طراحی سایت در نورد-کیوو جمهوری دموکراتیک کنگو

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در نورد-کیوو جمهوری دموکراتیک کنگو شما در سطح اینترنت میتوانید کسب و کار سنتی خودتان را رونق دهید داشتن یک وب سایت و بهینه سازی آن ( سئو سایت ) دارای فواید بسیاری است که به صورت مختصر به بیان آن میپردازم از جمله این فواید در دسترس بودن به صورت 24 ساعت در شبانه روزی میباشد، کاهش هزینه ها از نظر مصرف آب و گاز و برق ، جلوگیری از اتلاف زمان برای پاسخگویی به مشتری و آنلاین بودن ، داشتن یک بازاریابی قوی بدلیل اینکه مشتریان شما میتوانند تمامی محصولات و خدمات شما را بصورت کامل رصد کنند و عملا نمایشگاه بین المللی محصولات شما با کمترین هزینه همیشه برپاست ، بدون اینکه قبض آب ، برق ، مالیات و … داشته باشید. شرکت سیماگر یک شرکت معتبر طراحی سایت و تولید کننده استارت آپ با سابقه درخشان است که مشاورین ما برای مشاوره به سوالات و استعلام قیمت های درخواستی شما آماده است.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

در گیری پلیس با معترضان خیابانی در کینشاسا، پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو روز دوشنبه به کشته شدن عده ای از تظاهرکنندگان و پلیس منجر شد.

تظاهرات ضددولتی در جمهوری دموکراتیک کنگو به خشونت کشیده شد و دست کم هفده نفر در تازه ترین دور درگیریها کشته شدند.

دیوان بین المللی کیفری در لاهه، ژان پی یر بمبا، معاون سابق ریاست جمهوری کشور آفریقایی جمهوری دموکراتیک کنگو را به دلیل ارتکاب «جنایت جنگی» و «خشونت جنسی» به ۱۸ سال حبس محکوم… خبر کوتاه هزاران نفر از مردم جمهوری کنگو و کشورهای مختلف آفریقایی در مراسم خاکسپاری پاپا ومبا شرکت کردند.

پاپا ومبا که از او به عنوان یکی از خبر کوتاه اعتصاب عمومی در کینشاسا پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو برای اعمال فشار بر ژوزف کابیلا رئیس جمهوری این کشور برای ترک قدرت، فعالیت های اقتصادی پلیس جمهوری کنگو روز سه شنبه برای پراکندن تظاهرات ضددولتی هزاران نفری در برازاویل، پایتخت، اقدام به تیراندازی هوایی و شلیک گاز اشک آور کرد.

به گزارش بن یوسف میت، مدال طلای دوی ۱۰۰ متر بازی های آفریقایی را به گردان آویخت.

او مسیر را در ۱۰ ثانیه و ۴ صدم ثانیه دوید.

اوهو اگورو از نیجریه هم دوم شد.

در گزارش یورونیوز از برازاویل هوا ابری است اما درجه حرارت کاملا مناسب برگزاری مسابقات ورزشی است و بسیاری از این موضوع در برازاویل پایتخت کنگو خوشحال جمهوری دموکراتیک کنگو تحقیقات درباره اتهامات علیه سه تن از صلحبانان سازمان ملل متحد در آفریقای مرکزی را آغاز می کند.

سازمان ملل متحد روز چهارشنبه از دکتر دنیس موک وگه، پزشک کنکویی، برنده جایزه ساخارف، موضوع فیلمی است که از تعهد و شجاعت او در درمان قربانیان تجاوزات جنسی ساخته شده است، اما دولت کنگو، شرمگین از بی کفایتیش در حمایت از شهروندانش، کار ر سخنگوی مجلس ملی کنگو روز شنبه اعلام کرد که نمایندگان مجلس با حذف بخشی از لایحه انتخابات که باعث حفظ ژوزف کابیلا، رییس جمهوری کنونی این کشور در قدرت و مجلس سنای جمهوری دموکراتیک کنگو روز جمعه ماده ای که سبب تغییر قوانین انتخابات این کشور می شد را رد کرد.

این ماده قانونی طی تعطیلات پایان هفته گذشته کینشازا، پایتخت جمهوری دموکراتیک کنگو، صحنه درگیریهای مرگبار میان پلیس و مخالفان ژوزف کابیلا، رییس جمهوری این کشور در اعتراض به اصلاح قانون انتخابات مقامات بیمارستانی در کنگو دولت این کشور را متهم کرده اند که با ضبط دارایی های این بیمارستان از طریق مقامات مالیاتی، قصد دارد به بنیانگذار آن ضربه دادگاه استیناف دیوان بین المللی کیفری با تایید حکم پیشین، توماس لوبانگا را به اتهام جنایات جنگی به تحمل چهارده سال زندان محکوم کرد.

ارکی کورولا، دیده بان حقوق بشر، جمهوری دمکراتیک کنگو را به نقض حقوق بشر و کشتار افراد بی گناه متهم کرد.

در گزارش پنجاه و هفت صفحه ای این سازمان حقوق بشری که روز نزدیک به دو دهه است که در شمال «کیوو» در جمهوری دموکراتیک کنگو، آتش درگیریهای قدیمی دوباره شعله ور شده است.

در این میان دهها هزار کودک مانند آنتوان در شمال شرقی جمهوری دموکراتیک کنگو، منطقه ای دورافتاده وجود دارد که هنوز در تلاش است، پس از سالها فساد، خشونت و وحشیگری که از جانب «ارتش مقاومت در آفریقا، رادیو ابرازی برای مبارزه است.

کدی آدزوبا، خبرنگار «رادیو اوکاپی» در جمهوری دموکراتیک کنگو زنی است که صدایش را در خدمت آرمان های صلح نوئلا یکی از کسانی است که حاضر است زندگی اش را برای زنانی که فجایع و وحشتهای جنگ را تاب آورده و هنوز هم از خشونتهای آن ناشی از آن رنج می کشند، فدا در این فصل از برنامه زنان مبارز به جمهوری دموکراتیک کنگو می رویم و درآنجا با ماسیکا، نوئلا و کدی ملاقات خواهیم کرد.

این سه زن که از فجایع جنگ جان تعرض و تجاوز به زنان، یکی از ابزارهای جنگی محسوب می شود، حربه ای جنگی که زنان منطقه “کی وو” در جمهوری دموکراتیک کنگو، به خوبی با آن

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map