طراحی سایت در وادی کبیر عمان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در وادی کبیر عمان شما میتوانید سریعا کسب وکار اینترنتی خود را ایجاد و توسعه دهید، دنیای امروز اینترنت در تلاش است تا کسب و کار سنتی دیروز را به کسب وکار اینترنتی امروز متصل کند . شبکه های اجتماعی و فضای وب سایت باعث بیشتر دیده شدن و در نهایت باعث افزایش فروش میشود.

شرکت سیماگر با حضور برنامه نویسان برتر چند ساله ایران و چین و هند توانسته است در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی حضور پر رنگی داشته باشد..با طراحی سایت در وادی کبیر عمان شما میتوانید از بستر اینترنت به کسب و کار خود بپردازید و فرصت های فروش خود را با بهتر دیده شدن افزایش دهید.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

یکی از دغدغه های اصلی هر شخص بعد از ورود به شهر مسقط، شناخت مناطق مختلف شهری می‌باشد.

در ادامه به بررسی موضوعی مناطق مهم مسقط جهت اجاره ملک مسکونی، اداری، تجاری، توریستی و صنعتی می‌پردازیم .

مناطق زیر مناسب ترین مکان ها جهت شروع هرگونه فعالیت توریستی، اداری و تجاری می‌باشند.

الخویر AL KHUWAYR بوشر BAWSHAR الغبره AL GHUBRAH مناطق زیر مناسب ترین مکان ها جهت اجاره واحد های مسکونی برای اقامت شهروندان خارجی (ایرانی) در شهر مسقط می‌باشند.

العذیبه AL AZAYBAH مدینه السلطان قابوس MADINAT AS SULTAN QABOOSالقرم AL QURUM مناطق زیر به علت بافت تاریخی، مناسب ترین مکان ها جهت بازدید و فعالیت های گردشگری می‌باشند.

روئ RUWI مطرح MUTRAH مناطق زیر به علت وجود اکثر کارخانه جات و نمایندگی های رسمی محصولات منتخب خارجی در زمینه‌های مختلف (فورد، رولز رویس، کاترپیلار، جنرال الکتریک، سامسونگ و .

.

.

) مناسب ترین مکان ها جهت احداث نمایشگاه محصولات و کارخانه های صنعتی در شهر مسقط می باشند.

الوطیه AL WUTAYYAH غلا GHALA وادی کبیر AL WADI AL KABIR مناطق زیر به علت سکونت اکثر عمانی ها، مناسب ترین مکان ها جهت حضور و دسترسی به بازارهای اصلی، جهت معرفی محصولات می‌باشند.

الموالح AL MAWALIH الحیل AL HAIL السیب SEEB المعبیله AL MAABILAHالخوض AL KHOUD ولایت مسقط MUSCAT: پایتخت کشور عمان و مهمترین شهر اقتصادی سلطنت عمانمی باشد.

شهر صلاله SALALAH ولایت ظفار DHOFAR: جنوبی ترین نقطه کشور عمان صلاله می باشد و فاصله آن تا پایتخت (مسقط) 1000 کیلومتر است و با توجه به هم مرز بودن این شهر با کشور یمن و قاره آفریقا و به علت وجود جنگل های زیاد و بارش باران فراوان بسیار سر سبز و با آب و هوای مشابه با شهرهای شمالی ایران می باشد .

به همین دلیل یکی از مقاصد پر بازدید گردشگران اروپایی و آمریکایی در کشور عمان شهر صلاله می باشد.

ولایت صحار SOHAR: شهر صحار در کشور عمان به علت وجود منطقه آزاد صنعتی و بندر صحار و شاه راه ارتباطی از خلیج فارس با کشورهای عربی و ایران یکی از استراتژیک ترین و مهمترین شهرهای کشور عمان می باشد .

فاصله بین شهر مسقط تا شهر صحار 200 کیلومتر است و از طریق  مسیر زمینی (2 بزرگراه اصلی) و مسیر هوایی (پرواز مستقیم مسقط صحار) قابل دسترسی است.

