طراحی سایت در ناپینو مقدونیه

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در ناپینو مقدونیه شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در ناپینو مقدونیه شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در این مقاله همه چیز کاملا در مورد سایت، طراحی سایت اینترنتی، هزینه های طراحی سایت و راهکار هایی در مورد اینکه پروژه طراحی وبسایت خود را چگونه خودتان انجام دهید یا راهنمایی هایی در مورد اینکه چگونه پروژه را برونسپاری نمایید و هزینه طراحی وب سایت اینترنتی خود را کاهش دهید ارائه شده است.

تا آخر مطلب با ما همراه باشید و در انتها اگر هنوز سوالی ذهنتان را مشغول کرده بود آن را با ما در میان بگذارید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشند.

تا بحال قطعا کلمه طراحی سایت به گوشتان خورده است و این سوال برایتان پیش آمده است که واقعا طراحی سایت چیست ، فوت و فن های آن چیست و دقیقا اگر بخواهیم سایتی داشته باشیم چه کاری باید انجام دهیم و چه پیشنیاز هایی لازم است تا داشته باشیم.

شاید روزی چندبار کلمه وبسایت به گوشتان بخورد، در اخبار ، روی دیوار ها ، مکالمات محاوره ای که انجام می دهید و غیره شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که اصلا وب سایت چیست ؟ به چه دردمان می خورد و چگونه می توانیم یکی از آن برای خودمان داشته باشیم.

وب سایت همانطور که از نامش پیداست مکانی در محیط وب است که متعلق به شماست و شما می توانید تحت یک آدرس منحصر به فرد که خودتان آن را تعیین می کنید به آن دسترسی داشته باشید.

مانند همین صفحه ای که داخل اش هستید خودش صفحه ای از یک وب سایت است.

در مثال فوق آدرس وبسایت مان سیماگر.

com می باشد که شما با وارد نمودن این آدرس در مرورگر خود می توانید وارد وب سایت مورد نظر شده و از مطالب آن استفاده نمایید.

انگیزه هر شخص یا مجموعه ای از طراحی وبسایت می تواند متفاوت باشد، مثلا شاید یک دکتر بخواهد وبسایتی برای کسب و کار خود راه اندازی کند تا بیماران وی قبل از مراجعه به مطب بتوانند به صورت غیرحضوری نوبت شان را رزرو کنند یا یک مجموعه فروش محصولات الکترونیکی شاید بخواهد با طراحی یک وبسایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی محصولات خود را از طریق فروشگاه به فروش برساند یا اصلا شاید شما بخواهید بدون هیچ دلیل خاصی یک وبسایت شخصی در محیط وب برای خودتان داشته باشید.

پس به طور خلاصه وبسایت ، گزیده ای از صفحات اینترنتی است که کنار هم جمع می شوند و مجموعه ای را برای هدفی خاص مانند معرفی خدمات ، معرفی محصولات ، آشنایی عموم با مجموعه شما و … را تشکیل می دهد.

حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چطور می توانید یک وبسایت داشته باشید ؟ دیگر امروزه داشتن یک وبسایت به سختی گذشته نیست، شما اگر بخواهید وبسایتی داشته باشید به 3 چیز نیاز دارید: ثبت دامنه برای وبسایت تان خرید هاست برای میزبانی داده هایتان طراحی وبسایت توسط خودتان یا برون سپاری آن به یک شرکت حرفه ای طراحی سایت و در نهایت انتقال داده های طراحی شده برای هاست تان است، سپس به راحتی می توانید با وارد کردن دامنه تان در مرورگر به آن دسترسی داشته باشید.

اگر هم می خواهید خودتان وبسایت تان را طراحی کنید، ابتدا با مراجعه به یکی از شرکت های هاستینگ هاست و دامین تان را خریداری و سپس سایت تان را طراحی نمایید، جالب است بدانید با دارا بودن کمی دانش فنی می توانید و تهیه  هاست وردپرس وبسایت تان را با CMS وردپرس نیز طراحی و ایجاد نمایید.

به اختصار به مجموعه اقداماتی که انجام می گیرد و منجر به خلق یک وبسایت می شود، طراحی وبسایت گویند.

البته بعضی از اوقات وبسایت ها طراحی و خلق نمی شوند.

