طراحی سایت در واراب سودان

shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

با طراحی سایت در واراب سودان کسب وکار اینترنتی حرفه ای به صورت فروشگاهی و یا خدماتی در سطح اینترنت یکه تازی کنید. داشتن یک وب سایت حرفه ای و بهینه سازی و سئو کردن آن میتواند وضعیت اقتصادی شما را تغییر دهد. یکی از بهترین سرمایه گذاری هایی که علی الخصوص در این دوره ویروس منحوس کرونا میتوان انجام داد، سرمایه گذاری بر روی کسب و کار اینترنتی میباشد. شرکت سیماگر از معدود شرکت های معتبر در زمینه طراحی سایت، سئو سایت ، تبلیغات و برندینگ و بازرایابی اینترنتی است که توانسته با کنار هم قرار دادن یک تیم متخصص در هریک از زمینه های فوق برای مشتریان ارزش آفرینی و توسعه بازار داشته باشد. سیماگر خود را متعهد به توسه مشتریان میداند زیرا که توسه سیماگر در توسعه مشتریان میباشد.

shape main-pic

فروش

021 79942

تلفن شرکت

021 2222 1223

تلفن همراه

0912 144 23 55

خدمات ما

دیدار نخست وزیر رژیم صهیونیستی با رییس شورای حاکمیتی سودان در اوگاندا با حواشی و واکنش های زیادی روبرو است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از هاآرتص، روز گذشته «عبدالفتاح برهان» رییس شورای حاکمیتی سودان در اوگاندا با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد و موضوع آن نیز عادی سازی روابط اعلام شده است.

در همین راستا نتانیاهو نیز در توئیتی نوشت: با رییس شورای حاکمیتی سودان دیدار کردم و توافق کردیم تا برای عادی سازی روابط همکاری کنیم.

رسانه های صهیونیستی نیز گزارش داده اند نتانیاهو در این دیدار خواستار عبور هواپیماهای اسرائیلی از حریم هوایی سودان شده است.

در آن سو رییس شورای حاکمیتی سودان نیز از نتانیاهو درخواست کرد تا برای کاهش تحریم های آمریکا علیه این کشور و خروج سودان از فهرست تروریسم بین خارطوم و واشنگتن میانجی گری کند.

لازم به ذکر است که نتانیاهو در سفر به اوگاندا با رئیس جمهوری این کشور دیدار و گفت و گو کرد و اظهار داشت که اوگاندا در بیت المقدس سفارت تاسیس خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد این تصمیم به زودی اجرایی شود و موجبات تقویت روابط این رژیم با کشورهای آفریقایی را فراهم کند.

نتانیاهو همچنین تاکید کرده است که تل آویو نیز به زودی در کامپالا سفارت تاسیس خواهد کرد.

به نوشته تایمز آو اسرائیل  در ادامه موضوعی که به جنجال ها دامن زد ابراز بی اطلاعی دولت سودان از دیدار عبدالفتاح البرهان رئیس شورای انتقالی سودان با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در «عنتیبی» اوگاندا بود.

.

نتانیاهو ضمن تایید این دیدار که آن را تاریخی نامیده است از توافقی سخن به میان آورد که طی آن قرار است روابط رژیم صهیونیستی و سودان عادی شود.

نتانیاهو همچنین مدعی شد که رئیس شورای حاکمیتی سودان خواستار کمک برای ورود دولتش به مدرنیته و خروج از انزوا شده است.

در ادامه چند مقام سودانی از جمله  وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی، وزیر خارجه و وزیر کشور اعلام کردند که از این دیدار اطلاعی نداشته و از طریق رسانه ها از ماجرا با خبر شده اند.

آنها همچنین اعلام کردند اقدام عبدالفتاح البرهان بدون هماهنگی با دولت صورت گرفته است.

این مقام ها گفته اند منتظر بازگشت البرهان خواهند ماند تا توضیح او را بشنوند.

در همین حال اسکای نیوز در خبر اعلام کرده که دولت سودان برای بررسی دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس شورای حاکمیتی سودان در اوگاندا نشست‌ فوق‌العاده برگزار خواهد کرد.