ولایت برکاء BARKA: شهر برکاء در کشور عمان به دلیل فاصله کم  (60 کیلومتری)  با مسقط دارای کارخانه جات و کارگاه های صنعتی زیادی می باشد و همچنین به علت دسترسی به دریا ، مراکز تفریحی آبی در سواحل این شهر به چشم می خورد.

ولایت العامرات AL AMARAT ولایت قریات QURAYYAT: دولت عمان در شهرهای العامرات و قریات برای شهروندان جوان عمانی تسهیلات مناسبی را جهت ساخت واحد های مسکونی در نظر گرفته است.

به همین دلیل ساخت و ساز مسکن در این شهرها به نسبت سایر شهرها در کشور عمان، رو به رشد می باشد.

فاصله شهر العامرات تا مسقط 15 کیلومتر فاصله شهر قریات تا مسقط 100 کیلومتر ولایت نزوی NIZWA ولایت صور SUR ولایت عبری IBRI: با توجه به قدمت زیاد این شهرها بافت اصیل خود را حفظ کرده و بیشتر ساکنین آن شهروندان عمانی با فرهنگ سنتی می باشند.

فاصله این شهرها به ترتیب نسبت به مسقط، پایتخت کشور عمان به صورت زیر است: فاصله شهر نزوی تا مسقط 150 کیلومتر فاصله شهر صور تا مسقط 200 کیلومتر فاصله شهر عبری تا مسقط 280 کیلومتر ولایت البریمی AL BURAIMI: به دلیل هم مرز بودن شهر البریمی با شهرالعین امارات، یکی از پر رفت و آمد ترین مسیر های ساکنین شهرهای مختلف کشور عمان برای سفر به کشور امارات از طریق مرز زمینی می باشد.

فاصله شهر البریمی (مرز کشور امارات) تا مسقط پایتخت کشور عمان 300 کیلومتر می باشد.

هرکدام از مراکز خرید و پاساژهای مذکور دارای شعب مختلف در سرتاسر کشور عمان می باشد.

مسقط گرند مال MUSCAT GRAND MALL مسقط سیتی سنتر القروم MUSCAT CITY CENTRE AL QURUM مسقط سیتی سنتر السیب MUSCAT CITY CENTRE SEEB اونیوز مال AVENUES MALL پاناروما مال PANAROMA MALL کارفور CARREFOUR لولو مارکت LULU MARKET بر اساس قانون کشور عمان، تمامی سیستم مربوط به آتشنشانی، اورژانس و فوریت های پزشکی توسط پلیس عمان اداره می‌شود.

در بین کشورهای حوزه خلیج فارس، نیروی پلیس عمان یکی از مقتدر ترین و منظم ترین پلیس های منطقه می‌باشد.

به همین دلیل از لحاظ امنیت شهروندی در بالاترین درجه قرار گرفته است.

خط هوایی و ایر لاین رسمی کشور عمان، شرکت عمان ایر (OMAN AIR) می باشد.

همچنین از سال 2016 ایرلاین سلام (SALAM AIR) راه اندازی شده است.

پرواز مستقیم از ایران به عمان از طریق ایرلاین عمان ایر می باشد که از مسیر شهرهای تهران و مشهد می باشد.

در روزهای عادی 2 پرواز از تهران و مشهد و در روزهای پر رفت و آمد تا 6 پرواز در روز به مقصد مسقط از ایران انجام می پذیرد.

همچنین امکان سفر از طریق هواپیمایی قطر ایرلاین، فلای امیریتس و الاتحاد امارات نیز می باشد.

فرودگاه های فعال کشور عمان به شرح زیر می باشد: فرودگاه جدید مسقط (MCT) فرودگاه صحار (OHS) فرودگاه صلاله (SLL) فرودگاه خصب (KHS) فرودگاه دقم (DQM) با توجه به خط کشتیرانی مسافربری چابهار به مسقط و راه اندازی آن در ماه های آینده، امکان سفر به عمان از مسیر دریایی نیز میسر خواهد شد.

برای اجاره ملک با کاربری های مختلف در کشور عمان، نیاز به عقد اجاره نامه می باشد.