( فقط از وبسایت های دیگر کپی می شوند ) اما اگر بخواهیم تا وبسایتی شخصی ، شرکتی یا سازمانی برای خودمان داشته باشیم چه کارهایی باید انجام دهیم و از کجا باید شروع کنیم ؟ همانطور که می دانید یک وبسایت از صفحات مختلفی تشکیل شده است که آن صفحات در کنار هم قرار گرفته اند و در مجموع یک وبسایتی را تشکیل داده اند که هدف مشخصی را دنبال می کنند.

در کل هر صفحه ای از وبسایتی را که در محیط اینترنت مشاهده می کنید از ۲ قسمت اصلی HTML و CSS تشکیل شده است.

حال این سوال پیش می آید که HTML و CSS چیست ؟ اگر نخواهیم زیاد وارد مباحث فنی نشویم، HTML و CSS هر دو زبان هایی برای ساختن صفحات وب هستند، HTML ساختار یک صفحه را در محیط وب تشکیل می دهد و CSS چیدمان اعضای آن صفحه را بر عهده دارد.

البته برای ساختن یک صفحه وب از زبان های برنامه نویسی دیگر نظیر JavaScript , PHP و … نیز استفاده می شود که هر کدام از این زبان ها نقش نقش مهمی را در کنترل اجزای یک صفحه بر عهده دارند.

حال بعد از این تعاریف تئوریک که گاها حوصله آدم را به سر می برند ، به این مطلب بپردازیم که اگر بخواهیم وب سایتی داشته باشیم دقیقا باید چکار کنیم ؟ به طور خلاصه اگر بخواهیم وبسایتی داشته باشیم ۳ راه پیش رویمان است : ۱- به زبان های برنامه و تحت وب فوق مسلط باشیم و بتوانیم وبسایتی را خودمان طراحی نماییم ۲- از سیستم های مدیریت محتوا استفاده نماییم ۳- پروژه طراحی وبسایت را به یک مجموعه معتبر برون سپاری نماییم حالت اول – خودمان بسازیم در حال اول اگر بخواهیم خودمان وبسایتمان را بسازیم پس بهتر است آستین ها را بالا بزنیم و مشغول شویم، زیرا ساختن صفحات وب کار چندان آسانی نیست و پروسه ای زمان بر است که می بایست حوصله داشته باشیم و خطاهای احتمالی را که در هنگام کد زدن با آن مواجه می شویم بر طرف سازیم.

در این روش حداقل می بایست به اچ تی ام ال و سی اس اس مسلط باشیم تا بتوانیم یک صفحه ایستا (وبسایت استاتیک) طراحی کنیم و اگر بخواهیم تا وبسایت مان پویا باشد می بایست از جاوا اسکریپت و پی اچ پی نیز استفاده نماییم.

حالت دوم – از سیستم های مدیریت محتوا استفاده نماییم یکی دیگر از راه هایی که بتوانیم وبسایت خودمان را داشته باشیم، استفاده از سیستم های مدیریت محتوایی نظیر وردپرس ، جوملا و دروپال می باشد.

البته در این روش هم نیاز داریم تا راجع به اصول اولیه کد نویسی اطلاعات داشته و آشنایی حداقلی از آن ها داشته باشیم .

اگر می خواهید خودتان وبسایت تان را طراحی نمایید، ما آموزش های ویدیویی زبان اصلی وردپرس ، جوملا، دروپال و سیستم های مدیریت محتوای فروشگاهی را درون وبسایت مان قرار داده ایم که اگر کمی همت کنید و علاقه داشته باشید پس از مشاهده همه ویدیو ها خودتان می توانید وبسایت خود را طراحی نمایید.

حالت سوم – برونسپاری پروژه طراحی به یک شرکت معتبر طراحی سایت آخرین (و بهترین) راه برای اینکه یک وب سایت حرفه ای داشته باشید این است که پروژه طراحی سایت تان را به یک مجموعه معتبر که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند بسپارید و خیالتان از این بابت که خدمات حرفه ای دریافت می کنید راحت باشد.

بسیاری از شرکت ها در ایران و جهان هستند که خدمات طراحی سایت را ارائه می دهند.

بهتر است بگوییم که بدون اغراق در شهر های بزرگ ایران می توانید بسیاری شرکت های خدمات طراحی انواع وبسایت نظیر شخصی یا شرکتی یا سازمانی یا حتی فروشگاهی را پیدا کنید.

کافی است که فقط کلمه طراحی سایت بعلاوه شهر مورد نظرتان را جستجو کنید مثلا طراحی سایت در تهران یا طراحی سایت در شیراز یا طراحی سایت در مشهد یا طراحی سایت در اصفهان (نصف جهان) :))) البته اگر در شهر های دیگر نیز سکونت دارید و اگر شرکتی معتبر در این زمینه که بتواند وبسایتی حرفه ای برای شما طراحی کند وجود ندارد اصلا نگران نباشید.

