طراحی سایت در موناگاس ونزوئلا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در موناگاس ونزوئلا کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

میرنیوز به گزارش ایسنا، برخلاف نفت منطقه اورینوکو، نفت تولید شده در موناگاس سبک بوده و پالایش آن برای تولید سوخت در پالایشگاههای فرسوده ونزوئلا راحت تر است.

همچنین موناگاس تنها منطقه ای است که تولید در آن نیازمند کمک شرکای این کشور نیست.

بلومبرگ به نقل از منابع آگاه نوشت: بنابراین با توجه به اقدامات بیشتر آمریکا برای محدود کردن واردات سوخت به ونزوئلا، شرکت نفتی دولتی PDVSA پیشنهاد کرده برای تعمیرات عمده در تاسیسات موناگاس آهن قراضه و قطعات تاسیسات نفتی بدون استفاده را به پیمانکاران عرضه کند.

این اقدام بدنبال تلاش ناموفق در فاینانس ۸۰۰ میلیون دلار از تامین کنندگان که با نفت و سوخت قابل پرداخت بود، صورت می گیرد.

شرکت PDVSA همچنان نفت و سوخت را برای پرداخت پیشنهاد می کند اما تحریمها چنین مبادلاتی را پیچیده کرده اند و تصمیمی گرفته نشده است.

چشم انداز وخامت کمبود سوخت و تشدید تحریمهای آمریکا و نارضایتی داخلی، شرکت PDVSA را واداشته است به دنبال احیای شبکه پالایشی باشد که به دلیل سالها سوءمدیریت و چپاول از سوی گروههای تبهکار فلج شده است.

افزایش تولید و پالایش نفت سبک از موناگاس بهترین گزینه این کشور برای تامین بخشی از نیاز داخلی به سوخت است.

به گفته یکی از منابع آگاه، این شرکت برچیدن بخشی از تاسیسات برای فروش قراضه را آغاز کرده است.

اگر تحریمهای بیشتر آمریکا مانع تهاتر بنزین و دیزل میان ونزوئلا و چند مشتری معدود این کشور در اروپا و آسیا شود، تولید از موناگاس برای دولت ونزوئلا اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

ونزوئلا اکنون برای واردات بنزین به چند بازرگان متکی است که تحریمها را دور می زنند.

دولت ترامپ با هدف سرنگونی حکومت نیکلاس مادورو، رییس جمهور ونزوئلا به تدریج تحریمها علیه صنعت نفت ونزوئلا را تشدید کرده است.

هر گونه موفقیت در احیای یا تثبیت میادین و پالایشگاههای نفتی به مادورو اهرم بیشتری برای حفظ قدرت می بخشد.

تولید موناگاس از یک میلیون بشکه در روز در سال ۲۰۰۸ به ۱۱۴ هزار بشکه در روز در پایان اوت کاهش پیدا کرده است و حدود یک سوم از تولید این کشور را تشکیل می دهد.

در حالی که شرکای چینی و روسیه به استخراج نفت در منطقه اورینوکو کمک می کنند، استخراج نفت در موناگاس راحت بوده و شرکت PDVSA هرگز از شرکتهای خارجی کمک نخواسته است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، تحریمها ونزوئلا را ناچار کرده است در فروش یا تهاتر نفت خود تخفیفهایی بالایی عرضه کند.

دیوس دادو کابیو، نایب رییس حزب حاکم اظهار کرده که ونزوئلا از اواخر سال ۲۰۱۹ پول نقد بابت نفت دریافت نکرده است.

انتهای پیام منبع : خبرگزاری ایسنا واریز یارانه نقدی آذر؛ پنج شنبه۲۲ آذر/ ششمین قسط وام یک میلیونی کرونا کسر خواهد شد رشد ذخایر ارزی چین در ماه نوامبر مدیریت خاک بر آب مقدم است واردات نفت چین افزایش یافت افزایش ۴۹۸ درصدی قیمت کالاهای وارداتی چرا بانک های نظامی در سپه ادغام شدند؟ مراقب موبایل‌بانک‌های‌ جعلی باشید میزان فرسایش خاک بالاست/ سازمان جنگل‌ها رسیدگی کند قرار است لاستیک ارزان شود؟ پیش بینی کمک اجتماعی به کارگران در بودجه واردات خودرو آزاد می‌شود؟ گزارش تسنیم| هشدار درباره ۱۰ چالش بزرگ بودجه ۱۴۰۰/ مردم را فقیرتر نکنیم! ۴۸ میلیارد دلار عدم نفع بهره برداری پالایشگاه فاز ۱۴/ تاخیر، دامنگیر منافع ملی گزارش تسنیم|هشدار درباره ۱۰ چالش بزرگ بودجه ۱۴۰۰/ مردم را فقیرتر نکنیم! قیمت سکه ۱۷ آذر ۹۹ به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید ۴۸ میلیارد دلار عدم نفع بهره برداری پالایشگاه فاز ۱۴/تاخیر، دامنگیر منافع ملی قیمت میوه های شب یلدا اعلام شد + جدول صادرات تخم مرغ ممنوع است جهش ۷.

۸ درصدی تجارت خارجی چین / صادرات رکورد زد افزایش ۲۰ درصدی عملیات جوجه ریزی در مرغداری ها خرید ۲ هواپیمای امبرائر برزیلی توسط ایرلاین داخلی ایرتاکسی در فرودگاه امام با هواپیمای ۹ نفره راه اندازی شد قیمت جدید ۲ محصول ایران خودرو اعلام شد گزارش مقدماتی شاخص قیمت کالاهای وارداتی اعلام شد پیشنهاد ابزار جدید مالی برای خانه‌دار شدن کم درآمدها/ دولت بزرگ‌ترین محتکر املاک است نرخ تورم کالاهای صادراتی افزایش یافت جنگ خاموش ــ ۲۴|توافق قره‌باغ با ۵طرح گازی ایران چه می‌کند؟ دعوای زرگری برای حذف ایران از تجارت گاز منطقه/ احتمال تبدیل ایران از بازیگر به تماشاگر! راه‌آهن خواف – هرات زمینه‌ساز توسعه تجاری ایران و افغانستان است فضای مجازی، تهدید یا فرصت؟| تأثیر فناوری پهن باند بر اقتصاد فضای مجازی چیست؟ تعیین نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی از سال ۱۴۰۰ توسط شورای ۱۰ نفره با عنایت به اینکه سایت «میرنیوز» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، م سئو لیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است.

(قانون تجارت الکترونیک) طراحی شده توسط سید محمد میرعالی پیام به تلگرام پشتیبان «میرنیوز» نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map