طراحی سایت در نوا اسکوشیا کانادا

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در نوا اسکوشیا کانادا کسب وکار اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ نمایید. شاید این جمله کمی برایتان عجیب به نظر برسد منتها منظور از اینکه از طریق شبکه اجتماعی این تجربه رو داشته باشید این هست که داشتن یک طراحی سایت ملزومه موفق شدن در اینستاگرام میباشد و بر اساس تحقیقات بررسی شده در سطح جهانی این موضوع به اثبات رسیده که برای موفق شدن یک کسب و کار در سطح اینترنت شما میبایست تمامی زیرساخت های اصلی را آماده داشته باشید از جمله این زیرساخت ها طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات ، برندینگ و بازاریابی است که همه این ها را میتوانید در شرکت سیماگر تجربه نمایید. کادر متخصص و هزینه مناسب و بجا شما را در توسعه اینترنتی چند گام به جلو خواهد برد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دفتر وکالت اپلو - Arshtat pars law office نوا اسکوشیا در شرق کانادا قرار دارد و یکی ازپرجمعیت ترین استان از سه استان دریایی کانادا وچهار استان حوزه آتلانتیک می باشد.

این استان از شبه‌جزیره‌ای متصل به سرزمین اصلی کانادا و جزیرهٔ کیپ برتون و چند جزیرهٔ کوچکتر تشکیل شده‌است.

هالیفکس بزرگترین شهر و پایتخت نوااسکوشیا و قطب آموزشی، فرهنگی و اقتصادی آتلانتیک کانادا است که امروزه حدود ۴۵ درصد از جمعیت استان را در خود جای داده و یکی از مراکز اصلی اقتصادی این استان است.

هالیفکس سیزدهمین منطقه بزرگ در سرشماری کانادا، بزرگترین شهر اقیانوس اطلس کانادا و دومین شهر ساحلی بزرگ کانادا پس از ونکوور است که برای مهاجرت به کانادا می تواند گزینه ی خوبی باشد .

انگلیسی تنها زبان گفتاری اکثریت قریب به اتفاق مردم است.

نوا اسکوشیایی هایی که فقط به زبان فرانسه صحبت می کنند تعداد کمی هستند.

ساختار دولتی نوا اسکوشیا مانند ساختار سایر استانهای کانادا است.

زندگی فرهنگی نوا اسکوشیا غنی و متنوع است جمعیت این استان زیر یک میلیون نفر و درحدود ۹۲۳,۵۹۸ نفرهست.

فهرست موضوعات نوا اسکوشیا در منطقه معتدل قرار دارد و۴ فصل زمستان، بهار، تابستان و پاییز در این استان وجود دارد؛ و اگرچه این استان تقریباً توسط آب احاطه شده است، اما آب و هوا به قاره ای نزدیک است تا دریایی، با این حال زمستان ها در این استان بسیار سرد می باشد.

این استان روزهای آفتابی کمتری دارد.

بیش از ۱۰۰ روز از سال مه آلود است.

بهترین آب و هوا در هالیفکس اواسط تا اواخر تابستان است.

آب و هوا در هالیفکس با توجه به فصلها متفاوت است، در روزهای گرم ماه های تابستان (ژوئن تا سپتامبر) تمایل به سمت گرمی هوا است و درجه دماهای مختلف از ۱۸ درجه سانتی گراد تا ۳۰ درجه سانتی گراد می باشد و در طول ماههای زمستان (دسامبر- مارس)، دما معمولاً از ۱۵- درجه سانتیگراد تا ۲۰- درجه سانتیگراد است.

در اواخر مارس یا اوایل آوریل دوباره دما افزایش می یابد.

نوا اسکوشیا دارای اقتصاد متنوع و متکی بر منابع زمینی و دریایی است.

در آغاز قرن بیست و یکم، جمعیت و اقتصاد نوا اسکوشیا همچنان رشد متوسطی را تجربه کردند.