شما به راحتی وقتی که از معتبر بودن شرکتی که خدمات طراحی را ارايه می کنند مطمئن شدید می توانید نیازمندی های خود را به آن ها اعلام کنید تا وبسایتی مطابق با نیازهای شما برایتان طراحی کنند و به هیچ وجه اصلا نیاز نیست تا خوتان شخصا و به صورت حضوری به آن ها مراجعه کنید.

حال چرا می گوییم این حالت بهترین حالت است ؟ چون اگر با دنیای وب و اینترنت و کامپیوتر آشنا نباشید ، امر طراحی وبسایت بدون تجربه، امری فرسایشی و زمان بر است که علاوه بر اتلاف هزینه ، زمان خود را نیز از دست می دهید.

*** البته لازم به ذکر است در هر 3 حالت فوق وقتی که سایت تان آماده شد، میبایست اقدام به تهیه هاست و دامین نمایید تا وبسایت تان در محیط اینترنت قابل دسترسی باشد *** نتیجه گیری اگر دانش فنی دراین زمینه ندارید که مسلما مشخص است باید با یک مجموعه خدمات طراحی سایت قرارداد ببنید تا آن ها سایت تان را طراحی نمایند (و این تنها راه پیش روی شماست) و اگر هم کمی دانش فنی دارید و فکر می کنید که با کمی کلنجار رفتن می توانید کارتان را خودتان انجام دهید، پیشنهاد ما به شما این است که باز هم پروژه را برون سپاری نمایید، زیرا اگر حتی آشنایی خوبی با این مسائل داشته باشید، یک روز به خودتان می آیید و می بینید که ماه ها گذشته است و هنوز نتیجه دلخواهتان را کسب نکرده اید و اگر سرجمع حساب کنید می بینید که این همه زمانی که برای این کار گذاشته اید ، اگر از همان اول آن را به کاردان می سپردید ، اکنون وبساتی که مد نظرتان بود راه اندازی شده بود.

لازم به ذکر است در تمامی حالات فوق مجموعه وب نهاد که شرکتی دارای سابقه طولانی و مسقر در شهر تهران است در خدمت شماست.

اگر می خوهید خودتان نحوه ساخت و طراحی وب سایت را از پایه (بدون حتی یک خط کد نویسی فرا بگیرید) و در انتها بتوانید وبسایتی برای خود و دیگران طراحی نمایید می توانید در کلاس های نیمه خصوصی ما که آموزش طراحی وب سایت بدون حتی ۱ خط کد نویسی است و به صورت گروه های ۵ نفره در محل شرکت برگزار می شود شرکت نمایید.

اگر مایل به شرکت در کلاس های حضوری از پایه را دارید لطفا فرم اول را تکمیل و ارسال نمایید.

و اگر مایلید که پروژه طراحی وب سایتتان را برونسپاری نمایید می توانید از طریق فرم دوم نیازمندی ها و اهداف خود را از داشتن یک وبسایت برای ما ارسال نمایید و کارشناسان پس از بررسی نیازهای شما با شما جهت مشاوره بیشتر و اعلام هزینه تماس خواهند گرفت.

در انتها تقاضامندیم که اگر از مطلب خوشتان آمده امتیاز دهی فراموش نشود و اگر می خواهید می توانید این مطلب را در تمامی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

در انتهای صفحه فرمی برای انتقادات پیشنهادات سوالات و نظرات قرار داده شده است که اگر تمایل دارید می توانید انتقاد پیشنهاد سوال یا نظر خود را ارسال نمایید.

ما تک تک آن ها را می خوانیم و به آن پاسخ خواهیم داد.

سلام ممنون از مطلبتون هزینه شرکت در کلاس های طراحی وبسایت چقدر است؟ سلام و درود هزینه دوره های طراحی سایت یا دیگر دوره های مجموعه با توجه به سطح برگزاری و نحوه برگزاری متفاوت می باشد.

لطفا اگر تمایل دارید فرم بالا را تکمیل نموده تا با شما تماس گرفته شود.

در نهایت در این امر باید دانش و فنون خاصی را بلد بود تا بتوان سایت فوق العاده منحصربفردی را داشت و از گزینه ها و ایده های مختلف را در بر گرفت سلام و درود فرمایش شما صحیح است نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه نام * ایمیل * وب‌ سایت ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map