نحوه اجاره فقط به شکل پرداخت ماهیانه می باشد و مدت زمان قرار داد اجاره حد اقل 1 سالمی باشد و چیزی به معنای رهن ملک در کشور عمان وجود ندارد.

همچنین برای اجاره هر ملک به جز 12 فقره چک مربوط به اجاره ماهیانه، 1 فقره چک به منظور ضمانت پرداخت هزینه های ملک (قبض آب، قبض برق و .

.

.

) از مستاجر گرفته می شود که در انتهای قرار داد عودت داده می‌شود.

طبق قوانین کشور عمان، برای اجاره ملک جهت دفتر کار حتما باید طبقه همکف ساختمان به شکل تجاری ساخته شده باشد و یا سند ملک اداری باشد.

لازم به ذکر است یکی از مزایای اجاره ملک مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی در کشور عمان، ثابت بودن اجاره بها به مدت 7 سال می باشد.

میانگین اجاره ملک در کشور عمان با کاربری های مختلف به شرح ذیل می باشد: مسکونی: حداقل متراژ 60 متر، ماهیانه 100 ریال عمانی می باشد.

اداری: حداقل متراژ 40 متر، ماهیانه  150 ریال عمانی می باشد.

تجاری: حداقل متراژ 12 متر، ماهیانه  300  ریال عمانی می باشد.

با توجه به قانون کشور عمان، اتباع غیر عمانی فقط حق خرید زمین و ملک به اسم شرکت خود را دارند و چنانچه فرد خارجی قصد خرید ملک با مالکیت به نام خود را داشته باشد، حتما باید در شهرک های مشخص شده توسط دولت، ملک مورد نظر خود را خریداری نماید.

شهرک های با مالکیت 100 درصد کشور عمان به منظور خرید ملک با مالکیت 100 درصد و اخذ اقامت دائم کشور عمان برای متقاضی و اعضای خانواده، حتما باید در یکی از شهرک های فهرست زیر که بسیار لوکس و مدرن می‌باشند، اقدام به خرید ملک نمود.

شهرک موج THE WAVE TOWN مسقط هیلز MUSCAT HILLS هاوانا صلاله HAWANA SALALAH جبل السیفه JEBEL SIFAH ارزش هر ملک با توجه به متراژ و موقعیت شهرک ها و امکانات ملک متفاوت می باشد.

حداقل متراژ ملک قابل خریداری در هر یک از این شهرک ها 85 متر می باشد و حداقل ارزش ملکی آن 65000 ریال عمانی می باشد.

حداقل قیمت هر متر مربع ملک مسکونی در این شهرک ها 765 ریال عمانی می باشد.

شرایط خرید ملک در شهرک های مذکور به شرح ذیل می باشد: داشتن کارت اقامت، کارت بانکی کشور عمان، پرینت حساب بانکی با گردش حساب 6 ماهه در عمان و دسته چک یکی از بانک های عمان.

پرداخت حداقل 15 درصد ارزش ملک به صورت نقدی پرداخت 85 درصد باقی مانده مبلغ ملک به صورت اقساط تا 15 سال با سود سالیانه حداقل 2/5 درصد با توجه به حضور تمامی نمایندگی های شرکت های خودرو سازی در کشور عمان و ارائه تسهیلات بسیار مناسب بانکهای کشور عمان جهت خرید خودرو، امکان خرید خودرو با کارت اقامت کشور عمان برای ایرانیان با سود سالیانه حداقل 4 درصد میسر می باشد.

با توجه به وجود شعب مدارس و دانشگاه های آمریکایی و اروپایی و همچنین دانشگاه های معتبر عمانی که مورد تایید وزارت علوم ایران می باشند امکان تحصیل در تمامی مقاطع در سلطنته عمان (کشور عمان) میسر می باشد.

فهرست بخشی از دانشگاه های معتبر عمان به شرح زیر می باشد: دانشگاه سلطان قابوس SULTAN QABOOS UNIVERSITY WWW.

SQU.

EDU.