در تازه ترین گزارش ها و به نوشته تایمز آو اسرائیل، گفته شده که امارات به بهانه کمک به حذف نام سودان از فهرست تروریسم، دیدار بین نتانیاهو و البرهان را سازماندهی کرده است.

در آن سو عربستان سعودی متحد امارات متحده عربی نیز بسته ای تشویقی را برای سودان در قبال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری الوئام در همین راستا سفیر عربستان در سودان، در پی دیدار جنجالی «البرهان» و «نتانیاهو»، به حمایت اقتصادی ریاض از خارطوم و کمک به آن برای حذف نامش از فهرست تروریسم وعده داد.

در این دیدار، روش‌های توسعه روابط دوجانبه ریاض و خارطوم بررسی شد.

سفیر عربستان سعودی در این دیدار گفت که کشورش در مرحله آتی از سودان از نظر اقتصادی حمایت و به آن کمک خواهد کرد تا نام آن از فهرست کشورهای حامی تروریسم، حذف شود.

دیدار جنجالی نتانیاهو با واکنش هایی نیز همراه بوده است.

به گزارش فارس، «صائب عریقات» دبیر کل کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین دیدار رئیس شورای حاکمیتی سودان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

عریقات دیدار البرهان با نتانیاهو را خنجری به پشت ملت فلسطین و نقض آشکار طرح صلح عربی توصیف کرد.

او همچنین پس از اعلام تصمیم اوگاندا برای انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس از کشورهای عضو اتحادیه آفریقا خواست به تصمیم‌های مصوب در اجلاس‌های سران خود پایبند باشند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم با صدور بیانیه‌ای دیدار رئیس شورای حاکمیتی سودان با نتانیاهو را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است : «نشست مذکور هرگز بیانگر موضع اصیل و شناخته شده ملت سودان در حمایت از مسئله فلسطین نیست».

جهاد اسلامی ادامه داد:« این گناه پاسخی به موضع اصیل سودان و مصوبه کنفرانس کشورهای اسلامی و عربی در سودان است که «سه نه» به اسرائیل گفت و هنوز هم یکی از اصول ملت‌های عربی در رد عادی سازی و جرم شمردن هر گونه رابطه با اشغالگران است».

جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز ضمن محکوم کردن این دیدار در بیانیه ای اعلام کرد: دیدار البرهان با نتانیاهو به عمق منافع ملت سودان و موضع آن در طول چند دهه پیش در حمایت از ملت فلسطین و حضور بسیاری از فرزندان آن در صفوف مقاومت فلسطین ضربه می‌زند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) هم ضمن محکوم کردن دیدار البرهان با نتانیاهو گفت این دیدارهایی که با هدف عادی سازی انجام می‌شود رژیم اشغالگر رابرای ادامه جنایات و اقدامات خصمانه خود علیه ملت فلسطین و هتک حرمت مقدسات آنان گستاخ می‌کند.

دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح هم ضمن محکوم کردن این دیدار گفت: «چنین اتفاقی با موضع ملت برادر سودان که همواره حامی حقوق ملت فلسطین در برخورداری از کشور مستقل در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شریف بوده در تناقض است و نقض طرح صلح عربی و تصمیم‌های اخیر شورای وزیران خارجه کشورهای عربی و شورای همکاری اسلامی به شمار می‌رود».

وزیر خارجه فلسطین در واکنش به دیدار نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با رئیس شورای حاکمیتی سودان در اوگاندا، این اقدام را تلاش رژیم صهیونیستی برای کارشکنی خواند.

علاوه بر گروه های فلسطینی اقدام البرهان با واکنش تند گروه های مختلف داخلی سودان نیز مواجه شده است.

حزب قومی الامه، حزب کمونیستی سودان، حزب کنفرانس ملی به عنوان بزرگترین حزب اسلامی سودان و تجمع سندیکاهای سودان شدیداً اقدام البرهان را محکوم کردند.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن از رئیس شورای انتقالی سودان به دلیل دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.

 محمدعلی الحوثی ضمن انتقاد شدید از این دیدار، گفت: دیداری که رویترز از آن پرده برداشت و دو طرف در آن درباره آغاز تلاش برای عادی سازی روابط توافق کردند همان سیاست "چماق و هویج" است.

