات سئو سایت گفته میشود که روی یک وب سایت که توسط یک شرکت طراحی سایت تولید شده انجام میگردد. شرکت سیماگر تمامی این فرآیند را با دارا بودن تیم های تخصصی در زمینه طراحی سایت، سئو سایت، تبلیغات و برندینگ و بازاریابی اینترنتی برای شما در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در هر تجارت و کسب و کاری که باشید برای ماندگاری و پیشرفت در این بازار پر رقابت باید به صورت حرفه‌ای به فکر تولید محتوا باشید.

این روزها انقدر فضای اطراف ما پر از محتوا و در عین حال بی محتوا شده‌است که اگر هدف شما برندسازی شخصی یا برندسازی تجاری، یا افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار باشد حتما لازم است با محتوا نویسی حرفه‌ای بیشتر آشنا شوید.

پس اگر می‌خواهید با ترفندهایی کاملا اصولی مخاطب را در همان نگاه اول به سایت یا مقاله وبلاگ خود جذب کنید با کارشناسان تولید محتوا مشورت کرده و از آنها یاری بخواهید تا بر اساس آخرین استانداردهای سئو، تکنیک‌هایی را در تولید محتوای شما به کار بگیرند.

به طور متوسط نیمی از هزینه‌های بازاریابی در شرکت‌های بزرگ در فضای آنلاین خرج می‌شود.

بازاريابي در يك كلام، مديريت رابطه سودمند با مشتري است.

هدف بازاريابي ايجاد ارزش براي مشتري و کسب سود در ازاي ارزش ايجاد شده‌است.

اگر دنیای دیروز را دنیای تکنولوژی بدانیم، دنیای امروز را میتوان دنیای ابزارها دانست.

گسترش تکنولوژی و کاهش محدودیت دسترسی به دانش، عملاً باعث تغییر سبک بازاریابی و فروش شده‌است.

آنچه که امروز می‌تواند موجب رشد و توسعه انواع کسب و کارها باشد حضور در دنیای دیجیتال و استفاده از ابزارهای کم هزینه‌ای همچون ایمیل مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ و … است که فضای اینترنت در اختیار ما می‌گذارد.

اگر به دنبال معرفی خود، کسب اعتبار و اعتماد مخاطبان هستید داشتن یک وب سایت مهم‌ترین اقدام است.

در دورانی که 93 درصد از مردم موتورهای جستجو را برای برطرف‌سازی نیاز و یا مشکل خود انتخاب می‌کنند، اگر شما وب سایتی نداشته باشید عملا در میان 7 درصد از جامعه شناخته‌شده هستید و بخش زیادی از باقیمانده جامعه و مخاطبان جدید و بالقوه را از دست داده‌اید.

پس اگر به دنبال معرفی خود، خدمات و محصولاتتان در فضای اینترنت هستید و یا قرار است قدرت برند خود را افزایش داده و جهانی کنید قطعا داشتن وب سایت به شما کمک خواهد کرد.

بیشتر ترافیک وب سایت‌ها توسط موتورهای جستجو همچون گوگل تامین می‌شود.

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (SEO)، مجموعه‌ای از اقدامات و تکنیک‌هایی است که انجام صحیح آنها منجر به افزایش کیفیت و کمیت، ترافیک وب سایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو می‌شود.

این تکنیک‌ها و متدها همیشه توسط گوگل در حال تغییر و بروزرسانی است.

هدف گوگل از فرآیندها و استانداردهای سخت‌گیرانه‌ای که در موتور جستجوی خود بکار می‌گیرد هدایت کاربر به سمت بهترین جواب و ارزیابی میزان رضایت کاربر از این هدایت است.

حدود 50 درصد از مردم از شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از راه‌های ارتباطی با کسب و کارها استفاده می‌کنند.

شبکه‌های اجتماعی در رونق کسب و کارها نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کند.

در حقیقت پیاده‌سازی و تدوین یک استراتژی برای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، به میزان قابل توجهی باعث افزایش آگاهی مخاطبان از کسب و کار شما می‌شود.

نادیده گرفتن پتانسیل شبکه‌های اجتماعی به معنای نادیده گرفتن بخش زیادی از مشتریان و فروش شماست.

زیرا امروزه شبکه‌های اجتماعی به واسطه صمیمیتی که با مخاطبان ایجاد می‌کند؛ مهم­ترین منبع اطلاعاتی برای تصمیم به خرید توسط مخاطبان است.

امروزه بیش از 92 درصد ایرانی‌ها به موبایل مجهز شده‌اند و اپلیکیشن‌های موبایل 87 درصد از زمان را به خود اختصاص داده‌اند.

یکی از عمده دلایل استقبال کاربران از اپلیکیشن‌ها این است که افراد این امکان را پیدا می‌کنند که در هر زمان و هر مکان، به راحتی به تمامی امور خود رسیدگی کنند و یا حتی اوقات فراغت خود را پر کنند.

اگر تصمیم دارید در بازار رقابتی امروز، از رقبایتان پیشی بگیرید و در چشم مخاطبانتان یک برند خلاق و پویا تصور شوید؛ به فکر طراحی یک اپلیکیشن کاربردی و استاندارد باشید.

ما در مجموعه پندار، تلاش می‌کنیم تا رویکردی نوین در عرصه‌ی بازاریابی دیجیتال رقم بزنیم.

پندار متشکل از یک تیم بسیار مجرب و حرفه‌ای در زمینه طراحی وب و اپلیکیشن و دیجیتال مارکتینگ می‌باشد؛ متخصصان پندار با تعهدات کاری و به کارگیری توان علمی و تجربیات خویش، با کیفیت‌ترین و به‌روزترین خدمات و محصولات را در زمینه وب، اپلیکیشن، بهینه‌سازی سایت و بازاریابی آنلاین به مشتریان خود عرضه می‌نمایند.

یکی از مهم‌ترین ارزش‌های ما احترام به خواسته‌ و نیازهای شماست.

با شرکت در دوره‌های تخصصی برای ارتقا دانش خود تلاش می‌نماییم.

جهت رفاه حال شما در هر زمانی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم.

در تلاش هستیم تا با بروزرسانی دانش خود از بهترین تکنیک‌ها استفاده کنیم.

موضوع مشاورهطراحی سایت طراحی اپلیکیشن طراحی تجربه کاربری و رابط کاربریبهینه‌سازی سایتراه‌اندازی کسب و کارشبکه‌های اجتماعی ارسال سمنان، میدان مطهری، طبقه فوقانی سمن گردش شایان، واحد 2.

info@pendarnet.

com 023-33344447 Copyright © 2020 pendarnet.

com کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت فن آوری اطلاعات پندار می باشد.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map