این ایالت همچنین یکی از بندرهای دریایی اصلی کشور کانادا و قابل دسترسی به اقیانوس اطلس می‌باشد.

گردشگری و سایر صنایع خدماتی به عناصر بسیار مهم اقتصاد این استان تبدیل شده اند.

در حالی که، صنایع سنتی مانند ماهیگیری، جنگلداری و معدن در این استان به عنوان صنایع مهم اما رو به زوال است.

معدن یکی دیگر ازصنایع مهم در نوا اسکوشیا است.

به طور سنتی، ذغال سنگ مهمترین محصول استخراج شده بود، اما بسیاری از معادن ذغال سنگ دراواخر قرن ۲۰ و اوایل قرن ۲۱ بسته شد.

تولید نمک وانیدریت تقاضای گسترده ای را برآورده می کند و ذخایر گچ استانی حدود سه چهارم میزان عرضه کانادا را تولید می کند .

درآمد استانی از دو منبع اصلی بدست می آید، مالیات وهزینه های مختلف استانی ودولت فدرال.

مالیات های مهم دریافت شده توسط استان شامل مالیات بردرآمد شخصی وشرکتی، مالیات فروش ومالیات سوخت است.

برای  واجد شرایط شدن از مزایای بیمه خدمات پزشکی نوا اسکوشیا باید یک شهروند کانادایی یا مقیم دائم بود، این استان با ارائه برخی محدودیت ها، خدمات درمانی بیمارستانی، پزشکی، دندانپزشکی و بینایی سنجی را برای ساکنان واجد شرایط فراهم می کند.

بیمه وسایل نقلیه در ایالت نوا اسکوشیا اجباری است.

در زیر نام ۹ دانشگاه برتر انتخاب شده، در ایالت نوا اسکوشیا را مشاهده می‌کنید.

این فاکتورها دررتبه‌بندی دانشگاه ها موثر است ۱-داشتن امتیاز، مجوز و اعتبار لازم از سوی سازمان آموزش عالی کشور کانادا ۲-ارائه حداقل چهار سال برای دوره کارشناسی (مدرک کارشناسی) و یا مدرک کارشناسی ارشد (استادیار و یا درجه دکتری) دانشگاه دالهاوزی (به اختصارDAL) درسال ۱۸۱۸ درشهرهالیفکس Halifax مرکز ایالت نوااسکوشیا Nova Scotia تاسیس شد.

دالهاوزی یک دانشگاه دولتی تحقیقاتی و یکی از قدیمی ترین دانشگاههای کاناداست و در رتبه ۱۴ دانشگاههای برتر کانادا و در بین دانشگاهای جهان رتبه ۲۸۰ را به خود اختصاص داده و بالغ بر ۱۹۰۰۰ دانشجو ازسراسرجهان را به خود جذب نموده است.

این دانشگاه دارای ۳ کمپ با کلیه اماکانات در شهر هالیفکس می باشد و در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا اقدام به جذب دانشجو می کند.

هرساله بیش از ۵ میلیون دلار بورسیه، جایزه و کمک هزینه های تحصیلی از طریق اداره ثبت نام بین دانشجویان تقسیم و توزیع می شود.

وشرایط دریافت به این صورت هست که متقاضی در سال تحصیلی گذشته بصورت تمام وقت ثبت نام کرده باشد و برای سال آتی هم بطور تمام وقت ثبت نام شده باشد و از نظر علمی در سطح مطلوبی باشد.

◼ دانشکده های دانشگاه دالهاوزی ◼ شرایط پذیرش از دانشگاه دالهاوزی هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه دانشگاه دالهاوزی هزینه و شهریه تحصیل در دانشگاه بسته به عوامل انتخابی شما متفاوت است.