وی افزود: هدف نتانیاهو از این دیدار، ادامه نقش مزدوران سودانی در جنگ های خارجی در قبال وعده‌های توخالی است.

الحوثی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم، البرهان را نخواهند بخشید.

اما در سویی دیگر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در تماس تلفنی با عبدالفتاح البرهان رئیس شورای انتقالی سودان به خاطر دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش روسیا الیوم وی در این تماس تلفنی ابراز امیدواری کرد که سودان مشارکت فعالی در منطقه و جامعه جهانی داشته باشد و در راستای ایجاد روابط دوجانبه قوی بیش از پیش گام بردارد.

پمپئو در ادامه از عبدالفتاح برهان دعوت کرد که در سال جاری میلادی به واشنگتن سفر کند.

وزیر خارجه آمریکا سپس در توئیتی تماس تلفنی خود با رئیس شورای انتقالی سودان را مفید و سازنده توصیف کرد.

سودان در سال 1997 حدود 23 سال پیش روابطش با آمریکا قطع شد و این کشور در لیست حامیان تروریسم قرار گرفت و تحریم هایی نیز علیه خارطوم اعلام شد.

اما از حدود یک ماه گذشته روابط دیپلماتیک  واشنگتن و خارطوم با تبادل سفرا متحول شد.

در دوره عمر البشیر نیز تحریم های سودان در سال 2017 لغو شد اما این کشور همچنان در لیست حامیان تروریسم قرار داشت.

در سال میلادی گذشته به دنبال اعتراضات به وضع اقتصادی حکومت البشیر با کمک ارتش سقوط کرد و پس از آن شورای حاکمیتی متشکل از غیرنظامیان و نظامیان قدرت را به دست گرفت که ریاست آن را عبدالفتاح البرهان بر عهده دارد.

310311 ویروس کرونا به خیلی از صنعت های ریز و درشت اقتصادی آسیب های جدی و جبران ناپذیری وارد کرده است و این درحالی است که صنعت گردشگری به عنوان یکی از آسیب پذیر ترین صنایع دنیا در این پاندمی شناخته شده است.

برند بزرگ گراد در راستای تکریم مشتریان با جشنواره یک برش حسابی دست به ابتکار و نوآوری فوق العاده زده است و جشنواره تخفیف ۵۰درصدی بر روی همه محصولات مانند پیراهن مردانه، شلوارمردانه، کت و شلوار مردانه، اکسسوری ها و دیگر محصولات برگزار کرده است.

شما میتوانید همه محصولات گراد را با تخفیف باورنکردنی ۵۰% به صورت آنلاین از سایت گراد به همراه مشاوره آنلاین یا به صورت حضوری از شعب بیست و دوگانه گراد در سراسر کشور خرید کنید.

تمامی حقوق این سایت برای خبرآنلاین محفوظ است.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

Copyright © 2018 khabaronline News Agancy, All rights reserved

image
shape
shape
shape
shape
shape
shape
shape

ارتباط با ما

image

شرکت سیماگر یک شرکت معتبر نرم افزاری در زمینه تولید نرم افزار، طراحی سایت، سئو سایت، نرم افزار های حرفه ای تحت وب توزیع شده، برندینگ و تبلیغات، بازاریابی از جمله دیجیتال مارکتینگ میباشد که نشان از توان عملیاتی این شرکت در ارائه خدمات میباشد. ما در تلاش هستیم تا با توجه به وضعیت اقتصادی و معیشتی که امروزه مردم کشور عزیزمان ایران با آن دست و پنجه نرم میکنند با ارائه کار با کیفیت و قیمت مناسب باعث رضایت مندی مشتریان عزیزمان شویم و به عنوان مسئولیت اجتماعی خودمان سهمی در رونق کسب و کار های کشورمان داشته باشیم.

جهت مشاوره و استعلام قیمت میتوانید از طریق شماره تلفن های زیر به صورت مستقیم با ما در ارتباط باشید

نمونه کارها

shape
shape
shape
shape

انواع خدمات

image
map