طراحی سایت در نیوتن استوارت انگلستان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در نیوتن استوارت انگلستان شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در نیوتن استوارت انگلستان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

منبع تصویر، Cambridge University Library دفترچه یادداشتی که توسط نیوتن در سال ۱۶۶۱ استفاده می شده در میان اقلام عرضه شده به صورت آنلاین است دفترچه یادداشت آیزاک نیوتون، ریاضی دان و فیزیکدان اهل انگلستان، به علاوه مجموعه های دیگری از "گنجینه های" تاریخی در قالب یک گالری آنلاین به صورت مجانی عرضه شده‌اند.

کتابخانه دانشگاه کمبریج نیز مانند کاخ سفید و کتابخانه بریتانیا، تصاویر اشیاء تاریخی با وضوح بالا ( High Resolution) را در سایت اینترنتی هنری و فرهنگی گوگل ارائه کرده است.

از جمله تصاویر موجود در این مجموعه دیجیتال، عکس قدیم ترین شی‌ء یافته شده یعنی یک کتیبه سفالی ۴۰۰۰ ساله است.

کتابخانه دانشگاه کمبریج می گوید که مراجعان به این صفحه می توانند روی اشیاء زوم کنند، جزییات دقیق آنها را ببینند و همچنین "‌روایت های بسیار جالب درباره این اجسام منحصر به فرد" را ‌بخوانند.

منبع تصویر، Cambridge University Library این کتیبه سفالی توسط یک کاتب سومری حدود ۲۲۰۰ سال پیش از میلاد نگاشته شده است کتابخانه گنجینه های دانشگاه کمبریج شامل نسخه های خطی، کتاب و سایر اشیای مهم تاریخی است.

دکتر جسیکا گاردنر، از کتابداران دانشگاه کمبریج، می گوید: در شرایط کنونی مردم کمتر می توانند سفر کنند و مشارکت ما با گوگل مثال خوبی از عرضه کتابخانه برای استفاده میلیون ها نفر در سرتاسر جهان است.

بخش فرهنگی و هنری گوگل شامل شش میلیون شی‌ء است و به همه مراجعه کنندگان به این سایت امکان می دهد که به طور مجازی گالری های مختلف را از سرتاسر جهان ببینند.

گوگل درباره این مجموعه گفته است:‌ رسالت ما محافظت از فرهنگ و هنر جهان و ارائه آنلاین آن است تا برای همه مردم در همه نقاط جهان قابل دسترسی باشد.

منبع تصویر، Cambridge University Library طرحی مربوط به اطلس قرن ۱۷ میلادی که اندازه اجرام آسمانی را نسبت به زمین نشان می دهد کتابخانه دانشگاه کمبریج بیش از ۶۰۰ سال پیش تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین کتابخانه های دانشگاهی جهان است.

این کتابخانه می گوید که نسخه هایی از تقریبا همه کتاب ها، رمان ها و آثار ادبیات کودکان را که از سال ۱۷۱۰ میلادی در بریتانیا و ایرلند چاپ شده، در مجموعه اش نگه داری می کند.

تعداد اقلام نگه داری شده در ۱۷ طبقه این کتابخانه حدود ده میلیون است و قفسه بندی آن طولی معادل ۲۰۰ کیلومتر دارد.

اکنون بیش از ۱۴۰ تصویر از مجموعه موجود در این کتابخانه در گوگل عرضه شده و قرار است در آینده به این تعداد افزوده شود.

بعضی مؤسسات دانشگاهی دیگر مانند موزه فیتزویلیام نیز برنامه مشابهی برای عرضه مجموعه هایشان در گوگل دارند.

منبع تصویر، Cambridge University Library این اولین کتاب چاپ شده در چین است که برای تهیه آن از شیوه ای به نام "دوبان" استفاده شده است © 2020 بی بی سی.

بی بی سی مسئول محتوای سایت های دیگر نیست.

سیاست ما درباره لینک دادن به سایت های دیگر.

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map