عواملی چون: ◼ حدود اجاره آپارتمان در هالیفکس متوسطه اجاره در ماه نوع واحد محل ۸۷۲ دلار عزب Halifax Peninsula South ( اطراف دال ) ۱،۱۳۷ دلار ۱خوابه ۱۶۰۸ دلار ۲ خوابه ۱،۹۰۵ دلار ۳خوابه ۷۸۲ دلار عزب شبه جزیره هالیفکس شمال ۹۴۷ دلار ا خوابه ۱۱۱۸ دلار ۲ خوابه ۱،۳۶۲ دلار ۳خوابه ۹۷۸ دلار عزب مرکز شهر هالیفکس ۱،۲۰۲ دلار ا خوابه ۱،۷۷۴ دلار ۲ خوابه ۲۰۹۹ دلار ۳خوابه ۷۲۳ دلار عزب دارتموث (جنوب) ۸۰۱ دلار ا خوابه ۱۰۲۲ دلار ۲ خوابه ۹۶۳ دلار ۳خوابه در حال حاضر افراد متخصص و دارای تجربه کاری (متناسب با این استان) که قصد مهاجرت به نوا اسکوشیا یکی از استانهای آتلانتیک را دارند می توانند از طریق برنامه استانی (NSNP) ، مراحل مهاجرت به کانادا را سپری کنند.

برنامه استانی نوا اسکوشیا مخصوص افراد متخصصی میباشد که قصد کار و زندگی در این استان را دارند.

این برنامه استانی اجازه میدهد تا افرادی که با بازار کار و شرایط این استان مطابقت بیشتری دارند انتخاب شوند، این برنامه ها شامل نوا اسکوشیا برای اکسپرس اینتری از سیستم انتخاب مهاجرت Express Entry دولت فدرال استفاده می کند.

این جریان که از اول ژانویه ۲۰۱۵ به اجرا درآمد، برای افراد بسیار ماهر با تحصیلات و مدارک تحصیلات متوسطه است که به آنها کمک می کند تا در نوا اسکوشیا مستقر شوند.

عامل انتخاب نکته ها تحصیلات حداکثر ۲۵ امتیاز توانایی به زبان انگلیسی و / یا فرانسه حداکثر ۲۸ امتیاز تجربه کاری حداکثر ۱۵ امتیاز سن حداکثر ۱۲ امتیاز ترتیب کار در نوا اسکوشیا حداکثر ۱۰ امتیاز تطبیق پذیری حداکثر ۱۰ امتیاز جمع حداکثر ۱۰۰ امتیاز امتیاز لازم ۶۷ عنوان شغل NOC سطح مهارت حسابرسان مالی و حسابداران ۱۱۱۱ A تحلیلگران مالی و سرمایه گذاری ۱۱۱۲ A متخصصان منابع انسانی ۱۱۲۱ A نمایندگان و افسران خرید ۱۲۲۵ B دانشمندان علوم زمین شناسی و اقیانوس شناسان ۲۱۱۳ A مهندسین عمران ۲۱۳۱ A مهندسان مکانیک ۲۱۳۲ A مهندسین برق و الکترونیک ۲۱۳۳ A مهندسان صنایع و ساخت ۲۱۴۱ A مهندسین کامپیوتر ۲۱۴۷ A تحلیلگران و مشاوران سیستم های اطلاعاتی ۲۱۷۱ A تحلیلگران پایگاه داده و سرپرستان داده ها ۲۱۷۲ A مهندسین نرم افزار ۲۱۷۳ A برنامه نویسان رایانه و توسعه دهندگان رسانه های تعاملی ۲۱۷۴ A طراحان و توسعه دهندگان وب ۲۱۷۵ A تکنسین ها و تکنسین های مهندسی عمران ۲۲۳۱ B تکنسین ها و تکنسین های مهندسی مکانیک ۲۲۳۲ B تکنسین ها و تکنسین های مهندسی برق و الکترونیک ۲۲۴۱ B پیش نویس فنون و تکنسین ها ۲۲۵۳ B بازرسان مهندسی و افسران نظارتی ۲۲۶۲ B تکنسین های پشتیبانی کاربر ۲۲۸۲ B پرستاران ثبت شده ۳۰۱۲ A فیزیوتراپیست ها ۳۱۴۲ A کاردرمانگرها ۳۱۴۳ A فن آوران آزمایشگاه پزشکی ۳۲۱۱ B پرستاران عملی مجاز ۳۲۳۳ B روانشناسان ۴۱۵۱ A خانواده ، ازدواج و سایر مشاوران مرتبط ۴۱۵۳ A نمایندگان فروش مالی ۶۲۳۵ B برنامه ی کارآفرین نوا اسکوشیا صاحبان مشاغل باتجربه یا مدیران ارشد بازرگانی را که مایل به سرمایه گذاری در مشاغل نوا اسکوشیا هستند و مدیریت می کنند، هدف قرار می دهد.