OM دانشگاه صحار SOHAR UNIVERSITY WWW.

SOHARUNI.

EDU.

OM دانشگاه نزوی UNIVERSITY OF NIZWA WWW.

UNIZWA.

EDU.

OM دانشگاه العربیه المفتوحه ARAB OPEN UNIVERSITY WWW.

AOU.

EDU.

OM دانشگاه تکنولوژی آلمان GERMAN UNIVERSITY OF TECHNOLOGY WWW.

GUTECH.

EDU.

OM دانشگاه مجان MAJAN UNIVERSITY WWW.

MAJANCOLLEGE.

EDU.

OM دانشگاه پزشکی عمان OMAN MEDICAL COLLEGE WWW.

OMC.

EDU.

OM در حال حاضر اپراتورهای اصلی ارائه کننده سرویس تلفن ثابت، همراه و اینترنت کشور عمان، شرکت عمان تل (OMANTEL) و اوردو (OOREDOO) می باشند.

WWW.

OOREDOO.

OM WWW.

OMANTEL.

OM لازم به ذکر است، امکان دایورت کردن خطوط تلفن در کشور عمان، برای پاسخگویی تلفن بر روی خطوط تلفن ایران امکان پذیر است .

سرعت سرویس های اینترنت ثابت تا 200 مگابیت بر ثانیه سرعت سرویس های اینترنت تلفن همراه تا 40 مگابیت بر ثانیه با توجه به امکانات و تسهیلات در نظر گرفته شده برای افرادی که به تازگی وارد کشور عمان می شوند و تسلط به زبان عربی ندارند، امکان آموزش و یادگیری زبان عربی به صورت رایگان در دانشگاه های دولتی کشور عمان محیا می باشد.

در حال حاضر 59 بیمارستان و 897 مرکز پزشکی در کشور عمان دایر می باشد و فقط 10 بیمارستان از این تعداد خصوصی و بقیه بیمارستان ها متعلق به بخش دولتی می باشد.

با توجه به پهناور بودن کشور عمان، تمامی مجموعه های بیمارستانی دارای مراکز درمانی در شهر های مختلف می باشند.

مهمترین مجتمع های بیمارستانی در کشور عمان به شرح زیر می باشد : مجموعه بیمارستان های بدرالسماء BADR AL SAMAA HOSPITAL مجموعه بیمارستان های اطلس ATLAS HOSPITAL مجموعه بیمارستان های رویال ROYAL HOSPITAL مجموعه بیمارستان های استر ASTER HOSPITAL انواع بیمه های درمانی در سلطنت عمان (کشور عمان) به شرح زیر می باشد : بیمه آکسا AXA INSURANCE بیمه عمان قطر OQIC INSURANCE بیمه اتحاد عمان OMAN UNITED INSURANCE دارندگان گواهینامه رانندگی کشورایران، بعد از انجام مراحل زیر در کشور عمان، امکان رانندگی در کشور عمان را تا تاریخ انقضای گواهینامه خود دارند.

تایید گواهینامه خود در سفارت ایران در عمان مراجعه به وزارت امور خارجه جهت تایید مهر سفارت ایران مراجعه به سازمان راهنمایی و رانندگی کشور عمان و تکمیل فرم درخواست گواهینامه عمانی گذراندن تست چشم پزشکی توسط پزشک مستقر در سازمان راهنمایی رانندگی عمان صدور کارت الکترونیک 10 ساله رانندگی به نام متقاضی با خودروهای سبک در سلطنت عمان قابل ذکر است، دارندگان گواهینامه بین المللی (کارنه دو پاساژ) فقط امکان رانندگی با ماشین های پلاک اداری و ماشین های اجاره ای را دارند.

در کشور عمان پلاک های خودرو به رنگ های مختلف و با کاربری های مختلف دسته بندی می شوند.

