طراحی سایت در همگیونگ بوکتو کره شمالی

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

طراحی سایت در همگیونگ بوکتو کره شمالی از فرصت هایی است که شما را با ما آشنا کرده است ، بله شما از این طریق با ما آشنا شدید تا برای داشتن یک سفر درآمد زا در اینترنت آماده شوید. شاید تابحال این اتفاق برای شما افتاده باشه که رقیبتان در این اوضاع اقتصادی تلفن کاری اش زنگ خور به شدت زیادی دارد و شما در ذهنتان به این فکر فرو بروید که چرا کسب و کار شما که دقیقا هم صنف با او است چنین وضعیتی ندارد. ما برای شما این معما را حل خواهیم کرد شما با داشتن یک وب سایت حرفه ای و سئو کردن آن میتوانید در سطح اینترنت به قدری معروف شوید که پس از آن هر کاربری که نام فیلد شغلی شما یا کلماتی که معرف شغل شما هستند را در اینترنت و علی الخصوص در سایت گوگل جستجو کرد وب سایت شما جزو نمایش های برتر سایت گوگل قرار بگیرد و مشتری برای گرفتن خدمات و یا خرید محصول با کلیک بر روی سایت تان با شما ارتباط بگیرد.

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر و باسابقه موفق در این زمینه است و با یک تماس و مشاوره آگاهانه شما را به حضور در اینترنت ترغیب خواهد کرد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

سیماگر نوشت: خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، رهبر این کشور متعهد شد تا به بازسازی مناطق توفان‌زده کمک کند و دست‌کم ۲۵ هزار واحد مسکونی جدید طی پنج سال آتی بسازد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در جریان بازدید از یکی از مناطق توفان‌زده این کشور نسبت به وجود خانه‌هایی با قدمت بیش از ۵۰ سال که مردم در آنها زندگی می‌کنند ابراز تاسف کرد و از ارتش خواست تا یک برنامه بازسازی جاه‌طلبانه‌تر را آغاز کند.

  این بازدید پس از آن صورت گرفت که کیم جونگ اون روز شنبه در جریان تشکر و قدردانی از شهروندان کشورش به خاطر فداکاری‌هایشان گریه کرد؛ اقدام قابل توجهی که بیانگر تکیه وی به جنبه "مرد مردم بودن" شخصیتش برای مقابله با بحران‌های عمیق کشورش است.

     خبرگزاری KCNA در ادامه این گزارش تاکید کرد که ارتش کره شمالی ۶۰ درصد بستر ساخت و ساز برای دست‌کم ۲۳۰۰ واحد مسکونی در منطقه "کومدوک" در استان "همگیونگ جنوبی" واقع در شمال شرق پیونگ‌یانگ را آماده کرده است.

   کیم جونگ اون ضمن اعلام اینکه در حال حاضر خانه‌های جدید تنها در صورتی ساخته می‌شوند که خانه‌های قدیمی بر اثر بلایای طبیعی از بین بروند، خواستار "انقلابی" در برنامه‌های ساخت و ساز شد که با ساخت ۲۵ هزار واحد مسکونی طی برنامه پنج ساله‌اش که قرار است در ماه ژانویه به صورت رسمی اعلام شود، آغاز می‌شود.

  وی هفته گذشته از کشورش خواست تا یک کمپین ۸۰ روزه را برای رسیدن به اهداف اقتصادی پیش از برگزاری نشست کنگره در ماه ژانویه برای تصمیم‌گیری درباره این برنامه جدید پنج ساله آغاز کند.

کره شمالی امسال به خاطر تاثیرات اقدامات مبارزه با پاندمی کرونا، تحریم‌های بین‌المللی و توفان‌های متعدد که چندین شهر این کشور را درنوردیده است، سال بسیار دشواری داشته است.

310 310 ویروس کرونا به خیلی از صنعت های ریز و درشت اقتصادی آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کرده است و این درحالی است که صنعت گردشگری به عنوان یکی از آسیب پذیر ترین صنایع دنیا در این پاندمی شناخته شده است.

بطور ساده می توان گفت عسل وحشی عسلی است که زنبورها، با نژادهای مختلف، در طبیعت  و بدون وجود مدیریت انسانی درست می کنند.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 سیماگر News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map