برای احراز صلاحیت، متقاضیان باید دارایی قابل توجهی داشته باشند و مایل به استفاده از تجربه مدیریت بازرگانی خود برای راه اندازی مشاغل جدید یا خرید تجارت موجود در نوا اسکوشیا باشند.

دفتر وکالت اَپلو، متخصص در اخذ ویزا، اقامت و پاسپورت کانادا دفتر وکالت اپلو | مهاجرت به کانادا | اخذ اقامت کانادا | اخذ پاسپورت کانادا آدرس: تهران | خیابان نیاوران | خیابان مقدسی (مژده) | پلاک ۶۴ | طبقه سوم | واحد ۸ شماره تماس: 0912-8238263-۰۲۱ مؤسسه حقوقی اَرشتات پارس (اَپلو)، مؤسسه ای ایرانی است که زیر نظر دکتر مرجان آتشی گلستان، وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران برای ارائه خدمات مهاجرتی به هموطنان عزیز فعالیت می نماید.

این دفتر با داشتن وکلای رسمی و مجرب در کانادا و با سالها تجربه درخشان در زمینه تجارت بین الملل و مهاجرت، مفتخر است تا خدمات منحصر به فرد خود را به متقاضیان مهاجرت به کشور کانادا عرضه کند و شما را در امر اخذ اقامت و پاسپورت کانادایی یاری نماید.

برای یافتن پاسخ سوالات خود به قسمت مشاوره مراجعه نمایید مطلب قبلی نمونه فرم ها و نامه سفر به کانادا [درخواست ویزا، ریجکتی و اعتراض] مطلب بعدی کاریابی مهندسان کامپیوتر در کانادا پناهندگی کانادا با ویزای توریستی شرایط مهاجرت به جزیره پرنس ادوارد زندگی در نیوبرانزویک سوالات افسر مهاجرت به کانادا مقالات پر بازدید مهاجرت به کانادا از طریق پناهندگی برای مهاجرت به کانادا چقدر پول لازم است؟ چک لیست بهترین مشاغل مورد نیاز کانادا به همراه… ۱۰ روش تضمینی مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۰ جدیدترین قوانین دریافت گواهینامه رانندگی در کانادا… خرید خودرو ارزان قیمت در کانادا (۱۰ گزینه برتر سال… جهت مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا برنامه های گوناگونی وجود دارد مانند مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری استان کبک .

انتخاب بهترین برنامه مهاجرتی به کانادا مهمترین شرط موفقیت در اخذ اقامت است.

آدرس ایران: تهران ، خیابان نیاوران، خیابان مقدسی (مژده)، پلاک ۶۴، طبقه سوم، واحد ۸ آدرس کانادا: تورنتو، خیابان یانگ، پلاک ۳۰۸۰، واحد ۶۰۶۰ تلفن : 0912-8238263 - 0912-8238263 فکس: 0912-8238263-۰۲۱ واتساپ ، تلگرام و ایمو : 0912-8238263 مطالب اخیر دانشگاه واترلو کانادا پناهندگی کانادا با ویزای توریستی استادی پرمیت کانادا

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map