پلاک نارنجی : خودروی شخصی پلاک قرمز : خودروی اداری و اجاره ای پلاک سبز : پلاک موقت خودروی صفر پلاک قهوه ای : نظامی پلاک آبی : پلیس پلاک سفید : حکومتی و دولتی قابل ذکر است در کشور عمان، خرید و فروش پلاک خودرو انجام می گردد و در صورت رند بودن پلاک، از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

قبض مصرفی آب در کشور عمان هر ماه یکبار توسط شرکت OIFC صادر می گردد که تعرفه هر متر مکعب آن در حالت عادی 0/002 ریال عمانی می‌باشد.

قبض مصرفی برق در کشور عمان هر ماه یکبار توسط شرکت MUSCAT ELECTRICITY DISTRIBUTION صادر می گردد که تعرفه هر کیلو وات بر ساعت (KWH) آن 0/02 ریال عمانی می‌باشد.

قبض مصرفی تلفن و اینترنت در کشور عمان هر ماه یکبار توسطشرکت OOREDOO OMANTEL ,صادر می گردد که میانگین تعرفه آن 15 ریال عمانی می‌باشد.

با توجه به پهناور بودن کشور عمان، جهت پیشرفت همه جانبه کشور، با نظر سلطان قابوس ساخت و ساز در تمامی پهنه طولی و عرضی کشور عمان انجام می گردد.

به همین دلیل مثل کشور های همسایه همچون قطر و امارات، خبری از برج ها و آسمان خراش ها نمی باشد.

سبک معماری عمان به شکل کلاسیک، در طبقات کم و اکثر ساختمان ها به رنگ سفید روشن می باشد.

تمامی خدمات پولی کشور عمان تحت نظر بانک مرکزی عمان می باشد.

فهرست بانکهای دارای مجوز بانک مرکزی کشور عمان به شرح زیر می باشد.

بانک های اصلی عمان بانک ظفار BANK DHOFAR SAOG بانک مسقط BANK MUSCAT SAOG بانک الوطنی عمان NATIONAL BANK OF OMAN SAOG بانک عمان العربی OMAN ARAB BANK SAOC بانک صحار BANK SOHAR SAOG بانک الاهلی AHLI BANK SAOG بانک اچ اس بی سی HSBC BANK OMAN SAOG بانک های تخصصی کشور عمان بانک اسکان عمان OMAN HOUSING BANK SAOC بانک التنمیه عمان OMAN DEVELOPMENT BANK SAOC بانک های اسلامی کشور عمان بانک نزوی BANK NIZWA بانک العز الاسلامی AL AZZ ISLAMIC BANK SAOG بانک های خارجی کشور عمان بانک وطنی قطر QATAR NATIONAL BANK بانک ملی ایران BANK MELLI IRAN بانک صادرات ایران BANK SADERAT IRAN بانک بارودا BANK OF BARODA بانک حبیب HABIB BANK LIMITED بانک وطنی ابوظبی NATIONAL BANK OF ABU DHABI بانک استاندارد چارتر STANDARD CHARTERED BANK بانک دولتی هند STATE BANK OF INDIA بانک بیروت BANK OF BEIRUT سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان : مسقط - الخویر - حی السفارات سفارت سلطنت عمان در ایران : تهران - خیابان آفریقا (جردن) – کوچه تندیس - پلاک 12 طبق قانون کشور عمان روز های جمعه و شنبه هر هفته تعطیل رسمی می باشد.

تعطیلات رسمی کشور عمان به شرح زیر می باشد.

شروع سال جدید تقویم میلادی اول ژانویه شب معراج پیامبر عید فطر 4 روز تعطیل (میانگین) شروع سلطنت سلطان قابوس 23 جولای عید قربان 3 روز تعطیل (میانگین) شروع سال جدید تقویم هجری تولد حضرت محمد روز ملی عمان 18 نوامبر تولد سلطان قابوس 19 نوامبر برای دانلود تقویم روی تصویر کلیک کنید ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب ادامه مطلب 021-88642908 021-88644662 021-88642908 021-88644662 info[at]arshidgroup.

com تهران - خيابان وليعصر - نرسيده به توانير - نبش بخشندگان - ساختمان مديكو - طبقه ٣ - واحد ٣١٠

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت ، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات ، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

map